Mijn zoon is niet in orde. Morgen verder onderzoek.

11-06-2013 21:30 206 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje van bijna 14 maanden is eigenlijk al zijn hele leven niet in orde. Met 9 maanden al 8 oorontstekingen gehad, buisjes gekregen. Daarna begonnen de luchtweginfecties, benauwdheid, twee keer longontsteking. Tussendoor vaak ziek door een 'gewoon' virusje. En dan meteen twee weken onder de pannen.



Een paar weken geleden werd hij ineens weer erg ziek. Nu erger dan ooit daarvoor. Koorts liep over de 41 graden, futloos etc. De eerste hulp kon de koorts niet verklaren, en hij werd na een aantal dagen vanzelf weer beter. Sindsdien eet hij slecht, drinkt en plast hij enorm veel en is hij erg moe. Hij zit weer op zijn gewicht van zes maanden. Daarnaast heeft hij (bijna) witte ontlasting.



Vandaag bij de kinderarts geweest en die deelt onze zorg. Morgen wordt hij nuchter geprikt want ze vermoedt suikerziekte. En zijn ontlasting wordt bekeken, want er kan een probleem zijn met lever of gal.



En ik ben bang! Bang dat mijn mannetje met een chronische ziekte zal moeten leven maar ook bang dat er weer 'niks' is en het kwakkelen en zoeken blijft.



Topic is vooral voor wat afleiding en misschien herkenning. Ben bij vlagen redelijk wanhopig.
Alle reacties Link kopieren
Hele dikke knuffel!! Wat vreselijk deze zorgen... Sterkte morgen
Alle reacties Link kopieren
ach lieve schat, ik weet nog dat onze kleine meid ziek het zh in werd gebracht. De periode waar je nu door heen moet is niet leuk en echt verschrikkelijk. Hopelijk heb je snel een diagnose.

Uit ervaring weet ik dat hoe erg die diagnose ook kan zijn, dit wel heel prettig is.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte !

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
He wat naar om zo in de onzekerheid te zitten om je kindje. Verschrikkelijk lijkt me dat. Ik wens je heel veel sterkte en hopelijk is er snel een diagnose en gaat het daarna snel weer beter. Dikke knuffel!
Alle reacties Link kopieren
Niet wanhopen bibaatje, mijn neefje was vroeger ook zo'n kwakkelaartje en is nu een gezonde bonk van 35 jaar. Natuurlijk kan er altijd iets zijn maar er is ook heel veel wat kan worden gedaan. Dikke knuf en sterkte
Alle reacties Link kopieren
Ach meid toch

Kan me je zorgen heel goed voorstellen. Ik hoop voor je dat ze wel vinden wat het is en het iets onschuldigs is. Zieke kindjes zijn zo sneu... Hoop dat je kleine man snel mag opknappen, sterkte morgen.
Alle reacties Link kopieren
Thnx allemaal. Weet je, ben nu bijna zover dat ik denk; laat het maar suikerziekte zijn. Dan weten we tenminste waar we aan toe zijn.

Maar hoe erg is dat. Natuurlijk wil ik dat niet voor mijn ventje.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte, ik hoop dat ze er snel achter zijn wat er aan de hand is.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
@goldenoldie; dat soort verhalen hou ik maar in gedachten.

Mijn dochter werd de eerste tien dagen van haar leven ook verdacht van een ernstige ziekte en dat bleek uiteindelijk niks te zijn. Dus zo kan het ook.



Maar mijn hart breekt als ik hem zie en hoe mager en bleek hij wordt.
Bibaatje, hier ook een mannetje van 14 maanden, en ik kan me niet voorstellen hoeveel zien je je maakt. Een dikke . Krijg je morgen direct de uitslag van de suikerziekte?
Alle reacties Link kopieren
Googlette, dank je. Ja, word morgenmiddag meteen gebeld met de uitslag voor de suiker. Dat kan geloof ik heel snel. Ze gaan ook ter plekke zijn luier bekijken (heb een mooi pakketje bewaard ;).



De andere labuitslagen duren wat langer geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Wat naar, arm mannetje Heel veel sterkte en ik hoop dat het allemaal meevalt .
Alle reacties Link kopieren
Thnx Lien. Hoe gaat het met jouw meisje? (Jij was toch van het nachtvoedingentopic of vergis ik me?)
Wat afschuwelijk! Heel veel sterkte en beterschap voor je mannetje!
Alle reacties Link kopieren
Veel sterkte. Wat een vervelende periode. Hoop dat de onderzoeken meevallen voor je kleintje. Wat naar om dat toe te moeten zien.



Hoe moeilijk ook, soms is een diagnose wel fijn. Dan heb je duidelijkheid en met medicatie is er vaak een oplossing. Dat is natuurlijk nu erg makkelijk gezegd door mij. Maar bedoel wanneer dat het is waardoor hij vaak ziek is kan hij alleen maar opknappende heen gaan.
Alle reacties Link kopieren
Wat naar! Ik wens je veel sterkte en hopelijk morgen een uitslag waar uit blijkt dat het met iets simpels op te lossen is! Zorgen om de gezondheid van je kindje zijn vreselijk... Van mij ook een dikke knuffel. Ook voor je lieve mannetje.
Alle reacties Link kopieren
Nachtvoedingen topic met de dochter van stofwisselingsziekte. Nachtvoedingen zijn eindelijk klaar! Laatste voeding 22.00 en eerst 7.00. Dochter heeft inmiddels sonde, veel medicijnen en streng dieet. Ook staat Ze op de wachtlijst voor peg sonde. Maar ze ontwikkelt zich volledig normaal. Zo trots!! Ze loopt, zegt een paar woordjes!

Er is zo veel gebeurd, ben ook m'n baan kwijt maar het is het waard!! Maar je kindje ziek is niet leuk (understatement!) dus ik hoop dat jullie snel uitsluitsel krijgen en dat er een uitslag komt waar je iets mee kan!

Als je je verhaal meer Prive kwijt wil, moet je het maar laten weten. Het is allemaal heftig welk resultaat er ook komt



Ik duim voor je/jullie!
Hè, wat rot!



Ik dacht bij je verhaal eigenlijk meteen aan een immuunstoornis. Wordt daar ook naar gekeken?
Dikke , wat een zorgen! Ik kan me voorstellen dat die onzekerheid haast zwaarder is dan een heftige diagnose. Ik duim voor snel meer duidelijkheid en een mannetje dat snel wat opknapt!
Alle reacties Link kopieren
Thnx Lien, had ik het toch goed. Wat fijn dat ze zich goed ontwikkelt. Maar wat heftig zeg. Volgens mij ben je een sterke vrouw!



Legowonder, daar wordt nu idd ook naar gekeken. Heb ik al eerder naar gevraagd (mede op advies van een andere forummer) maar arts zag daar de noodzaak toen nog niet van in.
Alle reacties Link kopieren
arm ventje, arme jullie. Het is verschrikkelijk je kind zo te zien. Wij zijn door dezelfde hel gegaan met onze middelste. Dat liep uiteindelijk met een sisser af.



Momenteel wachten we op uitslagen van onderzoeken bij onze jongste.

Ik voel met je mee en hoop dat ze of snel iets vinden waar goed mee te leven valt of dat het ook met een sisser afloopt.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn, zoveel medeleven en knuffels.



Heb het gevoel te gaan instorten na zoveel maanden zorg en slaapgebrek.



(Maar de rest van het gezin ligt met buikgriep dus ben in de zorgmodus voor iedereen )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven