problemen door kinderen

20-09-2014 09:46 311 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,



Ik schrijf en lees hier al een hele tijd mee, dit wil ik echter liever anoniem bespreken. Ik zit ontzettend in de knoop.



Ik weet trouwens niet of ik dit niet beter had kunnen plaatsen onder 'relaties' maar goed.



De situatie is als volgt. Mijn man heeft drie kinderen uit een eerder huwelijk. Ze zijn echt lief, ik heb opzich een goede band met ze. Maar inderdaad, op zich. Door de reactie van zowel hun moeder als hun vader zijn ze erg geneigd om te liegen. Ik ken dit niet van mijn eigen kinderen. En ik heb hier grote moeite mee. Dit gaat van kleine dingen zoals 'heb je een schone onderbroek aan gedaan?' tot, wie heeft dit behang kapot gekrabd? Ze hebben, heel triest, altijd op hun kop gekregen, ontzettend, waardoor ze niet meer eerlijk durven te zijn. Helaas is de keerzijde dat ik ze niet meer vertrouw. Dat ik dan geen 'vieze' onderbroek in de was kon vinden, nog een keer navraag deed, weer jokken, ik had op een gegeven moment zoiets van: 'joh, dan niet. Ik maak me hier niet meer druk om'. Waar ik me wel druk om maak zijn dingen die echt kapot zijn, zoals het behang. Maargoed. Ik weet niet hoe daarmee om te gaan maar dat is eigenlijk niet waarom ik dit topic open.



Het begint al een lang verhaal te worden. Waar ik me het aller meest aan stoor is dat ik het gevoel heb dat de hele zorg op mij neerkomt. Vandaar mijn twijfel over, hoort dit bij kinderen of bij relaties. Vader is in mijn optiek veels te gemakzuchtig. Ik doe de boodschappen als ze komen, ik kook, ik was af. Al heel vaak discussies gehad over dat ik vind dat hij dan moet helpen. Dat doet hij niet. Ik moet hem er elke keer bij roepen, wat ik vervelend vind want ik voel me echt een zeur-vrouw. Hij hangt op de bank, niet eens met hen bezig maar op zijn ipad, onder het mom van: 'ik zie ze zo weinig'. Ik voel me een sloof. We hebben hier al heel veel woorden over gehad, de situatie verandert niet. Voor mijn gevoel blijf ik de sloof. Daarnaast is het ook nog zo dat zijn ex totaal niet toegeeft, zij is een harde tante, als ik het zo mag stellen. Maar ik begin dat ook te worden.



Ik weet niet meer goed wat te doen. Ik heb echt de neiging om te zeggen, ik wil niet meer dat je hier komt met je kinderen want ik vind je dan echt niet leuk en het levert mij enkel heel veel extra werk op (het zijn er drie) en ook nog een boel centen. Maar ik laat hem dan voor mijn gevoel ook in de steek en de kindjes ook. Dat wil ik niet. Ik wil gewoon niet meer de sloof zijn. Hij is gewoon een luie man, dat durf ik wel te stellen. Heel graag advies.
Als hij met zijn zoon naar voetbal gaat, kun jij 'm in elk geval buiten sluiten. Dus laat de slotenmaker vandaag maar komen, zodra hij de deur uit is.
Alle reacties Link kopieren
Goed plan. Echter doe het als hij met kind naar voetballen is. Dat geeft wat lucht



daarna ga je iemand bellen die de komende dagen bij jou kan logeren. iemand die er alleen maar hoeft te zijn en jou kan steunen.



Dan ga je op zoek naar het noodnummer van de sloten maker.



Als hij eenmaal buiten is. Komt hij niet meer binnen. Toch?
En ik zou ook zeker je sloten gaan vervangen. Want anders kan hij op elk moment weer in je huis staan en dan heb je nog meer kans dat hij weer gaat slaan als je hem vraagt te gaan.



Hij laat dus nu zien dat hij weer over je heen loopt .
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem1970 schreef op 20 september 2014 @ 10:40:

@parmondiebluemondieu



het is niet dat ik wanhopig ben, zonder deze man, verre van. Maar ik hou van hem en ik zou ook graag een steun zijn. Maar niet ten koste van alles. En ook dat klinkt heel zwaar, het zou allang prettig zijn als hij gewoon zijn taak oppakt. Ik praat al tijden tegen een muur en dat maakt dat ik het zat ben. Ik heb geen zin meer om rekening te houden met de vreemde eisen van zijn ex, ik heb geen zin meer om stiekem krom te liggen, om alles op te ruimen, om me sloof te voelen. Ik ben toe gevend geweest, dat erken ik heel erg goed. En ik wil ook dat hij een goede band met zijn kinderkopjes heeft maar niet ten koste van mij.Je weet dus wel wat je wilt. Zoek je hier nu de ballen om de stap te zetten of wat??
Alle reacties Link kopieren
En licht je ex in, jullie kinderen zitten hier midden in. \



In zijn visie zijn jouw kinderen het obstakel van het gedoe wat hij opeens heeft.
quote:Doreia schreef op 21 september 2014 @ 11:16:

Pertinent niet mee eens Broedkippetje, maar dat geeft niet. Ik vind dat TO eerst zélf in veiligheid moet zien te komen en los moet komen van deze man. Zij zal eerst (om even dramatisch te worden) zichzelf moeten redden voordat zij anderen kan redden.



Daarbij is zij daar nog niet sterk genoeg voor. Want deze man heeft nog een appeltje of wat te schillen met TO. Die moet eerst weer bij haar binnenkomen. Dus dat moet zij eerst zien te pareren. Pas als het rustig is, kan zij eventueel zich bekommeren om de kinderen. Maar voorlopig zijn er scholen, kinderopvang, familie, vrienden, grootouders en buurtbewoners die allemaal ook deze taak hebben, om uit hun doppen te kijken en melding te doen bij het AMK als zij zorgen hebben.



Ik vind dat je TO nu een te grote verantwoordelijkheid op haar schouders legt, eentje die zij al heel lang voelt en mede daardoor ervoor heeft gezorgd dat zij nu in deze situatie terecht is gekomen.

Eens, TO en eigen gezin gaan voor.

En TO het ligt niet aan zijn ex!!! Ze heeft waarschijnlijk hetzelfde meegemaakt en bijt nu van zich af. Net zoals jij moet doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem1970 schreef op 21 september 2014 @ 11:28:

Ik ga zo inderdaad de politie bellen. Ben het zat. Ik doe het zodra hij gaat douchen.



Ik dacht dat we vanmorgen goed gesproken hadden. Hahaha. Hij had het niet over gaan, hij had het er over dat hij met zijn zoon naar voetbal ging. Het gesprek net was dan ook een stuk minder aangenaam. Ik dacht dat hij het wel had begrepen. Niet dus. Ik ga zeer zeker melding maken.



Heel goed!

TO loop wanneer hij gaat douchen naar buiten om te bellen zodat hij er geen lucht van krijgt!

Anders heb jij al een klap te pakken voordat jij je verhaal aan de politie hebt kunnen doen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
TO, heb je een vriendin of een familielid die je vandaag kunt bellen en die bij je kan blijven?
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem1970 schreef op 21 september 2014 @ 11:28:

Ik ga zo inderdaad de politie bellen. Ben het zat. Ik doe het zodra hij gaat douchen.



Ik dacht dat we vanmorgen goed gesproken hadden. Hahaha. Hij had het niet over gaan, hij had het er over dat hij met zijn zoon naar voetbal ging. Het gesprek net was dan ook een stuk minder aangenaam. Ik dacht dat hij het wel had begrepen. Niet dus. Ik ga zeer zeker melding maken.

Goed zo!



Heb je geen familie die je nu even kunt whatsappen en die je nu nhierin kan steunen?
De zin van het leven, die schrijf je zelf.
Dus hij is nog niet weg? Reken er maar op dat hij niet gaat douchen. En ook niet naar voetbal gaat. Hij ruikt onraad. Ga zelf een rondje wandelen, nu! Bel een vriendin of een potige vriend en ook de politie.



Hij gaat niet uit zichzelf weg! Dat kun je echt vergeten. Hij staat niet bij jou ingeschreven wel?
quote:Doreia schreef op 21 september 2014 @ 11:38:

Dus hij is nog niet weg? Reken er maar op dat hij niet gaat douchen. En ook niet naar voetbal gaat. Hij ruikt onraad. Ga zelf een rondje wandelen, nu! Bel een vriendin of een potige vriend en ook de politie.



Hij gaat niet uit zichzelf weg! Dat kun je echt vergeten. Hij staat niet bij jou ingeschreven wel?TO ,luister naar Doreia. Het is allemaal zooooo obvious (van een afstandje)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook voor nú de deur uitgaan en politie bellen.

Hij voelt aan dat jij anders reageert en zal daarop anticiperen.



Doreia ze had ergens geschreven dat hij niet officieel bij haar woont dus ik denk niet ingeschreven op het adres.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 21 september 2014 @ 11:38:

Dus hij is nog niet weg? Reken er maar op dat hij niet gaat douchen. En ook niet naar voetbal gaat. Hij ruikt onraad. Ga zelf een rondje wandelen, nu! Bel een vriendin of een potige vriend en ook de politie.



Hij gaat niet uit zichzelf weg! Dat kun je echt vergeten. Hij staat niet bij jou ingeschreven wel?Dat laatste zou me niet verbazen dat hij dat gedaan heeft zonder dat Anoniem het weet.
Laat je ex (vader van je kinderen) in elk geval weten in wat voor ellende jij je gestort hebt. Wellicht kan hij de kinderen deze week houden, zodat zij geen gevaar lopen als je ex verhaal komt halen. Een daadkrachtig persoon bij je laten logeren is een goed plan. Dan kan hij/zij de politie bellen en jou steunen als je ex (dit stuk vuil wat zich nu nog in je huis bevindt) stenen door je ruiten gaat gooien bijv.
Alle reacties Link kopieren
En hij weet dit topic te vinden. TO heeft het hem laten lezen.



Hij kan haar met alles een stap voor zijn.





He Droeftoeter van een partner van Anoniem. (ik weet dat je dit leest)



Je werd verzocht te vertrekken, dus GA!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 21 september 2014 @ 11:43:

[...]





Dat laatste zou me niet verbazen dat hij dat gedaan heeft zonder dat Anoniem het weet.Dat kan niet zonder toestemming en hantekening van TO.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 21 september 2014 @ 11:44:

Laat je ex (vader van je kinderen) in elk geval weten in wat voor ellende jij je gestort hebt. Wellicht kan hij de kinderen deze week houden, zodat zij geen gevaar lopen als je ex verhaal komt halen. Een daadkrachtig persoon bij je laten logeren is een goed plan. Dan kan hij/zij de politie bellen en jou steunen als je ex (dit stuk vuil wat zich nu nog in je huis bevindt) stenen door je ruiten gaat gooien bijv.Eens. Bespaar je je eigen kinderen deze ellende.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het niet zo slim is wanneer TO zelf haar woning zou verlaten. In dat geval hebben haar eigen kinderen ook geen onderdak meer.



Ik denk dat het wel heel slim is wanneer ze NU de politie gaat bellen en hem er uit laat zetten en het liefst vandaag nog andere sloten plaatst.

Wacht niet tot 5 minuten voor er kinderen terug komen, de uithuiszetting heeft echt eventjes tijd nodig.



Ik hoop ook dat TO beseft dat, wanneer één van de lezers hier een stukje verantwoording neemt en de politie belt en naar dit topic verwijst, de politie alsnog binnen een paar uur bij haar voor de deur staat zonder dat zij die zelf gebeld heeft. Uit dit topic blijkt heel duidelijk geestelijke en lichamelijke mishandeling, reden genoeg om in te grijpen.



Bij bellen van de politie kan je er ook vrij zeker van zijn dat hij een omgevingsverbod gaat krijgen. Dit is tegenwoordig redelijk standaard bij huiselijk geweld.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Soms zou je willen dat er een knop op de Forum was waar je op kon drukken waardoor de gegevens van een poster duur gestuurd wordt naar betreffende instanties.
Alle reacties Link kopieren
quote:stala schreef op 21 september 2014 @ 11:46:

[...]





Dat kan niet zonder toestemming en hantekening van TO.En jij vertrouwd op de eerlijkheid van de Droeftoeter?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee waar je vandaan komt maar ook op zondag zijn er bouwmarkten open. Wanneer je niet te ver weg zit wil ik wel even sloten komen wisselen.
Niet geschoten is altijd mis
quote:stala schreef op 21 september 2014 @ 11:46:

[...]





Dat kan niet zonder toestemming en hantekening van TO.Ik hoop dat het nog steeds nodig is om de hoofdbewoner mee te nemen naar de gemeente, want een vals briefje is zo gemaakt....
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitje93 schreef op 21 september 2014 @ 11:47:

Ik denk dat het niet zo slim is wanneer TO zelf haar woning zou verlaten. In dat geval hebben haar eigen kinderen ook geen onderdak meer.



Ik denk dat het wel heel slim is wanneer ze NU de politie gaat bellen en hem er uit laat zetten en het liefst vandaag nog andere sloten plaatst.

Wacht niet tot 5 minuten voor er kinderen terug komen, de uithuiszetting heeft echt eventjes tijd nodig.



Ik hoop ook dat TO beseft dat, wanneer één van de lezers hier een stukje verantwoording neemt en de politie belt en naar dit topic verwijst, de politie alsnog binnen een paar uur bij haar voor de deur staat zonder dat zij die zelf gebeld heeft. Uit dit topic blijkt heel duidelijk geestelijke en lichamelijke mishandeling, reden genoeg om in te grijpen.



Bij bellen van de politie kan je er ook vrij zeker van zijn dat hij een omgevingsverbod gaat krijgen. Dit is tegenwoordig redelijk standaard bij huiselijk geweld.



Door nu haar woning uit te lopen om te bellen geeft zij haar woning niet op. Partner woont daar officieel niet eens.

De kinderen van TO hebben dus gewoon nog een dak boven hun hoofd.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
[quote]saaaaar81 schreef op 20 september 2014 @ 19:03:

Zelden dat ik zo hoop dat een topic zo fake als de neten is, maar ik ben er bang voor.[/quote



Alsof je tussen de klappen door het hele viva forem op de hoogte gaat houden van waar de klappen terecht zijn gekomen. Mocht het allemaal wel waar zijn....TO is een fantástische vrouw en moeder!!!!! Ja, die kiest écht voor haar kinderen!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou maken dat ik weg kwam, want dit escaleert. Dan maar die man even alleen in huis. Liever kapotte spullen dan een symmetrisch tweede snee.

App de buren dat je komt, dan bellen ze aan als je niet komt en er idd ruzie.

Gewoon de buren, ver genoeg.



Stop met je schamen, al ben je in je string, trek een jas aan en ga.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven