Post hier interessante babytips

15-12-2015 23:31 310 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey



Als iedereen hier baby tips post die mss niet iedereen weet kunnen we mss nog iets van elkaar opsteken...



Hier al een paar tips...

- maak je poeder voor kunstvoeding al op voorhand klaar in zo een torentje... Spaart tijd als je baby huilt voor de voeding en je raakt de tel niet kwijt...ook het water kan je al in de flesjes doen op voorhand en achteraan in de koelkast zetten

- maak een nestje voor je baby met eenhoes erover te doen... een hoes van een ververskussen/wiegje past ook over een Voedingskussen.. Hoef je geen dure hoes te kopen ( de hoes mag niet te groot zijn of ze zakken er in weg)

- leg op veel plaatsen spenen... Heb je altijd eentje binnen bereik

-leg al een pamper helemaal open en klaar om dicht te doen onder de pamper die je gaat verversen.. Kan je die direct dicht doen zonder er nog mee te klungelen en je mannetje zijn Body onder plast

- soms slapen baby's beter met een contstand geluid op de achtergrond..(droogkast,dampkap)



Er zijn nog heel veel tips!!!

Laat maar komen!!!!

-
Alle reacties Link kopieren
Romper naar beneden uitdoen (ja dat kan dus) als de poep uit de luier is overgelopen. Zo komt het hoofdje ed niet onder de poep te zitten.
Alle reacties Link kopieren
Moet contstand niet met een k?
Alle reacties Link kopieren
Inbakeren.
quote:greenmoustache schreef op 15 december 2015 @ 23:35:

Moet contstand niet met een k?Is dit een grap? En wil je TO topic niet verspesten.
Alle reacties Link kopieren
quote:greenmoustache schreef op 15 december 2015 @ 23:35:

Moet contstand niet met een k?Dat kan.. Ik weet het eigenlijk zelf niet goed 😂
Alle reacties Link kopieren
quote:dadelduifje schreef op 15 december 2015 @ 23:37:

[...]





Is dit een grap? En wil je TO topic niet verspesten.Geen probleem hoor.. Twijfel zelf ook al ondertussen 😝
Hij/zij kan het ook domweg koud hebben.



Is alweer even geleden, toen waarschuwde menvoor het te warm aankleden van je baby, want daar gingen ze wiegendood van.



Hij loopt 10 jaar later nog steeds gehuld in thermohemd en dekens als ie de kans krijgt .
Alle reacties Link kopieren
Een hoes van een aankleedkussen past ook over een voedingskussen? Dit begrijp ik niet, of het kussen dubbelvouwen en dan de hoes erom ofzo?







Alle reacties Link kopieren
quote:Knuffelheks schreef op 15 december 2015 @ 23:40:

Hij/zij kan het ook domweg koud hebben.



Is alweer even geleden, toen waarschuwde menvoor het te warm aankleden van je baby, want daar gingen ze wiegendood van.



Hij loopt 10 jaar later nog steeds gehuld in thermohemden en dekens als ie de kans krijgt .



Idd 😃 heb een tweeling van 8 weken en ook een dochter van 8 jaar... Toen waarschuwden ze odd veel over te warme kledij/dekens/kamertemperatuur ...

Mss ook een tip

Voel in je baby zijn nekje of hij te warm of te koud heeft.. Schijnt dat je het in de nek echt heel goed kunt voelen
Bij luieruitslag gebruik je zinkolie! Dus niet zinkzalf. Dr swaab verkoopt het. Maizena ook vaak gelezen dat het helpt zelf niet geprobeerd.
quote:greenmoustache schreef op 15 december 2015 @ 23:35:

Moet contstand niet met een k?
Alle reacties Link kopieren
Ik maak een geintje TO. Met een c is goed hoor maar het is constant. No worries! Moest zelf gewoon lachen als er kontstand zou staan
Alle reacties Link kopieren
quote:Wintertime16 schreef op 15 december 2015 @ 23:42:

Een hoes van een aankleedkussen past ook over een voedingskussen? Dit begrijp ik niet, of het kussen dubbelvouwen en dan de hoes erom ofzo?



[img]http://static.baby-dump.nl/shop/product ... mklein.jpg[/img]

De hoes die je over een Aankleedkussen doet.. Mss ook te zien hoe groot je Voedingskussen is want het ene kussen is al wat groter dan het andere

[img]https://appeltjesenperen.files.wordpres ... ussen2.jpg[/img]
Alle reacties Link kopieren
quote:greenmoustache schreef op 15 december 2015 @ 23:45:

Ik maak een geintje TO. Met een c is goed hoor maar het is constant. No worries! Moest zelf gewoon lachen als er kontstand zou staan 😋 oef!!! Hehe ☺️
Ok sorry



Die voedingskussens liggen vaak bij de lidl voor een prikkie en laatst waren er zelfs hoezen bij te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:dadelduifje schreef op 15 december 2015 @ 23:44:

Bij luieruitslag gebruik je zinkolie! Dus niet zinkzalf. Dr swaab verkoopt het. Maizena ook vaak gelezen dat het helpt zelf niet geprobeerd.Ik zweer bij maizena bij luieruitslag en kapotte billetjes. In een cacaobusje en strooien maar!
Alle reacties Link kopieren
quote:Atia schreef op 15 december 2015 @ 23:46:

Ok sorry



Die voedingskussens liggen vaak bij de lidl voor een prikkie en laatst waren er zelfs hoezen bij te krijgen.Had ik dit geweten had ik dit dure kussen van 80¤ niet gekocht maar naar de Lidl geweest!! 😱
Ik gebruik juist aankleedkussenhoezen over het wiegmatras.
Alle reacties Link kopieren
quote:Evy1234 schreef op 15 december 2015 @ 23:49:

[...]





Had ik dit geweten had ik dit dure kussen van 80¤ niet gekocht maar naar de Lidl geweest!! 😱Maar daarom ook dit topic 👍🏻😉
quote:Evy1234 schreef op 15 december 2015 @ 23:49:

[...]





Had ik dit geweten had ik dit dure kussen van 80¤ niet gekocht maar naar de Lidl geweest!! 😱Welke heb je? De goodkopere zakken vaak snel in. Ik heb de doomoo, tweedehands maar als nieuw, beter dan een goedkope maar helemaal nieuw.
10 euro voor zo'n lang kussen meen ik. 7 euro voor een hoes?

Ligt nu op schoot voor de tablet
Alle reacties Link kopieren
quote:dadelduifje schreef op 15 december 2015 @ 23:51:

[...]





Welke heb je? De goodkopere zakken vaak snel in. Ik heb de doomoo, tweedehands maar als nieuw, beter dan een goedkope maar helemaal nieuw.Heb er ondertussen 2 (een tweeling😅) maar weet het merk niet goed... Ze liggen er alle 2 op ondertussen en kan het etiket niet zien... Maar ze komen uit dreambaby en heb idd gekeken naar de hoeveelheid vulsel.. Want de eerste die ik kocht zakt meer in dan de nieuWe.. Dus over de oudere doe ik een kleinere hoes zodat die niet zo inzakt... Maar toch...
quote:dadelduifje schreef op 15 december 2015 @ 23:51:

[...]





Welke heb je? De goodkopere zakken vaak snel in. Ik heb de doomoo, tweedehands maar als nieuw, beter dan een goedkope maar helemaal nieuw.Voor 80 euro kun je dan ook 8 nieuwe kopen.
quote:Atia schreef op 15 december 2015 @ 23:53:

10 euro voor zo'n lang kussen meen ik. 7 euro voor een hoes?

Ligt nu op schoot voor de tablet O wist niet dat ze ook kussens speciaal voor tablets verkochten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven