problemen door kinderen

20-09-2014 09:46 311 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,



Ik schrijf en lees hier al een hele tijd mee, dit wil ik echter liever anoniem bespreken. Ik zit ontzettend in de knoop.



Ik weet trouwens niet of ik dit niet beter had kunnen plaatsen onder 'relaties' maar goed.



De situatie is als volgt. Mijn man heeft drie kinderen uit een eerder huwelijk. Ze zijn echt lief, ik heb opzich een goede band met ze. Maar inderdaad, op zich. Door de reactie van zowel hun moeder als hun vader zijn ze erg geneigd om te liegen. Ik ken dit niet van mijn eigen kinderen. En ik heb hier grote moeite mee. Dit gaat van kleine dingen zoals 'heb je een schone onderbroek aan gedaan?' tot, wie heeft dit behang kapot gekrabd? Ze hebben, heel triest, altijd op hun kop gekregen, ontzettend, waardoor ze niet meer eerlijk durven te zijn. Helaas is de keerzijde dat ik ze niet meer vertrouw. Dat ik dan geen 'vieze' onderbroek in de was kon vinden, nog een keer navraag deed, weer jokken, ik had op een gegeven moment zoiets van: 'joh, dan niet. Ik maak me hier niet meer druk om'. Waar ik me wel druk om maak zijn dingen die echt kapot zijn, zoals het behang. Maargoed. Ik weet niet hoe daarmee om te gaan maar dat is eigenlijk niet waarom ik dit topic open.



Het begint al een lang verhaal te worden. Waar ik me het aller meest aan stoor is dat ik het gevoel heb dat de hele zorg op mij neerkomt. Vandaar mijn twijfel over, hoort dit bij kinderen of bij relaties. Vader is in mijn optiek veels te gemakzuchtig. Ik doe de boodschappen als ze komen, ik kook, ik was af. Al heel vaak discussies gehad over dat ik vind dat hij dan moet helpen. Dat doet hij niet. Ik moet hem er elke keer bij roepen, wat ik vervelend vind want ik voel me echt een zeur-vrouw. Hij hangt op de bank, niet eens met hen bezig maar op zijn ipad, onder het mom van: 'ik zie ze zo weinig'. Ik voel me een sloof. We hebben hier al heel veel woorden over gehad, de situatie verandert niet. Voor mijn gevoel blijf ik de sloof. Daarnaast is het ook nog zo dat zijn ex totaal niet toegeeft, zij is een harde tante, als ik het zo mag stellen. Maar ik begin dat ook te worden.



Ik weet niet meer goed wat te doen. Ik heb echt de neiging om te zeggen, ik wil niet meer dat je hier komt met je kinderen want ik vind je dan echt niet leuk en het levert mij enkel heel veel extra werk op (het zijn er drie) en ook nog een boel centen. Maar ik laat hem dan voor mijn gevoel ook in de steek en de kindjes ook. Dat wil ik niet. Ik wil gewoon niet meer de sloof zijn. Hij is gewoon een luie man, dat durf ik wel te stellen. Heel graag advies.
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem1970 schreef op 21 september 2014 @ 10:59:

@ miss_marvellous ik denk dat ik dat moet doen maar ik heb daar nogsteeds moeite mee. Ik ben allang blij voor nu, dat hij zelf weg gaat.



Ik denk dat al onze ruzies ontstaan zijn door gezeur met zijn ex, zijn gemakszuchtigheid, de hele emmer. Ik zou best willen weten hoe de relatie zou zijn zonder dit, als dit hele gemiep er niet is, ik denk dat het dan anders zou kunnen zijn. Hij een eigen woning (of bij zijn ouders, dat maakt mij niet uit) ik de zorg niet meer voor zijn kinderen, tsja. Dan zou het volgens mij anders zijn. Maar ik vrees dat ik terwijl ik dit schrijf jullie meningen al door mijn hoofd hoor suizen.



Als ik dit zo lees, is het net of jij de omstandigheden de schuld geeft van zijn gedrag en toestand. Ik zie het eerder andersom: hij is de oorzaak van zijn omstandigheden. Met name misschien zijn gemakzuchtigheid. Hij is de oorzaak van het gemiep, dus een relatie met hem en zinder gemiep is niet haalbaar.



Sterkte.

Ik hoop dat hij inmiddels weg is
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
TO: je kinderen komen straks. Is het veilig, ben jij veilig?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:feeks schreef op 21 september 2014 @ 14:34:

Wat een lulverhaal met slechte plotwendingen. Je zult beter je best moeten doen, dit is ongeloofwaardigDit dus. Eenieder hier is er druk mee en TO zelf ligt nadat ze samen alle reacties hebben doorgenomen, vanavond weer naast hem in bed.
Toen die post kwam dat hij met zoon naar voetbal ging was mijn geloof in het waarheidsgehalte gereduceerd tot 0.

Er klopt een hoop niet, laten meelezen door ploert (ja, vast) en al dat gelul uit de ruimte. politie niet durven bellen, niemand bellen en plots ineens een snee boven het oog en een blauwe kin en die blauwe kin die later ineens weer van vorige week was en waar haar eigen kinderen niks van gezien hebben (hahaha, ja hoor), alles doen voor zijn kinderen behalve voor haar eigen want die schupt ze de deur uit naar eigen paps, geloof je het allemaal zelf?

Ik geloof er inmiddels serieus geen ene bal meer van

En als het waar zou zijn dan voorzie ik een gevalletje BJZ, wat voor moeder ben je als je stiefgevallen voorop stelt vanwege je neuker en je eigen grut steeds de laan uit stuurt.

Trol



En iedereen zich zorgen maken....Ik overwoog vanmiddag topiclink door te sturen naar een vriend die bij de poltie zit, had ik misschien moeten doen, hadden we tenminste de waarheid geweten of het nep of echt is.

Fijn, sneeuw de echter probleemgevallen maar onder to.



Ik geloofde het eerst ook en lag er half wakker van.

Als het al allemaal waar is to dan grijp in anders kun jij jezelf nooit meer recht in de spiegel aankijken, je verhalen over dat je jezelf zo slap vindt, prima, doe er iets mee, ik ken vrouwen in ergere situaties met meer ruggengraat dus hóp, in aktie.
Alle reacties Link kopieren
quote:ivattje schreef op 21 september 2014 @ 17:00:

[...]





Dit dus. Eenieder hier is er druk mee en TO zelf ligt nadat ze samen alle reacties hebben doorgenomen, vanavond weer naast hem in bed.



Dat weet je toch niet?

Misschien is er nu een hoop gedoe thuis bij haar en heeft ze geen tijd om te posten (dûh).
Je bent zelf een theepot
quote:thaorchid schreef op 21 september 2014 @ 17:28:

Toen die post kwam dat hij met zoon naar voetbal ging was mijn geloof in het waarheidsgehalte gereduceerd tot 0.

Er klopt een hoop niet, laten meelezen door ploert (ja, vast) en al dat gelul uit de ruimte. politie niet durven bellen, niemand bellen en plots ineens een snee boven het oog en een blauwe kin en die blauwe kin die later ineens weer van vorige week was en waar haar eigen kinderen niks van gezien hebben (hahaha, ja hoor), alles doen voor zijn kinderen behalve voor haar eigen want die schupt ze de deur uit naar eigen paps, geloof je het allemaal zelf?

Ik geloof er inmiddels serieus geen ene bal meer van

En als het waar zou zijn dan voorzie ik een gevalletje BJZ, wat voor moeder ben je als je stiefgevallen voorop stelt vanwege je neuker en je eigen grut steeds de laan uit stuurt.

Trol



En iedereen zich zorgen maken....Ik overwoog vanmiddag topiclink door te sturen naar een vriend die bij de poltie zit, had ik misschien moeten doen, hadden we tenminste de waarheid geweten of het nep of echt is.

Fijn, sneeuw de echter probleemgevallen maar onder to.



Ik geloofde het eerst ook en lag er half wakker van.

Als het al allemaal waar is to dan grijp in anders kun jij jezelf nooit meer recht in de spiegel aankijken, je verhalen over dat je jezelf zo slap vindt, prima, doe er iets mee, ik ken vrouwen in ergere situaties met meer ruggengraat dus hóp, in aktie.Hahaha, denk je nu echt dat jouw politie-kennisje via topiclink de waarheid achterhaalt?
En op Napraat kun je beter terecht voor uitgebreide trollhunting.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamila schreef op 21 september 2014 @ 19:14:

[...]



Hahaha, denk je nu echt dat jouw politie-kennisje via topiclink de waarheid achterhaalt?



En dan wordt er ook nog bijgeschreven, dan hadden we tenminste de waarheid geweten.

Haha! Zou lekker zijn, een agent die bij de politie werkt mag niet zomaar in een dossier duiken als hij niet bij het onderzoek betrokken is. En dan ook nog eens info doorspelen naar de forummer die de link heeft doorgestuurd? Dubbel fout! Een politieagent die zo met zijn werk om zou gaan hoort niet eens bij de politie te werken.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamila schreef op 21 september 2014 @ 19:15:

En op Napraat kun je beter terecht voor uitgebreide trollhunting.Dat mag daar ook niet!
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 21 september 2014 @ 19:35:

[...]





Dat mag daar ook niet!Nee, hinten dan. Wat Thaorchid doet hier is meer hunten, inclusief soort loos dreigement met politie erbij halen. Erg fout.
Alle reacties Link kopieren
quote:thaorchid schreef op 21 september 2014 @ 17:28:





En iedereen zich zorgen maken....Ik overwoog vanmiddag topiclink door te sturen naar een vriend die bij de poltie zit, had ik misschien moeten doen, hadden we tenminste de waarheid geweten of het nep of echt is.

Fijn, sneeuw de echter probleemgevallen maar onder to.



Dan gaat die agent flink de fout in!
Je bent zelf een theepot
quote:vivamila schreef op 21 september 2014 @ 19:46:

[...]



Nee, hinten dan. Wat Thaorchid doet hier is meer hunten, inclusief soort loos dreigement met politie erbij halen. Erg fout.



Niet uit je ene nekje praten voor je beurt. jaar of 10 geleden was er op een forum een soortgelijk topic, maar dan heel wat heftiger. Is toen vanwege de heftigheid (het staat nog op mijn netvlies) door de moderators doorgespeeld naar de politie die via het ip-adres uiteindelijk wisten waar ze moesten zijn. Ze waren helaas te laat.....

Dus niet blaten voor je weet wat er wel of niet kan.Ik weet dat het dus wél kan dus eerst nadenken voor je je complete onzin neer plempt.
quote:thaorchid schreef op 21 september 2014 @ 19:54:

[...]





Niet uit je ene nekje praten voor je beurt. jaar of 10 geleden was er op een forum een soortgelijk topic, maar dan heel wat heftiger. Is toen vanwege de heftigheid (het staat nog op mijn netvlies) door de moderators doorgespeeld naar de politie die via het ip-adres uiteindelijk wisten waar ze moesten zijn. Ze waren helaas te laat.....

Dus niet blaten voor je weet wat er wel of niet kan.Ik weet dat het dus wél kan dus eerst nadenken voor je je complete onzin neer plempt.Oooooh, ben je mod hier? Dan neem ik mijn woorden terug. Blaat lekker verder!
Vermoedens van trollolololo kun je bij de mods kwijt. Ik vind het oprecht kwetsend dat het hier gebeurt. Heb je twijfels? Prima, maar moet dat hier?

Als het echt is, en iemand stort zijn verhaal hier uit en de een na de ander geeft aandat het ongeloofwaardig is, zou jij dan nog posten? Ik zou denken zoals een mishandelde vrouw: zie je wel, het ligt aan mij, het is ongeloofwaardig, ik zit ernaast mijn man is niet zo erg, als ik het de politie vertel, geloven ze me niet enz.



Echt. Wat heb je eraan om je twijfels op dit topic te uiten.
quote:SuzanneSuus schreef op 21 september 2014 @ 19:52:

[...]





Dan gaat die agent flink de fout in!



Tuurlijk zou die agent mij niks vertellen maar dat hoef niet altijd wat te zeggen, 10 jaar geleden hoefde geen agent niemand iets te vertellen, toen was het al heel grondig fout en was het gevalletje doodslag.

Dus doorlinken naar de politie igv zeer ernstige verdenking van mishandeling/misbruik of wat dan ook is nooit fout (afgezien van proxy's en zo). Toen was het zo heftig dat er dus wel degelijk gevolg aan gegeven werd.

Maar toen had je niet doe proxy's, dat scheelt wel weer, dat zeker.
Het forum/forummers zijn niet verantwoordelijk voor het welzijn van een andere forummer.



Ernstige incidenten, zoals die van 8 jaar geleden (meende ik?), zijn excessen. Gelukkig.



Niemand heeft een glazen bol waarin gekeken kan worden hoe ernstig de situatie van TO is.
Alle reacties Link kopieren
quote:HelgaV schreef op 21 september 2014 @ 20:06:

Het forum/forummers zijn niet verantwoordelijk voor het welzijn van een andere forummer.



Ernstige incidenten, zoals die van 8 jaar geleden (meende ik?), zijn excessen. Gelukkig.



Niemand heeft een glazen bol waarin gekeken kan worden hoe ernstig de situatie van TO is.





Exact



En als je denkt dat het nep is kun je

- gewoon niet reageren

- melding maken bij de mods



thaorchild, als je kritische vragen hebt, stel ze dan aan TO en niet in algemeen.



Zo simpel kan forummen zijn.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
TO ik zou het heel fijn vinden als je wilt laten weten hoe het met je gaat. Het merendeel van de mensen geloofd je verhaal wel!
Alle reacties Link kopieren
TO,

Kunnen jij en je kinderen vannacht normaal slapen in jullie huis? Zonder spanning of gedoe?



Laat je morgen wat van je horen?
x
Sorry TO, maar het moest even

To, hoe is het nu met je??



Het is nu maandag, als je nog geen actie ondernomen hebt dan bel je vandaag de slotenmaker! Licht je je buren in en zodra dat geregeld is laat je hem weten dat het over en uit is.



Licht vooraf de politie in, mocht het uit de hand lopen dan komen ze direct. Ze noteren je tel.nr en zodra je belt vliegen ze naar je toe.



Echt doen hè??! Je wordt niet gelukkig in deze relatie. Echt niet, het wordt aleen maar erger! Dus stop met denken dat hoe het zou zijn als zijn kinderen niet zo waren. Want dit heeft niks met zijn kinderen te maken! Hij hoort jou niet te mishandelen.



Wellicht heel hard: maar weet je wel dat jij nu je kinderen ook mishandelt! Jij kiets ervoor om bij een man te blijven die jou niet waard is en jou mishandelt. Jij zegt de waarheid niet over je blauwe kin en je scheur boven je wenkbrauw. De kinderen vinden hem niet leuk!! En jij kiest boven je kinderen, hem! Stop daarmee en kies voor je kinderen. Die heb je voor de rest van je leven! Met deze man heb je geen kinderen en kom je zo van hem af. En geloof niet in praatjes van hem dat hij zijn leven gaat beteren of in therapie gaat. Want dat is gewoon niet waar!
Alle reacties Link kopieren
Nog geen nieuws van TO?
hoop dat we nog wat horen...
Ben ook benieuwd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven