Oogjes dicht en snaveltjes toe #30

12-01-2015 13:51 435 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het slaapfrustratietopic, deel 30.



Waar het begon met een stel vermoeide verse moeders en hun veel te wakkere, verse babies, zijn we nu al ruim vier jaar verder. In dit 30ste deel van de Snavel-saga zijn we inmiddels een nieuwe fase in gegaan. Er is zowaar helemaal niemand meer zwanger, de laatste lichting babies is uitgegroeid tot dreumes en we hebben het al lang niet meer alleen over de lengte van onze wallen.



Dit wordt dan ook het deel waarin: eindelijk iedereen de geneugten van de doorslaapnachten zal leren kennen. Een groot aantal Snaveltjes vertrekt naar school of peuterspeelzaal en daarmee hun moeders een dosis welverdiende rust geeft. Meiske, Dotje, Kees, Popsie en Jan nog even genieten van het klein zijn, maar in rap tempo hun grote broers en zussen achterna gaan. Waarin we mee genieten van Mimpjes ervaringen overzees, maar haar ook erg missen. Waarin Majeba zichzelf de wereld gunt omdat ze dat zo ontzettend verdient, Noppie zoals altijd heel veel leuke dingen blijft organiseren maar zichzelf ook af en toe op de bank parkeert met Netflix, LunaSter geniet van de pas verworven betere nachten, Jsd natuurlijk weer sexy, slim en succesvol is, 26Gelukkig gestaag omhoog klimt op de carrièreladder, Arc mooie paardrijtochten blijft maken, geniet van haar jongens en Broco'tje natuurlijk altijd bij ons is, Zaza geen natte broeken meer hoeft te verschonen en Gazels temperament aan manlief overlaat, TessTan iets minder achter haar jongste Duracellkonijntje aan hoeft te rennen, Pucker een beetje lucht krijgt nu R. naar school gaat en het daar naar zijn zijn heeft, Ensimone haar grenzen op het werk goed bewaakt omdat ze het al druk genoeg heeft, Alisan zich zoveel beter voelt dan een tijd geleden, Chryssa vrolijk verder blogt op haar boerderij, terwijl de Terroristen door de modder rollen, er voor Yamuna snel wat makkelijker tijden aanbreken en Linjmh even bij kan komen van al het studeren, terwijl haar kleine braaf in zijn peuterbed blijft liggen.



Inmiddels heeft iedereen plaatsgenomen op de tribune, dus de wijn (en Cola Light) vloeit rijkelijk. De Droeftoeter en de sjaaltjes rouleren tussen de wederhelften, want mannen zijn nou eenmaal nog veel moeilijker op te voeden dan kleine kinderen.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Eerstst!



Geweldige OP!
Alle reacties Link kopieren
En deel 30! Dat moeten we vieren! Meet?
Alle reacties Link kopieren
Happy, gezond, vrolijk en fijn nieuw topic!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
En geweldige openingspost!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Keer niet laatst.



Happy new ttopic!
Alle reacties Link kopieren
Hij is leuk! Cheers to that!

~kling~ glas polencola omhoog
Happy new topic waarin meelezers vast weer mogen meegenieten



voor openingspost!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!



voor EV.
Alle reacties Link kopieren
Leuk, deel 30! Volgend jaar met het 5 jarig jubileum een weekendje Landal zonder kids?



Mooie opening Chryssa!

En hoi EV leuk dat je er weer bij bent!!!



Kleine update: Jantje gaat in een grillige opwaartse lijn met slapen, werk is te doen en ben een sportieve challenge aangegaan om eens wat aan die zwangerschapskilo's te doen. Living on the edge
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg hoezee voor opening

Hoezee voor weekend weg zonder Kids en Proost met Zaza in geval van Polencola en Proost met sauvignon blanc met de liefhebbers.

Niet laatst niet eerst heerlijk ook eens doorsnee

Hallo meelezers leuk dat jullie ons gevonden hebben!

Ensimone klinkt goed zag dat je een of andere heftige sport sessie had gewonnen. Word je afgebeuld?

Hier nog steeds in de blaf modus geval toen onze mop en mopje was voor de oudjes onder ons die het liedje kennen. Tis nu:toen onze nop een nopje was

Waf woef
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Jaa,gevonden! Happy new topic!



Geweldige OP Chryssa! Sexy, slim en succesvol? *bloos* ik ben weer eens onderweg naar Zwolle, begin van de volgende module... en woensdag nog examen van de vorige dus nog steeds druk druk druk... ik stem dus ook voor een snavel-weekend, zonder snavels en met heul veul sauvignon blanc
Alle reacties Link kopieren
Geweldige OP!

Hier redelijk, lig veel wakker momenteel.

Op school is het druk maar heb ik even wat dingen uit handen gegeven waardoor het redelijk te behappen is (als ik gewoon even mijn ogen sluit voor het achterstallige werk )



Snavelweekend?? JA!!!! Nu???
Alle reacties Link kopieren
ik slaap nooit gr
Het leven is als een krentenbol.
Alle reacties Link kopieren
Hee....wasdanou?
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Laatst! Geweldige op Chryssa!



Nu moet ik dat stijgen op d carriereladder wel waarmaken natuurlijk...

Weten jullie dat ik vorig weekend voor het éérst op kraambezoek was en geen enkel jaloers steekje voelde? Echt voor het eerst dat ik helemaal kon genieten van het mooie babietje, zonder te denken: dat wil ik ook. Wat een heerlijk gevoel!
Alle reacties Link kopieren
Fijn gevoel 26! Kun je je lekker storten op die carrière .



Gezellig hier!



Stress voor morgen, Meiske is nog steeds ziek. Met zulke hoge koorts in weer en wind op de fiets lijkt me niet handig. Maar morgen kan ik niet thuiswerken en Verloofde ook niet en de kinderen zullen dan toch van school moeten worden gehaald. Dus nu bezig om speelafspraakjes te regelen, maar dat wil nog niet echt lukken....
Alle reacties Link kopieren
Oh, meisjes, ik zie het even niet meer zitten.. voor deze module moet ik in 6 weken 1200 pagina's in mijn hoofd zien te stampen het is wel heel erg interessant volgens mij maar veel en moeilijk ook volgens mij. Het slagingspercentage ligt op ongeveer 30%.. dat wordt weer veel studeren en weinig tijd voor andere dingen want zakken is eigenlijk geen optie.
Omg! Ik sta in de OP!

Dan claim ik laaaaatst



Hier nu iedere nacht er 2 a 3 keer uit. Korte tripjes babykamer (oké kind is >2 maar toch, zo heet die kamer): er wordt mama gehuild, ik hobbel/kruip er heen, geef de kleine de favo knuffel (als ik m meteen vind, anders verspil ik met zoeken kostbare seconden) aai over bol, muziekje aan, knuffel geven, en exit.

Eén nacht een uur bezig geweest maar deel van dat uur er gewoon naast gaan liggen in t peuterbed. Een uitkomst! Niet over een ledikant hangen! Maar hoop dat dat eenmalig was.

Heb het gevoel dat uitleggen dat kleine zelf knuffel kan zoeken in t donker nog niet echt aan gaat komen. Maar man wat zit ik te wachten op een doorslaap-nacht! Dit gaat al voor 3 weken zo.

Kortom: een studie afronden maakt meer kapot dan je lief is... Sinds de afronding zijn doorslaapnachten iets prettigs opvallends. Terwijl ervoor ik een slaaphoofd had :(
quote:jsd81 schreef op 12 januari 2015 @ 22:56:

Oh, meisjes, ik zie het even niet meer zitten.. voor deze module moet ik in 6 weken 1200 pagina's in mijn hoofd zien te stampen het is wel heel erg interessant volgens mij maar veel en moeilijk ook volgens mij. Het slagingspercentage ligt op ongeveer 30%.. dat wordt weer veel studeren en weinig tijd voor andere dingen want zakken is eigenlijk geen optie.



Jakkes! Pagina's opdelen in stukjes, zelf samenvatten en dan de dag erna de samenvatting samenvatten?

Ook jakkes wat een laag slagingspercentage :( bijna beter dat je t niet wist! (Wat studeer je eigenlijk... 1200 pagina's?!?)
Alle reacties Link kopieren
Tess, kinderen mogen met koorts gewoon naar buiten he? Beetje frisse lucht kan best even fijn zijn... Niet te warm inpakken ivm koorts.

Maar kan me indenken dat je haar met die storm liever thuis houdt hoor.



Jsd, bikkel, je kan het. En ja, slim en sexy gaat over jou.



Jeba, fijn dat je op je werk wat dingen uit handen hebt kunnen geven.

Hoest met de plannen concretiseren? Staan er al mini stapjes op de agenda?

Heb je met Lief gepraat over alles wat we zaterdag besproken hebben?



Nop, like your new song. Gorgelen met Polen cola? Dood alles, dus moet helpen? Duurt wel lang zeg! Moet je niet simpelweg je nest in en eens uitzieken? Betje bezorgd toch wel.





Leuk dat de meelezers er weer zijn!





*Schrijft in voor de jubileumreis*
Alle reacties Link kopieren
Dit is organisatie en management lin, onderdeel van compensation and benefits consultant. Klinkt duur he..? en ik had het inderdaad liever niet geweten inderdaad van dat lage percentage. Maar ik heb door mijn marketing opleiding van heel vruuger wel een kleine voorsprong bij deze module. Nadeel is dan weer dat ik tijdens deze les mijn snavel zo vaak heb opengetrokken dat de docent nu denkt dat ik al heel veel weet en dus zeker ga slagen.
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic :-D



Ensimone, ik is benieuwd. Welke challenge? Doe graag mee ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven