Originiele vrolijke jongenskleding mt 128/134 gezocht.

23-03-2015 08:44 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar websites/merken met originele, kleurrijke jongenskleding. Voorheen droeg mijn zoon veel scandinavische merken, maar die gaan vaak maar tot 122/128, bovendien vind zoon de prints nu vaak te kinderachtig.

Hij draagt nog wel veel Molo en Wild, maar ik zou daarnaast graat wat andere, nieuwe opties leren kennen.

Ik ben geen fan van veel jongenskleding die ik in veel van de reguliere kledingzaken tegenkom. Vaak saai met nietszeggende prints en teksten. H&M heeft wel leuke kleding, maar daarvan vind ik de kwaliteit vaak slecht, bovendien loopt de halve school ermee.
You can never solve a problem on the level on which it was created.
Duur maar wel geweldig: tumble and dry en scotch and soda
Alle reacties Link kopieren
Ga eens in een andere stad shoppen. Doe ik ook eens in de 3 maanden. Basics shop ik wel vaak bij de H&M wat ik dan combineer.



Als je speciale schoenen wil;

Heb laatst van Nike 'costom made' schoenen gekocht, kon via een app op internet zelf de kleuren samen stellen. Kost wel een paar centen maar hij is er heel blij mee en niemand anders kan ze hebben.
Alle reacties Link kopieren
4 funky flavours
Alle reacties Link kopieren
wolkenwitje: Ja die ken ik! Ik vind het zelf geweldig. Dochter draagt er ook veel van, maar zoon vind de kleding 'raar' . Volgens mij ingefluisterd door zijn vader die het 'meisjes shirts' vind.



delia: bedankt voor de tip, ga ik zeker bekijken.



lisbeth: scotch en soda is inderdaad duur, maar ik zal eens rondkijken in de opruiming. Tumble en dry heb ik wel eens voorbij zien komen, maar is me nooit echt opgevallen. Ga ik ook even uitzoeken.



Bedankt voor de tips!
You can never solve a problem on the level on which it was created.
Wat je kunt doen is bij kleertjes.com in de outlet kijken. Die hebben vaak een combi van leuke merken
quote:DeliaD schreef op 23 maart 2015 @ 08:52:

Ga eens in een andere stad shoppen. Doe ik ook eens in de 3 maanden. Basics shop ik wel vaak bij de H&M wat ik dan combineer.



Als je speciale schoenen wil;

Heb laatst van Nike 'costom made' schoenen gekocht, kon via een app op internet zelf de kleuren samen stellen. Kost wel een paar centen maar hij is er heel blij mee en niemand anders kan ze hebben.https://www.youtube.com/watch?v=lA6GQZiSvNE
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon van 10 draagt WE /name iT/frendz van vd, soms nog iets van de hm maar dat vind hij inderdaad vaak te kinderachtig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Feeksje1977 schreef op 23 maart 2015 @ 09:20:

[...]





https://www.youtube.com/watch?v=lA6GQZi ... ahhahahaha! Lach dubbel helemaal van de Ikea-schoenen. denk dat de schoenen een nieuwe naam hebben. Meneer heeft 4 paar Nikes dus doe je Nikes aan is hier iets te vaag. Vandaar de namen

Maar voor een 5 jarige is het niet heel fout.heb zelf ook een paar.



Maar ik kleur ze niet met een stift heurrrr! Dat is zò 2014! Met een app komen ze kant en klaar thuis.
quote:DeliaD schreef op 23 maart 2015 @ 09:35:

[...]





Hahahhahahaha! Lach dubbel helemaal van de Ikea-schoenen. denk dat de schoenen een nieuwe naam hebben. Meneer heeft 4 paar Nikes dus doe je Nikes aan is hier iets te vaag. Vandaar de namen

Maar voor een 5 jarige is het niet heel fout.heb zelf ook een paar.



Maar ik kleur ze niet met een stift heurrrr! Dat is zò 2014! Met een app komen ze kant en klaar thuis.
Alle reacties Link kopieren
Voor minder kinderachtig en schreeuwerig, ga ik graag naar de Zara. Gap heeft ook leuke jongenskleding. Scotch en Soda heeft hele mooie kleding, maar ik vind het te duur voor kinderen in de groei.
Voor babyzoon heb ik onlangs wat gekocht bij Next en Johnnie Boden. Mooie, rustige kleding.
Alle reacties Link kopieren
@vivamila: Oeh Next heeft leuke dingen zeg! En heel betaalbaar. Hoe vind je de kwaliteit?
You can never solve a problem on the level on which it was created.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben fan van Next! Tot nu toe geen klachten over de kwaliteit gehad. Ik vind het vergelijkbaar met H&M.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken je probleem. Er is zoveel voor meisjes. Maar jongens......da's echt wel moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
Ken je six hugs & rock 'n roll? Leuk merk.

En de website: www.kindzoblij.nl?

Is alleen voor jongens (alleen tot mt 116-128) In de toekomst grotere maten.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Kleding van chaos and order is prachtige, kleurrijke kleding in voor slanke(re) jongens en meiden
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-04-2017 13:42
Reden: spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Billy & Lilly heeft ook leuke dingen. Betaalbaar en het blijft mooi!
Alle reacties Link kopieren
quote:sandy1974 schreef op 23 maart 2015 @ 09:27:

Mijn zoon van 10 draagt WE /name iT/frendz van vd, soms nog iets van de hm maar dat vind hij inderdaad vaak te kinderachtig.



Zoon is inmiddels een brugklasser van 12,

En draagt echt niet meer zomaar alles.

WE en name iT nog steeds, frendz is inmiddels failliet, coolcat is ook favoriet bij tieners maar vind ik lelijk.

HM nu nog heel soms

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven