Pus uit gezwollen voorhuid baby

29-07-2015 07:15 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo



Ik zie net bij het verschonen van onze zoon (6maanden) dat zijn voorhuid erg gezwollen is en dat er pus uit gekomen is. Hij lijkt er geen last van te hebben maar geen idee hoe dat straks gaat als hij moet plassen, heb de luier nu maar losjes vast geplakt.



Iemand hier ervaring mee? Dacht zelf aan sudocreme smeren. HA bellen kan pas om 8u dus dacht misschien wat tips hier
Tip vanaf de huisartsenpost: straks om 8 uur de huisarts bellen, waarschijnlijk heeft je zoontje een antibioticazalfje nodig. Tot die tijd kun je weinig meer doen dan je al gedaan hebt.
Onze zoon heeft het destijds een paar keer gehad. Ik moest er een drijfnat gaasje opdoen. Eerst water koken, af laten koelen , gaasje erin drenken, om zijn plassertje wikkelen, wel zo dat de voorhuid met het gaasje contact heeft en het vuil, want dat is het eigenlijk, trekt er dan uit. Althans , dat was bij onze zoon zo. Ik hoop dat het bij jouw kleine man ook zo is. Is het met een paar dagen weer over. Succes bij de HA en beterschap met de kleine.
Alle reacties Link kopieren
quote:jo-elise schreef op 29 juli 2015 @ 07:36:

Onze zoon heeft het destijds een paar keer gehad. Ik moest er een drijfnat gaasje opdoen. Eerst water koken, af laten koelen , gaasje erin drenken, om zijn plassertje wikkelen, wel zo dat de voorhuid met het gaasje contact heeft en het vuil, want dat is het eigenlijk, trekt er dan uit. Althans , dat was bij onze zoon zo. Ik hoop dat het bij jouw kleine man ook zo is. Is het met een paar dagen weer over. Succes bij de HA en beterschap met de kleine.Wel een luier om? Dankje voor de tip, misschien dat ik dat even doe tot de afspraak
Alle reacties Link kopieren
Niet zomaar een tip van een forum opvolgen als het om gezondheid gaat. Dan volg je advies van de dokter die je hebt gezien
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Klinkt als een hele onschuldige tip, zoals tips die al jaren van generatie op generatie worden doorrgegeven. De huisarts bellen gaat ze zo toch al doen.



Niet zo overspannen doen.
*dubbel*
Alle reacties Link kopieren
Ach wat rot zeg. Ik zou ook de huisarts bellen zodra het kan.

Beterschap met je kleine mannetje!
Only dead fish go with the flow
quote:daphne152 schreef op 29 juli 2015 @ 07:38:

[...]





Wel een luier om? Dankje voor de tip, misschien dat ik dat even doe tot de afspraakJa, er moest wel inderdaad losjes een luier om.
Alle reacties Link kopieren
Heb het net even gedaan en mogen straks even langs HA. Hij lijkt er nu wel wat last van te hebben als hij op zn buikje ligt. Komt wel goed😄
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels naar ha geweest?
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat je al bij de ha bent geweest, kan enorm zeer doen hoor zo'n ontstoken piepje.

Zoon heeft het ook gehad en die is geopereerd, voorhuid weggehaald.

Kan me niet voorstellen dat je niet even terecht kon vandaag maar mocht dat het geval zijn.. zet 'm lekker lang in een badje met zijn togges. Dan spoelt er misschien wat troep weg en word de huid wat slapper zodat de druk wat wegneemt.
Alle reacties Link kopieren
Hai!



Ja we zijn langs geweest, ik moet tot vrijdag gaasje eromheen doen en als het dan niet over is terug gaan en nemen ze een kweekje voor onderzoek! De zwelling en pus zijn gelukkig wel wat verminderd ondertussen😊



Bedankt voor de tips!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven