November/december 2011/januari 2012 (5)

12-05-2014 15:13 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom Romobaby!



Er zitten er inmiddels weer 4 op het wachtbankje, babyboom 2.0/3.0 is begonnen.



Najaarsmeet in Modusstad was leuk...



Nieuwe schrijvers blijven welkom!



Romorantin

Romomeisje, begin november 2011

95 cm en 14 kilo met 3 jaar

Romobaby, eind februari 2015



Modus

Minimodus, begin november 2011

97 cm en 14, 5 kilo met 3 jaar

Modusje, voorjaar 2014



Chrissie

Smurf, half november 2011

71,5 cm en 8205 gram met 10,5 maand

Pietje, eind juli 2014



MissSchaap

Schaapje, begin december 2011

95 cm en 13 kg met 3 jaar

Lammetje, begin juni 2013

Zwanger van Wolletje, uitgerekend in augustus 2015



Rouge

Rougefils, begin december 2011

96 cm en 15 kilo met bijna 3 jaar

Zwanger van PetitRouge, uitgerekend in juni 2015



Mimsey

Muppet, begin december 2011

97 cm en 14 kilo met 3 jaar

Mopsey en Nas



Zephyra

Zeefy, begin december 2011

93 cm en 13, 5 kilo met 3 jaar

Fruzzy, half augustus 2013

Zwanger van spruit 3, uitgerekend in juli 2015



Pompiedoe

Minipom, half december 2011

85 cm en 11,3 kilo met 18 maanden



Hanimuk

Minimuk, half december 2011

87 cm en 13,1 kilo met 2 jaar

Ienieminimuk, half november 2013



Biboek

Biboekje, half december 2011

92 cm en 12,5 kilo met 2 jaar

Boekie, begin maart 2014

Zwanger van SurpriseBoekie, uitgerekend in oktober 2015



Truitje

Broekje, eind december 2011

97 cm en 13 kilo met 3 jaar

Korte broek, half april 2014



Weetje

Jeetje, eind december 2011

81 cm en 11,2 kilo met 14 maanden

Beetje, begin augustus 2014



Mijntje

Minimijn, begin januari 2012

74 cm en 9575 gram met 11 maanden

Micromijn, half april 2014



Mevrouw Lelie

Leliepeuter, begin januari 2012

97 cm en 15 kilo met bijna 3 jaar

Cadeaumoeder van cadeauzoon en cadeaudochter

BébéLis, begin mei 2014



Hier zijn de links naar de oude topics:



Deel 1:

kindje gekregen in november/december '11. Wie kletst er mee?

Deel 2:

Kindje gekregen in november/december 2011 in een nieuw jasje

Deel 3:

November/december 2011 (3)

Deel 4:

November/december 2011/januari 2012 (4)

De woestijn:

December 2011 - deel 2
Alle reacties Link kopieren
Hoe het is? Moe, moe, en nig eens moe... Zal het het weer zijn ofzo?



Vanochtend echt een vervelende ochtend gehad. Zeefy en fruzz waren niet te genieten en mijn lontje ook wat korter dan normaal. En waar normaal naar buiten gaan helpt, was dat nu ook geen succes.



Ik ben nu een paar dagen vrij en zijn Zeefy zonder luier aan het laten. Al aardig wat gevangen in het potje maar ook nog genoeg niet.



Rouge, vervelend van je drukke dagen zo. Inderdaad bijna kerstvakantie.



Schaap, je gordontranining klinkt goed!



Lelie, lekker crea bezig weer. Ik heb nog geen inspiratie voor mijn lootje.Vibd het erg mmoeilijk! M



Zwaai naar de rest!
Alle reacties Link kopieren
Zeeph, het weer werkt zeker mee. Donkere duistere dagen. We kunnen wel een opleving gebruiken qua zon. Vandaag was al een mooi begin



Lastig, zijn die ochtenden. Vooral als iedereen synchroon niet te genieten is. Ik heb dat vaak na een baggernacht. Zo een, zoals vannacht. Waarbij dus 1 van de twee 's nachts spookt. En als die dan slaapt, wordt de ander wakker om ook echt wakker te zijn.

Voor mij helpt het vaak wel om er even uit te zijn.



Vanmorgen waren we dan dus ook naar de kringloop. Wollen deken op de kop getikt voor ¤3,50! En helemaal een koopje: 4 meter stof voor ¤1,50! Vooral als je je bedenkt dat het gekookte wol is. Bebelis krijgt een mooi buitenpak! Dubbele laag op z'n kont en knieen en dan kan hij los

Want het lijkt er op dat hij wel gewoon gaat kruipen. Op het moment beweegt hij zich nog voort als glimworm, maar hij gaat steeds vaker in de startblokken staan.



Gisteravond had leliepeuter zomaar oorpijn. We zijn (ook) al dagen aan het snotteren... De hele dag was ze al aan het miepen. En wat was ik? De slechtste moeder ooit! Ik had gewoon geen paracetamol in huis voor kinderen! Gelukkig wilde mijn moeder wel op stap voor me.



Zeeph, succes met het vangen van plasjes! Elk plasje is het begin naar alle plasjes en eigenlijk doet ze het dus hartstikke goed, omdat ze eerder nog geen interesse toonde!



Rouge, wat zou ik jou graag wat energie sturen. Ik heb niet veel (dank aan mijn kinderen die dus om de beurt spoken), maar ik deel het graag met jou. Spreek petite (want ik geloof nog steeds in een meisje) maat flink toe dat ze net zo lekker moet gaan slapen als haar grote broer, straks!



Heeeeeeeeeel ver vooruit, maar wat doen jullie met de kinderen dit jaar, met oud en nieuw? Ik denk dat ik dit jaar wel uit huis durf. Leliepeuter slaapt eigenlijk best goed in, de laatste tijd. (Alleen nu begint bebelis dus te miepen).



Ik kijk ondertussen extreme cheap skates of hoe dat programma ook heet. Maar dit is echt bijzonder.. Behoorlijk bijzonder. Dan ben ik nog een sappie; omfietsen omdat de piepers bij de andere super in de aanbieding zijn.



Ik ga nog even genieten van mijn uurtje alleen, voordat ik mijn bedje in duik.

Ik heb vandaag trouwens iets leuks gemaakt... Ik zou het zo graag willen laten zien! Het is alleen... Mijn lootje van jullie krijgt die ook thuis... Ik laat het dus nog even als verrassing
Alle reacties Link kopieren
Forum doet het al zo lekker he... staat op het overzicht dat Rouge een dag geleden de laatste reactie heeft gegeven, zie ik hier dat het lelie is. Vorige keer op de laptop ook zoiets, kon ik de laatste berichten pas lezen toen ik ingelogd stond. Handig



Nou Lelie, dan kom ik naast je staan als slechtste moeder ever, want mij overkwam dat laatst ook met doorkomende tanden.... Iets met gedeelde smart? Typisch genoeg reken ik mezelf op dit soort dingetjes dan weer helemaal niet zo af.

Enne, mooie score bij de kringloop zeg!!



Oud&Nieuw bekijk ik op het laatste moment denk ik. Mijn kinderen slapen niet, ergens anders. Dus ik weet nog niet of ik er zelf de puf voor heb, en het de moeite vind om de deur uit te gaan. Misschien wel naar mijn moeder, dat vind ik eigenlijk wel gezellig. En dat is dan nog vertrouwd voor de jongens.



Zeeph, ben je inmiddels begonnen bij je nieuwe baan? Hoe gaat het?



En Rouge, petje af voor jou. 's avonds nog actief iets doen is voor mij echt een enorme opgave. En ik ben niet zwanger!! Had dus ook heel fijn bedacht afgelopen weekend lekker veel voor mezelf te doen in de avonden, maar ik had beter kunnen weten. Verder dan een klein uurtje voor de buis hangen met een kop thee kwam ik echt niet.



Vanmiddag maar wat pepernoten en een speculaascake bakken. Morgen sinterklaas vieren! Geen idee hoe we het gaan aanpakken, maar de juten zak is in huis



Zwaai naar alle bekende en onbekende meelezers!
Alle reacties Link kopieren
Forum doet inderdaad apart!



Slechte moeders dames? Echt niet!



Maar Schaap ik kom er ook niet aan toe hoor 's avonds, veel te moe. Het wordt wel iets beter!

Maar volgende week ben ik toch echt 3 avonden van huis en dat vind ik gewoon niet leuk. 2 dagen van 8.00 tot 19.00. En dan mijn studiedag.



De laatste ochtenden is er geen land met Rougefils te bezeilen, als hij om 6.30 wakker wordt gemaakt dan trekt hij eerst zijn deken helemaal over zich heen en moppert dat hij nog wil slapen. Oké dat is nog wel heel erg grappig, maar wat er daarna gebeurt... hij belandt een gigantische woedeaanval omdat hij zijn bed uit moet.... geen contact mee te krijgen. En dat kost best veel tijd.

Kijk het is ook niet leuk om met dit weer uit bed te gaan, dus ik snap het wel... maar jee.... zooo boos...
Alle reacties Link kopieren
Zo, laat ik ook weer eens even mezelf laten horen hier



Morgen vieren we sinterklaas hier. De hele familie komt hierheen, volgens mij wordt het 1 grote hysterische bende, hahaha! Maar zal best leuk zijn denk ik. Boodschappen hebben we net al lekker gehaald. Ik heb het mezelf heul makkelijk gemaakt, een stapel blikken erwtensoep, broodjes met hamburger, chocolademelk, kruidnootjes en schuimpjes, banketletters.

Was eerst van plan zelf erwtensoep te maken, maar heb er eigenlijk geen zin in. Geen goede reden eigenlijk, behalve gemakzucht. En aangezien ik jarig ben mag dat van mezelf

Hoe was sint bij iedereen die het al heeft gevierd?



Wat voor mezelf doen in de avonden... Ik doe eigenlijk niks hoor. Ik lees, ik brei, ik haak en fröbel wat, maat that's it. Ik heb gewoon geen zin om 's avonds wat te ondernemen.

Ben blij als ik dan lekker met Broek een beetje kan kletsen en kroelen na een drukke dag.

Zo nu en dan wat met vriendinnen wat afspreken, maar meer niet hoor.

Sporten wel zo nu en dan, maar dan ben ik ook voor half negen weer thuis.



Ik heb ook al wat leuks gemaakt voor lootje! Wil het eigenlijk ook al laten zien, maar kan me (nog net) bedwingen



Oud en nieuw doen we niks aan. Ik moet oudejaarsavond werken, maar vind dat ook niet erg.

Broek heeft ook niet zoveel met oud en nieuw. Een lekker rustig avondje. Vanuit onze zolderslaapkamer kijken we vuurwerk, kunnen we daarna lekker snel plat



Kerstavond gaan we naar mijn familie. Eerste kerstdag naar Broek zijn familie en tweede kerstdag is joggingpakkendag thuis, lekker!

En dan ga ik ook de nacht in.

Niet te drukke feestdagen dus. Vind ik fijn

Verjaardag van Broekje vieren we zaterdag voor kerst, ook zin in. En fijn dat we de zondag kunnen uitrusten.



De jongens liggen allebei plat, Broek en ik gaan even lekket walking dead kijken!
Alle reacties Link kopieren
Sint komt hier zaterdag zijn pakjes brengen. Ik zorg wel voor verse ewrtensoep , pepernootjes en chocolademelk. Mijn zus is net jarig geweest, dus die verzorgd de taart en ik bak nog een stapel pannenkoeken voor de kinderen. Vinden ze vast lekker



Rouge, ik snap het wel hoor... Ik ben ook mijn bed niet uit te branden. Het is alleen dat ik wel snap dat ik moet... Leliepeuter is trouwens zo vermoeid, de laatste tijd, dat ze weer middagslaapjes doet. Eigenlijk wel heel lekker, want dan heb ik echt een uurtje het huis voor mij alleen. Oppaskindje slaapt namelijk ook 's middags.



Ahhhhh ze is wakker... Nu al! Jammer!
Alle reacties Link kopieren
Hier gisteren Sint gevierd. Het was inderdaad een grote hectische bende. Schaap ging helemaal wild op de zak cadeautjes!! En verder had ik (verse ) pompoen-peer soep met wat brood en minipizza van courgette en zelfgebakken pepernoten. Heul verantwoord, maar vooral errug lekker



Schaap is verder overigens niet te harden thuis. Die uit zijn moeheid in jammeren en het verwende nest uithangen. Niet leuk. Morgen nog sint op school en zondag zijn verjaardag. Kunnen we daarna heel zen de kerst tegemoet zweven.......



Trui, hoe was je verjaardag? Lekker verwend? Enne, niet veel doen?! Ammehoela! Ik lees zo al 8 dingen die jij 's avonds doet! Behalve aan kroelen (en dus tv kijken) kom ik aan geen van die dingen. Ok, ok, toegegeven... ik ben ook niet van het breien en frobelen



Overigens ben ik wel nu kinderopvangtoeslag aan het aanvragen. Blegh! Veranderd beleid op de psz wat dus in feite dagopvang wordt. En nu heb ik mooi 3x het verkeerde digidwachtwoord ingetoetst dus dan moet ik een kwartier wachten.



Rouge, sterkte deze week. Ga je je nog een dagje ziekmelden? Of ga je het redden? Hopelijk trekt rougefils snel weer bij als je lekker vakantie hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weekend!

Reden is minder leuk; oppaskindje is ziek. Niet leuk voor hem maar eigenlijk vind ik het wel heel lekker. Nu kunnen we morgen rustig op het schoolplein kijken hoe de Sint op school komt. Leliepeuter haar klas slaat hij over, maar ze krijgen wel een cadeautje (alwéér... Verwend nest!). En dan.. Dan heb ik een heerlijk ochtendje met bebelis. Die kleine guitigerd wordt me alweer veels te groot, nu hij tussen maatje 74 en 80 in gaat hangen.



Schaap, volgens mij is dat een landelijke verandering.. 'Onze psz' is al zo'n groep. Best prijzig, in ons geval, want wij krijgen dus niets terug. Betalen in de maand ruim ¤100 voor 2 ochtendjes pret in de week. En dan het hele jaar door, dus ook in de vakanties.. Als ze niet welkom is (of er gewoon geen juf is ).

Enne... Wat zegt dit over mij: zodra het woordje digid er staat vraag ik maar automatisch een nieuwe aan. Ik kan dat dus onmogelijk onthouden, met al die moeilijke poespas. En omdat ik een uniek wachtwoord voor dat wil (ja, ik heb 2 standaard wachtwoorden ) onthoud ik 'm dus ook niet...



Ik hou va joggingpakkenkerst! Ik had een onwijs mooi jurkje in gedachten om te maken... Tot ik me bedacht dat mijn zoon vast ook wat lust met het kerstdinner... Tja. Dat wordt 'm dus niet... Wij eten in ieder geval 1 dag patatje stoof lekker lekker! En die andere dag... dat moet ik nog maar even overleggen met het kroost. Gourmetten doen we niet aan. Dat stinkt me te veel



Oh, en zojuist komt lelieman terug van sporten. Hij heeft een wijntje en chips meegebracht (en sinas en nootjes...). Heerlijk! Kan wel wat feel-good-food gebruiken. Ben herstellende van de meest erge verkoudheid sinds een jaar of... Geen idee. In ieder geval zitten mijn holtes nu lekker vol en mijn neus is schraal. Dus als de wijn niet te drinken is, is dat niet erg... Proef toch niets



Hij gaat douchen, ik ga dit posten. Voordat hij weer verdwijnt omdat de ipad leeg is. En dan nog even expeditie kijken... Fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
Ja, wordt landelijk in 2017 ingevoerd idd. Maar dat valt nog mee, hier is het tarief tegen de 180 euro per maand voor 2 ochtenden. En dat is elke maand, voor maar 40 weken afname. Ik weet nog niet wat we terug krijgen. Wel iets. Ik zie wel...

En die digid heb ik dus opgeschreven. Bij de rest van de admizaken. Vast onverstandig, maar anders onmogelijk.



Geniet van je weekend! En rust lekker uit. Hopelijk gaat die verkoudheid snel weg. Het heerst wel he? Ik hoor iedereen hoesten en proesten. Zelf heb ik er amper last van, op een kriebelhoest na, die al maanden af en aan irriteert. Goed, als het daarbij blijft klaag ik niet!



Sint komt hier dus wel in de peuterklas en ik houd mijn hart vast. Eigenlijk vind ik het allemaal too much. Maar eiiiiiiigenlijk realiseer ik het me allemaal te laat en laat ik het maar gebeuren. Aan de andere kant wil ik ook niet zo'n overbeschermende moederkloekeend zijn over mijn kroost.... Dit vind ik toch wel lastig van moeder zijn hoor, altijd maar zoekende naar een juiste balans. In alles!



Trusten allen!
Alle reacties Link kopieren
Nou lekker... Een zeer oor! Stomme stomme verkoudheid. Straks maar op pad voor een serieuze neusspray.



Maar wat ik eigenlijk wilde schrijven: ik vind het nogal wat... De beste man op bezoek! Er zijn dan vast ook hele kleine prullekes van net 2... Bijzondere keuze.

Mag je er bij blijven, eventueel?

En ja... Jullie groep staat natuurlijk ook in een dure regio



Rouge, de laatste dag van de week! Bijna weekend!!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Ook hier komt Sint vandaag op het kdv . Ik geloof ongeveer 15 min per groep. Romomeisje zo maar ns wakker maken en in pietenpak hijsen. Hier is t bewust zonder ouders, niet iedereen kan erbij zijn anders dus dan wordt t wel erg druk en verwarrend. Wel is de ruimte naast de groepen zo ingericht dat kinderen die het (te) spannend vinden daar heen kunnen. Ik weet van afgelopen jaren dat t heel rustig verloopt en helemaal niet zo'n heisa is. Kinderen krijgen ook geen persoonlijk cadeau maar iets moois voor op de groep vertelde Romomeisje haar leidster (spel/boek zoiets).



Sterkte met je verkoudheid Lelie, niet fijn!



Rest even een grote zwaai, ik ga mn meisje wakker maken!



Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben stem-loos.... Fijn, met een man of 15 bezoek vanmiddag

Broek vond het wel lekker rustig zei hij. Grrr... Hahaha!

Keel is dik en doet zeer, maar op zich voel ik me beter als gister. Gisteravond ineens lamlendig en koorts, zag het hele feest al in duigen vallen. Maar zo is het goed te doen gelukkig. Hetzij wel stil



En jij ook snot Lelie, getsie. Bij de e tos en apotheek hebben ze van die grote spray dingen, waar je zo ongeveer je hersenstam mee schoon sproeit

Maar werkt geweldig! F ysiomer heet het volgens mij.

Voor de jongens heb ik die ook altijd.



Huis ziet er nog wat ontploft uit as we speak... Broekje wilde de tafeltent vanmorgen, dus de stoelen staan door de kamer. Ik heb nog 2 wasmanden midden in de kamer staan. Strijkplank ernaast..

Kortom, ik moet echt wat gaan doen nu.

Korte Broek ligt te tukken nu.

De andere 2 zijn een nieuwe loopfiets halen via mp nadat de puky gejat is

Maar nu die toch weg was, maar gelijk een maatje groter gekozen. Die andere is met zwieber mee aldus Broekje.



Patatje stoof klinkt wel lekker Lelie...

Denk dat ik dat niet met de kerst, maar komende zondag maak... Morgen avonddienst, kan ik het mooi al klaar maken. Of zuurvlees! Ja. Die wordt het



Romo, fijnr dag voor je pieten-meisje! Leuk!

Hier is het ook zonder ouders trouwens. Volgens mij is het best rustig verlopen. Ik kwam in elk geval niet terecht in een hysterisch klasje toen ik Broekje ging halen.



Balans blijft een uitdaging Schaap.

Bij jullie ook sint vanmorgen in de klas?

Hoop dat Schaapje het vooral heel leuk vindt en hierna weer de rust in zijn lijf en hoofd kan vinden...



En nu ga ik ruimen...
Alle reacties Link kopieren
Zo, terwijl iedereen sinterklaas viert en MrSchaap nog even boven zit kan ik mooi mijn verhaal weer doen



Vanmorgen stonden we daar, op het schoolplein. Met veel bombarie; een piet op het dak, de brandweer kwam hem redden en bracht terloops ook nog eens de Sint mee. En toen moesten we naar binnen. Stond Sint daar, voor de ingang! Gelukkig achter de bosjes langs (had schaap zelf bedacht) naar binnen geglipt en zo sinterklaas ontweken. Maar ja, binnen was het hele systeem door de war. Het was druk, ze moesten naar de gymzaal (daar had ik schaap wel op voor kunnen bereiden) en hij werd door juf door een gordijn naar binnen geloodst. De ontsteltenis in zijn ogen te lezen... toch gedwee mama gedag gezegd en meegelopen met juf. Ik had gisteren juf gemaild met mijn eigen twijfel over of dit allemaal wel ok zou zijn voor schaap en ze fluisterde nog: "ik bel je als het niet gaat".

Zo ver is het echter nooit gekomen. Ik hoorde schaap al brullen voor de ingang van de gymzaal. En terwijl Lam nog op het rustige pleintje op de stippen aan het dansen was kwam juf alweer naar buiten met schaap op de arm. Helemaal overstuur. Hij wilde ECHT niet, dus dan doen we het niet. Nee... en ik nam schaap weer lekker mee naar huis waar hij fijn heeft gespeeld (overigens kwamen we bij de jassen aandoen uitgerekend die sinterklaas weer tegen, met zijn pieten! Maar schaap weigerde heel vriendelijk de hand terwijl ik een hand strooigoed voor de heren ontving.)



Overigens... heeft hij dus wel vanmiddag een uur geslapen. En vanavond na het douchen stortte hij volledig in. Buikpijn, rillen van de kou met roodgloeiende oortjes. Hij week niet meer van mijn zijde en moest zelfs in bed gelegd worden (dat mag normaal absoluut niet!). Hij sliep snel. Arm schaapje van me. Gesloopt. Denk ik zo... Ik heb hem afgelopen weken weer een stukje beter leren kennen... mijn lieve schaapje.



Hoe is het met de andere peuters?? Iedereen verwend en het naar zijn zin gehad?? Favoriete cadeaus? Hier stopten de jongens met uitpakken toen de treinbaan in zicht kwam. Schaap speelt er nonstop mee. Wel vanmiddag nog even de nieuwe boekjes gelezen en een puzzel gemaakt. Maar daarna weer met de trein hoor! Lang leve B rio, wat een gaaf spul



Trui, is je stem al terug? MrSchaap zou dezelfde opmerking als Broek maken ja. Lekker he, die mannen! Lelie, jouw verkoudheid nog onder controle? Oorpijn is heel naar...



Romo, druk geweest vandaag vermoed ik?! Wel geslaagd?



Ok, even een vraag op fb posten en dan voor de buis hangen met een kopje thee.



Oh, eerst nog hier een vraag. Lekker bijtijds, zo op pakjesavond. Wat voor kerstboom hebben/kopen jullie? Ik begin het zo langzamerhand een beetje zonde te vinden om elk jaar een nieuwe boom te moeten kopen, maar die nepperds, ik weet het niet. Ze zijn mooi hoor... maar nep. En dan overweeg ik eerder een volslagen nep iets te kopen. Met planken een kerstboom gemaakt, of... nou ja, zoiets. Alleen... dat is dan weer zo ontzettend smaak/mode/tijdsgevoelig. Als ik dat met 2 jaar zat ben, moet ik weer iets nieuws. Dus..... was even benieuwd naar verschillende opinies vwb dit vraagstuk
Alle reacties Link kopieren
Ach arm Schaapje...

Hier merkte ik vandaag ook meer onrust als anders. Tijdens de middagtuk even huilen en weer verder slapen. Z'n lontje is wat kort(er).

Eigenlijk wilde ik dit weekend de kerstboom opzetten, maar dat sla ik even over tot volgende week. Even bijtrekken.

Vanavond toen Broekje al op bed lag moest hij ook ineens huilen.

Heb toen even lekker samen met hem gekroeld em boekjes gelezen en gekletst. Toen was het goed.

Maar dat doet hij dus anders ook nooit. Rust is even nodig hier dus.



Avond was leuk! Broekje schrok even van het bonzen, maar wilde wel zelf de deur open doen. Toen sint en 3 pieten binnen kwamen heeft hij heel even achter m'n benen gestaan, om daarna met zijn stoeltje tegenover sinterklaas te gaan zitten

Hij heeft luidkeels gezongen, nichtje hand in hand mee genomen naar sint want die vond het wat eng en de cadeaus voor Korte Broek uitgepakt.

Ik had niet verwacht dat hij er thuis ook zo relax mee om zou gaan. Maar het was gewoon visite voor hem.

Erg grappig.

En de catering was ook geweldig relax met blik soep en broodjes hamburger



Wij hebben een mooie neppe kerstboom. Hebben we al een jaar of 8, maar ziet er echt mooi uit. Is ook een rotklus om op te zetten. Wij hebben dus niet zo 1 die je met lampjes en al wegzet. Alle takjes moeten er los in. Even een klus, maar hij is ook wel echt mooi dan.



Stem is aardig hersteld. Nog wel hees, kan ik wat extra mee verdienen met 0900 nummers aldus Broek



Wel fijn dat vandaag Schaap even geslapen heeft en zo lekker in de weer is geweest met zijn treinbaan!



M'n bed is lekker opwarmt nu (elektrische deken is geweldig!).

Ik draai me lekker om!
Alle reacties Link kopieren
Arm schaapje... Helemaal ondersteboven. Hoe werd hij wakker vanochtend?



Trui, nog wat bij verdiend door telefoondiensten ;)



Rouge, lange dagen zo.



Zeefy is zowat zindelijk! Plas, poep, alles gaat op t potje. Nog wel ongelukjes en nog niet zeker genoeg om uit huis ook luierloos te gaan, maar we zijn een heel eind.



Wij kopen elk jaar een echte kerstboom. Een kleintje want groot past niet.



Zeephman heeft bezoek van de sintop hehet kdv oveovergeslagen. Vooral voor fruzz zou dat teveel zijn.



En inderdaad begonnen op mn nieuwe werk! Wat een indrukken en erg leuk. Fijne mensen en inhoudelijk leuk werk
Alle reacties Link kopieren
Dat heeft zeephy snel gedaan! Van geen interesse naar nagenoeg zindelijk!



Bebelis heb ik bijna in slaap, dan snel door... Sint voelt de deadline in zijn nek hijgen met nog 3 uur te gaan voor zijn gedicht, het inpakken van zijn cadeau's en het maken van een pan soep voor mijn zus & zwager (die geen ewrtensoep lusten...)
Alle reacties Link kopieren
Is inderdaad heel snel gegaan. Blijkbaar werkte het gewoon om haar luier uit te laten. Volgend jaar zomer maar eens bij fruzz een poging wagen.



Vannacht heeft fruzz bij mij een grens bereikt. Ze werd wakker en ik ging bij haar liggen. Geen probleem. Maar toen begon het. Ze kon haar plekkie niet vinden en ipv gewoon om te draaien en te woelen, gilt ze elke keer. En dan ben ik net weggezakt en dan is er weer zo'n gil/krijs. Ik werd er niet goed van. Na 2, 5 uur was mijn grens bereikt enheb ik haar naar zeephman gebracht. Echt wat het met je kan doen, had het nooit verwacht. (Is overigens de eerste keer dat ik het zo heftig voelde). Maar nu het weer dag is denk ik weer dat zij er natuurlijk ook niets aan kan doen.



Ga verder! Krijgen bezoek vandaag voor de verjaardag van zeefy!
Alle reacties Link kopieren
Knuf Zeeph. Hoe is het nu met fruzz? Was het een eenmalige actie of ligt ze inmiddels stevast bij papa? Overigens ontzettend herkenbaar, die grens. Respect dat het 'nu pas' eventjes over de schreef ging bij je. Ik heb dat punt met schaap veel bereikt, met lam vele malen minder maar ook af en toe.

En idd snelle zeefy met zindelijk worden! Goed bezig!



Lelie deadline gehaald? Hoe was het feest?



Hier maken de steeds meer wordende lichtjes buiten erg veel indruk op schaap. We gaan dit weekend maar aan de slag. Zo jammer dat ik werkelijk 0 inzicht heb in het aankleden van een interieur. En het standaard al niet veel soeps is, maar het met de feestdagen helemaal aanvoelt als een ratje-toe... Ach, vol goede moed dit weekend opnieuw proberen
Alle reacties Link kopieren
Durf ik al?





Had zondag ongesteld moeten worden.... nog niet gebeurd dus. Maar na pas 2x een steady cyclus durf ik nog niet te concluderen dat dat dit keer weer zo had moeten zijn. Eens kijken waar dit heen gaat. Spannend wel
Alle reacties Link kopieren
Testen! Voor 2, 50 wil je niet in spanning zitten toch?
Alle reacties Link kopieren
Nou weet je, stiekem is het ook wel leuk. Want als t zo is dan is t de laatste keer dat ik zwanger ben zonder het al echt te weten Jaja, die onzin begint nu al!



Bovendien is het ook gewoon practisch, ik heb nog maar 1 test in huis en kom normaliter niet langs t K ruidvat. Wil dus eigenlijk gewoon wachten tot ik t echtechtecht vermoed.

Van t weekend denk ik. Dan is MrSchaap er ook bij.
Alle reacties Link kopieren
Oh schaap!!!

Bij de blauw wittewegwerpsuper zijn ze nog goedkoper! Je weet wel, die ene van de AktieSport :-D



Toeeee, test even :-D
Alle reacties Link kopieren
Oh schaap!!!

Bij de blauw wittewegwerpsuper zijn ze nog goedkoper! Je weet wel, die ene van de AktieSport :-D



Toeeee, test even :-D
Alle reacties Link kopieren
Testen testen testen testen!



'Voelt' het zwanger Schaap?



Ik stop er mee voor deze week. Ik lig sinds zaterdagnacht halve nachten wakker van de keelpijn. Nu werkt mijn beroep natuurlijk ook niet mee, maar ik word ook even keihard terug gefloten door mijn buik...

De 2 ouderavonden achter elkaar zijn de druppel.



Ik luister er maar naar...



Afgelopen dagen wel het nieuws gedeeld met mijn teamleider en die was wel heerlijk enthousiast. Zo fijn! Ook mijn naaste collega's het nieuws verteld en zij waren ook heel blij voor me, fijn. Voor de rest laat ik het roddelcircuit haar werk doen...

Ik vond het dit keer zo fijn die stilte, maar goed... nu maar even genieten van de aandacht.
Alle reacties Link kopieren
En? Al getest???



Het is toch ook mooi nieuws, Rouge. Als je dan niet (oprecht) blij kan zijn, mag je je wel even achter de oren krabben, toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven