Nieuwe partner in leven van vader

29-05-2015 17:53 210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even mijn verhaal kwijt! 2e pinksterdag is mij medegedeeld dat mijn partner bij me weggaat en intrekt bij een vrouw die hij 4 weken kent! Er is in die 4 weken niets gebeurd alleen uitgesproken dat ze elkaar leuk vinden. Geregeld is door hem dat hij bij haar intrekt en we zijn nu bezig om alles goed op papier te zetten. Ik zit momenteel vol verdriet, onbegrip, boosheid en voel ik mij verraden! Dit zal zeker tijd nodig hebben! Wel zou ik willen dat we goed door 1 deur kunnen blijven gaan en zie ik een vriendschappelijke basis in de toekomst uiteraard ook voor onze dochter. Graag zou hij op den duur onze dochter ook te logeren hebben maar ik hou dit voorlopig af. Wil niet dat ze nu al geconfronteerd wordt met een nieuwe vrouw. Zou dit momenteel ook niet aankunnen daar ik nog vol zit met emoties, maar ook met wrok! Hier heb ik overigens een afspraak voor gemaakt met maatschappelijk werk.. Wat is een goed stappenplan voor kinderen! Wanneer kennismaken rekening houdend met het feit dat papa al bij haar is ingetrokken en dit mijns inziens geen normale situatie is... Pfff heel verhaal, dank alvast voor het lezen en meedenken!!
Alle reacties Link kopieren
Heftig, wat een oetlul. Geen ervaring en ook geen advies, maar wel een knuffel.
Wat een lul!



Maar ik dacht gezien je topictitel dat jouw vader een nieuwe vriendin had.
sterkte met alles.
Alle reacties Link kopieren
Sjees.. op een mooie pinksterdag gaat hier niet op. niet alleen ok. we gaan uit elkaar.. Maar ook al .. ik ga over 4 weken samenwonen met de ander en wil op den duur de dochter ook te logeren hebben?? Heeft zij ook al een bruidsjurk uitgezocht?

Wat een eikel inderdaad.. Zekerheid dat je tot in den eeuwigheid samen bent heb je nooit.. Maar dit vind ik wel heel grof van hem!



Tip. Ga in elk geval voor je dochter zo door, dat je voor haar het beste wil! Zo vaak gebeurt het dat kinderen worden ge(mis)bruikt om de ander terug te pakken. Lijkt me inderdaad niet handig dat zij haar "nieuwe stiefmoeder" nu al gaat zien.

Probeer haar eerst maar te laten wennen aan het de nieuwe situatie dat papa het huis uit gaat/is. En verder nog niet teveel vooruit plannen.
Zou dit momenteel ook niet aankunnen



Hoe naar dit ook is voor jou, dit is geen argument natuurlijk. Omgang met (ook) zijn kind draait niet om jou of jouw gevoelens.
Rianne, ik zou de smoel toch niet gestreken kunnen houden hoor. Wat een droeftoeter...
Allereerst een hele dikke

Wat een rotsituatie en hij denkt zeker met een ander lichaamsdeel dan zijn hersenen.

Ben je al ingeschreven bij de woningbouw?
Alle reacties Link kopieren
Snap dat het niet om mij draait, maar vertellen dat je intrekt bij iemand die je 4 weken kent is niet te bevatten!! Maandag vertrekt hij overigens!
quote:riannerianne schreef op 29 mei 2015 @ 18:02:

Zou dit momenteel ook niet aankunnen



Hoe naar dit ook is voor jou, dit is geen argument natuurlijk. Omgang met (ook) zijn kind draait niet om jou of jouw gevoelens.Maar dat doet hij dan maar zonder zijn nieuwe liefde.
quote:Star schreef op 29 mei 2015 @ 18:12:

[...]





Maar dat doet hij dan maar zonder zijn nieuwe liefde.Snap ik helemaal. En toch heb je 0 recht om dat te eisen helaas.
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels inschrijving woningbouw rond en mogelijkheden onderzoeken voor urgentie! Eerst maar eens een goed plan op papier, zowel financieel als de omgang voor onze dochter! Overigens heb ik hem gemeld dat hij onze dochter kan zien maar dan wel bij mij thuis.. Dit was voor nu goed!!
quote:Ladylois schreef op 29 mei 2015 @ 18:13:

Inmiddels inschrijving woningbouw rond en mogelijkheden onderzoeken voor urgentie! Eerst maar eens een goed plan op papier, zowel financieel als de omgang voor onze dochter! Overigens heb ik hem gemeld dat hij onze dochter kan zien maar dan wel bij mij thuis.. Dit was voor nu goed!!Toch nog iets van verstand bij de lul.
quote:Ladylois schreef op 29 mei 2015 @ 18:11:

Snap dat het niet om mij draait, maar vertellen dat je intrekt bij iemand die je 4 weken kent is niet te bevatten!! Maandag vertrekt hij overigens!Eh maandag? Ik had hem er direct uit gezet.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar ik zou wel eisen dat het zonder de nieuwe liefde is. Dat kun je je kind toch niet aandoen? Papa weg bij mama en hop een ander wordt erbij betrokken.



Was al langer bij jou bekend dat hij niet goed in de relatie zat?
quote:riannerianne schreef op 29 mei 2015 @ 18:02:

Zou dit momenteel ook niet aankunnen



Hoe naar dit ook is voor jou, dit is geen argument natuurlijk. Omgang met (ook) zijn kind draait niet om jou of jouw gevoelens.



Hoe lullig ook, dit is wel waar. Pas dus echt op met jouw gevoelens bij de omgangsregeling te betrekken, want dat draait idd niet om jou en jouw gevoel.



En je schrijft even later dat je dat snapt, maar toch blijf ik veel gevoel lezen. Niet zo gek, ik zou ook woest, in de war en verdrietig zijn in jouw situatie.



Maar probeer dat zelf te verwerken, al dan niet met hulp.



Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Je gaat niet meer over zijn leven, hoe moeilijk dat ook is. Voor je dochter is het veel gemakkelijker als je haar nu wel gewoon naar haar vader laat gaan. Als jij haar daar bewust weghoudt krijgt het voor haar net zoveel lading als het al voor jou heeft. Bovendien betekent als je alleen maar toestaat dat je ex haar ziet bij jou thuis dat aan de ene kant je dochter veel te weinig contact heeft met haar vader en aan de andere kant jij niet goed los komt van hem omdat hij nog steeds bij je thuis komt.
Alle reacties Link kopieren
@krokusje! Er waren wat strubbelingen maar niets wat niet opgelost of uitgesproken kon worden!!



@dubbus, ik snap je!!! Ik heb echter ook nog een dochter dat wil ik goed doen! Tevens ben ik jarig dit weekend en leek ons niet goed om dit volledig aan ons voorbij te laten gaan... Juist voor ons kind!!
quote:krokusje schreef op 29 mei 2015 @ 18:22:

Sorry, maar ik zou wel eisen dat het zonder de nieuwe liefde is. Dat kun je je kind toch niet aandoen? Papa weg bij mama en hop een ander wordt erbij betrokken.



Was al langer bij jou bekend dat hij niet goed in de relatie zat?Ze heeft niets te eisen. En bovendien heeft de andere vrouw voor het kind geen enkele lading. Als papa elke 2 mnd met een nieuw schatje aan komt zetten, wordt het pas een ander verhaal.
Wat een zak hooi. Houdt totaal geen rekening met de belangen van zijn kind door al gelijk met zijn nieuwe soulmate samen te gaan wonen. Dat belooft weinig goeds voor de toekomst. Ik zou hem trouwens per direct er uit zetten. Wat een lapzwans.
quote:malu3 schreef op 29 mei 2015 @ 18:28:

Wat een zak hooi. Houdt totaal geen rekening met de belangen van zijn kind door al gelijk met zijn nieuwe soulmate samen te gaan wonen. Dat belooft weinig goeds voor de toekomst. Ik zou hem trouwens per direct er uit zetten. Wat een lapzwans.Is dat voor de moeder beter, of voor het kind?
Alle reacties Link kopieren
Wat doe je wanneer hij over een paar weken met spijt weer voor de deur staat?

Of wanneer hij toch niet echt kan kiezen tussen jullie?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zelf absoluut aan de slag met mijn emoties! Ik ben van mening dat hij eerst maar eens moet uitzoeken hoe serieus de relatie is! Ik vergeet erbij te vermelden dat onze dochter ADHD en een vorm van ODD heeft inclusief medicatie!!



Nogmaals het draait niet om mij maar mijn dochter staat voorop en zij krijgt van mij voldoende tijd met haar vader en wanneer eea stabiel is dan mag ze ook naar hem toe
Alle reacties Link kopieren
@viva-Amber! Ik zal hem niet meer terugnemen!!
Alle reacties Link kopieren
quote:NummerZoveel schreef op 29 mei 2015 @ 18:27:

Ze heeft niets te eisen. En bovendien heeft de andere vrouw voor het kind geen enkele lading. Als papa elke 2 mnd met een nieuw schatje aan komt zetten, wordt het pas een ander verhaal.Huh?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven