November/december 2011 (3)

27-01-2013 13:55 2102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Poef! weg!
Alle reacties Link kopieren
Dan liggen ze vast bij die van mij - ik heb vandaag maar m'n huissleutel bij laten maken. Geeeeen idee waar m'n bosje was (balen, want de sleutel van het zuivelboetje zat er ook aan..)

Maar even zonder grapjes, ik heb ze (helaas) niet gezien. Sorry pom.



Voor gewoon heeft Leliedreumes een heeeeeerlijke en prachtige Farbenmix Jade, gemaakt van door haar oma. Met wolfleece, gevoerd met fiberfil en een leuk stofje aan de binnenkant. Haar 'as' (jas) is bloedheet, dus dat is voorlopig echt wel genoeg.

Verder hier ook het skipak van de lidl, die was een tientje. Mooi bedrag! En ze heeft snowboots gekregen van haar nicht. Die zijn helemaal de bom, volgens leliedreumes. Roze met een bondrandje bovenin... Maar goed, zij moet ze aan

Die krijgt ze aan (als ze wilt ) op de echt koude dagen of met sneeuw.



Fijn om te weten dat mijn lieve dreumes dus nog niet extreem achter loopt in het dankjewel zeggen. Ik bied het inderdaad ook wel actief aan. Komt vanzelf goed.



Hani, wat goed om van je te lezen! En hier ook zo'n huismus die uitkijkt naar die hele gezellige tijd. Maar nog niet met een bub! Spannend!

Ik snap trouwens wel dat je dat hele suikergedoe zat bent. Nog maar even, heel even, en dan mag je los met al het overgebleven Sint Maartensnoep!



Ik zou straks ook voor die ogtt moeten, maar ik ben er achter gekomen dat leliedreumes net te licht was. Nu ga ik overleggen met de vk wat zij adviseert. Misschien bij symptomen wel laten testen? Maar ik neig nu naar maar gewoon naar niet... Ik wil gewoon geen polonaise aan mijn lijf. Ik voel me goed en bij leliedreumes voelde ik me ook gewoon goed. Alle kinders Lelie in de familie Lelie waren groot. En dat het me compleet onbekend is, maakt ook dat ik het er liever niet bij heb. Is dat heel raar?



En Schaap, ik heb er geen liedjes voor gezongen, maar ik heb wel je pakketje opgehaald bij de buren. Je veroorzaakte een glimlach van oor tot oor X-D! Wat een lief pakketje heb je ervan gemaakt! En nu kiezen in welk boek ik ga beginnen. Lastig, lastig....
anoniem_185807 wijzigde dit bericht op 11-11-2013 19:57
Reden: Domme fout! Maar ik kon er wel om lachen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lady's, nieuw topic!



November/december 2011/januari 2012 (4)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven