leven naast de kids

03-05-2007 11:00 8 berichten
Alle reacties Link kopieren


Hoi allemaal!



ff voorstellen ik ben moekuh en heb 4 kinderen van 7, 4, 4, en 7 maanden.

Wil graag kletsen over alles wat moeders bezig over de kids, maar vooral ook over alles wat ons daarnaast bezighoudt.



zwemles  vs  potje squash

pannekoeken  vs  uit eten

ballorig  vs  terrasje pakken

K3  vs  chili peppers

enz. enz.



allemaal leuk, maar vind maar de gulden middenweg.

ben benieuwd naar reacties..



groetjes moekuh


Dat heeft niet heel veel reacties opgeleverd zeg! K3 is in ons gezin nooit erg aangeslagen. Allemaal jongens he
Alle reacties Link kopieren
Op haar andere topic heeft ze ook al geen reacties gehad, wat sneu.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Waarom ben jij als man zo geïnteresseerd in moeders?
Ik heb geen leven naast ons kind, ik heb een leven met ons kind. En daarin past prima een avondje sport of een dag shoppen met een vriendin. In goed overleg met mijn man gaat dat prima. Met zoals dat hij zowat elk weekend naar voetbal gaat en ik dan met dochter thuis ben. Maar ik doe toch voornamelijk dingen met kind, omdat we die gewoon leuk vinden. Zo nemen we binnenkort een efteling-abonnement voor een jaar, ben ik afgelopen weekend koeien gaan uitzwaaien, hangen we op zondag in de speeltuin, bezoeken we ineens veel vaker een dierentuin en eten we vaker pannenkoeken. Maar dat is ook iets waar je in mijn ogen voor kiest als je voor een kind gaat.

Nu waren wij al nooit echt uitgaanspersonen en op een terras zitten deden we ook al bijna nooit. Dat soort dingen mis ik niet. Ik kijk net zo lief thuis op de bank een film dan dat ik in de bios zit en een oppas regel. Of ik ga met een vriendin ipv met mijn man.
Wat een goeie eerste zin DH! Helemaal eens!
quote:poeziewoezie schreef op 11 november 2014 @ 11:11:

Waarom ben jij als man zo geïnteresseerd in moeders?Is paranoia recent gediagnostiseerd?
Alle reacties Link kopieren
Dit is een topic uit 2007 ... ik dacht al, waarom is je kind in dit topic 7 jaar en in je vorige topic 13?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven