Log nu in om te reageren
  1. quote:
    Marly89 schreef op 13 april 2017 @ 19:43:
    Leuk Mariëlle! Duurt niet lang meer voordat jullie die naam vaak mogen gaan zeggen dus!

Ik begin "Tess" steeds leuker te vinden. Al wil ik eigenlijk nog liever Roos maarja... in ieder geval vind ik 1 lettergreep namen wel stoer! Alles met een a op het einde een beetje te tuttig.

1 lettergreep namen :heart: en dan niet te apart.
    Tess en Roos vind ik beide prachtige namen.
  2. Ik wil jullie ook mijn lijstje voorleggen. Ondertussen 13 weken zwanger van ons eerste kind. :flirting:

Ik heb al een heel lijstje met namen. Over smaak valt natuurlijk niet te twisten en partner en ik zijn nog niet echt samen gaan kijken maar als een naam vreemde asociaties oproept of tokkie oid is zonder dat ik het door heb hoor ik het graag. Suggesties voor andere namen zijn natuurlijk ook welkom. Naam moet een beetje internationaal geaccepteerd zijn en liever niet slechts een lettergreep hebben ivm achternaam.

Sarah
    Norah
    Eva
    Mayra
    Mila
    Livia
    Aya
    Isai
    Maya
    Siya
    Inez
    Yaël
  3. quote:
    Kashri schreef op 17 april 2017 @ 19:14:
    Ik wil jullie ook mijn lijstje voorleggen. Ondertussen 13 weken zwanger van ons eerste kind. :flirting:

Ik heb al een heel lijstje met namen. Over smaak valt natuurlijk niet te twisten en partner en ik zijn nog niet echt samen gaan kijken maar als een naam vreemde asociaties oproept of tokkie oid is zonder dat ik het door heb hoor ik het graag. Suggesties voor andere namen zijn natuurlijk ook welkom. Naam moet een beetje internationaal geaccepteerd zijn en liever niet slechts een lettergreep hebben ivm achternaam.

Sarah
    Norah
    Eva
    Mayra
    Mila
    Livia
    Aya
    Isai
    Maya
    Siya
    Inez
    Yaël
    Al deze namen vind ik prachtig! Wat ik ook wel in het rijtje vind passen: Thirza en Sifra.

Life is always rocky when you're a gem.
  4. Opaque Thirza stond er ook tussen maar is helaas vergeven in vriendenkring. Sifra heeft een vreemde betekenis in mijn moedertaal dus wordt m niet ;-)
  5. Kashri, mooi namen staan er op je lijstje.

De ideeën die ik heb:

Nena
    Sofia
    Lilou
    Leah
    Marèt
    Philou
    Tara
    Ilva
    Lenne
    Yara
    Merle
    Suze
    Odet
    Isa
    Elvire
    Yuna
    Lauren
    Esri
    Noreen
  6. Op zoek naar een meisjesnaam, mag klassiek en tuttig zijn. We hebben al een zoontje met een heel klassieke hockey-naam. Vooralsnog blijf ik een beetje hangen op Rosalie en Lisemarie, ik vind namen met -lie of -lize oid erg mooi, iemand een suggestie waar ik nog niet aan gedacht heb?
  7. Amelie
    Catalya
    Frederique
    Lizelore
    Eleonora
    Emmeline
    Phileine
    Adalie
    Alize
    Charlize
    Eloise
  8. Door deze rare tip doen jouw pumps geen pijn meer

De spreuk 'wie mooi wil zijn, moet pijn lijden' is voor niets zo toepasselijk als voor het dragen van pumps. Want die hoge hakken mogen je benen dan wel langer laten lijken, je betaalt er vaak een blarende prijs voor. En dan hebben we het nog niet eens over die arme tenen die afgekneld worden.

Lees verder

9. Liselore en Eleonora zijn hier ook al genoemd, dus je bent erg warm Julia! De naam zit er nog niet tussen helaas, wat is het moeilijk!
  10. Feline
    Josephine
    Suzette
    Clair
    Rozelinde
    Quirine
    Améli
    Eloïse
    Annabel/ Annefleur
    Ellemijn
    Odile
    Fréderique
    Jasmijn
    Sofieke

Het leven is net Ganzenbord. Je kunt telkens opnieuw beginnen tenzij je in de put blijft zitten.
  11. Ik zou lvoor rosalie gaan:) mooie naam. Leuk af te korten.
  12. quote:
    fideliedie schreef op 20 april 2017 @ 20:59:
    Liselore en Eleonora zijn hier ook al genoemd, dus je bent erg warm Julia! De naam zit er nog niet tussen helaas, wat is het moeilijk!

Liselotte
    Isabel (Isabelle)
    Amarente
    Odillia
    Ellinor
    Heloise

Als je beter kijkt zie je het net even anders
  13. Of
    Doris
    Annnelot
    Babette
    ?

Het leven is net Ganzenbord. Je kunt telkens opnieuw beginnen tenzij je in de put blijft zitten.
  14. Oei, ik dacht ik zie de naam en dan weet ik het. En nu zie ik er 10 die ik mooi vind :-|

Annemijn was ook een grote favoriet, ware het niet dat dat heel raar zou zijn in combinatie met de naam van onze zoon
  15. We zijn dus goed bezig ;)
    Welke hebben je voorkeur?

16. Annnelot
    Liselotte
    Isabel (Isabelle)
    Ellinor
    Clair
    Rozelinde
    Eloïse
    Annabel/ Annefleur
    Ellemijn
    Lizelore
    Eleonora
    Emmeline
    Adalie

Gaat lekker zo met die keuze :-d Josephine vind ik ook beeldschoon, maar ik heb helaas al 2 nichtjes die zo heten, een 3e lijkt me wat veel van het goede
  17. Ook mooi:
    Isabeau
    Dominique
    Marlieke
    Jolie
    Laurine
    Karlijn
    Sterre
    Phileine

18. Annelie
    Anne-lise
    Fabienne
    Bernice
    Bodil
    Chloe (klowee)
    Madeleine
    Dominique
    Deirdre
    Elodie
    Eveline
    Florine
    Caroline
    Isabeau
    Isobel
    Madelief
    Jolie
    Juliette
    Rosaline
    Vivianne
  19. Wat zijn we geinspireerd met zn allen!
    Ik vind er heel veel mooie namen tussen zitten.

Als je beter kijkt zie je het net even anders
  20. Gewoon alleen lize :)
  21. quote:
    Toverspiegel schreef op 20 april 2017 @ 22:16:
    Wat zijn we geinspireerd met zn allen!
    Ik vind er heel veel mooie namen tussen zitten.
    Ja he?! Ik ben in staat om manlief wakker te maken en het tóch nog een keer over een derde te hebben. Alleen omdat ik nu al weet hoe zij moet gaan heten ;-)

22. Ja, jullie zijn fantastisch. Behalve dan in het korter maken van lijstjes want ik heb er nu nog 3 toegevoegd. Al mijn favorieten heb ik al voorbij zien komen, dus ik voel me in ieder geval erg begrepen X-D

Welke is het Frambloosje?
  23. Hahaha
    Ja voor de naam zou ik ook nog wel een derde willen maar ben echt klaar.
    Daarom bemoei ik me graag met anderen:) gelukkig gevraagd.
  24. Wat is je lijstje nu fideliedie?
    Dan kunnen we je weer helpen met inkorten:)
  25. Ik vind josephine het mooiste.
    Maar Ellemijn, Eloïse en Clair(e) ook zéér geschikt voor nummer 4,5 en 6 hahaha

Ik ben ook benieuwd welke namen er nu op het lijstje staan en wat de naam is van je zoon. Dan kunnen we kijken welke er het mooiste bij staan.
    frambloosje wijzigde dit bericht op 20-04-2017 22:27 met 38%