Koningskinderen slimmer?

26-04-2017 13:33 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zomaar even een gedachte zijn bijv koningskinderen van nature slimmer of word daar zoveel aandacht aan gegeven met studie ed?

Ik heb nog niet gehoord dat die kinderen bijv naar het vmbo gaan
quote:Star schreef op 26 april 2017 @ 13:43:

[...]





Het was alweer even geleden Ach, het is er de tijd voor, zullen we maar zeggen.
Alle reacties Link kopieren
intelligentie loopt vooral over de vrouwelijke lijn en is erfelijk. (Tweede leg kinderen van de mooie telefoniste met VMBO doen het vaak minder goed op school dan de eerste leg kinderen van de gestudeerde moeder)



Maxima is een slimme dame. Daarnaast worden ze van jongs af aan blootgesteld aan van alles en nog wat. Zitten op muziekles, sporten, kunst/cultuur, meerder talen etc.



WA is misschien niet super slim, maar (met de juiste begeleiding) heeft hij wel een universitaire studie afgerond.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
quote:Gooloib schreef op 26 april 2017 @ 13:47:

[...]



Mwah, dit is niet zo 1 op 1 te zeggen.



Mijn ouders hebben bv beide het licht niet uitgevonden, slechte ongevingsfactoren en ik doe een PhD..Ik mag toch hopen, zeker gezien je beroep, dat je iets meer weet van de genetica dan wat je hierboven stelt.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:-Kia-Ora- schreef op 26 april 2017 @ 14:21:

[...]



Ik mag toch hopen, zeker gezien je beroep, dat je iets meer weet van de genetica dan wat je hierboven stelt.De heren en dames wetenschappers zijn het al jaren oneens, dus bovenstaande is niet echt nodig lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 26 april 2017 @ 14:26:

[...]





De heren en dames wetenschappers zijn het al jaren oneens, dus bovenstaande is niet echt nodig lijkt me.Mijn punt was vooral dat de genetica erachter, los van intelligentie, verder gaat dan alleen de ouders. Je krijgt het pakketje dan wel van je ouders maar daarin zitten weer genen doorgegeven door grootouders, overgrootouders en bedovergrootouders etc. Dus het gennetje wat bij je ouders niet geactiveerd is kan bij jou wel geactiveerd worden. Waardoor jij bijvoorbeeld blauwe ogen hebt terwijl al generaties lang er alleen maar mensen zijn geboren met bruine ogen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
De bedovergrootouders, die doen het hem.
Alle reacties Link kopieren
Dat zie je toch wel vaker, ouders die investering in bijles, omdat havo niet OSM genoeg is.

Los daarvan,kan een kind van bijvoorbeeld BETA ouders een Alpha zijn?

Is het ook niet genetisch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Xervy schreef op 26 april 2017 @ 13:59:

[...]





Werden ze zeker opgeknoopt Psies! Er zal hier en daar best sprake zijn (geweest) van enige corruptie. Gebeurt in sommige landen al als je vader op school/ aan de universiteit werkt, dus waarom in NL niet als het gaat om leden van het Koninklijk Huis?
quote:florita schreef op 26 april 2017 @ 13:38:

Ze hebben relatief slimme ouders (denk ik) en bevinden zich in een stimulerende omgeving (krijgen vast een brede basis mee qua kennis en ontwikkeling). Daarnaast zal er best eea aan hulp zijn als het even niet zo goed lukt. Maar een (in principe) basisleerling naar de uni krijgen lijkt me toch wel een uitdaging, ze zullen dus ook in elk geval redelijk kunnen leren denk ik.Ik denk dat buiten wat je allemaal zegt het ook zo is dat ze van jongs af aan gedrild worden voor een adellijk leven en dus minder kunnen spelen en meer met etiquetten bezig zijn en daarmee ook in een intelligentere omgeving hun informatie kunnen putten.
Alle reacties Link kopieren
quote:karin12345 schreef op 26 april 2017 @ 14:33:

De bedovergrootouders, die doen het hem.
Am Yisrael Chai!
quote:-Kia-Ora- schreef op 26 april 2017 @ 14:21:

[...]



Ik mag toch hopen, zeker gezien je beroep, dat je iets meer weet van de genetica dan wat je hierboven stelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 26 april 2017 @ 14:21:

[...]



Ik mag toch hopen, zeker gezien je beroep, dat je iets meer weet van de genetica dan wat je hierboven stelt.Ow scherpe nagels
quote:ardni schreef op 26 april 2017 @ 14:49:

[...]



Ow scherpe nagels

Ja het valt me op dat als mensen je beroep weten ze geen kans voorbij laten gaan om aan te geven dat je daar wel slecht in zal zijn. Iets met jaloezie volgens mij..



Ik weet inderdaad helemaal niets van alelen, nog nooit gehoord van Mendel en wat is mitose nou ook al weer?? Iets met ana in een fase?? Of was dat meiose?



Van mensen die zo doen zijn de telomeren al een beetje te kort
quote:-Kia-Ora- schreef op 26 april 2017 @ 14:30:

[...]



Mijn punt was vooral dat de genetica erachter, los van intelligentie, verder gaat dan alleen de ouders. Je krijgt het pakketje dan wel van je ouders maar daarin zitten weer genen doorgegeven door grootouders, overgrootouders en bedovergrootouders etc. Dus het gennetje wat bij je ouders niet geactiveerd is kan bij jou wel geactiveerd worden. Waardoor jij bijvoorbeeld blauwe ogen hebt terwijl al generaties lang er alleen maar mensen zijn geboren met bruine ogen.En mijn punt is vooral dat het een nutteloze sneer was. Jij vindt het ook niet nodig als telkens je beroep aangehaald wordt, doe dat dan ook niet, verpakt in een mooie sneer, aan het adres van een ander.
Alle reacties Link kopieren
Basiskennis VWO wat je nu noemt.....
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
Je haalt toch zelf je beroep erbij, iedere post weer...
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 26 april 2017 @ 14:57:

[...]





En mijn punt is vooral dat het een nutteloze sneer was. Jij vindt het ook niet nodig als telkens je beroep aangehaald wordt, doe dat dan ook niet, verpakt in een mooie sneer, aan het adres van een ander.Het was niet bedoelt als een sneer, ik was verbaasd over die opmerking.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:tjjjjjemig schreef op 26 april 2017 @ 14:58:

Basiskennis VWO wat je nu noemt.....Echt?? Goh.. nou zeg. Ik zal morgen mijn ontslag wel indienen dan.. tjemig. Wat een slechte bioloog ben ik zeg... ai ai ai.. cum laude nog wel.. wat dachten ze wel niet.
quote:-Kia-Ora- schreef op 26 april 2017 @ 15:00:

[...]



Het was niet bedoelt als een sneer, ik was verbaasd over die opmerking.

Ik ben verbaasd over YauW domheid



Geen sneer, ik ben echt verbaasd
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel: doe niet zo interessant. Je laat jezelf wel kennen (cum laude). Ik zal maar niet zeggen wat ik gedaan heb...
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
quote:Gooloib schreef op 26 april 2017 @ 15:01:

[...]



Ik ben verbaasd over jouw domheid



Geen sneer, ik ben echt verbaasdTuurlijk, fijne dag nog hè.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gooloib schreef op 26 april 2017 @ 15:01:

[...]



Ik ben verbaasd over jou domheid



Geen sneer, ik ben echt verbaasdJouW
Ik voel me zo moedellooos
quote:-Kia-Ora- schreef op 26 april 2017 @ 15:03:

[...]



Tuurlijk, fijne dag nog hè.
quote:tjjjjjemig schreef op 26 april 2017 @ 15:03:

[...]





JouWYauW
Alle reacties Link kopieren
Heeft 't misschien met je achtergrond te maken (willen bewijzen)?



Geen sneer, gewoon een vraag.
Ik voel me zo moedellooos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven