Meisje met ontbloot bovenlichaam als promotie?

21-04-2017 11:36 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zie https://themighty.com/201 ... ds-with-heart-conditions/



Het goede doel waar ik voor werk gebruikt een soortgelijke foto van een jongetje met ontbloot bovenlichaam en ritssluiting voor de voorkant van de folder. Mijn eerste gevoel toen ik de folder maakte was dat dat geen meisje kon zijn. Mijn collega vindt het geen probleem als dat een jong meisje is zoals de meisjes in deze serie. Wat vinden jullie?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Bizarre reactie. Van jou.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zelf dat het prima kan hoor maar zou er geen gezeik mee willen krijgen. Dus daarom maar het zekere voor onzekere genomen en gekozen voor een jongen. Je wil niet dat er gezeik komt en je hebt net 10.000 folders laten drukken zeg maar.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Prachtige foto's trouwens.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 21 april 2017 @ 11:58:

Prachtige foto's trouwens.Ja he? Vind ik ook!
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
waarom kan het geen meisje zijn?
"When it rains, look for rainbows. When it's dark, look for stars.."
Waar zou je problemen mee kunnen krijgen? Wat een onzin zeg.
Alle reacties Link kopieren
ik vind vooral die babyfoto's aangrijpend.



en verder mooie foto's!
quote:boannan schreef op 21 april 2017 @ 11:56:

Ik vind zelf dat het prima kan hoor maar zou er geen gezeik mee willen krijgen. Dus daarom maar het zekere voor onzekere genomen en gekozen voor een jongen. Je wil niet dat er gezeik komt en je hebt net 10.000 folders laten drukken zeg maar.maar waarom zou een foto van een meisje gezeik op leveren en een foto van een jongetje niet? Pedoseksuelen hebben toch geen speciale voorkeur voor meisjes?
quote:Niceday76 schreef op 21 april 2017 @ 11:52:

Onnodig dat het kind zich hiervoor moest ontkleden.het litteken is juist de kern van het verhaal
quote:DG2015 schreef op 21 april 2017 @ 11:54:

[...]



Huh?Zag alleen de eerste foto dacht dat het voor een folder was.
Niets mis mee toch?
Alle reacties Link kopieren
1) Het is een jong kind.

2) Als ze al ouder zou zijn en borsten zou hebben, zouden ze niet eens op de foto staan.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
quote:Ttass30 schreef op 21 april 2017 @ 12:05:

Niets mis mee toch?

Met de foto is zeker niets mis.

Ik kan me voorstellen dat er wel nagedacht wordt over foto's die geplaatst worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 21 april 2017 @ 12:02:

[...]



maar waarom zou een foto van een meisje gezeik op leveren en een foto van een jongetje niet? Pedoseksuelen hebben toch geen speciale voorkeur voor meisjes?Dat zou ik niet weten. Maar tegenwoordig hoor en zie je ook zo vaak dat jonge meisjes op het strand ook badpakjes en bikinitjes dragen en dat veel mensen alleen een zwembroekje niet meer vinden kunnen in deze tijd met al die idioten. Ik ben zelf mama van een jongetje (ook met zo'n ritssluiting oa) en heb daar dus zelf niet over na gedacht.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
quote:S-Meds schreef op 21 april 2017 @ 12:02:

[...]



maar waarom zou een foto van een meisje gezeik op leveren en een foto van een jongetje niet? Pedoseksuelen hebben toch geen speciale voorkeur voor meisjes?Nee, het is ook helemaal geen logisch gezeik, maar meisjeskinderen worden in de maatschappij nu eenmaal meer verseksualiseerd dan jongenskinderen. Net zoals vrouwen dat meer worden dan mannen. En dat hardop zeggen is overigens taboe, want we doen allemaal heel hard alsof het niet zo is.
quote:boannan schreef op 21 april 2017 @ 11:56:

Ik vind zelf dat het prima kan hoor maar zou er geen gezeik mee willen krijgen. Dus daarom maar het zekere voor onzekere genomen en gekozen voor een jongen. Je wil niet dat er gezeik komt en je hebt net 10.000 folders laten drukken zeg maar.Je kan ook een leider zijn in plaats van een volger en dat doen wat jij denkt dat goed is. Door zo achter de burkabrigade aan te hobbelen doe je actief mee aan het inperken van de vrijheid van meisjes.
quote:Pantax schreef op 21 april 2017 @ 12:08:

[...]





Nee, het is ook helemaal geen logisch gezeik, maar meisjeskinderen worden in de maatschappij nu eenmaal meer verseksualiseerd dan jongenskinderen. Net zoals vrouwen dat meer worden dan mannen. En dat hardop zeggen is overigens taboe, want we doen allemaal heel hard alsof het niet zo is.Nee. Ze worden zo geseksualiseerd doordát campagnes en mensen zich zo opstellen als TO en jij. Stel het juiste voorbeeld in plaats van zo angsthazig te doen.
quote:MwTheelepel schreef op 21 april 2017 @ 11:51:

Mijn hemel het zijn kinderen tussen de 2 en 5 jaar, dat je daar iets seksueels over denkt zegt vooral iets over jou. Daarbij zijn de bovenlijfjes van de meisjes juist redelijk bedekt door de armen. Nog even en meisjes mogen vanaf de geboorte alleen nog gesluierd over straat..Maar waarom zijn de meisjestepels bedekt en de jongenstepels niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:Koffiekop schreef op 21 april 2017 @ 12:08:

[...]





Je kan ook een leider zijn in plaats van een volger en dat doen wat jij denkt dat goed is. Door zo achter de burkabrigade aan te hobbelen doe je actief mee aan het inperken van de vrijheid van meisjes.



Dat is waar! Maar wil uiteraard liever dat mensen discussieren over de uitdagingen die deze kinderen hebben dan of het wel of niet kan. Dat zou zonde van de boodschap zijn zeg maar.



Dat meisje Emilee trouwens. 3 jaar en al 9 openhartoperaties. Pffff...
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
quote:Koffiekop schreef op 21 april 2017 @ 12:09:

[...]





Nee. Ze worden zo geseksualiseerd doordát campagnes en mensen zich zo opstellen als TO en jij. Stel het juiste voorbeeld in plaats van zo angsthazig te doen.Ik kan me zo voorstellen dat to een ander doel heeft en dit niet aangaat over de rug van dit meisje
Ik zie er niets seksueels in. Het meisje heeft een hartoperatie gehad op een jonge leeftijd en dat vind ik heftig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Koffiekop schreef op 21 april 2017 @ 11:44:

[...]





Want een meisje van 10-12 of 16 is natuurlijk een seksobject die haar lichaam moet verbergen.

Allemachtig... wij hebben de islam niet nodig hoor, om oerconservatief en idioot te doen.Wat heeft dit met de islam te maken? Zit daar een verband tussen ofzo? Hele rare reactie, maar goed.
Do good. And good will come to you.
quote:Koffiekop schreef op 21 april 2017 @ 12:09:

[...]





Nee. Ze worden zo geseksualiseerd doordát campagnes en mensen zich zo opstellen als TO en jij. Stel het juiste voorbeeld in plaats van zo angsthazig te doen.



Het is moeilijk om oorzaak en gevolg uit elkaar te houden. Ik weet niet wat hier het een en het ander is. Ik denk dat het probleem iets fundamenteler ligt dan dit soort campagnes.



Ik weet wel dat als TO een meisje op de voorkant zet, ze gezeik krijgt omdat er een bloot kind staat. Bij een bloot jongetje zien mensen niet eens dat het kind bloot is, maar zien ze alleen de ritssluiting. En die boodschap wil ze overbrengen, dus keus gemaakt.
quote:Niceday76 schreef op 21 april 2017 @ 12:15:

[...]



Ik kan me zo voorstellen dat to een ander doel heeft en dit niet aangaat over de rug van dit meisjeOver de rug van het meisje?! Een foto van haar litteken laten zien zonde je daarbij te bekommeren over de misplaatste seksuele moraal van sommige vreemde types (die zich blijkbaar ook in dit topic bevinden) vindt jij 'over de rug van het meisje' iets doen? Ik vind dat juist het meisje ten volle meenemen in de campagne zonder daar vreemd over te doen.
Serieus ben ik nou serieus zo naïef als ik zeg dat ik mij niet eens kan voorstellen dat dit een discussie zou kunnen veroorzaken? Dat had niet eens in mij opgekomen en vind het echt treurig dat dit speelt. En door bewust voor een jongetje te kiezen vind ik dat je aan zulke kromheid meewerkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven