man scheld ons baby uit

04-12-2014 16:11 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,



ik zit met een probleempje, mijn man en ik hebben vaak ruzie ook ivm de kleine. hij heeft niet veel geduld en doet zelfs boos en agressief tegen ons kindje. als de kleine bijvoorbeeld wakker word en de slaap van mijn man verstoord word begint ie em al uit te schelden voor een kutkind. dit doet hij vaker op een dag (kutkind noemen). daarbij pakt hij hem soms ook best hardhandig op. en nog een voorbeeld is als de kleine huilt dan begint ie tegen hem te schreeuwen dat het genoeg is geweest.

is dit voor iemand herkenbaar of wat zouden jullie doen?
Ik zou eisen dat het per direct stopt. Stopt het niet direct dan zou ik een echtscheiding aanvragen en ergens gaan wonen waar je kind niet mishandeld wordt. Al is het maar een kleine studio.
Alle reacties Link kopieren
Wat je moet doen? Hem dit topic laten lezen. Dan beseft ie dat het niet normaal is.
.
Maar goed, hij is agressief tegen een baby, op z'n minst, noemt het een kutkind en pakt het hardhandig aan.



Ik neem aan dat hij wel heel lief kan zijn en dat je van hem houdt?
http://www.nu.nl/binnenla ... aby-van-zeven-weken-.html





Een vader van 37 jaar uit Zelhem in de Achterhoek heeft vorig jaar zijn dochtertje van zeven weken aan een beentje in het rond geslingerd en over de bank gegooid.





Dat zei de officier van justitie maandag voor de rechtbank in Zutphen.



Het Openbaar Ministerie (OM) verwijt de man poging tot doodslag en daarnaast zware mishandeling. Het OM vindt dat de vader vier jaar gevangenisstraf moet krijgen, waarvan een jaar voorwaardelijk. Ook wil de officier van justitie wil dat de vader niet meer alleen voor een kind mag zorgen.



De man had het pasgeboren kind meerdere malen door elkaar geschud. De baby had zeven gebroken ribben en een gebroken armpje op. Toen er werd ingegrepen, had het kind al elf botten gebroken.



Overlijden



Volgens deskundigen had de baby kunnen overlijden aan de mishandelingen. Het OM wil wel aannemen dat de vader niet uit 'boze opzet' handelde maar uit onmacht, maar vindt dat nog steeds zeer te verwijten.



De man, die licht toerekeningsvatbaar is, blijft volgens het OM verantwoordelijk. "Als een ouder de zorg voor een kind niet aankan, door welke omstandigheid dan ook, dient de ouder tijdig hulp in te schakelen. Als een ouder uit wanhoop geweld gebruikt tegen een kind, is de ouder daarvoor verantwoordelijk", aldus het OM.
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar, jij bent vast mijn onderbuurvrouw. En als jij iets doet wat hij niet wil, dan scheldt hij je uit voor kankerhoer waar het kind bij ik, toch?
Als jij mijn buurvrouw was geweest had ik de kinderbescherming gebeld.
Alle reacties Link kopieren
Deze man ging met de boodschap, dag kutmijnheer!!!! Mijn leven uit.
Nee niet herkenbaar gelukkig.

Bescherm je kind.
Alle reacties Link kopieren
to Je eerste zin ik zit met een klein probleempje. nee je zit met een groot probleem!!!

Echt kies voor je kinderen dit kan echt niet en moet voor jou ook onacceptabel zijn.

Kies voor je kinderen en ga weg of stuur hem weg.Voor de veiligheid voor je kinderen is er geen andere optie

mogelijk.Wat zou jij doen als er een vriendin aan komt met dit zelfde verhaal.Juist ja actie ondernemen nu.
Alle reacties Link kopieren
Heb je nu al contact opgenomen met het OCMW?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis2.0 schreef op 04 december 2014 @ 16:22:

[...]



Dit is vermaak voor je?Neuh, het is heel treurig (als het echt is), maar de zin "ik zit met een probleempje" en "is dit herkenbaar" en dan wetende hoe de gemiddelde viva-vrouw zal reageren...ik had er beter "maak je borst maar nat" van kunnen maken.
Alle reacties Link kopieren
Als mijn man ons kind zou uit schelden dan kreeg me man een enorme dreun om zijn oren om het maar even netjes te zeggen, En kon hij direct het huis verlaten
Alle reacties Link kopieren
Totaal ongeschikt als vader en als echtgenoot.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
nu even een andere vraag, zou ik strafbaar zijn als ik vlucht voor de situatie met me kind in een vrouwenopvang in NL? ik woon zelf namelijk in België en heb veel gehoord van kind ontvoering als ik em mee zou nemen zonder toestemming van de vader. iemand idee in hoevere toestemming nodig van de vader?



hij is trouwens ook agressief tegen mij. er waren ook momenten dat het goed ging hoor, daarom heb ik veel getwijfeld over weg gaan en blijven. maar zie nu wel in dat het zo niet langer kan nu hij ook tegen de kleine begint.
quote:MarianneDavids schreef op 04 december 2014 @ 17:11:

Totaal ongeschikt als vader en als echtgenoot.Maar ze houdt van hem, snap dat dan.
quote:Som87 schreef op 04 december 2014 @ 17:12:

nu even een andere vraag, zou ik strafbaar zijn als ik vlucht voor de situatie met me kind in een vrouwenopvang in NL? ik woon zelf namelijk in België en heb veel gehoord van kind ontvoering als ik em mee zou nemen zonder toestemming van de vader. iemand idee in hoevere toestemming nodig van de vader?



hij is trouwens ook agressief tegen mij. er waren ook momenten dat het goed ging hoor, daarom heb ik veel getwijfeld over weg gaan en blijven. maar zie nu wel in dat het zo niet langer kan nu hij ook tegen de kleine begint.Nee!!! Ga!!! Nu!!!
Alle reacties Link kopieren
Een klein probleempje is het niet, hier ga je nog wat mee beleven met zo'n man.

Als je dat allemaal toe laat. Je hoort te vechten als moeder voor je kind ongelooflijk. Deze week was er ook zo'n malloot die een baby aan zijn armpje rondslingerde.

Je wilt toch niet van ik was erbij en liet het allemaal,maar gebeuren. Gebruik je hersens.
Heeft je vriend gezag?
Alle reacties Link kopieren
http://www.belgium.be/nl/ ... e_opvang_en_vluchthuizen/
Life is short. Eat dessert first.
quote:Som87 schreef op 04 december 2014 @ 17:12:

nu even een andere vraag, zou ik strafbaar zijn als ik vlucht voor de situatie met me kind in een vrouwenopvang in NL? ik woon zelf namelijk in België en heb veel gehoord van kind ontvoering als ik em mee zou nemen zonder toestemming van de vader. iemand idee in hoevere toestemming nodig van de vader?



hij is trouwens ook agressief tegen mij. er waren ook momenten dat het goed ging hoor, daarom heb ik veel getwijfeld over weg gaan en blijven. maar zie nu wel in dat het zo niet langer kan nu hij ook tegen de kleine begint.Ga met je kind naar familie. Die wonen in Nederland ja. Tegen die tijd zie je weer verder, maar voor nu mag je je kind geen seconde meer in onveiligheid laten zitten, net als jijzelf! Bel de politie eens en vraag daar hoe zij hier tegenover staan als je dit zou doen en of zij nog andere mogelijkheden zien. Maar bescherm je kind, jezelf en je ongeboren kind! Dat is je eerste prioriteit op dit moment.
Alle reacties Link kopieren
http://www.angelfire.com/ ... belgie/vrouwengeweld.html
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Schold hij jou ook al uit?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee of je met je kind naar Nederland 'mag' vluchten nu, maar ik zou iig niet twijfelen en onmiddellijk vertrekken.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar?

Ja, helaas heb ik dit ook meegemaakt met mijn ex.

Je begrijpt dat ik heel hard weggerend ben bij deze enge vent.
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 04 december 2014 @ 17:15:

http://www.belgium.be/nl/ ... e_opvang_en_vluchthuizen/bedankt voor de link ;) maar zou willen weten of ik ook naar NL mag vluchten, ver weg van hem en dichtbij mijn familie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven