Meningsverschil: Vakantie vs verjaardag kind

25-02-2017 16:24 392 berichten
Gewijzigd
anoniem_333383 wijzigde dit bericht op 21-08-2017 14:27
99.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Huh? Die verjaardag stond toch al vast? Ik zou het eerder vreemd vinden dat vader op verjaardag van dochter op vakantie vertrekt. Ze is al 9 jaar jarig op die datum.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het feest gewoon laten doorgaan, maar dan maar zonder hem.



Onbegrijpelijk dat iemand die zelf veel belang hecht aan verjaardagen geen rekening houdt met de verjaardag van zijn eigen dochter!
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
Lullig om weg te zijn op de verjaardag van een jong kind. Wat denkt je man, dat je kind het niet boeiend vindt of papa er wel of niet is op haar verjaardag? Ik zou de verjaardag gewoon op de dag zelf vieren. M.i. ligt de fout bij je man, die een afspraak maakte met zijn vrienden op een dag waarvan hij had kunnen weten dat het lastig was voor hem om te komen. Tenslotte hadden jullie - zelfs als er geen feest gegeven zou worden - wel iets met het gezin gedaan op dochters verjaardag, lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou heel pissig zijn! Het is de verjaardag van je dochter...
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Je laat hem voor lul staan en je viert het als hij er niet is: optie 3.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Hij weet toch verdorie al bijna 10 jaar dat ze dan jarig is
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een groot feest zonder hem erbij? Hij kan 's ochtends voor hij vertrekt nog iets leuks doen voor je dochter, haar pannenkoeken maken en een leuk cadeautje geven ofzo. Maar dan daarna gewoon je groot feest geven met familie/vriendjes.
Ik vind ook dat jij gelijk hebt. Ik zou ook pissig zijn
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gewoon boos op je vent! En ik ken hem niet eens...
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook erg boos zijn. man weet toch ook dat jullie dochter vorig jaar teleurgesteld was. Een verjaardag is op die leeftijd nog heel belangrijk.



Als hij niet meebuigt zou ik vasthouden aan vieren op zaterdag. Dan maar zonder pappa. En dan maar vrijdag uit eten in restaurant naar keuze van dochter om het met pappa te vieren.
En dan kan TO in d'r eentje alles opruimen! Ik zou eisen dat hij erbij is. Maargoed ik ken je man niet wellicht gaat hij toch weg. Dan zou ik er idd voor kiezen het zonder hem te doen, zorg dat dochter hier niets van merkt van dit meningsverschil, het gaat erom dat zij een leuk feest krijgt!
Alle reacties Link kopieren
Oh en zou bij deze vast een daglang uitje met een vriendin plannen op zijn verjaardag. En nee het is straks logistiek heel moeilijk om het te verzetten.
Nee je stelt je absoluut niet aan. Hij heeft hiervoor gekozen door kinderen te krijgen. Je bloedeigen kinderen gaan altijd voor! Dus hij gaat maar gewoon lekker een dag later weg om op jullie dochters verjaardag te zijn.
En op de dag van zijn verjaardag ga je lekker met dochter een dag of weekend weg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sosa85 schreef op 25 februari 2017 @ 16:31:

En dan kan TO in d'r eentje alles opruimen! Ik zou eisen dat hij erbij is. Maargoed ik ken je man niet wellicht gaat hij toch weg. Dan zou ik er idd voor kiezen het zonder hem te doen, zorg dat dochter hier niets van merkt van dit meningsverschil, het gaat erom dat zij een leuk feest krijgt!Misschien kan ze een feest geven op een andere locatie dan. Scheelt opruimen. Jammer dat het meer geld kost, daar kiest man blijkbaar voor.
quote:mel.nl schreef op 25 februari 2017 @ 16:30:

Ik ben gewoon boos op je vent! En ik ken hem niet eens...+1 en vooral omdat hij juist verjaardagen zo belangrijk vind. ( helemaal die van hemzelf) ik geef jou helemaal gelijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:sprietgras schreef op 25 februari 2017 @ 16:32:

Oh en zou bij deze vast een daglang uitje met een vriendin plannen op zijn verjaardag. En nee het is straks logistiek heel moeilijk om het te verzetten.
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor oetlul van een vader is hij.

Hij had gewoon tegen die vrienden moeten zeggen. Nee die datum kan niet want dan is mijn dochter jarig. Dus moeten we een andere datum kiezen om op vakantue te gaan.



Wat is er mis met je mee an dat hij dat niet snapt?



Gewoon en feest geven op je dochters verjaardag. Laat hem maar voor lul staan.

Dan gaat hin hopelijk beseffen hoe stom hij bezig is.
Hoelang weet je al dat hij op dochters verjaardag op vakantie gaat met vrienden?
Hij zou van mij het heen en weer kunnen krijgen. Vieren dus, op de dag zelf.

Hij zoekt het maar uit, de hork.
Alle reacties Link kopieren
Een weekend eerder die verjaardag vieren?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Echt belachelijk. Los van het feit dat je dochter een groot feest beloofd is. Je dochter is nog op een leeftijd dat ze sowieso dit wilt vieren. Al zou het super klein gevierd worden dan nog zou je op die dag iets gaan doen.



Begrijp dat de vakantie al geboekt is? (vind ik al raar want dit soort dingen zien bij ons al in overleg gaan) Ik zou gewoon die verjaardag door laten gaan en hem dan de keuze geven wat hij doet. Is het ook echt onhaalbaar logistiek om een dag later te gaan?
Alle reacties Link kopieren
En een weekend eerder vieten ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Waar is die vakantie?

Anders ga je met alle visite daar haar verjaardag vieren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven