luiers verschonen

15-12-2014 21:32 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik vraag me iets af. Ik had laatst een vriendin op visite en terwijl ik lekker hapjes aan het aanrecht sta te maken en net op tafel wil zetten (er was nog meer bezoek) verschoont zij op de bank een meter verderop een luier en begint de hele keuken te stinken. Is vies toch? Ze deed de luier vervolgens in een antistinkzakje en liet hem op haar tas liggen. Heb hem opgepakt en buiten weggegooid in de container. Is toch vies? Of ligt dat aan mij?

Groeten Rosie
Als ik weer achter de computer zit Elninjoo mag ik m dan als onderschrift nemen? Iets aangepast met m vervangen door baby en verschonen toevoegen? :-Dquote:elninjoo schreef op 15 december 2014 @ 21:44:

[...]



Je kunt 't wc-deksel toch dichtdoen en 'm daarop leggen (eventueel op je eigen doek)?
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag het altijd even als ik mijn kind bij iemand anders moet verschonen. En ik neem altijd geurzakjes mee waar ik de luier in doe, zodat niet de hele container/vuilnisbank stinkt. En een verschoonmatje. En inderdaad, ik heb mijn kind ook wel eens op een betonnen vloer verschoond, omdat er echt geen andere mogelijkheid was.

@elninjoo, op WC deksel??? Kind rolt daar heel gemakkelijk van af, moet jij eens kijken hoe vies jouw WC wordt van het bloed dat vervolgens uit zo'n babyhoofdje spuit.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
quote:Belle73 schreef op 15 december 2014 :applause:@ 21:54:

Ik vraag het altijd even als ik mijn kind bij iemand anders moet verschonen. En ik neem altijd geurzakjes mee waar ik de luier in doe, zodat niet de hele container/vuilnisbank stinkt. En een verschoonmatje. En inderdaad, ik heb mijn kind ook wel eens op een betonnen vloer verschoond, omdat er echt geen andere mogelijkheid was.

@elninjoo, op WC deksel??? Kind rolt daar heel gemakkelijk van af, moet jij eens kijken hoe vies jouw WC wordt van het bloed dat vervolgens uit zo'n babyhoofdje spuit.
verba volant, scripta manent.
Ik vraag het altijd, meestal ga ik ergens in een andere kamer. Maar bij opa's en oma's enzo hoeft dat niet, dan doe ik het gewoon op tafel waar iedereen bij staat te kijken (wel met een matje). Of iemand anders wil het doen.



Dus, wel zo netjes om het te vragen maar niet iedereen vindt het even vies.



edit: Hahaha op de deksel van de wc!
Alle reacties Link kopieren
Maar je zusje doet het dus ook? En die laat sporen achter ook nog?
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosie76 schreef op 15 december 2014 @ 21:51:

[...]



nee dat lukt echt niet ;)Nee, da's ook meer voor oma's.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 15 december 2014 @ 21:43:

[...]



Neem je zelf vuilniszakken voor je luiers mee? Ik zou er ook niet blij mee zijn als je zo'n vies strontding in mijn kliko zou gooien.

En wat goor dat je het ook op je eigen bank doet.EN, ik zou überhaupt al nooit bij jou over de vloer komen en met je houding en uitspraken vwb kindjes op het forum ben je ook niet welkom bij mij thuis. Wij zullen dit probleem gelukkig dus nooit met elkaar hebben. Scheelt weer ergernis
Alle reacties Link kopieren
quote:MissSuzy schreef op 15 december 2014 @ 22:01:

[...]





EN, ik zou überhaupt al nooit bij jou over de vloer komen en met je houding en uitspraken vwb kindjes op het forum ben je ook niet welkom bij mij thuis. Wij zullen dit probleem gelukkig dus nooit met elkaar hebben. Scheelt weer ergernis Haha jij zegt het wat netter, gelukkig maar. Dit dus.
Alle reacties Link kopieren
Ja, mijn zusje doet het ook, of eigenlijk mijn zwager. dit laat een spoor van luiers achter. echt te goor.
quote:rosie76 schreef op 15 december 2014 @ 22:08:

Ja, mijn zusje doet het ook, of eigenlijk mijn zwager. dit laat een spoor van luiers achter. echt te goor.Ik zou de volgende keer als je bij hen op bezoek gaat 'n spoor van gebruikte tampons en maandverbanden achter laten. Wellicht snappen ze dan de hint?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ze oppakken en in zijn jaszak stoppen.
Alle reacties Link kopieren
haha, ik heb vorig jaar met sinterklaas een luier die ze in de keuken hadden achtergelaten in een papier gewikkeld en er een snel gedichtje bij gedaan dat ze hun troep moesten opruimen
Ik doe het ook overal, maar wel altijd een hydrofiel eronder. De luiers doe ik gewoon in de prullenbak, daar ruik ik niks van en word vaak genoeg een nieuwe vuilniszak in gedaan. Maar zoontje heeft nu nog borstvoedingspoep, ik denk dat ik wat minder makkelijk ben als hij eenmaal vaste voeding eet.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 15 december 2014 @ 21:44:

[...]



Je kunt 't wc-deksel toch dichtdoen en 'm daarop leggen (eventueel op je eigen doek)?Als je een pigmeeënbaby met dwerggroei hebt, misschien.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Oké ik zal ook even inhoudelijk reageren.

Tussen de visite is goor, maar wellicht had niemand bezwaar en had ze het gevraagd terwijl jij de hapjes stond te bereiden.

Een luier in een dicht zakje doet niemand kwaad plus je had ook kunnen zeggen: daar is de vuilnisbak.



Ik heb nog nooit zakjes gebruikt, ik gooi luiers gewoon in de kliko en die staan meestal buiten. Heeft niemand last van.
Alle reacties Link kopieren
Offtopic: Elninjoo echt, ik snap niet dat je altijd op zulke topics reageert als je kinderen zo haat. Nu weten we het wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:van-vert schreef op 15 december 2014 @ 22:16:

Oké ik zal ook even inhoudelijk reageren.

Tussen de visite is goor, maar wellicht had niemand bezwaar en had ze het gevraagd terwijl jij de hapjes stond te bereiden.

Een luier in een dicht zakje doet niemand kwaad plus je had ook kunnen zeggen: daar is de vuilnisbak.



Ik heb nog nooit zakjes gebruikt, ik gooi luiers gewoon in de kliko en die staan meestal buiten. Heeft niemand last van.nee, ze had het niet gevraagd, anders had ik het wel gehoord. en eerlijk gezegd vind ik ook een luier in een dicht zakje vies in de keuken
Alle reacties Link kopieren
@rosie76, misschien kun je volgende keer een handdoek op een logeerbed leggen of een andere plek en dan bij binnenkomst zeggen dat ze de baby daar kan verschonen, mocht het nodig zijn.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
De luiers van dochter gaan zelfs thuis nog in anti-stinkzakjes...



En wat betreft EN, die heeft er een dagtaak aan om te laten horen hoe erg ze kinderen haat. Lekker laten gaan. Ze is zelf waarschijnlijk volwassen geboren..
Alle reacties Link kopieren
quote:van-vert schreef op 15 december 2014 @ 22:16:

Oké ik zal ook even inhoudelijk reageren.

Tussen de visite is goor, maar wellicht had niemand bezwaar en had ze het gevraagd terwijl jij de hapjes stond te bereiden.

Een luier in een dicht zakje doet niemand kwaad plus je had ook kunnen zeggen: daar is de vuilnisbak.



Ik heb nog nooit zakjes gebruikt, ik gooi luiers gewoon in de kliko en die staan meestal buiten. Heeft niemand last van.Nou vergis je niet qua stank. Poepluiers gingen bij mij altijd in een zakje, thuis of bij een ander. Plasluiers eveneens als ik ergens anders was (thuis deed ik die in een afsluitbare emmer met plastic zak natuurlijk). Misschien is je kind nog niet aan de vaste voeding? Je ruikt het verschil....
Broeva!!! Haro!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen hekel aan baby's maar eerlijk is eerlijk, ik vind die poep- en piesluiers ook hartstikke smerig en zou ze liever niet eens in mijn afvalbak hebben maar op de bank laten liggen meuren vind ik helemaal smerig.

Ik zou er wat van gezegd hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook raar.

Ik verschoonde elke luier boven op de commode. Demoeder op visite wist dat. Desondanksverschoonde ze kind bij mij op de bank.



Borstvoeding geven is iets heel anders. Dat stinkt niet.
Alle reacties Link kopieren
ik dacht dat het raar van mij was om zoiets vies te vinden. Zelf verschoon ik zoon altijd in een aparte ruimte en heb tijd een matje etc bij. Paar jaar geleden ging een vriendin de poepluier van haar dochter in onze volle woonkamer verschonen. En je zag duidelijk aan mij dat ik zowat over mijn nek ging. Werd ik zo hard uitgelachen door haar en andere visite :s Had zin om ze allemaal eruit te schoppen :p
thuis gaan luiers in anti-stinkzakken en direct naar de kliko. ik vind het smerig om die in huis in de vuilnisbak te gooien. Bij een ander zal ik dat dus ook niet doen. Als er hapjes op tafel staan zou ik m even in de gang verschonen.
Alle reacties Link kopieren
quote:MissSuzy schreef op 15 december 2014 @ 22:01:

[...]





EN, ik zou überhaupt al nooit bij jou over de vloer komen en met je houding en uitspraken vwb kindjes op het forum ben je ook niet welkom bij mij thuis. Wij zullen dit probleem gelukkig dus nooit met elkaar hebben. Scheelt weer ergernis Ik krijg juist altijd de neiging om haar uit te nodigen om te laten zien dat kinderen echt waar ook heus heel leuk kunnen zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven