Matras, matrabeschermer, dekmatras....? Help!

05-05-2010 20:59 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,



Ik zie even door de bomen het bos niet meer...

Ik ben inmiddels 20 weken zwanger en aan het rondkijken naar de spulletjes die ik nodig ga hebben.

Nu lees ik overal dat matrasjes van de Ikea even goed zijn als de duurdere matrasjes. Heeft iemand hier ervaring mee? Zo ja, met welke precies?



Dan zie ik ook dat er matrasbeschermers, dekmatrassen en bedzeiltjes te koop zijn. Wat heb ik nu echt nodig en waarvoor dient het precies?



Sorry, ik ben echt nog een leek op dit gebied... Wil het beste voor ons kind, maar zeker niet het duurste!



Dus: help!
Alle reacties Link kopieren
Heb je daar geen garantie op Whiskers? Op de normale matrassen heb je iets van 10 jaar garantie meen ik.
Alle reacties Link kopieren
Aletta,die zijn zeker leuk! Ik loop wel vaker bij Ikea te denken, goh over een paar jaar kan ze ein-de-lijk onder die leuke dekbedjes....

En toen kwam jij met DE tip (voor mij dan he...)

Dat wordt een ritje naar Ikea morgen
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolatelover schreef op 05 mei 2010 @ 21:19:



Zo'n lakentje en dekentje lijken me ook niks. Bij de Ikea zie ik ook normale dekentjes en dekbedovertrekken, da's ook prima toch? De kleine wordt eind september geboren, we gaan dan de koudere tijd weer in, dus dan moet dat toch gewoon kunnen?Chocolatelover, babietjes mogen niet onder een dekbedje
Peas on earth!
Alle reacties Link kopieren
Oh, misschien bedoelde je dekentje in dekbedovertrekje? Dat mag wel (maar dan lijkt me lakentje net zo handig).
Peas on earth!
Alle reacties Link kopieren
Zoon (3) en dochter (1) beiden op kleutermatras van kwantum (30 euro). Prima ding, lekker stevig, maar toch zacht.