Leren praten - zoon noemt me shit

28-02-2017 23:36 352 berichten
Alle reacties Link kopieren
In plaats van schat, daar ben ik gelukkig vrijwel zeker van, aangezien hij het altijd zegt als hij me komt knuffelen. Ik roep zelf dan ook heel vaak; 'hè schatje!' Naar hem als hij op me af komt rennen.



Een andere leuke en voor mij minder gênante uitspraak is sappelsappelsap ipv sinaasappelsap.



Hebben jullie nog leuke of gênante voorbeelden? En hoelang voordat hij dit goed gaat uitspreken?
Alle reacties Link kopieren
Geniaal kind . Meestal doen ze dit niet heel lang dus geniet ervan!
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Iets verder in de groei maar ook een mooie vond ik: dochter leerde de letters in groep 1. Goed gearticuleerd door de juf. Zo ook de L.



"De Lulllllllll, mamma, Lulllllllll."



Jij bent Tha Shit
Alle reacties Link kopieren
Kusje als de s een t wordt.

Ook héél fijn midden in de supermarkt als zo'n klein schattig hummel zich aan je benen klemt voor de natte zoen. Met hoofd snoezig omhoog, richting je eigen kruis hoofd.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter kijkt nogal vaak Peppa Pig en mijn moeder die regelmatig oppast zei een keer: tsja, ik weet het niet hoor, maar ze had het steeds over 'pappa pik kijken!'



En verder hangt haar jas aan de jasstok en halen we ijs bij de ijsballon en als je jarig bent zingen we pieperepiep hoera!
Alle reacties Link kopieren
Hmm... dan heb ik dus nog mazzel gehad. Mijn zoon wist 'godverdomme' na één keer horen, midden in de supermarkt, feilloos te reproduceren.
Well behaved women rarely make history.
Mijn dochter van 3 vertelde me over een ,wat ik verstond' kaalkutje (klemtoon op de u)

Een wat schat?

Een kaalkutje mama!!!

En dochter neemt haar boekje mee en wijst een kuikentje aan

Oooow een KUIkentje.

Jaaa mama een kaalkutje!

Zeg voorlopig maar baby-kip, schat
Alle reacties Link kopieren
Whahahahahahaha . Sorry TO, maar ik vind het erg grappig .
In plaats van " zitten" zei zoonlief tijdlang " tieten".

Sta je daar voor een bomvol terras, op zoek naar een leeg tafeltje, roept zoonlief al wijzend " kijk mama, daar tieten!"



Alle reacties Link kopieren
quote:Mevrouw75 schreef op 28 februari 2017 @ 23:47:

Mijn dochter kijkt nogal vaak Peppa Pig en mijn moeder die regelmatig oppast zei een keer: tsja, ik weet het niet hoor, maar ze had het steeds over 'pappa pik kijken!'

Alle reacties Link kopieren
2 jarige: 'Kijk mama! Itte heb gekutseld'.



Tsja..... op een vol schoolplein zorgde het voor wat hilariteit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit kapot te gaan hier. Tranen rollen over mijn wangen.



Ik heb geen kinderen dus kan helaas niets grappigs toevoegen maar hartstikke bedankt dames voor het delen van deze verhalen!



Mijn oudste zoon hoorde niet goed en moest buisjes, mede daardoor sprak hij sommige dingen niet goed uit omdat hij ze ook niet goed verstond. Een ballon was voor hem bannon etc het klonk alsof hij de woorden half opvrat.



Toen kreeg de kleine schat nieuwe schoenen waar spiderman op stond



Vrolijk en trots zei hij tegen iedereen ; wat vinden jullie van mijn nieuwe spermaschoenen



Ik kijk tot op de dag van vandaag heel anders tegen spiderman aan....
quote:Mevrouw75 schreef op 28 februari 2017 @ 23:47:

Mijn dochter kijkt nogal vaak Peppa Pig en mijn moeder die regelmatig oppast zei een keer: tsja, ik weet het niet hoor, maar ze had het steeds over 'pappa pik kijken!'



En verder hangt haar jas aan de jasstok en halen we ijs bij de ijsballon en als je jarig bent zingen we pieperepiep hoera!Ik vind deze echt hilarisch, wij gaan hier thuis 'pappa pik' erin houden
Ik stond laatst met dochter in de badkamer in de spiegel te kijken toen ze ineens verrukt uitriep: (nadat ze haar mond even wagenwijd open had geinspecteerd) MAMA, IK HEB EEN MINIPIEMEL IN MIJN KEEL!!!

Heb jij ook een keelpiemel, mama???
quote:mama_lin schreef op 28 februari 2017 @ 23:57:

Mijn dochter van 3 vertelde me over een ,wat ik verstond' kaalkutje (klemtoon op de u)

Een wat schat?

Een kaalkutje mama!!!

En dochter neemt haar boekje mee en wijst een kuikentje aan

Oooow een KUIkentje.

Jaaa mama een kaalkutje!

Zeg voorlopig maar baby-kip, schat Baby-kip
Alle reacties Link kopieren


Pappa Pik kijken en de Keelpiemel



Ik heb zelf (nog) geen kinderen, dus verder geen bijdrage.
Alle reacties Link kopieren
Don't waste your time or time will waste you.
Alle reacties Link kopieren
Mijn jongste kon lange tijd de K niet zeggen, dat werd de T. Hij was erg gek op auto's, maar favoriet was de 'monstertrut'.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
De juf in de kleuterklas was zwanger. De vragen aan de juf was hoe de baby in haar buik was gekomen.

Nou mijn zoon wist dat wel. Hij zei dat komt door de zaadjes van de papa en die koopt hij bij de Gamma.
Alle reacties Link kopieren
DL (3) zei op een ochtend na het ontbijt: 'ik heb een beetje buikpijn, volgens mij heb ik te veel gescheten'



Ze bedoelde gegeten, en we mochten er absoluut niet om lachen want ze was NIET grappig
Alle reacties Link kopieren
Spinazie piesssnasie, afsandsbedingding, sjwammera, sietaget is bah, en courgettegebouw. Wel iets ouder dan dreumes/peuter maar versprekingen blijven grappig.

Zo pakte ik van de week een vijtje, houtpapier...eh wat? Hebben ze op school geknutseld met schuurpapier
quote:Groupie schreef op 01 maart 2017 @ 00:30:

DL (3) zei op een ochtend na het ontbijt: 'ik heb een beetje buikpijn, volgens mij heb ik te veel gescheten'



Ze bedoelde gegeten, en we mochten er absoluut niet om lachen want ze was NIET grappig Hahahaha, prachtig. En herkenbaar ook, dat niet mogen lachen!
Mijn dochter liet op een dag een scheet en zei toen: 'juikt heel jekker naar sjeet'

Vonden wij erg hilarisch en zeggen we hier nu nog steeds
Alle reacties Link kopieren
wat een geweldige verhalen! Keel piemel, echt ik kan niet meer!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven