***Nieuw meets dancers, het vervolg deel 2****

16-02-2007 18:40 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zodames wil ik een breichtje posten is ie vol hierbij het nieuwe forum.bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
Ben heel zielig.....zit helemaal alleen op het werk. Man en schoonmoeder zijn naar zwager omdat hij jarig is. Koopavond, dus ik moet hier blijven tot 9 uur. Dan ga ik er ook naar toe en mijn beloofde aardbeiengebakje opeten, jammie!!



Heb ik verder nog iets te melden, euh, nee.

Dus ga maar weer, fijna avond meissies!



Zoen, Leo, xxxx
Alle reacties Link kopieren
Hé!!! Was jij er ook!



Ja, wel grappig hé? We hebben niet zo'n grote familie en vriendenkring. Er komt zo'n 20 man, verspreid over de middag en avond. Meer dan genoeg.
Alle reacties Link kopieren
We zitten ook alweer bijna tegen de 700 berichtjes aan....nu wel een andere naam?

Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



Sorry dat ik weer een tijdje niet geschreven heb. Er is de afgelopen weken weer heel veel gebeurd wat voor ons niet zo leuk is. Ik zou bijna zeggen " kom maar hier met je schouder Moukie" 



Bij mijn broer is de afgelopen week teelbalkanker ondekt. Hij had een wat gevoelige bal en is er mee naar de dokter geweest. Dezelfde dag nog werd hij geopereerd en is zijn bal verwijderd. Afgelopen dinsdag moets hij terug voor een bodyscan en daar uit is gebleken dat hij verdikkingen heeft in zijn lymfenklieren op 4 plaatsen oa achter zijn longen. Er zijn 4 fase's van deze ziekte en hij zit nu al in fase 3. Hij moet nu een chemo kuur krijgen.

We zijn vreselijk geschrokken van dit nieuws en ik ben er erg door aangeslagen. Hij is pas 34. Hoe oneerlijk is het leven. We gaan nu een zware tijd te gemoet en ik hoop met heel mijn hart dat hij bij de groep gaat horen die er boven op komt. Ik moet er niet aan denken om hem kwijt te raken.



Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik nu niet altijd zin en tijd heb om te reageren. Moet dit eerst een plekje gaan geven. Ben al 3 dagen aan het janken. Ben zo bang dat hij dood gaat. 



Veel liefs sam 
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Sam... ;(

Wat ontzettend erg! Ik hoop met je mee dat hij het gaat halen! Wat vreselijk!

Wat is het toch ook een KUT ziekte!!!

Meid, sterkte en steun je broer, dat is nu het allerbelangrijkste.



Dikke knuffel, leo, xxx
Alle reacties Link kopieren
Zo nu ben ik weer aan het werk....(nou ja, ik ben op mijn werk in elk geval)



Sam, gatver, ook alweer zo'n k*tnieuws... sterkte ermee meid, hoop dat ze hem kunnen genezen... (misschien kleine opsteker, misschien kun je er ook niks mee maar onze buurman is nu al een jaar of 4 schoon na teelbalkanker)



Verhaal van Zoyla ook zo verschrikkelijk.... afschuwelijk... bah



Zoontje van mijn vriendin kunnen ze niks van zeggen, de MRI is mislukt, nu over 3 maanden weer. Hebben ze zelf overlegd hoor, geloof dat het wel eerder kon maar ze willen zelf even niet meer... volgens mij doen ze toch niks als het niet heel acuut is geworden....



Drop laatste dagje? Succes ermee!



Leo, ik was nog even op lisa's site, mooie foto's weer van het strand enzo!



Miny, daar was je weer! Druk aan het schrijven dus? Sterkte en succes met de afwerking en verwerking van alles...

Voor jou wordt het ook wel weer eens tijd voor iets leuks!



We hebben nog een berichtje of 70 om een eventuele nieuwe naam te bedenken... heb werkelijk geen enkel idee... compleet blanco op het moment... ik denk nog even...



Alle reacties Link kopieren
Ben ook aan het werk. Is vandaag 8 jaar geleden dat schoonvader is overleden, dus geef ik schhonmoeder een day-off.

Zij vermaakt zich nu met lisa buiten. Lekker toch?



Een nieuwe naam..... gewoon nmd deeltje 5? of 4, waar zijn we gebleven?

eeuuuhhh.....weet het ook niet
Alle reacties Link kopieren
Dat blijven altijd moeilijke dagen he Leo... denk dat Lisa een hele goede afleiding is voor haar of niet?

Hoe staat je schoonmoeder daar eigenlijk in, zou ze wel iemand willen ontmoeten om haar leven mee te delen of wil ze liever alleen blijven? En je man, zou hij het leuk vinden zijn moeder met een nieuwe liefde te zien?

De buurman van mijn ouders is anderhalf jaar geleden zijn vrouw verloren (hij is nu 78 ofzo dus al best oud, maar een hele lieve man) en de vrouwen staan gewoon in de rij voor hem, hij heeft nu een soort verkering met een vrouw waar hij en zijn vrouw al jaren mee bevriend waren (ook toen haar man nog leefde) Nu zijn ze beide alleen en toch weer samen, zo leuk! (en eigenlijk nog veel leuker maar dat mag ik niet zeggen natuurlijk, maar de overleden echtgenoten waren niet zo leuk)

De buurman krijgt regelmatig telefoontjes, brieven en zelfs bezoekjes van vrouwen die vragen of ie misschien eens met ze uit wil! (deze dames weten dan natuurlijk nog niet van zijn verkering, want dan druipen ze snel af)

En de vader van manlief hier heeft ook na de dood van zijn vrouw een aantal vriendinnen gehad, met de eerste klikte het niet goed, de tweede was echt een schat maar die overleed toen ze een paar jaar samen waren en de derde nam zelf wat afstand toen hij ziek bleek, daar kon ze niet tegen.



Vind dat we wel wat harder moeten nadenken over een nieuwe naam...mmmmmm nog steeds blanco....

Alle reacties Link kopieren
Leo: Nee ik vind het zelf ook niet gek dat ik er nog mee bezig ben. Al leef je wel " gewoon" door en dat gaat de ene dag makkelijker dan de andere. a.s. maandag zou hij 21 geworden zijn en dat zijn dan wel moeilijke dagen. Die zou ik het liefst overslaan. Maar dagen worden nu eenmaal niet overgeslagen en voor anderen is het een leuke dag omdat er iemand jarig is, iemand gaat trouwen of er een baby wordt geboren. Misschien die van Carmel wel! Zou zomaar kunnen... :)



Sam: Ook al "kennen" wij elkaar niet zo goed, ik wens je heel veel sterkte. Hoop blijven houden! Ja het is een k#t ziekte maar er zijn ook veel mensen die genezen...



Ik vind " It takes ten (?) to tango nog steeds wel een leuke " opvolg naam" maar jullie moeten het zelf weten natuurlijk, het is jullie topic!



Zo, en nu kom ik pas terug op 15 mei! ( Of Carmel moet eerder bevallen, dan kom ik natuurlijk eerder feliciteren. :))



Doeg! xxx
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooi verhaal meis! LANG LEVE DE LIEFDE!!!



Schoonmoeder staat er niet open voor. Heeft ze volgens mij ook geen behoefte aan. Tenminste zo komt het op mij over. Ze gaat ook niet veel weg omdat ze zizh nog steeds full time in haar werk stort. Ze heeft een paar vriendinnen die ze regelmatig ziet. Ze is dus niet op zoek, maar als je iemand tegen komt kun je het ook moeilijk tegenhouden. Ik denk dan leoman het geweldig zou vinden! Mede doordat ze dan ook wat anders heeft naast haar werk. Als je een partner hebt, onderneem je toch sneller dingen.

Denk ook dat ze zich schuldig zou voelen tegenover haar overleden man.

Ik hoop wel dat ze ooit iemand tegen komt, maar denk eerder dat ze alleen zal blijven. Ze is ook niet de makkelijkste, dus van een eventuele nieuwe man zal ze hele hoge eisen stellen.

Jouw schoonvader heeft dus ook geen geluk gehad in de liefde :(



Hier ook nog steeds geen inspiratie voor een nieuwe naam....
Alle reacties Link kopieren
Jullie raden al dat ik geen zin heb in werken zeker?



Ja leuk he Leo, van die buurman. Tis ook zo'n schat! Minimeis noemt hem Opa Jan, dan begint ie helemaal te stralen, vind ie zo leuk! Zijn eigen kleinkinderen wonen ver weg, die ziet ie niet vaak. Je krijgt nu bij een supermarkt van die leuke sleutelhangerknuffels, ken je ze, de bungels heten ze. Hij had er laatst dus een gekregen en toen minimeis later met mijn moeder de (gedeelde) oprit op kwam wist ie niet hoe snel hij naar buiten moest komen om haar dat kadootje te geven. Kind helemaal blij, heeft al een heleboel van die dingen, maar die ene is een: dootje van opa jan haha!!



Schoonpa heeft een zwaar leven gehad (ook in de liefde ja) maar vond het altijd wel heel bijzonder en knap hoe hij altijd na elke klap weer opkrabbelde, wonden likte en verder ging.... dat doen niet veel mensen hem na, dat weet ik wel...

Alle reacties Link kopieren
was nog niet klaar...



Hoop voor je schoonmoeder dat ze toch een keer iemand tegenkomt, ze is toch nog hartstikke jong of niet? Zo mooi om iemand dan weer gelukkig te zien....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook niet veel zin, maar elke keer als ik wat nuttigs heb gedaan, mag ik mezelf belonen door weer even hier te kijken :P



Wat leuk zo'n buurman! Geweldig!

Ik hoop ook dat schoonmoeder ooit dat geluk weer vind, ze is idd nog jong, 56.



Wat vind je van de naam van miny? voor het nieuwe deel? Ik vind het te anders, kunnen de minder schrijvenden 'm niet vinden ben ik bang.



Alle reacties Link kopieren
haha, ik stel mezelf ook elke keer de eis dat ik eerst even moet werken voor ik weer mag kijken maar daar komt maar weinig van terecht....



56 is toch te jong om alleen te blijven... zou je zeggen....



VInd de suggestie voor nieuwe naam niet eens zo gek, sta wel open voor betere ideeen.... wat het ook wordt, uiterlijk degene die het 699 ste berichtje plaatst moet het nieuwe topic openen en de link daarnaartoe hier even plakken.... en ik weet niet hoe dat moet... maar het kan wel!

Misschien is het leuk iets in de nieuwe naam te laten blijken dat eindelijk alle nieuwelingen (ooit begonnen als nieuwe meiden, vandaar) zwanger zijn? (of mama) maar volgens mij is er al iets dat zo heet... offe...

Eindelijk allemaal op/in de wolken?

(hmmm niet eens zo slecht die laatste, al zeg ik het zelf haha!)

Kom op, meedenken!



deze gaat weer even wat doen (denk ik...)
Alle reacties Link kopieren
Die is leuk!!

*allemaal in de wolken* Jajajajjajajaja!!!



Wie een betere verzint gaat voor de koelkast! :P



Ik stap in de auto, moet naar een klant.

Toedeloekes, xxx
Alle reacties Link kopieren
haha wat een enthousiasme!!

heb nog niet veel gedaan, ben alweer hier....
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weer terug...met boterhammetje in mijn handen.



*samensmelting leidt tot succes voor de nieuwe meiden* ??



m.a.w. (nadat we samen zijn gegaan, zijn er zoveel zwanger)
Alle reacties Link kopieren
ja maar dan worden jullie weer niet echt genoemd he...



eet smakelijk trouwens, ik heb het net op en nu mega-snaai-aanval....
Alle reacties Link kopieren
*samensmelting brengt ons in hogere sferen* ??????
Alle reacties Link kopieren
HAHAHA wat voor brood eet jij precies? Space-bread??? whole-wiet?
Alle reacties Link kopieren
*Wij zijn HIGH, in de wolken*  
Alle reacties Link kopieren
ik stem voor die laatste!



Enne... andere meisjes, waar zijn jullie?????
Alle reacties Link kopieren
Die willen niets meer met ons te maken hebben denk ik.....:D



Ja, is de naam goed? Nou dan rest ons niets anders dan dit topic vol te lullen.
Alle reacties Link kopieren
Nog 53 berichtjes....
Alle reacties Link kopieren
IK vind hem leuk en jij ook, maar nu al beslissen is niet erg democratisch he...



maar dan moeten ze wel een beetje opschieten....in dit tempo halen we dat vanmiddag wel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven