Lastige luieremmer,

23-07-2015 11:34 59 berichten
die Diaperchamp. Echt een onhandig ding! Vaak kunnen we de draai niet maken, en eigenlijk altijd komt er wat mee terug (een poets-doekje of stuk keukenrol).



http://www.diaperchamp.nl/p/nl/hoe-werkt-het.php



Onhandig en duur bovendien! Op zoek naar een andere luier-emmer dus.



Welke luieremmer gebruik jij, en welke kan je me adviseren?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een diaperchamp. Ik herken de problemen wel, echter als je er niets los ingooit en de zak op tijd verschoont is het een prima luieremmer.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet zeggen dat het e.a. Ook niet geheel reukloos is. Zeker na 1 poepluier..
Geen enkele andere zou ik aanraden want ik ben fan van de Diaper Champ!
quote:sparood2010 schreef op 23 juli 2015 @ 11:38:

Ik heb een diaperchamp. Ik herken de problemen wel, echter als je er niets los ingooit en de zak op tijd verschoont is het een prima luieremmer.

Dit idd! Soms komt er een doekje mee terug, maar ik gooi die er gewoon niet meer los in. En als het een keer nodig is, doe ik ff de klep omhoog en gooi hem er dan zo in. Doekjes vouw ik gewoon in de luier.

Heerlijke emmer! Ben er altijd heel tevreden over geweest en echt geen vieze geurtjes euit.
Reukloos is ie hier wel hoor. Gewone vuilniszak erin, luier erin, draaien en eenmaal per week (toen kind al wat ouder was en dus geen 8 luiers per dag meer had) schonen. Nooit geurproblemen gehad.
quote:troelalaaaatje schreef op 23 juli 2015 @ 11:42:

Reukloos is ie hier wel hoor. Gewone vuilniszak erin, luier erin, draaien en eenmaal per week (toen kind al wat ouder was en dus geen 8 luiers per dag meer had) schonen. Nooit geurproblemen gehad.Ja reukloos is ie hier ook.
Wilde net dezelfde vraag hier gaan stellen. Ik heb nu die van de Hema, maar daar ben ik niet blij mee. Die Diaperchamp wil ik ook niet. Dus ik lees mee.
Ik heb de tommee tippee en bevalt als een tierelier!

ik ga m nu straks gebruiken voor onze 2e kleine. Elk luchtje is foetsie en komt niks terug.
quote:mama_lin schreef op 23 juli 2015 @ 12:00:

Ik heb de tommee tippee en bevalt als een tierelier!Maar die is weer met losse navul-casettes, toch? Dat wil ik ook niet, ik wil er wel gewone vuilniszakken in gebruiken.
quote:mama_lin schreef op 23 juli 2015 @ 12:00:

Ik heb de tommee tippee en bevalt als een tierelier!

Die zie ik heel vaak op openbare plekken staan, bv bij het cb hier, ziekenhuis, toiletten bij hema/v&d enzo. Maar die dingen zijn altijd kapot. Ik heb nog nooit een werkende gezien

En ik vind het ook niet heel milieuvriendelijk eigenlijk, al dat plastic.
quote:clemance schreef op 23 juli 2015 @ 12:03:

[...]





Maar die is weer met losse navul-casettes, toch? Dat wil ik ook niet, ik wil er wel gewone vuilniszakken in gebruiken.Dan is je keus erg beperkt als je ook echt geurloos wil. Dat is volgens mij alleen de daiper champ. Maar waarom gooi je er niet gewoon geen losse doekjes meer in? Dan is je probleem opgelost. En op tijd legen. Als je hem niet meer kan omdraaien, zit hij vol.
quote:Desperate_Housewive schreef op 23 juli 2015 @ 12:03:

[...]



Die zie ik heel vaak op openbare plekken staan, bv bij het cb hier, ziekenhuis, toiletten bij hema/v&d enzo. Maar die dingen zijn altijd kapot. Ik heb nog nooit een werkende gezien

En ik vind het ook niet heel milieuvriendelijk eigenlijk, al dat plastic.mijne werkt al 2 jaar prima. Is denk ik ook hoe ermee omgegaan wordt. Op openbare plekken denkt men toch: ach t is toch niet van mezelf. En t plastic, tja dat compenseer ik ergens anders wel weer. Ik hoef geen poeplucht in de babykamer.
Alle reacties Link kopieren
Geen, gewoon direct in de kliko buiten.
quote:mama_lin schreef op 23 juli 2015 @ 12:06:

[...]





mijne werkt al 2 jaar prima. Is denk ik ook hoe ermee omgegaan wordt. Op openbare plekken denkt men toch: ach t is toch niet van mezelf. En t plastic, tja dat compenseer ik ergens anders wel weer. Ik hoef geen poeplucht in de babykamer.Ik heb ook geen poeplucht in de babykamer hoor en geen overtollig plastic.
quote:Desperate_Housewive schreef op 23 juli 2015 @ 12:09:

[...]



Ik heb ook geen poeplucht in de babykamer hoor en geen overtollig plastic.Al met al gooi je net zoveel plastic weg als een grote komo zak. Je maakt er alleen een hele lange worst van. Ik ben er heel tevreden over. En hier worden tips gevraagd voor iets ánders dan de champ. Dit is mijn tip dus graag respecteren ipv afbranden wat een ander zegt.
quote:amaryllisje schreef op 23 juli 2015 @ 12:07:

Geen, gewoon direct in de kliko buiten.+1
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een gewone luieremmer en ik moet zeggen dat ik die ook geurloos vindt. Behalve als je hem open moet doen voor de volgende luier.

Maar omdat hij klein is, leeg je hem ook vaker.

Ik ben er blij mee!
quote:Desperate_Housewive schreef op 23 juli 2015 @ 12:05:

[...]



Dan is je keus erg beperkt als je ook echt geurloos wil. Dat is volgens mij alleen de daiper champ. Maar waarom gooi je er niet gewoon geen losse doekjes meer in? Dan is je probleem opgelost. En op tijd legen. Als je hem niet meer kan omdraaien, zit hij vol.Ik denk dat je gelijk hebt.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon gelijk buiten in de container.
Hier ook een gewone luieremmer. Ook ik geen probleem met geurtjes behalve als hij even op is voor de vieze luier. Regelmatig verschonen en af en toe een sopje. Prima dingen.
quote:pinky_1980 schreef op 23 juli 2015 @ 13:19:

Gewoon gelijk buiten in de container.Da's voor ons helaas geen mogelijkheid.
Er is hier geschreven dat het plastic afval veroorzaakt wanneer je die casettes hebt, maar dat is niet de reden dat menigeen ze niet wil. Het is een dure kwestie wanneer je kiest voor een luieremmer waarvoor je speciale casettes dient aan te schaffen, terwijl een gewone afvalzak altijd in huis is en nauwelijks wat kost.
quote:mama_lin schreef op 23 juli 2015 @ 12:17:

[...]



Al met al gooi je net zoveel plastic weg als een grote komo zak. Je maakt er alleen een hele lange worst van. Ik ben er heel tevreden over. En hier worden tips gevraagd voor iets ánders dan de champ. Dit is mijn tip dus graag respecteren ipv afbranden wat een ander zegt.Misschien moet je ff je lange tenen onder die emmer vandaan halen. Ik mag ook mijn mening geven over een emmer die ik vaak tegen kom en niet zo tevreden over ben.
quote:troelalaaaatje schreef op 23 juli 2015 @ 14:12:

Er is hier geschreven dat het plastic afval veroorzaakt wanneer je die casettes hebt, maar dat is niet de reden dat menigeen ze niet wil. Het is een dure kwestie wanneer je kiest voor een luieremmer waarvoor je speciale casettes dient aan te schaffen, terwijl een gewone afvalzak altijd in huis is en nauwelijks wat kost.En dit idd, daarom hebben wij de daiper champ. Die casettes vond ik echt duur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven