papa en zoon kleding

vrijdag 30 oktober 2009 om 12:51
Is het niet veel makkelijker om de kleding wel op elkaar af te stemmen maar niet exact hetzelfde? Stel dat je ze allebei in het zwart met petrol steekt, dan kun je toch een leuk petrol bloesje voor je zoon doen en een zwart shirt met petrol strop voor vriend? Is waarschijnlijk ook een stuk leuker om te zien dan vriend en zijn 'mini-me'.

vrijdag 30 oktober 2009 om 13:10
Als je zeker wilt zijn dat er geen vrouwen meer geinteresseerd zijn in je man, moet je hem inderdaad hetzelfde kleden als je kind.
Niets zo onaantrekkelijk bij een man als dit!
Ik zag laatst een hele familie (5 personen) met hetzelfde spijkerjasje. Ik denk niet dat ze buiten hun familie om nog een leven hebben...
Niets zo onaantrekkelijk bij een man als dit!
Ik zag laatst een hele familie (5 personen) met hetzelfde spijkerjasje. Ik denk niet dat ze buiten hun familie om nog een leven hebben...
vrijdag 30 oktober 2009 om 13:17
TO. sorry, je krijgt niet de antwoorden die je zou willen denk ik...
We zouden ook niet kunnen reageren, I know. De meesten hier denk ik, vinden zoiets nou niet echt geslaagd.
Zelf zou ik het ook zeker niet doen. Als mijn uk inderdaad een zoon zou worden (en nee daar laat ik me lekker niet over uit, meelezers van 'mijn' topic! ) zou ik hem juist lekker op zijn eigen manier aankleden. Hij mag zichzelf zijn, en TD-man ook.
Ik hou daarbij ook niet van te ouwelijke kinderkleding (klein kind in driedelig) of matching trainingspakken voor echtpaar...
Succes met vinden wat je zoekt.
We zouden ook niet kunnen reageren, I know. De meesten hier denk ik, vinden zoiets nou niet echt geslaagd.
Zelf zou ik het ook zeker niet doen. Als mijn uk inderdaad een zoon zou worden (en nee daar laat ik me lekker niet over uit, meelezers van 'mijn' topic! ) zou ik hem juist lekker op zijn eigen manier aankleden. Hij mag zichzelf zijn, en TD-man ook.
Ik hou daarbij ook niet van te ouwelijke kinderkleding (klein kind in driedelig) of matching trainingspakken voor echtpaar...
Succes met vinden wat je zoekt.