plopsaland met 8 en 10 jarige??

08-03-2011 08:39 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

we gaan binnenkort met oma en haar kinderen en kleinkinderen een dag naar indoor plopsaland in Coevorden (Dalen) Nou zijn de kleinkinderen in de leeftijd 1, 2, 4, 5, 8 en 11 jaar. Ik vraag me af of het voor onze kinderen ( jongen 8 jaar en meisje 11 jaar) wel leuk is.

Ik zou graag ervaringen horen van jullie.

Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
Ooh ik dacht plopsa De Panne, die is wel heel leuk voor ook de wat oudere kids, Coevorden geen ervaring, sorry
Alle reacties Link kopieren
Oja, we gaan een weekend weg, dus we gaan ook nog andere dingen doen, maar er is dus ook een dag dat we naar plopsaland in Nederland gaan.
Alle reacties Link kopieren
Tja, een ander attractiepark is misschien weer niet leuk voor de jongere kinderen, dus misschien moeten sommige kinderen wat water bij de wijn limonade doen en accepteren dat het moeilijk is voor iedereen 100% leuk te vinden is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
In de buurt van Borger heb je ook het boomkrooonpad, ook heel leuk.

En WarnerBross in Dtsl
Alle reacties Link kopieren
Ik ga in mei met mijn dochter naar plopsa in coevorden. mijn nichtje van 12 gaat mee. die is vorig jaar ook geweest en vond dat toen erg leuk. de figuren van studio 100 deden haar niet zoveel maar de rest wat er te doen is vond ze geweldig.
Erger u niet, verwonder u slechts!
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het plopsaland niet, dus geen idee.



Bij Borger in de buurt is ook Kabouterland. Daar zitten ook dieren bij (is een soort dierentuintje, met ook veel speeldingen en kijk dingen, vleermuisgrotten, en allerlei andere ruimtes.) Misschien is dat wat?



Of Emmen, de dierentuin?
Alle reacties Link kopieren
plopsa coevorden is best aardig. Horeca is belachelijk duur, maar de attracties zijn best aardig.

De oudste kan natuurlijk met de kleintjes mee in de attracties. kan ook heel leuk zijn en voelt ze zich belangrijk.

Voor je zoon is het vast nog wel leuk, behalve als hij echt hele heftige achtbanen gewend is.



Het gaat er toch om om gezellig met zijn allen een dagje weg te gaan. Wat aanpassen hoort er dan ook bij.
quote:potsiedikkie schreef op 08 maart 2011 @ 08:56:

In de buurt van Borger heb je ook het boomkrooonpad, ook heel leuk.

En WarnerBross in DtslJa, boomkroonpad is leuk maar niet voor een dag. Ben je in een uur wel uitgekeken.
Alle reacties Link kopieren
Als jullie toch een heel weekend uitgaan, zou ik voorstellen dat een groep met de 'kleintjes' naar plopsa gaat.

en een andere groep met de oudsten iets anders gaat doen.
Alle reacties Link kopieren
Drouwenerzand schijnt voor iets oudere kinderen ook heel leuk te zijn (in Drouwen)
Wij zijn er van de zomer geweest met de kinderen (5 en 7) en die vonden het een beetje tegenvallen, ik ook trouwens.

We zijn zijn ook in de andere 3 parken geweest en deze is echt de kleinste. Na 2 uur hadden ze het al gezien, kan mij voorstellen dat de oudere kinderen er niet zoveel aan vinden maar dat is natuurlijk per kind verschillend.

Zeker omdat het best veel geld kost zou ik het goed overwegen, misschien kunnen jullie naar de dierentuin in Emmen, die vond ik erg mooi !
Alle reacties Link kopieren
Drouwenerzand is leuk voor kleintjes (en tokkies)



Kabouterland in Exloo is geweldig maar niet leuk voor die leeftijd.



Boomkroonpad is leuk om te beklimmen en de speeltuin eromheen, maar je kan hele mooie wandelingen maken met informatie van de boswachter, heel leuk en leerzaam, en met mooi weer geweldig, voor kinderen lekker rotzooien, bij een stroomje etc etc

Wij zijn daar uren gweest (2x)
Wij zijn twee minuten "binnen" geweest bij Drouwenerzand, en stonden toen alweer buiten, met ons geld terug, de kassadame deed absoluut niet moeilijk.



VERSCHRIKKELIJK !!!!!
Alle reacties Link kopieren
Oh fijn, we gaan daar binnenkort met de hele familie heen op aanraden van mijn zwager
Alle reacties Link kopieren
quote:moppetoet schreef op 08 maart 2011 @ 10:18:

Wij zijn twee minuten "binnen" geweest bij Drouwenerzand, en stonden toen alweer buiten, met ons geld terug, de kassadame deed absoluut niet moeilijk.



VERSCHRIKKELIJK !!!!!Hoezo? Ik ben er nooit geweest maar de attracties zien er wel leuk uit op de site.
It's 5 o'clock somewhere
De attracties in Drouwenerzand zijn wel leuk, maar het was veel te vol, je stond overal voor in de rij, de hele bende kleefde aan elkaar van de gratis patatjes met mayonaise, en ga maar door.



Nee, niets voor ons.



Misschien dat het meevalt op een dinsdagochtend ?
Alle reacties Link kopieren
Ha, wij gaan op een zaterdag Met uitwijkmogelijkheden, gelukkig!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het wel leuk is voor grotere kinderen. Misschien is er niet zoveel voor ze te doen als in de Efteling of Ponypark Slagharen, maar dat is geen ramp, toch.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Plopsaland Coevorden vorig jaar geweest met 4 en 7 jarige, was erg leuk. Nu is 11 natuurlijk wel alweer een stukje ouder, maar ik denk dat zij d'r prima kan vermaken met de kleintjes.



Drouwenerzand zijn wij vorig jaar met schoolreis groep 4 geweest, was erg leuk maar inderdaad niet te doen als het megadruk is. Wij waren er op een doordeweekse schooldag, dus niet zo heel druk.

Het gaat echter vanaf april weer open en in het begin alleen in de weekeinden.



Voor beide pretparken geldt dat ze niet onwijs veel attracties hebben.

@Wen, ik denk dat jouw Bloem nog wel jong is voor Drouwenerzand.

En het is inderdaad zo dat de horeca in Plopsaland schrikbarend duur is. Voorbeeld: Een raketijsje kost 2,50!

Dan kun je beter in Drouwenerzand zijn!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vorig jaar ook een dagje met mijn beste vriendin naar Drouwenerzand geweest. Ik vond het ook niks belachelijke rijen voor de kassa en attracties en lang wachten op gratis patat en frikandel/kroket. Omdat het voor ons 2 uur rijden is zijn we er wel gebleven maar ik kom daar niet nog een keer.

Mijn kinderen waren toen 6 en 3. Ergens nog te klein om alleen rond te lopen.



Als je met de familie een dagje uit wil kun je alitjd nog Speelstad Oranje uitproberen. Die hebben attracties voor kinderen van 2-13 jaar. Misschien kun je er gelijk een (lang) weekend Pipodorp bij doen. Op het park zelf heb je ook een klein kinderboerderijtje, diverse speeltuintjes en een grote airtrampoline.



2 jaar geleden hebben we daar ook een 3 daags arrangement geboekt omdat mijn man net een nieuwe baan had en geen vrij kon krijgen die zomer. Mijn oudste zoontje was toen 5 en de jongste 2 maar die oudste heeft het er nog steeds over.



Daarna zijn we nog wel een paar keer terug geweest voor een dagje Speelstad Oranje en na afloop gaan we dan heerlijk eten in het bijbehorende buffetrestaurant.



groetjes..
Speelstad Oranje wil ik ook nog eens naartoe, zijn we nog niet geweest.
Alle reacties Link kopieren
Speelstad Oranje, bestaat dat nog? *jeugdsentiment*
Alle reacties Link kopieren
Speelstad Oranje bestaat inderdaad nog steeds.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Jammer dat reglibaby nog wat klein is met 11 maanden. Maar als ze iets groter is wil ik er zeker heen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven