Lekker laten grazen

16-08-2016 19:38 50 berichten
Vandaag lekker aan de wandel in het park tot opeens ons oog valt op een bijzonder fenomeen: Een kind van een jaar of 4 aan een tuigje met een oma die het kind strak bij zich hield op zo'n 30 cm afstand...Ook lekker aan de wandel...ofzo.

Waarom in hemelsnaam?!

Kijk, als je een hans klokje van een jaar of 2-3 hebt en langs een gevaarlijke weg o.i.d. moet, dan nog vind ik het op zn zachtst gezegd apart maar ik begrijp het wel. Maar in een park? Zonder enige bewegingsvrijheid? Het is geen pitbull die je mee zeult.

Nogmaals...Waarom?
Omdat ze een ontaarde oma is die graag argeloze voorgangers choqueert. Duh.
Alle reacties Link kopieren
Waarom vraag je dat niet aan haar?
Hallo?!
Wie weet wat een rotkind het was.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Tsja, oma kan het mss wel heel erg aan haar gewrichten hebben en daardoor niet zo snel ter been zijn om bij wegrennen van het kind er heel snel bij te kunnen zijn.

30 cm is idd wel wat kort maar op zich, een tuigje vind ik niet zo raar verder. Voorkomt iig dat het kind zomaar er tussenuit peert.

En waarom de verwijzing naar specifiek een pitbull? Andere soorten honden rennen niet zomaar ineens weg ofzo?
wij slapen nooit.
misschien was kind slechtziend ofzo.
Tja, je kent het kind en de oma niet. Met vier jaar in een park nog aan een tuigje lopen is niet erg standaard dus ze zullen er vast een goede reden voor gehad hebben.

Misschien is het kind om een of andere reden extreem wegloperig. Misschien is het kind slechtziend. Misschien is oma slechtziend en bang hem kwijt te raken. Misschien is oma overbezorgd. Misschien... misschien... misschien...
Mijn zusje moest als peuter ook altijd aan een tuigje, anders lag ze binnen vijf minuten onder een auto.
Misschien was oma zo dement als een ui en nogal wegloperig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Het tuigje an sich heb ik weleens eerder gezien maar het kind zo kort houden dat vond ik nogal een bijzonder gezicht zeg maar. Maargoed, mijn eerste associatie in een autovrij park is , spelen en ontdekken voor kinderen, niet aan tuigje lopen.

Maar idd , ze zullen er vast een goede reden voor hebben.
Misschien vindt het kind het niet fijn om een handje vast te houden, is het hyperactief en zo weg en is oma niet meer zo snel ter been, het is geen kindermishandeling hè.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 augustus 2016 @ 19:48:

Misschien is het kind watervlug en luistert hij heel slecht en heeft oma niet meer de conditie om hem bij te houden, dus dan maar zo. Of misschien is er wel iets anders aan de hand. Hier zal niemand het antwoord weten.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 augustus 2016 @ 19:48:

Kijk, dat kan ook nog inderdaad!
quote:Vandaag lekker aan de wandel in het park tot opeens ons oog valt op een bijzonder fenomeen:Dus toen je dit zag kon je niet meer lekker wandelen? Ik zou wat meer naar mezelf en mijn eigen kinderen kijken als ik jou was en wat minderen naar anderen.
quote:sssssst schreef op 16 augustus 2016 @ 19:51:

[...]

Dus toen je dit zag kon je niet meer lekker wandelen? Ik zou wat meer naar mezelf en mijn eigen kinderen kijken als ik jou was en wat minderen naar anderen.Oeh, wat heb jij gegeten?
De reacties op je OP waren nog niet in je opgekomen?
wij slapen nooit.
Tja het zal wel z'n reden hebben. Maar wat voor zin heeft het om je er druk om te maken?
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
quote:iceteapeach schreef op 16 augustus 2016 @ 19:54:

De reacties op je OP waren nog niet in je opgekomen?Nee, eigenlijk niet. Zal de hitte wel zijn
quote:Finjie schreef op 16 augustus 2016 @ 19:56:

Tja het zal wel z'n reden hebben. Maar wat voor zin heeft het om je er druk om te maken?Ooh ik maak me er niet druk om , ik vond het gewoon nogal apart
quote:zusters schreef op 16 augustus 2016 @ 19:56:

[...]

Nee, eigenlijk niet. Zal de hitte wel zijn Weer wat geleerd dan . Is dit forum toch weer ergens goed voor.
wij slapen nooit.
Misschien had het kind wel een of andere stoornis of een verstandelijke beperking en is ie mega snel en sterk en oma niet zo.

Wat maakt het uit?
quote:zusters schreef op 16 augustus 2016 @ 19:56:

[...]

Nee, eigenlijk niet. Zal de hitte wel zijn Hitte?
Wie zegt dat het kind 4 was?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik vind het er ook stom uitzien, hoor. Ik begrijp wel dat je het gebruikt. Net als onesies, regenpakken, lopend op straat eten, Crocs, Uggs, afritsbroeken, kauwgum kauwen. Begrijp ik allemaal wel, maar het is geen fraai gezicht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven