November/december 2011/januari 2012 (5)

12-05-2014 15:13 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom Romobaby!



Er zitten er inmiddels weer 4 op het wachtbankje, babyboom 2.0/3.0 is begonnen.



Najaarsmeet in Modusstad was leuk...



Nieuwe schrijvers blijven welkom!



Romorantin

Romomeisje, begin november 2011

95 cm en 14 kilo met 3 jaar

Romobaby, eind februari 2015



Modus

Minimodus, begin november 2011

97 cm en 14, 5 kilo met 3 jaar

Modusje, voorjaar 2014



Chrissie

Smurf, half november 2011

71,5 cm en 8205 gram met 10,5 maand

Pietje, eind juli 2014



MissSchaap

Schaapje, begin december 2011

95 cm en 13 kg met 3 jaar

Lammetje, begin juni 2013

Zwanger van Wolletje, uitgerekend in augustus 2015



Rouge

Rougefils, begin december 2011

96 cm en 15 kilo met bijna 3 jaar

Zwanger van PetitRouge, uitgerekend in juni 2015



Mimsey

Muppet, begin december 2011

97 cm en 14 kilo met 3 jaar

Mopsey en Nas



Zephyra

Zeefy, begin december 2011

93 cm en 13, 5 kilo met 3 jaar

Fruzzy, half augustus 2013

Zwanger van spruit 3, uitgerekend in juli 2015



Pompiedoe

Minipom, half december 2011

85 cm en 11,3 kilo met 18 maanden



Hanimuk

Minimuk, half december 2011

87 cm en 13,1 kilo met 2 jaar

Ienieminimuk, half november 2013



Biboek

Biboekje, half december 2011

92 cm en 12,5 kilo met 2 jaar

Boekie, begin maart 2014

Zwanger van SurpriseBoekie, uitgerekend in oktober 2015



Truitje

Broekje, eind december 2011

97 cm en 13 kilo met 3 jaar

Korte broek, half april 2014



Weetje

Jeetje, eind december 2011

81 cm en 11,2 kilo met 14 maanden

Beetje, begin augustus 2014



Mijntje

Minimijn, begin januari 2012

74 cm en 9575 gram met 11 maanden

Micromijn, half april 2014



Mevrouw Lelie

Leliepeuter, begin januari 2012

97 cm en 15 kilo met bijna 3 jaar

Cadeaumoeder van cadeauzoon en cadeaudochter

BébéLis, begin mei 2014



Hier zijn de links naar de oude topics:



Deel 1:

kindje gekregen in november/december '11. Wie kletst er mee?

Deel 2:

Kindje gekregen in november/december 2011 in een nieuw jasje

Deel 3:

November/december 2011 (3)

Deel 4:

November/december 2011/januari 2012 (4)

De woestijn:

December 2011 - deel 2
Alle reacties Link kopieren
Ben ik weer een keer! HEt is weekend, kinderen en man vermaken zich, dus ik heb ff voordat ik onder de douche ga. Uit mijn hoofd, even reageren op jullie!



Hani, geweldig een andere functie en dan zo'n stap. Gefeliciteerd! Over dat franse boek, ik mag hem wel na biboek lenen? Denk dat ik er iets minder enthousiast van word dan jij, maar een vermakelijk geschreven boek kan ik altijd wel waarderen.



Pom, super jammer dat je niet meer schrijft (misschien lees je dit nog?), ik zal je missen op het forum. Hopelijk hoef ik je irl niet te missen en spreken we nog regelmatig af!



Lelie, fijn dat er geen rare plekken in je borst(en) zitten! Was het onderzoek niet pijnlijk? En moest er nog net van te voren gedronken/gekolfd zijn of maakte dat niet uit? Verder hadden wij laatst ook de meiden op een kamer (bij elkaar in bed), maar dat was niet zo succesvol als gehoopt.



Modus, een nieuwe badkamer! Heerlijk! Wij hebben hem hier ook nieuw laten zetten, en dat was ook een klus. We hebben maar 1,5m2 badkamer en dus was het wel met een weekje gepiept.



Maandag naar het cb geweest voor Fruzz en wat heeft ze een last gehad van de intentingen woensdag, donderdag en nog een deel van vrijdag. Klein kacheltje was het en veel klagend huilen :( Dinsdagnacht nog een top nacht gehad (Fruzz sliep 11 (!) uur achter elkaar), maar de nachten daarna hebben dat weer volledig te niet gedaan... Veel huilen 's avonds en moeilijk te troosten.



Hani, beide meiden duimen niet, geen speen en nu ook geen fles meer (geinspireerd door mims zijn wij ook over gegaan op een beker warme melk en fruzz vond die fles toch al niets, dus die krijgt nu ook een bekertje warme melk voordat ze gaat slapen). Ze kijken dus niets van elkaar af. Ze willen altijd wel graag elkaar speelgoed, maar daar zie ik niets raars in. Wat zeefy overigens wel doet, is nagelbijten. Zijn er nog meer kinderen die dat doen? En ze bijt niet alleen de nagels van haar handen, maar die van haar voeten Bytex is in huis en daar gaan we binnenkort echt maar mee beginnen.



Qua zindelijkheid nog geen vooruitgang. We zetten haar nu een paar x per dag op de wc, en soms vangen we een plasje maar meestal niets. Ze voelt het nog niet denk ik.



Verjaardagcadeau is binnen. Het is het keukentje van de i kea. (zijn vandaag en morgen nog in de aanbieding!). Heerlijk op zaterdag naar de i kea geweest dus. Op de fiets 2 kinderen en 2 dozen verslepen kan ik niemand aanraden :-s



En nu posten, want mijn laptop wil opnieuw opstarten en dan ben ik alles kwijt!
Alle reacties Link kopieren
En weer een nacht slaap dankzij de logeerpartij op Leliepeuter haar kamertje (of zoals het eigenlijk zou zijn: Leliepeuter die bij Bebelis op de kamer logeert. Want dit zou ooit nog eens zijn kamertje worden )



En vanmorgen werden ze ook heerlijk gezellig wakker... Na 7 uur.



Zeeph, heb je haast om haar zindelijk te krijgen? Want dan zou ik haast zeggen: probeer het anders een weekje zonder luier. Het kan best verwarrend werken; met luier kan je het lekker laten lopen, maar wanneer heb ik dat ding nou om en wanneer niet?

Of toch even aan de wasbare luiers maar volgens mij valt de haast wel mee, toch?



Nagelbijten lijkt me wel echt naar. Al is het alleen maar vanwege de vergrote kans op wormpjes... Snap wel dat je daar echt vanaf wilt.



Vandaag staat eigenlijk een loopje op het menu. Maar gezien mijn training van de afgelopen weken laat ik die maar zitten. Wel zonde van het inschrijfgeld.

Hoe gaan de besparingen eigenlijk bij jou, Hani? Nu je promotie hebt gemaakt is dat van de baan? Of zetten jullie nog even door?
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Lelie, dat het zo goed gaat samen op de kamer!! Vanavond hier maar eens proberen.



Zeph, ik doelde niet op duimen maar je vertelde laatst dat Zeefie ook nog vaak spullen in haar mond stopte, net als biboekje dacht ik. Vind dat zo raar, dat minimuk met al haar al lang doorgekomen tanden meer op spullen kluift dan haar babyzusje!



Besparen gaat goed! Al hadden we vorige maand zóveel (¤900,- tov budget, we hebben bijv. ¤200,- per maand voor kleding gereserveerd & ¤50,- voor oppas wat niet opgegaan is, en zo nog meer) over dat ik wel weer wat losser ben nu.



Geen idee nog wat mijn salaris meer gaat worden maar al wel de afspraak met Haniman dat dat 'extra' niet op gerekende geld volledig naar leuk leven & verbeteringen aan het huis gaat. Ofwel: dan komt er flink wat huishoudelijke hulp & weer standaard een avond per twee weken oppas :-) en de rest sparen voor verbouwingen. Ook mogen er dan alsnog kipjes komen, die had ik wegbezuinigd



Hier de zindelijkheid n sprong gemaakt, al doe ik wel s nachts en als we weg gaan luier om. Hoe doe je dat in vredesnaam met nog net niet zindelijk kind als je niet thuis en niet vaak bij wc's bent? En hoe goor is dat- je kind op n openbare wc BAH (ze wil natuurlijk er zelf opklimmen enzo, getver....) Ik keek raar op toen iemand hier schreef over draagbaar potje - zie me dat écht niet midden in de HEM A doen - maar vind openbare wc's zoooooooo vies dat ik t toch overweeg haha
Alle reacties Link kopieren
Overigens hebben wij nooit potje gehad dus dan moet ik dat eerst aanleren



Hilarisch trouwens hoe trots Minimuk is op haar poepjes op de wc, ze worden uitgebreid nagezwaaid & toegesproken.
Alle reacties Link kopieren
Klopt Hani, openbare toiletten zijn ontzettend smerig. Gelukkig heb ik het eigenlijk nog amper meegemaakt met Romomeisje. Ze vraagt t niet vaak buiten de deur en als ze het wel vraagt dan zoek ik meestal een plek op waarvan t toilet redelijk is. Heb altijd pakje doekjes in mn tas, ook één voor de handjes en de billen. Had er van te voren ook een hard hoofd in, maar thuis geen luier betekende voor Romomeisje al snel 'dan ook niet buiten huis'. Alleen tijdens haar slaapjes nog en dan doet ze 'm ook zelf af zodra ze wakker is.



Lelie, wat gezellig die slaappartijtjes en heerlijk voor jou, wat meer slaap!



Zeeph, zindelijk worden komt vanzelf, wat je zegt, als ze het echt gaat voelen. Voor die tijd kun je het best aanbieden of haar even op het toilet zetten, maar dan zijn het toch meer toevalstreffers. Arme Fruzz zo'n last van de prikjes, hoop dat ze gauw weer zo'n fijne lange nacht maakt.



Modus, haha mooi dat opruimgedrag. Hier hadden we vrijdag een enorm d uplo bouwwerk gemaakt samen, huis/tuin, alles er op en er aan. Dus ik zei 'dat kunnen we zo mooi aan papa laten zien!' Maar nee, ze wilde kleien en als je iets nieuws pakt dan moet t oude eerst opgeruimd... Tot op de laatste steen werd het teruggestopt in de bak .



Fijne zonnige zondag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Ik til Leliepeuter dan op tot hurk boven de pot. En dan komt de kunst van het mikken. Maar no way wat ze op die vieze wc mag klimmen/zitten. Bah! Gelukkig vindt ze dat zelf ook
Alle reacties Link kopieren
Van de week melde Broekje dat hij moest plassen. Hij keam vervolgens zelf aan met het potje en heeft toen een grote plas erop gedaan

Hahaha! Er zit dua wel wat vooruitgang in. Nu wat drukke dagen, komende week (nog) niet veel gepland. Op rustige dagen de luier weer eens af laten.



Gaan we volgende week nog naar Blijdorp?



En ik moet Broekje maar gauw staande leren plassen. Dan is een openbaar toilet geen punt ;)



Later meer. Nu even onderuit op de bank voor ik zo moet werken....
Alle reacties Link kopieren
Na wat getwijfel skip ik alsnog de meet. Combi van volle agenda & de afstand. De ritjes in de auto zijn wat onprettiger nu beide dames vanalles willen - het uurtje op en neer gister was met Haniman erbij al uitdagend. en in mijn eentje zie ik dat niet zo zitten. Is toch wel erg ver, 3,5u auto (ja ik weet t- een aantal van jullie hebben dat ook doorstaan voor de meet hier, maar jullie zijn superwomen & ik nogal niet )



Denk er nu tijdens t stofzuigen over of ik me er schuldig over moet voelen, maar dat ga ik proberen niet te doen. Voel me al schuldig genoeg over iedereen die ik te weinig zie en n forum is een superleuke aanvulling zonder meet-verplichting toch? Voor wie kan & wil en wie niet ook goed? Maakt t wat goed dat jullie altijd welkom zijn hier als jullie in de buurt zijn?



Of krijg ik nu een ban?
Alle reacties Link kopieren
Hani, ik wist niet dat er al een lokatie was gekozen? En nee hoor, er is geen meet-verplichting en ik snap je wel. Geniet lekker van een rustige dag met Haniman en je twee meiden, dat is ook fijn toch!
Alle reacties Link kopieren
Weet niet of blijdorp al echt gekozen was, maar ik dacht dat iedereen dat wel leuk vond? Andere locatie vind ik ook prima hoor!



En groot gelijk Hani! Heerlijk genieten van je gezin! Als ik eens in de buurt ben op vakantie kom ik met de mannen een bak koffie halen



En nu ga ik beginnen met de (lekker rustige!) route.
Alle reacties Link kopieren
Hani ik snap je wel hoor. Jullie zijn ook bij ons welkom. :-)



Ik vraag me ook af of de meet nog doorgaat? Ik had een beetje het idee dat mijn vraag de vorige keer een beetje ontweken werd.



Die Broekje, op de pot weer, leuk!



En arme Fruzz, prikjes zijn ook niet leuk!



Grappig dat opruimgedrag van Minimodus. Hier gaat het meestal ook zo, maar soms, zoals maandag, moest mama het doen.



Rougefils net maar naar bed gebracht, hij is helemaal af. Het is ook zo druk. We gaan vanavond ook nog uit eten dus hij kan de energie hard gebruiken. Hij heeft het hier heerlijk naar zijn zin. Vanmiddag gaan de mannen lekker zwemmen, ik blijf lekker in de bungalow, ik ben helemaal kapot....



Oh ja Hani... dat gedag zwaaien doet Rougefils ook. Erg grappig. Openbare toiletten zijn inderdaad vies!



En Lelie wat fijn van het slapen!
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, geen haast met zindelijkheid, en toch zou het wel makkelijk zijn om Zeefy uit de luiers te hebben. Maar goed, ze moet het uiteindelijk zelf doen en het enige wat we kunnen doen is het haar aanbieden. Qua openbare toiletten zou ik voor de Romo-manier gaan. Doekjes mee! En verder goed de handen wassen na gebruik.



Nagelbijten vind ik vooral vies inderdaad ivm de mogelijkheid dat ze wormpjes kan krijgen. Ze speelt ook nogal graag in de zandbak (die in de openbare speeltuinen dus waar ook katten komen...). En bovendien is het gewoon niet mooi.



Rouge, het klinkt heerlijk daar! En jij dus ook maar even slapen voordat jullie vanavond uit eten gaan!



Hani, voel je alsjeblieft niet schuldig! Snap het helemaal! (en ik bedenk mij net dat onze weekenden tot 2015 al helemaal gepland zijn ) Verder qua salaris zit je in dezelfde schalen indeling als ik? Dan kan ik je wel een linkje sturen waar je kan zien wat het netto wordt (mits je de schaal en periodiek weet). Ik heb mijn salaris afgesproken op wat ik netto verdien, niet op het bruto bedrag, dat laatste vind ik namelijk veel minder interessant.



Ah, ik heb weer een beenhanger...
Alle reacties Link kopieren
Oh dat dacht ik Modus- overigens is m'n afmelding niet alleen om de afstand, ti's gewoon wat druk allemaal. En de dag erna ook spannende werkdag.. Beetje opstapeling van allerlei redenen niet gerelateerd aan of ik t wel of niet leuk vind ook (vind t op n relaxter moment heel leuk jullie te zien).
Alle reacties Link kopieren
Crosspost!



Ja Zephyra inderdaad zegt bruto niks- omdat bruto netto verschil enorm varieert. De reden dat ik t nog niet weet is dat ik niet weet waar ik ingeschaald ga worden, wat bij de functie hoort - heb ja gezegd zonder al concreet over geld te praten. De ervaring & m'n cv- opbouw is alleen al goud waard gelukkig en dat ik ws niet omhoog hoef met mijn uren is al geweldig. Dan is mijn dag met de meisjes veilig, en die is heilig.
Alle reacties Link kopieren
Hani, da's wel fijn! Dat je waarschijnlijk niet meer uren hoeft te gaan draaien!



Rouge, volgens mij hebben jullie enorm genoten, daar! Hoe was het weer bij jullie zondag? Hopelijk wel de magie van de eilanden? Hier was het de hele dag prutweer :(

Nu weer vol aan de bak? Gelukkig is het over 2 maanden kerstvakantie



En toen was ik even blanco.. ik moet er al 2 nachten uit om te kolven, want mijn borsten redden het niet. Volgende week is lelieman er niet, en dan gaan we ook mooi een paar nachtjes met z'n drietjes slapen. Het klinkt vreselijk, maar ik mis ze gewoon, zo op hun kamertje...
Alle reacties Link kopieren
Dat gaat vrees ik nooit helemaal over, Lelie. Hier gaat mijn Lief over twee weken op werkreis, en ik verheug me ook al op een nachtje met mijn meisjes in het "grote bed" .



Maar eruit om te kolven vond ik altijd zo suf; dan moet je eruit en heb je geeneens de beloning van een warm slaaplijfje tegen je aan.



Straks een half naar mijn werk fietsen, maar het hoost hier. Gelukkig heb ik een regenpak, maar ik kijk er niet bepaald naar uit. En dan heb ik nog tegenwind ook...

~zwelgt in zelfmedelijden~



Hani, ksnapput, jammer maar logisch lijkt me. Pas maar goed op jezelf, want met zoveel gevoel van stress je weekenden ingaan lijkt me ook niet fijn.



Qua nagelbijten; ik zou inderdaad nu handelen. Mops is ook een kannibaal, zoals ze op haar vingers knauwt, en er met geen tien stenen meer van af te helpen. Bite-ex, pleisters... inmiddels helpt het allemaal niet meer. Gelukkig heeft ze maar een keer wormen gehad (brrrrrr), maar dat was naar mijn zin toch één keer teveel.



Fijne dag allemaal, ik ga mijn telgen klaarmaken voor school/gastouder. En ze hebben net zoveel zin als ik....
Wat wilde ik nou toch typen?
Alle reacties Link kopieren
Mims, hoop dat je veilig op je werk aangekomen bent en denk maar zo, vanmiddag ben je snel weer thuis (als de wind niet draait natuurlijk... dat geluk had ik vroeger vaak..)



Lastig dat nagelbijten, geen ervaring mee, maar zou er denk ik wel proberen direct iets aan te doen, voordat het een echte verslaving is. Maar goed, makkelijker gezegd dan gedaan denk ik...



Hani, weet eigenlijk niet eens of ik er al op gereageerd had, maar gefeliciteerd nogmaals met je functie! Wat fijn dat het er allemaal zo goed uitziet en je waarschijnlijk je dag met je meiden kunt behouden. Kan me voorstellen dat je dat erg belangrijk vindt!



Hier zitten de weekenden eigenlijk ook altijd snel vol, met allerlei dingen en soms ook gewoon met gezinstijd. De weken en dagen gaan al zo snel dat ik het vaak ook echt fijn vind om een dag lekker met man en kind te zijn.



Schaap, hoe gaat het met jou? Ik vind het jammer je zo weinig te lezen hier en hoop niet dat dat komt door wat er een tijdje terug gezegd is.



Rouge, volgens mij hebben jullie een heerlijk weekend gehad. Vakantie nu weer voorbij? Hoe voel je je verder? Wanneer staat de eerste echo gepland, deze week al? Hebben jullie het al aan iemand verteld inmiddels of is het nog een grote verrassing?



Lelie, haha wat klink je toch heerlijk, slapen je kindjes lekker samen en goed, is het eigenlijk nog niet goed . En als je dan alleen thuis bent dan begrijp ik prima dat je ze lekker bij je pakt! Al is dat kolven natuurlijk ook niet echt fijn zo 's nachts.



De gezellige verzameling aan klachten hier wordt helaas nog altijd niet minder, probeer me er nu bij neer te leggen dat deze zwangerschap nu eenmaal niet zo soepel verloopt als de vorige, maar hoofd en lijf willen nog wel eens wat anders dus dat is wel lastig. Gelukkig heb ik nu wel meer dan genoeg tijd om te genieten van mijn heerlijke grietje. Het idee dat er straks nog een kindje bij komt vind ik nog altijd heel erg onwerkelijk, maar oh zo mooi!
Alle reacties Link kopieren
9 weken Lelie, we zijn weer begonnen met aftellen...



Balen van het nachtelijk kolven!



Hani begrijpelijk...



Mims, de wind overleefd? Hier wel, ben op tijd weggegaan.



Ik wil aan mijn studie beginnen, maar er ligt een kat tegen me aan. Ik kwam hem net buiten tegen, hij wist niet hoe hard hij met me mee moest rennen.



We hebben een heerlijk weekend gehad!



Romo wat vervelend van je klachten.



Met mij gaat het goed, geen energie vooral, bij vlagen misselijk, maar dat is wel goed te handelen.. ik had er tijdens het uur voor de pauze last van, even snel een wortel naar binnen gewerkt en toen ging het weer.

Echo is volgende week, ik ben nu rond de 7 weken. Ik heb 2 goede vriendincollega's op de hoogte gesteld, vooral voor als het op het werk eventueel misgaat, zij weten ook van onze wens. En mijn vriendin. Voor de rest zal het net zo'n grote verrassing zijn als Rougefils....

Ik merk wel dat ik eerder last heb van 'kwaaltjes', wat tot nu wel meevalt, maar dat kan nog komen....
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een ontaarde moeder - kan niet wachten om ieniemienie naar n eigen kamer of de kamer van haar zus te bonjouren al moet ik toegeven dat ik wel erg geniet van de momenten voor het slapen gaan bij minimuk in haar grotemeisjesbed. Dan kriebel ik altijd na het voorlezen nog even op haar ruggetje en liggen we heerlijk te soezelen & kletsen❤️
Alle reacties Link kopieren
En we hebben wormpjes, en niet bij ons nagelbijtertje maar bij haar zusje. Die zit nu op mijn schoot haar bips te schuren en heeft een maximale kuurtje.



Het nagelbijten van zeefy gaan we vanavond aanpakken door het afplakken van haar nagels.



Romo, voor het naar voelen. Gelukkig kan je er nog wel iets positiefs uit halen...



Rouge, volgens mij ben je nog steeds aan het stuiteren dat je zwanger bent! En terecht!



Mims, droog over gekomen? Ik was net op tijd binnen vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Soms lijkt het me heerlijk, dat warme lieve slapende lijfje tegen me aan. Maar Romomeisje is heel duidelijk 'papa en mama slapen in het grote bed, Romomeisje in het kleine bed'. Tja, zo slapen we uiteindelijk allemaal heerlijk .



Leuk Rouge, dat je het wel al met een paar mensen hebt kunnen delen. Hoop dat je kwaaltjes mee blijven vallen en de misselijkheid onder controle blijft als je af en toe wat kleins eet.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor Hani, hier was ik ook blij dat Rougefils alleen ging slapen en dat was al na 3 weken. Hoe we het bij Petit (e) gaan doen zien we wel.



Maar nu komt Rougefils soms in de ochtend bij ons liggen en dat warme lijfje...



Ja Zeeph ik stuiter nog steeds, vind het zo leuk!

Arme Fruzz!



Schaap ik mis je!
Alle reacties Link kopieren
Zephyra- weet je dat aangeraden wordt het hele gezin te behandelen bij wormpjes?



Leuk is anders maar is niks dramatisch hoor- doordat ik opgegroeid ben met paarden als kind meermaals wormpjes gehad en zelfs nog een keer als puber. Uitgebreid advies ingewonnen door m'n ouders en het is vervelend (jeuk) maar echt niet schadelijk. Gelukkig kost een kuurtje maar ¤0,70 ofzo & zonder recept bij de apotheek verkrijgbaar.



Nagels fruzz knippen en zoveel mogelijk heet wassen van ondergoed & beddengoed. En niet vergeten de kuur over 14 dagen (dacht ik) te herhalen!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heerlijk voor je Rouge, echt super een broertje of zusje voor Fils.



Romo, pittig zo, helaas herkenbaar een zware zwangerschap. Accepteren is het halve werk.. En hoe geweldig wordt het straks!!! Twee is zo Superleuk, ik had nooit verwacht dat ze zoveel aan elkaar zouden hebben, nu al. Erg bijzonder & mooi om te zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze inderdaad ook wel eens gehad, wormpjes... Zo'n kuurtje kost geen drol, het is alleen een heeeeeele smerige gedachte. Yuk!



Oei, romo, lastig is dat. Als lijf en hoofd twee totaal verschillende dingen willen... :ug: hoe ver ben je nu eigenlijk ook alweer? 24 weken? (Wilde gok hoor...)



Modus, wanneer gaat jullie badkameravontuur eigenlijk beginnen?



Rouge, 9 weken x 4 dagen is 36 dagen. Je hebt er al 1 gehad, dus nog maar 35 te gaan. Helaas wel hele drukke weken, die er aan komen... Hopelijk zwakt de vermoeidheid straks af... Dat zou wel wat helpen in de komende pittige weken.



Weer een nacht slaap voor bebelis en een kolfmoment voor mij. Gistermiddag lagen ze beide te slapen, bebelis in ons bed. Toen ben ik even tegen hem aangekropen... Even bebelis-tanken

Watje dat ik ben. Hoe moet dat nou, schoonzus wilt een weekendje naar Dubai. Lijkt me supergaaf... Maar dan een weekend zonder mijn kroost... Pffff... Zwaan-kleef-aan dat ik ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven