***Nieuw meets dancers, het vervolg deel 2****

16-02-2007 18:40 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zodames wil ik een breichtje posten is ie vol hierbij het nieuwe forum.bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
He Meiden,



De afgelopen weken heb ik me behoorlijk afwezig gehouden. Ook op vragen hoe het met mij ging heb ik enigzinds ontwijkend gereageerd. Sorry hier voor.



Dit heeft wel een reden gehad. Sinds 12 januari van dit jaar zijn we begonnen met poging 5. En na 3,5 jaar kan ik eindelijk zeggen.



IK BEN ZWANGER.



Heel veel liefs





EEN HAPPY EEYOOR



PS EEN MOOI BEICHT OM HET NIEUWE FORUM TE OPENEN!
Alle reacties Link kopieren
WOW !!!!!!!!

WOW !!!!!!!!

WOW !!!!!!!!

WOW !!!!!!!!



WOW !!!!!!!!

WOW !!!!!!!!



Enorm gefeliciteerd!!!!



Ik vind het helemaal geweldig voor jullie. Zit hier gewoon te janken achter de pc.



Echt super.

Hoe voel je je verder? Al last van de echte zwangerschapskwaaltjes? Wat moet dat heerlijk zijn, na zo'n lange tijd, zoveel tegenslagen, zoveel anderen om je heen, zoveel vragen, en dan toch uiteindelijk toch last van kuitkrampen/misselijkheid/vermoeidheid/rare eetticcen/ etc.



De eerste lichting zwangeren heb je overgeslagen, maar nu bij de 2e lichting ben jij er wel bij. Wat zul je stralen!



(en al naar de 9-mnd beurs geweest ;))
Alle reacties Link kopieren


EEYOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GEFELICITEERD, GEFELICITEERD, GEFELICITEERD!!!






Oh meid, wat ontzettend mooi voor jullie!



Ken je niet eens goed, maar heb de tranen in mijn ogen staan!



(ps, ik had al een nieuw topic geopend, nmd, deeltje 3", maar vind dit nu al een beter topic! Voor mij part laten we de andere sluiten, ik hoor wel wat de rest wil)



Eeyoor, GENIETEN!!!!
Alle reacties Link kopieren


WAUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WAT GEWELDIG, SUPER!



OOO, BEN ZOOO ONTZETTEND BLIJ VOOR JE!



VERTEL ONS ALLES, HOE GAAT HET, HOE VOEL JE JE?

WANNEER BEN JE UITGEREKEND?



WAT EEN LEUK NIEUWS!



Laat dit topic maar staan hoor Leo, met zulk super nieuws!
Alle reacties Link kopieren
Even up, zodat de rest ook weet dat we hier verder gaan.
Alle reacties Link kopieren
AAAAAAAAAAAAAAAAAARGH EEYOOR!!!!



Ben echt heel erg blij voor je meid! Hartstikke tof; zijn die blauwe duimen van me  niet voor niets geweest :)!!!



ff snel (ben bezig met het eten); uit onderzoek kno is niets gekomen. Moet nu aankijken hoe het gaat (ook als het beter weer wordt; misschien dan minder last?). Als ik denk 'zo gaat het niet' dan moet ik weer terug komen.



Hebben net heel mooi huis gezien in vlaardingen; maar eerst moet hubbie andere baan vinden; balen!



Nieuwsflits; kregen gisteren emailtje van mensen van onze vrienden kring en die zijn dus zwanger! Bijna 14 weken en 27 aug uitgerekend. Krijgt wesley eindelijk een speelkameraadje (over een jaar of tig). Maar hopenlijk schelen hun eerste en onze tweede niet zoveel :).



ja sammie en ik wonen in steden die naast elkaar liggen. We zouden samen gaan zwemmen maar omdat zij een week naar een huisje ging en ik ineens een baan vond kunnen we niet meer op maandag (dan is er baby zwemmen in vlaardingen).



Ik moet nu echt gaan.



x
Alle reacties Link kopieren
Even lekker standaard vraag; wanneer ben je nou uitgerekend?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen meiskes,



*Eeyoor, ben ook benieuwd wanneer je uitgerekend bent. Heb je al een echo gehad? Hartje gehoord? Ben je al misselijk?

*Meis, ben jij al misselijk? :P



Vandaag weinig op het program, lekker luireren,misschiend e tuin nog even in. Leoman gaat vandaag ook aan het werk. Saai dagje dus..



Oh ja, ik zal de moderator even vragen of ze het andere topci wil sluiten, maar die is inmiddels zover weg gezakt dat nieman 'm meer vind denk ik.  ;)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden,



Wta een vragen allemaal!



Ik weet pas sinds vrijdag dat ik zwanger ben dus dat is nu zo'n 5 weken. Volgens de programma's op internet houdt het in dat ik rond 22 oktober ben uit gerekend.



Ik zal jullie even een update gevenvan de afgelopen weken.



Tijdens de eerste controle in het ziekenhuis zaten er in totaal zo'n 16 eiblaasjes. Dit is veel. Ik moest het dan ook rustig aan doen. Op dinsdag 30 januari heb ik mijn punctie gehad. Deze was veel zwaarder als anders. Ik kreeg ook meteen te horen dat ik me rustig moest houden omdat me eierstokken gigantisch waren. Het resultaat was echter super 11 eicellen.



1 februari kregen we te horen dat er 10 embryo's waren ontstaan waarvanm 6 hele goede. Dit was een opluchting want zoveel goede hadden we nog nooit gehad. Om er zeker van te zijn dat ze de beste zouden terugplaatsen wilde e nog een dag wachten.



2 febrauri zijn er 2 perfecte embryo's teruggeplaatst. Onze arts wilde zelfs weten of we echt twee terugplaatsingen wilde omdat de kwalitiet zo goed was dus een verhoogde kans op 2.Tevens bleek er vocht achter mijn baarmoeder te zitten. Dit is minder en dus kreeg ik absolute rust opgelegd. En ik kan je vertellen dat dat moeilijk is.



op 8 februari is er een extra controle geweest ivm het vocht. Het zag er beter uit maar kreeg nog een extra week rust mee van de arts.

In veband met de carnaval hadden we gevraagd of ik ipv maandag 19 febrauri vrijdag 17 febrauri bloed mocht laten prikken. En dat mocht. Tegen alles en iederen hebben we vervolgens gezegd dat het maandag zou zijn.



De wacht weken waren zenuwslopend. 14 februari was de dag dat het 3 van de 4 keer mis was gegaan. Maar het ging niet mis en ook donderdag kwam de reddevil niet langs. Ik heb die twee dagne niet kunnen slapen en eten. echt Verschikkelelijk!



Vrijdagcohtend was ik om7.45uur in het zkh. Ik was als tweede aan de buurt. En toen werd het weer wachten......... wachten.............. wachten.............. wachten.............. wachten.............. wachten.............. wachten..............

Om 13.00 uur heeft mijn hummie gebeld naar het zkh. Na 15 minuten in de wachtstand werd ons verteld dat we zwanger zijn.



Ik kan jullie vertellen ik huil net zo hard als ik zwanger ben als toen ik het niet bleek te zijn.



Vervolgens zijn we de familie en vrienden op de hoogte gaan brengen. Die waren allemaal toch enigzinds geschokt omdat we tegen iedereen verteld hadden dat we dinsdag pas zouden weten of het gelukt was.



Ik kan het nog steeds niet goed geloven. Dave en ik leven hier al 3.5 jaar naar toe en nu is het echt. Ik voel me goed ben alleen erg moe. Normaal ga ik 5 dagen carnavalen en zit ik in een carnavalsband. Nu ben ik blij als ik 2 uurtjes mee kan. Ik slaap veel, maar ben hier dol gelukkig mee!





Heel veel liefs



Eeyoor
Alle reacties Link kopieren
Wat een verhaal joh, geweldig!

Dus misschien krijg je wel een tweeling? Wanneer krijg je een echo?

Geef lekker toe aan je vermoeidheid hoor, je hebt het nodig!



Wij gaan nu lekker zwemmen in CenterParcs Zandvoort, tot later!
Alle reacties Link kopieren




WAT EEN SUPER GOED NIEUWS!!!





Ik ben zo blij voor jullie!!! Het heeft lang geduurd maar gelukkig is het toch goedgekomen!! (ik kan me nog goed herinneren dat we tegelijk gestopt waren in 2003) Jullie geduld is erg op de proef gesteld!!



Geniet er lekker van!!



Veel liefs, Luna

Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



*Eeyoor, Wat een spanning hebben jullie weer gehad! Maar wat is het het allemaal waard geweest! En misschien een tweeling, begrijp ik??? Hihi, leuk hoor!

*lena, lang niets gehoord! Alles goed??



We hebben een lekker weekend gehad,lekker burgelijk gewandeld door het bos. Lisa vondt het heerlijk!

Ik zal nu even naar boven ons in de kleren heisen.



Kus Leo, xxx
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Dit is Tine maar per heden heb ik voor viva een andere gebruikersnaam (tenminste op het forum dan). Teveel bekenden wisten mijn andere naam nu en aangezien mijn zus nu regelmatig op het forum te vinden is, wilde ik eigenlijk niet dat mijn verhalen "te zichtbaar werden". Vanaf heden op dit forum dus "2 ukkies".



Ik ga effe testen of het aanmelden gelukt is
Alle reacties Link kopieren
Het is dus gelukt!



EEYOOR; ik ben zo blij hier achter de pc. Ik zocht naar ons nieuwe forum omdat die andere gesloten was en om dan met zulk nieuws te openen is geweldig. Lieverd wat een mooi begin van het jaar. Enne ook al is het moeilijk (spreek uit ervaring!!) doe het rustig aan. Zet niets op het spel voor deze kleine (of misschien wel 2....!). Ik ben echt zo blij voor je. We leven al zo lang met je mee. Het lijkt nu net of - bewijze van spreken - mijn eigen vriendin heeft verteld dat ze een kleintje krijgt. Wat spannend voor jullie. Ik hoop dat je een geweldige zwangerschap zult krijgen en dat je volop gaat genieten want het is je zeker gegund na 3,5 jaar!!!!!



Met onze kleine is het ok. Ze heeft wel last van zuur en dat breekt haar meestal 's avonds op, maar voorderst doet ze het prima. Ze is ook al onwijs gegroeid. Morgen wordt ze weer gewogen door de wijkverpleegkundige dus ik ben benieuwd. 2 weken terug paste ze precies op ons kussen (van de bank) en nu komen gewoon 2 voetjes er al over heen. Het mini mini is er al vanaf zegmaar. Tjee. wat gaat het hard.



Eerst ging het super met minitine maar nu is ze stinkend jarloers. Als we haar letterlijk 1 tel uit het oog verloren hebben dan heeft de kleine een mep te pakken. Minitine huilt mega veel dus gisteren hebben we besloten het bezoek effe af te blazen en volop aandacht aan haar te geven want ze zat er echt helemaal doorheen. Gistermiddag lagen we gewoon met zijn 4-en op tuk s'middags vanwege vermoeidheid. Ja Eeyoor. Dat staat je straks ook te wachten hoor.....!!!



Met de bekken gaat het beter maar donderdag iets te enthousiast geweest en een terugval gehad dus nu houd ik me maar weer even koest. Thuiszorg is niets geworden. Volgens mij moet je eerst half dood zijn en dan krijg je pas hulp. En daar betaal je je dus groen en scheel aan qua verzekeringen....:@



Verder even niet zo heel veel te melden eigenlijk.

Tot morgen.



xx Tine => vanaf nu voortaan "ukkie"

Alle reacties Link kopieren
Lieve Eyoor,



Je kent me niet zo goed maar als trouwe meelezer moet ik je natuurlijk wel even feliciteren. Dus: VAN HARTE GEFELICITEERD!  Doe rustig aan, het is je van harte gegund.



Groetjes, Miny
Alle reacties Link kopieren


Eyoor: Wat een GEWELDIG nieuws! Gefeliciteerd meid! Het is jullie zo gegund! Wat zul je je onwerkelijk voelen. En probeer echt goed te rusten want ik zit nu ook in het schuitje dat ik het heel rustig aan moet doen. Dat is heel erg belangrijk. Maar geniet er vooral van. Tjee, ik kan er niet over uit hoe blij ik voor je/jullie ben...



Ik heb sinds vrijdag alleeen maar op bed gelegen! Mrs Carmel had weer eens een griepvirus onder de  leden. En ik heb me zooooo verschrikkelijk ziek gevoeld! Ruben is de afgelopen dagen naar mijn ouders geweest want ik kon met geen mogelijkheid voor hem zorgen.

Mijn temperatuur schommelde tussen de 39,1 en de 36 graden. Maar sinds vandaag voel ik me geen zombie meer en ben ik weer aan het opknappen. Wel jammer dat de 3 D echo van afgelopen zaterdag niet door kon gaan... Maar we hebben hem verzet naar 27 febr.



Oja: Meis (en leo ;-) ik ga voor de Marikenloop van volgend jaar.. (zeg ik nu heel stoer) Hoop in het najaar weer te kunnen trainen.


Alle reacties Link kopieren
wow, kom ik heel even de gordijnen dicht doen boven, beneden zit 12 man visite te wachten tot we weer verder gaan carnavallen en op de pc knippert er wat van drop, ik moet gaan lezen...

Nieuwsgierig als ik ben kan ik dat niet laten en wat en goed nieuws!!

Heb er gewoon tranen van in mijn ogen, wat fantastisch !

Gefeliciteerd meid, eindelijk!! Geniet ervan!!



meis

Alle reacties Link kopieren
Eeyor, Van Harte meid! Wat een goed nieuws zeg. En miscchien ook een tweeling Leuk, leuk, leuk. Ik ben erg blij voor je dat je nu ook mag meemaken wat het is om "moeder"  te zijn. En uit eigen ervaring kan ik je vertelllen dat het echt iets prachtigs is. Geniet in volle teugen van je zwangerschap. Heerlijk he die roze wolk. Gefeliciteerd meid!



Ik weet eigelijk niet meer wat de rest geschreven heeft. Sorry maar ik ben vandaag echt een beetje een zombie. Vanacht heb ik nauwelijks geslapen omdat zowel manlief als zoonlief in de lappenmand liggen. Snot verkouden allebei en veel keelpijn. Mike bleef maar komen vannacht en dat doet hij echt alleen maar als hij niet lekker is. Normaal slaapt hij het klokje zo rond.

Des te moeilijker voor mij dus. Want ik ben het gewoonweg niet meer gewendt om zo vaak me bed uit te moeten s'nachts Puuufffffff.

Ben dus echt kapot nu en vraag me serieus af hoe ik deze dag door ga komen :( 

Ga nog maar snel even een grote kop koffie pakken.



Doei, sammie
Alle reacties Link kopieren
Zal ik je dan maar helpen, sammie??? :P



Ik ben dat gelukkig ook niet meer gewend, lisa is een makkelijke slaper.

Is je man nu ook thuis gebleven?



*Meis, jij ligt denk ik je roes uit te slapen, je hebt nog twee dagen! Veel plezier! ALAAAAAF!!!

*Eeyoor, zwangere muts, hoest nou???

*Drop, zag gisteren op een ander topic dat jij ook een "makkelijke" bevalling hebt gehad met Nick?! Lekker.



Ga ook even een bakkie doen.

Alle reacties Link kopieren
OOOjaaaa leo, help me maar vandaag hoor. Graag. Om het half uur een luidspeaker naast mijn oren dan blijf ik wel wakker denk ik. ;)



Mike vanaochtend naar de oppas gebracht en manlief is vrij vandaag en ligt idd heerlijk in zijn bedje te SLAPEN ! Ben gewoon jalours op hem 



Alle reacties Link kopieren
Wat zijn die mannen toch ook altijd zielig hé?



Nou hier komen de eerste klanken uit de luidspreker.....



JJJJIIIIHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAA! Je moet WAKKER BLIJVEN!!!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Goedzo leo, was bijna in slaap gekukkeld. Bedankt voor je lucht alarm hahaha.



Het is zo rustig hier, weinig werk vandaag. Slecht voor mij want dan slaat de vermoeiheid toe. Ben mezelf maar aan het bezighouden om 1200 cal recepten te zoeken op het internet. Moet echt gaan lijnen ben veeeeeel te zwaar. Weten jullie nog lekkere dagrecepten?



X Sam



Alle reacties Link kopieren
Neuh, weet geen recepten voor je. Ben daar erg slecht in.

Hoeveel kilo wil je kwijt? Ik wil ook afvallen, weeg nu 84 (:o) en wil graag 75 kilo wegen. Ik ben goed begonnen; hardlopen. Nu nog niet snoepen........
Alle reacties Link kopieren


Ik wil ook graag 35 koppen koffie, 12 redbulls en heeeeeel veel cola met cafeine! ;)

Ruben heeft hoge koorts gehad vanacht. (40,2) Wij hebben dus ook niet geslapen. En kindjes willen dan altijd tegen mama aanliggen. Dat is super vertederend maar ook best pittig. Zeker als je zelf herstellende bent van een griep.

Maar.... goed nieuws want ik mag straks weer naar de verloskundige! Jippie weer 't hartje luisteren. Ben wel afgevallen door de griep dus ben benieuwd of ze tevreden is.. Maar dat afvallen gaat meestal alleen ten koste van mijn eigen gewicht en niet die van mijn ukkie?



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven