luiers verschonen

15-12-2014 21:32 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik vraag me iets af. Ik had laatst een vriendin op visite en terwijl ik lekker hapjes aan het aanrecht sta te maken en net op tafel wil zetten (er was nog meer bezoek) verschoont zij op de bank een meter verderop een luier en begint de hele keuken te stinken. Is vies toch? Ze deed de luier vervolgens in een antistinkzakje en liet hem op haar tas liggen. Heb hem opgepakt en buiten weggegooid in de container. Is toch vies? Of ligt dat aan mij?

Groeten Rosie
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is vies. Ik had er dan ook wat van gezegd op het moment zelf.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is vies en je had gerust mogen zeggen dat ze dat maar even anders moest gaan doen. Kind op een handdoek op je bed oid.
Alle reacties Link kopieren
Het is in ieder geval ongepast.

Ik zie het wel vaker gebeuren om me heen dus ben niet echt verbaasd. Persoonlijk had ik mijn kind op de gang verschoont.
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
Ik zou haar weggestuurd hebben als ze zo asociaal zou zijn mijn woonkamer als wc te gebruiken. Als ik uberhaupt visite zou toestaan hun baby mee te brengen. Heb je er toch wel wat van gezegd, dat dat soort handelingen in de wc horen?
Alle reacties Link kopieren
Mag dat niet eens?
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
Alle reacties Link kopieren
Nee joh, jij begrijpt het verkeerd.

Poep en pies luiers zijn heel gewoon, net als tietvoeren in het openbaar. Het moet allemaal kunnen onder het mom "het is natuurlijk"

Als ik een drol produceer trek ik de deur ook dicht, maarja alles wat een kind produceert is heul anders
Ja en?
quote:dolfje schreef op 15 december 2014 @ 21:35:

Ja dat is vies en je had gerust mogen zeggen dat ze dat maar even anders moest gaan doen. Kind op een handdoek op je bed oid.

Op bed????? Gatverdamme!



Een wc of badkamer waar alles van steen is, daar kan 't het minst kwaad.
Alle reacties Link kopieren
Als het in jouw huis was zou ik vragen waar ik mijn zoon mag/kan verschonen en of ik de luier ergens weg kan gooien, is het bij mij thuis dan doe ik waar ik het wil, meestal inderdaad de bank.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 15 december 2014 @ 21:35:

Ja dat is vies en je had gerust mogen zeggen dat ze dat maar even anders moest gaan doen. Kind op een handdoek op je bed oid.



Whaaaaaaa. .... op je bed is zo'n beetje nog erger.

Baby's zijn bij mij welkom vanaf hun 18e.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, want een baby verschoon je nu eenmaal op de (normale) wc?



OT, het was netjes geweest als ze even had gevraagd waar ze dit het beste kon doen en daarna het zakje had weggegooid.

Maar dat kan je toch ook gewoon tegen je vriendin zeggen, lijkt me?
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ging altijd even naar boven oid met mijn kind. Op eigen matje oid. en luier ver weg. Mijn zusje laat ook overal luiers liggen. vind ik ze na een feestje onder de bank.
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopylynn schreef op 15 december 2014 @ 21:36:

Nee joh, jij begrijpt het verkeerd.

Poep en pies luiers zijn heel gewoon, net als tietvoeren in het openbaar. Het moet allemaal kunnen onder het mom "het is natuurlijk"

Als ik een drol produceer trek ik de deur ook dicht, maarja alles wat een kind produceert is heul anders Ik vind dat er nog een verschil zit tussen een poepluier en discreet de borst geven. Maar op de bank tussen de andere visite en de hapjes een poepluier verschonen vind ik ook vies. Dat stinkt gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Bah rosie76
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ben geen baby-liefhebber maar om zo'n kind nou op een koude badkamervloer te gaan leggen gaat me wat te ver. Op een grote handdoek kan best wat mij betreft. En ik ga er van uit dat een moeder ook zo'n matje bij zich heeft in de luiertas.
quote:MissSuzy schreef op 15 december 2014 @ 21:38:

Als het in jouw huis was zou ik vragen waar ik mijn zoon mag/kan verschonen en of ik de luier ergens weg kan gooien, is het bij mij thuis dan doe ik waar ik het wil, meestal inderdaad de bank.

Neem je zelf vuilniszakken voor je luiers mee? Ik zou er ook niet blij mee zijn als je zo'n vies strontding in mijn kliko zou gooien.

En wat goor dat je het ook op je eigen bank doet.
Alle reacties Link kopieren
Daar zou ik ook iets van gezegd hebben, ik vind het behoorlijk onbeschoft. De kleinkinderen werden destijds verschoond op een badlaken op het logeerbed, luierzakjes en doekjes had ik altijd in huis voor het geval dat plus een paar reservepampers.
verba volant, scripta manent.
quote:roan2013 schreef op 15 december 2014 @ 21:39:

Ja hoor, want een baby verschoon je nu eenmaal op de (normale) wc?

Je kunt 't wc-deksel toch dichtdoen en 'm daarop leggen (eventueel op je eigen doek)?
Alle reacties Link kopieren
Snap de vrouwen niet die niet zo'n verschoningsmatje in de luiertas hebben (of hydrofielluier om op te verschonen)..... Hier een baby van 8 maanden. En ik erger me aan de vrouwen om me heen die kind overal verschonen, zelfs zonder matje. Gebeurde laatst ook bij mijn ouders. Visite ging kind (2 jr.) met poepluier verschonen. Zonder matje! Huis zat vol met gasten ivm feest. Vond het zó ongepast! Mijn moeder had juist daarvoor nog gezegd dat boven een babykamer was mét commode... Nu zat iedereen in de stank.

Ik had er eigenlijk iets van moeten zeggen..



TO, het ligt dus niet aan jou. De meeste mensen vinden het vies.
Alle reacties Link kopieren
Nee. Maar wel leuk bedacht
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
quote:elninjoo schreef op 15 december 2014 @ 21:44:

[...]



Je kunt 't wc-deksel toch dichtdoen en 'm daarop leggen (eventueel op je eigen doek)?

Dat past toch niet? Daarbij kan je in mijn wc niet eens staand plassen, zo klein is-ie.



grote handdoek op het bed.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 15 december 2014 @ 21:36:

Ik zou haar weggestuurd hebben als ze zo asociaal zou zijn mijn woonkamer als wc te gebruiken. Als ik uberhaupt visite zou toestaan hun baby mee te brengen. Heb je er toch wel wat van gezegd, dat dat soort handelingen in de wc horen?jij hebt duidelijk haat aan baby's en kinderen he???
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 15 december 2014 @ 21:44:

[...]



Je kunt 't wc-deksel toch dichtdoen en 'm daarop leggen (eventueel op je eigen doek)?Ik geloof dat dit het idiootste is wat ik ooit van je gelezen heb:-)
Alle reacties Link kopieren
Borstvoeding vind ik trouwens wel wat anders. Gaat mij er vooral om dat het stinkt en niet hygienisch is. zeker niet als ik dus net de hapjes op tafel zet. Ik had er wat van kunnen zeggen, maar stond dus met mijn rug naar het gebeuren broodje te snijden. De geur maakte me duidelijk wat er achter me gebeurde....te laat dus. Heb wel d de luier gepakt en gezegd dat ik die liever buiten had en dat de hele keuken erna stonk.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 15 december 2014 @ 21:44:

Daar zou ik ook iets van gezegd hebben, ik vind het behoorlijk onbeschoft. De kleinkinderen werden destijds verschoond op een badlaken op het logeerbed, luierzakjes en doekjes had ik altijd in huis voor het geval dat plus een paar reservepampers.nee dat lukt echt niet ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven