man scheld ons baby uit

04-12-2014 16:11 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,



ik zit met een probleempje, mijn man en ik hebben vaak ruzie ook ivm de kleine. hij heeft niet veel geduld en doet zelfs boos en agressief tegen ons kindje. als de kleine bijvoorbeeld wakker word en de slaap van mijn man verstoord word begint ie em al uit te schelden voor een kutkind. dit doet hij vaker op een dag (kutkind noemen). daarbij pakt hij hem soms ook best hardhandig op. en nog een voorbeeld is als de kleine huilt dan begint ie tegen hem te schreeuwen dat het genoeg is geweest.

is dit voor iemand herkenbaar of wat zouden jullie doen?
Mijn God, Elninjoo, uit welk gesticht ben jij ontsnapt??? Jij spoort echt niet??!!!!!!!
quote:elninjoo schreef op 04 december 2014 @ 17:45:

Die man raakt overspannen van de drukte/lawaai dat dat kleine kind met zich meebrengt, dus beter woont hij op zichzelf zodat hij rust aan z'n kop heeft.

Ja, dat verklaart dat agressieve gedrag van manlief helemaal. Arme vent.



Je wordt een beetje een karikatuur van jezelf EN, beheers je eens.
Ik krijg trouwens het idee dat je hier aan het toetsen bent TO wat je moet zeggen om je zin te krijgen (wat is "erg genoeg" om naar Nederland te kunnen vluchten). Waar kun je mee wegkomen dus (letterlijk, in dit geval).
Alle reacties Link kopieren
En hij heeft dat kind gemaakt, dan had hij de leidingen moeten dicht knopen of een regenjas moeten dragen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Elninjoo; ik deel je aversie jegens kinderen. Maar jij gaat soms echt te ver. Doe 's normaal vrouw.
Jullie hebben een baby en je bent alweer zwanger van de tweede?

Wegwezen en zo snel mogelijk..
Alle reacties Link kopieren
Nu is het nog het kind uitschelden en hardhandig beetpakken. Morgen is het door elkaar schudden??

Mag toch hopen en bidden dat dat niet gebeurd.



Google even op shaken baby syndroom.
Alle reacties Link kopieren
Som,

Welke verblijfstatus heb je hier? Als je die hebt omdat je kindje van nationaliteit Belg is, zou het kunnen dat je zelfs met toestemming van de vader, je hem niet naar Nederland mag nemen totdat hij meerderjarig is. Dit werd mij toen heel vriendelijk verteld dat ik pas bevallen was van onze jongste.



Beste wat je kan doen is toch hier hulp zoeken en wel zo snel mogelijk. Hier kan je hem bij geweld ook uit huis laten halen door de politie. Zorg in ieder geval dat je kindje veilig is, die kan zich immers niet verdedigen tegen deze man. Denk ook na over je ongeboren kindje een goeie klap in je buik kan alsnog tot een abortus leiden. Zorg in hemelsnaam zo snel mogelijk voor veiligheid!
Alle reacties Link kopieren
quote:tina69 schreef op 04 december 2014 @ 19:06:

Som,

Welke verblijfstatus heb je hier? Als je die hebt omdat je kindje van nationaliteit Belg is, zou het kunnen dat je zelfs met toestemming van de vader, je hem niet naar Nederland mag nemen totdat hij meerderjarig is. Dit werd mij toen heel vriendelijk verteld dat ik pas bevallen was van onze jongste.



Beste wat je kan doen is toch hier hulp zoeken en wel zo snel mogelijk. Hier kan je hem bij geweld ook uit huis laten halen door de politie. Zorg in ieder geval dat je kindje veilig is, die kan zich immers niet verdedigen tegen deze man. Denk ook na over je ongeboren kindje een goeie klap in je buik kan alsnog tot een abortus leiden. Zorg in hemelsnaam zo snel mogelijk voor veiligheid!ik heb in principe nog geen verblijsrecht in België. ben telkens geweigerd omdat man niet werkte, nu loopt een aanvraag op grond van belgisch kindje. ik heb wel mijn nederlandse paspoort
Alle reacties Link kopieren
TO, zorg goed voor jezelf en je kindje(s). Neem geen overhaaste beslissingen, laat je goed informeren.



Ik vroeg me wel iets af, heb je dit wel eens met je man besproken? En hoe reageert hij dan? Ik kan me voorstellen dat dit gedrag al bij je man paste, maar mogelijk wel wordt verergerd door de stress die jullie situatie met zich meebrengt. De meeste ouders die hun kind mishandelen (want dat is het) doen dit niet omdat ze ervan houden om hun kind pijn te doen of te kleineren. De meeste mensen weten zich geen raad meer en/ of raken snel gefrustreerd/ agressief. Soms zit daar ook een psychiatrische aandoening onder. Ik denk dat jouw man ook hulp nodig heeft.



Ik zou zeker hulp voor jezelf en je kindjes zoeken. Mj lijkt het niet perse verstandig om naar Nld te vluchten, voor je het weet heb je een aanklacht van kinderontvoering aan je broek hangen. Nogmaals: houd je hoofd kalm en laat je goed informeren!
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 04 december 2014 @ 16:15:

Een keer mopperen of vloeken omdat je nachtrust verstoord wordt kan ik inkomen. Maar als mijn man ons kind zou uitschelden voor kutkind of hardhandig zou vastpakken zou hij zijn koffer op de stoep vinden en van goede huize moeten komen om door mij weer toegelaten te worden.Helemaal mee eens. Ik ben behoorlijk meegaand en mopperen op mij door slaapgebrek, dat kan ik best vergeten. Gebroken nachten kunnen heel heftig zijn. Maar er komt niemand aan mijn kind en je scheldt mij niet uit en mijn kind al helemaal niet! Of het nu een vreemde is of mijn eigen vent; je praat normaal tegen mijn kind! Maar dit zal toch niet opeens oñtstaan zijn na de geboorte? Praat hij ook zo tegen anderen en tegen jou? En als kleine frustratie dit al oproept en hij dan al hardhandig gaat doen, wat doet hij dan wel niet als hij écht boos is?
Alle reacties Link kopieren
Dus eigenlijk ben je nog altijd illegaal en je man ook, enkel je kindje dus niet. Nu snap ik waarom je niet naar het OCMW durft te gaan, ze kunnen jou immers het land uitzetten en zo je kindje ontnemen. Heeft je man je kindje erkent en hoe oud is die als ik vragen mag? Want meestal krijg je zes weken na de geboorte verblijfsrecht.

Hoelang duurd die procedure al bij jou en heb je toevallig geen uitzettingsbevel liggen?



PB me maar als je daar behoefte aan hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:tina69 schreef op 04 december 2014 @ 19:28:

Dus eigenlijk ben je nog altijd illegaal en je man ook, enkel je kindje dus niet. Nu snap ik waarom je niet naar het OCMW durft te gaan, ze kunnen jou immers het land uitzetten en zo je kindje ontnemen. Heeft je man je kindje erkent en hoe oud is die als ik vragen mag? Want meestal krijg je zes weken na de geboorte verblijfsrecht.

Hoelang duurd die procedure al bij jou en heb je toevallig geen uitzettingsbevel liggen?





uhmm mijn man is een geboren belg en heeft heel zn leven in België gewoont. ik zelf heb altijd in NL gewoont naar toen we elkaar leerde kennen hadden we besloten om in België te wonen. we zijn wel in NL getrouwd..

ons kindje is net 3 maanden.

enne ik kon je geen pb sturen..denk dat je dat eerst moet activeren.



PB me maar als je daar behoefte aan hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Som87 schreef op 04 december 2014 @ 19:41:

[...]

de laatste zin hoorde er niet bij
Alle reacties Link kopieren
Som, je hebt pb.
quote:elninjoo schreef op 04 december 2014 @ 17:54:

Als die man weer rust heeft, kan ie wellicht een betere vader zijn als ie het kind alleen ziet op momenten dat ie daar zelf het geduld voor op kan brengen. Nu is het een non-stop trigger voor 'm.Allemachtig, ik houd me meestal in bij jouw reacties maar kun je voor een keer niet gewoon je kop houden???
Alle reacties Link kopieren
En misschien kan je ook lezen, El Ninjoo?



TO zegt zelf dit: 'hij is trouwens ook agressief tegen mij. er waren ook momenten dat het goed ging hoor, daarom heb ik veel getwijfeld over weg gaan en blijven. maar zie nu wel in dat het zo niet langer kan nu hij ook tegen de kleine begint.'



Vind je dat zelf klinken alsof zijn kind hem alleen triggert? En alsof alles dus opgelost zou zijn met latten?
Alle reacties Link kopieren
Waarom neem je n kind met zo'n klootzak?Waarom laat je je nog n keer bezwangeren?Waarom ben je zoiezo met die nietsnut en laat je je door hem n..ken?Heb je wel inkomsten?
quote:ietsanders schreef op 04 december 2014 @ 22:18:

Waarom neem je n kind met zo'n klootzak?Waarom laat je je nog n keer bezwangeren?Waarom ben je zoiezo met die nietsnut en laat je je door hem n..ken?Heb je wel inkomsten?Joh, wrijf het er nog even extra in, heeft TO veel aan nu. Alsof ze zich zo al niet ellendig genoeg voelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kastanjez schreef op 04 december 2014 @ 20:24:

[...]





Allemachtig, ik houd me meestal in bij jouw reacties maar kun je voor een keer niet gewoon je kop houden???

+1



Nien je gaat echt te ver.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik mag toch wel vragen waarom ze dit n fijne vent vindt?Ze zal er toch wel over na gedacht hebben dat t leuk is om met hem n kind te nemen en n tweede?Ik verbaas me hier over je leest het zo vaak!Maar das raar blijkbaar?Misschien nog n kind nemen na de 2de dan komt het vast goed!
Alle reacties Link kopieren
Ook hier absoluut niet herkenbaar. Schreeuwen naar een kind doe je niet, zeker niet naar een baby. Die snapt er geen hol van en voelt zich alleen maar onveilig en gaat harder huilen.



Dat jij je man zo tegen je baby laat doen hell no dat mijn man nog bij onze dochter in de buurt mocht komen wanneer hij zich zo zou gedragen.



Jij hebt gekozen voor dit kind en de bijbehorende verantwoordelijkheid, handel er aub naar en laat je baby niet in contact komen met deze agressiviteit.
Alle reacties Link kopieren
En dit is geen 'probleempje' maar een dealbreaker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikbenanoniem schreef op 04 december 2014 @ 18:45:

Ik krijg trouwens het idee dat je hier aan het toetsen bent TO wat je moet zeggen om je zin te krijgen (wat is "erg genoeg" om naar Nederland te kunnen vluchten). Waar kun je mee wegkomen dus (letterlijk, in dit geval).Dat idee had ik eigenlijk ook... Ik hoop echt dat het niet zo is.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Goede tip om de Belgische justitie/politie op de hoogte te stellen van je vertrek naar Nederland. En dan wegwezen. De veiligheid van een baby staat altijd voorop TO, ook voor een Belgische rechter. Je wordt heus niet zomaar veroordeeld voor ontvoering, als het überhaupt al voor de rechter komt. Je verdwijnt toch niet naar de andere kant van de wereld? Adres en telefoonnummer doorgeven aan de politie en zorgen dat je bereikbaar bent.



Heel veel sterkte en wijsheid. Spullen die je achterlaat zijn vervangbaar, je kind niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven