PES babyflesjes

24-04-2017 15:30 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in verleden PES babyflesjes gekocht, en die waren prima. Ik wil eigenlijk weer PES kopen omdat die toen zo goed aangeschreven werden, maar ik kan ze nergens meer vinden. Weet iemand waar wel? Of waarom niet meer?
Deze? Klik
Alle reacties Link kopieren
heel gek, maar als ik het intik bij Google krijg ik toch heel wat resultaten.
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 24 april 2017 @ 15:32:

Deze? KlikJa maar kan daar niet bestellen
quote:--ik-- schreef op 24 april 2017 @ 15:37:

[...]





Ja maar kan daar niet bestellenAvent flessen verkopen ze zelfs bij de Albert heyn (en bij Etos, kruidvat, prenatal).
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 24 april 2017 @ 15:40:

[...]



Avent flessen verkopen ze zelfs bij de Albert heyn (en bij Etos, kruidvat, prenatal).Maar die zijn niet van PES
Alle reacties Link kopieren
Het is je bekend dat PES geen merknaam is maar materiaal waarvan de flesjes gemaakt zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 24 april 2017 @ 15:50:

Het is je bekend dat PES geen merknaam is maar materiaal waarvan de flesjes gemaakt zijn?Ja, dit materiaal werd een aantal jaar geleden aangeraden. Ik vind het vreemd dat ik nu nergens kan kopen. Via google kom ik diverse sites ed tegen maar nergens om ook echt te kopen
quote:--ik-- schreef op 24 april 2017 @ 15:42:

[...]





Maar die zijn niet van PESVolgens mij wel.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook nog contact opnemen met Philips of deze flessen nog leverbaar zijn en zo ja waar je ze dan kunt kopen. En als je ze niet meer kunt kopen kunnen ze je vast vertellen waarom niet. Overigens heb ik de flessen van de oudste gewoon weer gebruikt voor de jongste. Wel met nieuwe spenen.
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 24 april 2017 @ 16:11:

[...]



Volgens mij wel.Ik kan alleen maar van Polypropyleen vinden.
Heeft dit ook weer met je angsten te maken?

De flessen die in de winkel verkocht worden zijn echt prima en gaan lang genoeg mee.
Alle reacties Link kopieren
https://www.babyplanet.nl/avent-zuigfles-330ml



Online te koop en volgens de toelichting van PES-materiaal
Alle reacties Link kopieren
quote:rechtiskrom schreef op 24 april 2017 @ 16:45:

https://www.babyplanet.nl/avent-zuigfles-330ml



Online te koop en volgens de toelichting van PES-materiaal





Ja maar die tekst/omschrijving is dubbel er staat in PES en Polypropyleen. Volgens mij kan niet allebei?!



En er staat honingkleur terwijl er andere foto staat zonder honingkleur!
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 24 april 2017 @ 16:44:

Heeft dit ook weer met je angsten te maken?

De flessen die in de winkel verkocht worden zijn echt prima en gaan lang genoeg mee.Nee heb al jaren PES flessen en vind ze fijn maar kan ze niet meer vinden.
Alle reacties Link kopieren
Oh gut, het is zij van de schadelijke kassabonnen. Waarom loep ik toch niet wat vaker?
Ik denk dat je hier wel vindt wat je zoekt: http://www.greenjump.nl/Categorie/Eten- ... abyflessen
Alle reacties Link kopieren
quote:SF_ schreef op 24 april 2017 @ 17:06:

Ik denk dat je hier wel vindt wat je zoekt: http://www.greenjump.nl/Categorie/Eten- ... flessenDat is alleen glas. Ook niet echt praktisch vind ik
Ik wist niet dat RVS ook glas was.
Alle reacties Link kopieren
quote:SF_ schreef op 24 april 2017 @ 17:56:

Ik wist niet dat RVS ook glas was.Daarin kun je baby toch geen melk in geven of kijk ik verkeerd?!
Alle reacties Link kopieren
Maar goed, niemand weet dus waarom niet te koop is?
Alle reacties Link kopieren
Doe eens gek, loop een Prenatal in en vraag het.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ze in Nederland niet meer verkocht worden, omdat ze niet veel verkocht worden. Ouders kiezen voor datgene wat ze in de winkel zien en dat zijn de PP flessen. Het nadeel van de honingkleur, de prijs en de verkrijgbaarheid van de flessen in PES wegen niet op tegen de langere levensduur.



Wel in België
Alle reacties Link kopieren
quote:wolkewitje schreef op 24 april 2017 @ 18:41:

Ik denk dat ze in Nederland niet meer verkocht worden, omdat ze niet veel verkocht worden. Ouders kiezen voor datgene wat ze in de winkel zien en dat zijn de PP flessen. Het nadeel van de honingkleur, de prijs en de verkrijgbaarheid van de flessen in PES wegen niet op tegen de langere levensduur.



Wel in BelgiëOké duidelijk
RVS is geen glas he. Denk als je zo bang bent voor plastic, dit of glas zowat je enige opties zijn.



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven