knuffel gezocht!!

23-04-2007 13:41 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een blauw wit konijn , hij zat in het kraampakket van de icare.

Mijn dochter kan/wil zonder deze knuffel, ondanks dat ze van kleins af aan meerdere knuffels had niet slapen. Nu kan je deze knuffel niet in de winkel kopen dus hoop ik dat er hier moeders zijn die nog zo'n knuffel hebben liggen en die toch niet gebruikt word.

Ik vergoed natuurlijk de verzendkosten.



Hier even een foto met de knuffel
Ach gossie! Krijg bijna tranen in mn ogen van die foto met konijn (zullen wwel hormonen zijn, maar toch...).



Ik hoop dat jullie snel een nieuw konijn hebben!



x
Alle reacties Link kopieren
nee sorrie heb niet zo'n knuffel. Ken dat kraampakket ook niet. Maar misschien kun je daar nog zo'n knuffel vragen? Als je uitlegt waarom?

Ik zou het proberen.



Nou succes met zoeken. hopelijk vind je er snel 1.
Alle reacties Link kopieren
Geen baluw//wit-konijn hier, maar inderdaad ook het idee om naar icare te bellen. Zij kunnen je vast verder helpen!



Wat een lief meissie, zeg!
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad een schatje zeg!



Kijk eens op marktplaats in de rubriek kinderen en baby's -> speelgoed / knuffels. Als je daar zoekt op "kraampakket" lijkt de onderste advertentie heel erg op jouw beschrijving. Er staat geen foto'bij maar die kun je misschien even vragen.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Kleine ramp!



Ken je http://www.knuffelkwijtsijt.nl/ ???
Alle reacties Link kopieren
leuke pyama,....waar heb je die vandaan?
Alle reacties Link kopieren
leuke pyama,....waar heb je die vandaan?
En hebben ze hem ook in een jongensvariant? :P
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon heeft precies dezelfde. En wil ook niet slapen zonder deze knuffel.Vanmorgen was ie echt heel erg boos op me omdat ik 'popje' in de wasmachine had gedaan. Tussen de middag ging zoon slapen en met alle geweld moest ik popje van de waslijn halen. Het gaf niet dat ie nog drijfnat was:? Hahaha!
Alle reacties Link kopieren
Hoiiiii



Hij lijkt wel heel erg op het konijn wat ik kreeg bij mijn kraampakket van PWZ Achmea.....

Zal zo nog effe kijken als mijn zoontje wakker is maar als het dezelfde is dan heb ik er hier 2 voor je!!!!!

Je hoort nog van me.



Groetjes Dami
Alle reacties Link kopieren
Ben toch effe zachtjes gaan kijken en het is volgens mij echt dezelfde!!!!

Ik heb er in ieder geval 1 en er moet nog ergens een tweede liggen dus als je ze wilt dan stuur ik ze wel naar je toe.

Ik hoor het wel.



Groetjes Dami


leuke pyama,....waar heb je die vandaan?



Zeeman heeft ze gehad. MK had em in oranje-roze :)
Ik vind het zoooooo'n lieve foto! Hoe oud is meisje?
Alle reacties Link kopieren
Ben toch effe zachtjes gaan kijken en het is volgens mij echt dezelfde!!!!

Ik heb er in ieder geval 1 en er moet nog ergens een tweede liggen dus als je ze wilt dan stuur ik ze wel naar je toe.

Ik hoor het wel.



Groetjes Dami






Heel graag!! Heb je miss. een email adres dan kan ik je mijn adres mailen en je moet me maar even laten weten wat het kost dan stuur ik je het geld toe!



Veel reacties al zeg:)

De pyama komt idd bij de zeeman weg, ze heeft ook nog een rose.

En mijn docher heet Jaden Joanna en is nu 14 maanden.

Las ook iets van iemand dat haar kindje hem nat van del ijn mee in bed wilde...heel herkenbaar !
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze knuffel hier onder in de la van de box liggen, je mag hem hebben als je er nog meer wil. Mijn emailadres staat meerdere keren in het topic Mzsteriax VIII deel 3 op de overige pijler.
Alle reacties Link kopieren
Ben toch effe zachtjes gaan kijken en het is volgens mij echt dezelfde!!!!

Ik heb er in ieder geval 1 en er moet nog ergens een tweede liggen dus als je ze wilt dan stuur ik ze wel naar je toe.

Ik hoor het wel.



Groetjes Dami






Heel graag!! Heb je miss. een email adres dan kan ik je mijn adres mailen en je moet me maar even laten weten wat het kost dan stuur ik je het geld toe!



Veel reacties al zeg:)

De pyama komt idd bij de zeeman weg, ze heeft ook nog een rose.

En mijn docher heet Jaden Joanna en is nu 14 maanden.

Las ook iets van iemand dat haar kindje hem nat van del ijn mee in bed wilde...heel herkenbaar !



Hoi Hoi...

Mijn emailadres is bwennie79@hotmail.com

Ik wacht je mailtje af.



Groetjes Dami
Alle reacties Link kopieren
Mag ik even inhaken :$?



Ik ben dus ook op zoek naar exact dezelfde knuffel.... (zat in mijn achmea kraampakket)Mijn dochter slaapt met dat geval, en ik ben bang dat als hij ooit zoek raakt, ze niet meer wil slapen. Dus, als iemand er NOG 1 heeft; ik neem hem graag over!!!! Natuurlijk wacht ik keurig om mijn beurt en gaat de TO voor :D.



Mijn email: terattentievan@hotmail.com

Alle reacties Link kopieren
Brite, neem jij maar contact op met Dino, die had er ook nog 1. Dan hebben we allebei een reserve knuffel;)
Wij hebben onze zoon (toern twee maanden oud ;)) een brief laten schrijven naar de FBTO, met de mededeling dat mama soms vergat zijn beer in zijn bed te doen (die lag namelijk in de box). Fotootje erbij, van zoon met knuffelbeer.



In no-time kreeg hij een brief terug, met de mededeling dat zijn mama het nu niet meer fout kon doen, want .............. hij kreeg een extra BB (= bedbeer).
Alle reacties Link kopieren
hoi,

helaas heb niet zo'n konijn (maar je was al voorzien ook :D)

heb wel een knuffel vraagje.

mijn zoon (alweer bijna 10 maanden :)) heeft ook een beer waar hij helemaal verliefd op is. nou vraag ik mij af, stel hij raakt zoek, en ik koop een nieuwe, volstaat dat dan? (die ruikt tenslotte niet)

enne over ruiken gesproken, dat doet ie! BRRR!!!

kan ik het maken om dat 'ding'  in de wasmachiene te stoppen??



groetjes
Alle reacties Link kopieren


hoi,

helaas heb niet zo'n konijn (maar je was al voorzien ook :D)

heb wel een knuffel vraagje.

mijn zoon (alweer bijna 10 maanden :)) heeft ook een beer waar hij helemaal verliefd op is. nou vraag ik mij af, stel hij raakt zoek, en ik koop een nieuwe, volstaat dat dan? (die ruikt tenslotte niet)

enne over ruiken gesproken, dat doet ie! BRRR!!!

kan ik het maken om dat 'ding'  in de wasmachiene te stoppen??



groetjes
Is Tila's Andijvie-topic nog te uppen?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Alle reacties Link kopieren
Dami, ik heb je gemaild hoor!



Over het wassen van de knuffel, ik heb dat meteen vanaf het begin gewoon gedaan en Jaden heeft er nu geen enkele moeite mee als de knuf weer fris is. Hij word meteen weer helemaal fijn geknuffeld;)
Alle reacties Link kopieren
Is Tila's Andijvie-topic nog te uppen?

was dat niet over een beer die inderdaad in de maschiene verdween? kan het niet vinden. maar dat ging om een ouder kindje, die begreep dat beer vies was (toch?)

nou ja, het is al geen optie meer manlief vind dat de beer  niet gewassen mag worden, die ziet er alleen maar elende in (een gillende baby in het midden van de nacht)



en om daar nou ruzie over te gaan maken is ook weer zoiets he :D
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

mijn dochter heeft ook zo'n knuffel, maar geeft de voorkeur aan een andere (schijnbaar valt ze meer op honden dan op konijnen). Dus mocht iemand er nog eentje nodig hebben...

 

Over dat wassen: mijn dochter heeft twee dezelfde favoriete knuffelhonden, die om de beurt in de was gaan, wat haar betreft heeft ze er dus gewoon één. Zij heeft er geen problemen mee dat ze dan anders ruiken, maar ik weet niet of zij daarin een uitzondering is. Ik vind het zelf ideaal, als de lievelingsknuffel per ongeluk ergens blijft liggen is er tenminste niet gelijk een drama. En daarbij het hygiënische aspect nog natuurlijk...



Groetjes Lemmy
Alle reacties Link kopieren
Fijn om te lezen dat jullie elaar zo helpen!



Ik heb zelf op vele plekken zitten zoeken naar het lichtblauwe kroelpopje wat je kon sparen bij Nuticia. Ik ben begonnen met 4 !! popjes, en overal heb ik naam en telefoon nummer op gezet ... Maar nooit meer iets gehoord nadat we er zijn kwijt geraakt

Nu heeft mijn dochter er nog maar 1, en die is al best erg aan het slijten.

Zonder dat popje kan ze niet duimen ... en ook niet slapen



Als iemand een idee heeft ?? Het is lichtblauw, een driehoek met een rond bolletje (hoofd) en knoopjes aan de uiteinden



En vooral het labeltje wat er aan zit, is heeeeeeeel belangrijk .... O+
Op het dak zie je kleine musjes,
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven