September(+aug-okt)dames met kindjes

14-10-2015 09:21 1361 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve dames,



3 topics hebben we vol gekalkt toen we zwanger waren. Veel steun, leuke dingen en minder leuke dingen, spanning en blijdschap hebben we met elkaar gedeeld. Ook hebben een aantal van ons elkaar al gezien en er komen nog meer meetings. Maar voor nu is het tijd om de 'zwangerpijler' achter ons te laten, want nu onze kindjes er zijn, kunnen we hier verder kletsen!

Gefeliciteerd dames met de prachtige zoons en dochters die wat verder verspreid geboren werden dan verwacht!



Deel 1 van ons zwangeren topic:

Uitgerekend 15 t/m 30 september 2015



Deel 2 van ons topic:

Uitgerekend 15 t/m 30 september 2015 - Deel 2



Deel 3 van ons topic:

Uitgerekend 15 t/m 30 september 2015 - deel 3



NaamLeeftijdhoeveel kindjesUitgerekendBevallen op...Uiltje198529/271 zoon10-09-2015 bevallen op 15 september van een zoonStrandjutter234/401 zoon16-09-2015op 27-08 bevallen van zoontjeBieno29/281 dochter18-09-20156 september bevallen van dochtertjeAriadne8331/321 zoon19-09-2015bevallen van zoontje op 24-08-2015Nouke2933/341 dochter en 1 zoon19-09-2015bevallen van zoontje op 28 augustusTitato26/321 dochter19-09-2015op 12 september bevallen van dochtertje Jola93 21/28 1 dochter 19-09-2015op 17-9 bevallen van een dochterNinnoc31/441 dochter20-09-2015op 24 september bevallen van dochter Vlammetje-129/321 dochter21-09-2015bevallen van dochter op 29 septDiamonds8728/351 dochter22-09-2015op 24 september bevallen van dochterLatteke29/291 zoon en 1 dochter 22-9-2015 bevallen van dochter op 29 septMama_lin33/302 dochters26-09-2015bevallen op 15 september van een dochterPatsy_Stone33/392 zoontjes27-09-2015bevallen van zoontje op 20-08-2015Vlasje8826/301 spetter27-09-2015op 6 september bevallen van zoontjeBaby4283 dochters en 1 zoon28-09-2015op 19-9 bevallen van een dochterMeisie9024/291 zoon28-09-2015op 16-9 bevallen van een zoonAppelientjex33/311 zoon en 1 dochter29-09-2015bevallen van dochter op 12 oktRanonkeltje8826/331 dochter29-09-2015bevallen van dochtertje op 26-08-2015Jen198530/301 zoon01-10-2015bevallen van zoontje op 29 augustus



Tabel is vol, maar schrijf gerust mee.
Alle reacties Link kopieren
Wauw wat leuk my-little-appletree! En fijn dat de echo goed was! Gefeliciteerd! Leuk om te zien dat er toch al wat tweede kindjes in aantocht zijn hier, diamonds is de 30-weken volgens mij zelfs alweer gepasseerd!



Iedereen verder een heel goed 2017 gewenst! Hoop voor een aantal dat er mooie babies geboren worden en dat de rest van de dreumesen lekker doorgroeien naar gezonde peutertjes!



Wij zijn 2017 gestart met een mooie mijlpaal. De kleine meid heeft nu al twee ochtenden haar behoefte op het potje gedaan! Haha vooral de reactie van mijn vriend is hilarisch, die is zo trots en informeert al zijn vrienden. Ik heb al even aangegeven dat de meeste mensen dit niet interessant zullen vinden. Maar wij zijn wel heel trots natuurlijk.



Verder gaat het ook goed. Wel veel ziek geweest sinds begin november en de kleine meid heeft 4 weken erg slecht geslapen. Dat gaat nu weer goed. Ze heeft vandaag haar 14 mnd afspraak + vaccinaties bij het CB gehad. Ze is al ruim 15 maanden maar ze had vorige keer koorts en er was geen eerdere mogelijkheid. Ze is prima gegroeid en scoort qua gewicht (10,3 kg) iets onder gemiddeld. Lengte iets boven (80,5 cm). Het slapen gaat nu al 2 weken fantastisch maar ik ben bang dat de vaccinaties wel even roet in het eten zullen gooien. We gaan het zien. Ze schijnen er pas na een week veel last van te krijgen. Hoe was dat bij jullie? Ben er alweer bang voor, we genieten nu zo van de slaap!



Ook de ontwikkeling gaat weer razendsnel. Ze begint ons na te praten, loopt bijna alleen, durft net niet het laatste stapje te zetten maar kan het wel, gaat alleen staan in het midden van de kamer, en reageert echt op wat je tegen haar zegt en haar vraagt. Ze vindt kiekeboe spelletjes heel leuk en is af en toe een pittig ding met een eigen willetje. Op de opvang is ze poeslief.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd my little appletree! Fijn dat alles er goed uit ziet! Dan ben je uitgerekend als de eerste 2 jaar wordt ongeveer of niet?

Feestdagen waren druk, maar gezellig. Zoontje was wel een beetje overprikkeld. Oud&nieuw hadden we rustig gehouden en hij had er ook door heen geslapen.

Hij wordt nog wel iedere nacht minstens 1 keer wakker, maar meestal is een aai over zn bol dan voldoende om verder te slapen.

Vlammetje hier was hij een week na de vaccinatie wel ziek geworden, maar of dat nou daar door kwam of een virus? Geen idee. Hier ook wat gekwakkel met verkouden en weer 4 tanden doorgekomen.

De ontwikkeling gaat hier ook als een trein: zelf staan (en vaak dan ook meteen dansen) lopen nog aan 1 vinger en praten gaat nog in het Russisch. papa, mama, boek, poes, die, ja en daag zegt hij wel.

Toevallig hadden wij vorige week ook een potje gekocht. Hij heeft er een paar op gezeten om vast te wennen. Wat knap Vlammetje dat ze al echt op het potje gaat! Heb je nog tips? :-)
Life is short. Smile while you still have teeth.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de felicitaties, de uitgerekende datum is ongeveer een maand voor de verjaardag van onze zoon. Ben echt even in de zevende hemel vandaag, onze kleine jongen wordt grote broer



Al potjes! Kan je daar nu al mee beginnen? Ik zag er toevallig 1 in een foldertje afgelopen week en toen dacht ik nog, 'zal ik? Nee veel te vroeg.' Niet dus, misschien toch maar een kopen. Of een bril verkleinen, zoon vind naar de wc gaan toch heel interessant en wil altijd mee haha.



Inentingen, in de week erna is onze zoon wel 2 dagen ziek geweest maar dat kan ook toeval zijn geweest natuurlijk. Er zat ook helemaal geen week tussen de inenting en het ziek zijn, hij was 2 dagen er na al ziek.
Alle reacties Link kopieren
Het is eigenlijk een tip van mijn schoonmoeder om je kindje al rond de eerste verjaardag op de pot te zetten. Wij doen dat in de ochtend omdat ze dan bijna altijd wel poept en plast. We zetten haar gewoon met een papflesje op het potje voor de tv en dan zit ze lekker een poosje. En als ze dan wat doet klappen we voor haar en krijgt ze nog iets lekkers daarna. Verder zetten we haar nog niet op het potje. En ook geen enkele dwang verder. Het schijnt te helpen om ze vertrouwd te maken met de po. En daardoor wellicht iets eerder/makkelijker zindelijk te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd My-little-appletree!! Dat is een mooi begin van het jaar!



Als je zo terug denkt... 2 jaar geleden was ik nu 3 weken zwanger, nog in de wachtweken dus. Blijft zo bijzonder!



Over 2 weken kunnen we bij de kinderarts terecht. Zoon weegt 8 kilo bij 74cm schat ik zo.



Potje, als het beter weer is beginnen we daar mee. Hij kruipt/loopt nu boven al vaker in zijn rompertje zonder luier rond en maakt verbaasde geluidjes als zijn voetjes ineens nat worden
Een gelukkig nieuwjaar allemaal!

Gefeliciteerd my little appletree!



Hier nog geen potjes. Gaan we van de zomer wel op het gazon mee beginnen... Nooit heel veel moeite mee gehad hier met de kids. Oudste dochter was in 3 dagen zindelijk. Dag en nacht en ze was 2,5 jaar toen. De rest overdag ook rond die tijd en 's nachts paar maanden later. Maar ik vind het nu nog te vroeg. Dan heb ik er iets teveel werk mee denk ik

Feestdagen zijn gezellig verlopen. Jongste kan heel slecht van al die heerlijke oliebollen enz. afblijven. Gister nog een verjaardag. Het is een ontzettende snaaierd, ik moet haar vaak afremmen. Dat heeft nogal eens driftbuien tot gevolg. Dat is ook wel te zien, want ze is behoorlijk stevig. Ze krijgt nog 1x per dag een beker melk en drinkt verder water. Gewicht is iets bovengemiddeld, lengte iets ondergemiddeld. Als je dat tegen elkaar afzet, zit ze tegen de bovenste lijn!



Inmiddels loopt ze als een kievit en zou eigenlijk wel willen rennen. Vooral als grote broer of zussen haar zogenaamd proberen te pakken.

Er zit behoorlijk pit in haar. Weet heel goed wat ze wil en vooral wat ze niet wil

Onlangs vertikte ze opeens te eten. Terwijl we aardappels met rode kool en appelmoes hadden. Dat vindt ze heerlijk!

Bleek dat ze het helemaal zelf wilde doen en anders deed ze haar mond gewoonweg niet open. Dus tegenwoordig eet ze zelf haar bordje leeg. Vaak wel te zien onder de stoel wat ze zoal gegeten heeft, maar ze kan haar lepeltje al heel goed bedienen.



Net als de dochter van Vlammetje vindt ze kiekeboe spelletjes heel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Hoe is het met jullie?

En met de kleintjes en de zwangerschappen?
Alle reacties Link kopieren
Met ons zoontje gaat alles goed, echt een heerlijk ventje is het. Eet ons helemaal arm en ontwikkeld zich voor ons gevoel heel goed. Laatst zat hij opeens aan zijn neus en daarna aan die van ons, alsof hij opeens ondertekend dat er allemaal zo'n raar uitsteksel hebben daar. Als je hem nu vraagt waar is je/mijn neus dan wijst hij hem ook echt aan.

Echt praten doet hij nog niet, nog steeds alleen losse woorden. Wel geeft hij nu antwoord op ja-nee vragen, dan schud hij zijn hoofd voor nee of zegt ja. Dat is wel erg fijn. Hij begrijpt ook duidelijk steeds meer en heeft volgens mij een prima passive woordenschat, moet het vooral zelf nog leren zeggen. Ik vind de dierengeluiden wel echt heel leuk (wat zegt de poes: mauw en dergelijke). En zijn nieuwste woordjes zijn kikker (sinds een paar dagen) en cavia (opeens bij de kinderboerderij waar ze cavia's hebben). Het leuke vind ik dat hij de woorden ook echt gebruikt voor wat ze zijn, gisteren in een boekenwinkel was er een plaatje met een kikker en dan zegt hij kikker of tegen een knuffelt. Hij gebruikt het niet voor alles. Maar soms vind ik wel dat het zo langzaam gaat met meer woorden leren zeggen, komt vast vanzelf.

Zijn favoriete speelgoed is op het moment de blokken ton, duplo en auto's, ook kleuren/verven vind hij erg leuk. Lekker samen bouwen en laatst opeens een toren van 7 blokjes, uit het niets en helemaal zelf. Ik geniet wel echt van dat soort momenten, dat je echt ziet dat ze opeens iets nieuws kunnen. Wel heeft hij een loopoor waar hij druppeltjes voor krijgt die hij natuurlijk absoluut niet wil, behalve op het kdv daar vind hij het geen probleem als ze het doen. Gelukkig lijkt het nu na 2 weken wat beter te gaan met het oortje dus ik hoop dat we snel kunnen stoppen met die druppels en het eindeloze schoonmaken.



Zelf eten doet hij nog niet met veel, fruit wel (met handjes of de vork) en brood gaat prima (maar dat gaat meestal gewoon dubbel en met de handjes). Avond eten prik ik echt het meeste nog aan de vork of schuif het op de lepel, dat duurt anders te lang tot grote frustratie... Dus zelf proberen en na een paar hapjes neem ik het over en dat vind hij prima. Yoghurt (met cruslie) mag hij zelf doen als hij wil, maar dan liggen de doekjes wel klaar want het komt soms echt overal haha



De zwangerschap vind ik wel zwaar, ik ben ook deze keer erg misselijk en geef weer vaak over. Als klap op de vuurpijl heb ik al een week last van mijn schouder en onderrug en een goede verkoudheid (inclusief keelpijn en hoofdpijn) te pakken. Maar als ik zoon zie dan weet ik heel goed waar het allemaal voor is en dat het het allemaal dubbel en dwars waard is. Soms heb ik wel het gevoel dat ik tekort schiet voor onze zoon, dan lig ik misselijk en duizelig op de bank en moet hij echt even zichzelf vermaken. Dat gaat wel, maar ik heb wel het gevoel dat ik op die momenten minder met hem doe dan zou moeten en hij zou willen.



Hoe gaat het bij jullie allemaal?
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar van dat loopoortje. Idd eindeloos in de weer met watjes en wattenstaafjes. Hier kampen we denk ik al een maand of 2 met loopoortjes. Eerst beide oren, toen na een kuurtje waren ze beide schoon maar na een paar dagen begon 1 weer te lopen. Toen antibiotica oordruppels gehad. Was idd een drama en na weer 7 dagen geen verschil. Toen nog een kuurtje antibiotica/penicilline, het leek weer over maar helaas gisteren begon hij toch weer te lopen. Ze blijft maar verkouden en het trommelvlies is nog open dus het houdt niet op. Morgen maar weer huisarts bellen maar ik wil geen kuurtjes meer. Heeft geen enkele zin. Misschien worden we nu doorverwezen naar de KNO arts.



Zelf ook een kuur vanwege een voorhoofdsholte ontsteking na een zware griep, ben in mijn volwassen leven nog niet zo ziek geweest. Dus we zijn een behoorlijke tijd niet fit geweest met zijn allen.



Qua ontwikkeling gaat ons meisje ineens weer heel snel. Loopt nu echt makkelijker, begint woordjes na te zeggen en snapt echt al veel. Ze slaapt steeds beter, is sociaal en vrolijk. Qua eten gaat het meestal goed en soms weigert ze. Ik voer haar meestal nog wel omdat ze anders alleen het vlees eruit zoekt. Andere dingen eet ze wel zelf. Eigenlijk genieten we enorm van onze eigenwijze en vrolijke dreumes, ik vind deze fase echt ontzettend leuk!



Hoever ben je in de zwangerschap my little appletree? Lijkt me idd zwaar wanneer je zo misselijk bent. Ik herken het gevoel van tekortschieten wel want ik heb dus net ruim 2 weken ellendig op de bank gelegen en ze kijkt me dan echt zo aan van waarom speel je niet met me mama? Ik wilde zo graag maar was zo beroerd!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu 15 weken en hoop dat het binnenkort over gaat, maar vorige keer duurde het ook de hele zwangerschap dus ik durf er niet op te rekenen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, ben ik ook weer eens!

Leuk om te lezen hoe jullie kinderen zich ontwikkelen.

@ zelf eten: brood en fruit eet hij zelf. Avondeten prikt hij zelf wat aan zn vork (vooral vlees/vis) en de rest geven wij nog. Yoghurt geven we in een beker, zodat hij daarmee kan oefenen. Laatste beetje geven we dan nog met een lepel.

Krijgen ze bij jullie eigenlijk nog een fles/borstvoeding 's ochtends en 's avonds? Hier nog wel een fles gewone melk, maar ik vraag me eigenlijk af tot wanneer je dat doet? Hij eet super goed, maar drinken uit een beker gaat nog niet goed. Sowieso drinkt hij eigenlijk niet zoveel overdag, dus ben ik dan blij dat hij nog 400ml melk drinkt op een dag (als hij dat al op drinkt.)



@zwangerschap: balen my-little-appletree dat je zo misselijk bent! Ik hoop toch voor je dat het nog over gaat! Ik ben gelukkig niet misselijk, maar ik vind het ook wel pittig zo hoor met nog een kleintje erbij. Ik ben nu 28 weken zwanger, dus dat schiet alweer op! Straks ga ik naar de fysio voor bekken- en rugklachten. Vooral tijdens mijn werk heb ik er last van en ik moet zoontje ook nog best veel tillen. Dit wordt trouwens ook een jongetje!



Zoontje loopt wel, maar wel nog steeds aan de hand, of ja hand... 1 vinger is genoeg dus het is echt dat hij nog niet durft alleen. Ben benieuwd wanneer hij dat gaat doen! Hij kan ook steeds meer woordjes, dierengeluiden en gebaren. Super leuk! Slapen gaat ook heel goed snachts en overdag meestal ook. Soms is hij té moe geworden waardoor slapen niet meer lukt. Of hij heeft 5 min in de kinderwagen of auto geslapen en dan wil hij thuis niet meer..
Life is short. Smile while you still have teeth.
Alle reacties Link kopieren
@my-little-appletree

Wat jammer dat je zo misselijk bent! Hopelijk gaat het deze keer toch wat beter gedurende de zwangerschap.

Praten doet zoon ook nog niet veel mij hij begrijpt en weet wel veel net zoals jij zegt.



@vlammetje

Grappig dat jouw meid het vlees uit het eten vist om te eten, dat doet mijn zoon ook en liefst alleen vlees.



@moeslie

Zoon krijgt hier kog 2 flessen en op advies van ka nog kv2. Overdag drinkt hij 1 beker, niet veel dus.

Zoon ktijgt daarom om 12 uur pap (ook omdat hij maar een halve boterham eet anders). Dan is het nog iets wat hij binnen krijgt.

Avondeten is grotendeels grof gepureerd met wat stukjes. Broccoli en vlees eet hij prima in stukken maar de rest... en hij at dan zo weinig dat we een deel grof pureren/prakken.



Lopen doet hij los en hij vind het geweldig! Ook buiten, hij wandelt graag en overal naar kijken en aan planten voelen / naar wijzen.



Ook vertelt hij hele verhalen tegen de hond die me dan aankijkt zo van 'help ik begrijp er niks van!'



Slapen, dat gaat wel slecht. Sinds een aantal maanden slaapt hij wel vrij snel in maar hij wordt dan savobds en snachts een keer of 3-5 wakker.

Soms helpt uiteindelijk bij ons in bed leggen of drinken. Blijft vermoeiend...
Alle reacties Link kopieren
@noopes, vermoeiend dat het slapen slecht gaat! Dat gaat bij ons juist steeds beter. Er zitten onrustige nachten tussen maar over het algemeen hebben we nu niet te klagen. Soms zit er een nacht tussen dat ze 2 uur lang klaarwakker is. Dat zijn de minste nachten. Vannacht was ze vrij onrustig en hoorden we haar steeds wat jengelen en piepen. Maar we zijn er maar twee keer uitgeweest. Ze lijkt momenteel ook veel slaap nodig te hebben. Overdag slaapt ze 2-3 uur en ze gaat om 19.00 uur naar bed. Dan is ze ook echt heel moe.



Ze krijgt ook nog steeds 2 flessen, een ochtendfles pap en een (klein)avondflesje. Momenteel wil ze geen toetjes (heeft ze van haar moeder denk ik) en dan krijgt ze op deze manier haar zuivel. Daarbij drinkt ze overdag niet altijd even goed dus dan krijgt ze in elk geval haar vocht.



Lopen doet ze sinds 15,5 maand los en gaat steeds beter. Soms loopt ze ineens heel wijs met haar handjes op haar rug, ziet er zo geinig uit! Ze gaat elke ochtend op de pot, meestal doet ze dan ook wel wat. Lekker voor de tv met een flesje, is echt een feestje voor haar.



We gaan binnenkort naar de KNO arts voor haar oortjes. Even laten nakijken want 3 maanden lang loopoortjes lijkt me niet helemaal ok. Daarbij hebben we haar al 3 antobiotocakuurtjes gegeven en dan helpt allemaal niet. Maak me niet veel zorgen hoor, ze is vrolijk en lijkt alles goed te horen. Maar ik wil achteraf geen spijt hebben dat ik niet eerder aan de bel heb getrokken.



@my-little-appletree, heftig zeg dat het de hele zwangerschap kan duren! Heb ik gelukkig niet zo ervaren.



Ik ben wel veel bezig met of ik een tweede wil en zo ja wanneer. Maar ik vind het nu zo lekker gaan dat ik nog even wil wachten, nog even lekker genieten met zijn drietjes. Het idee van nog een kindje vliegt me nu nog teveel aan dus we zetten het nog even on hold. We hebben ook geen haast.
Alle reacties Link kopieren
Haha Vlammetje, dochter doet dat hier ook soms met haar handjes op haar rug lopen, zo schattig!

Hier trouwens nog 3 flessen melk, wel gewone melk, ze vind het altijd zo lekker dat ik haar nog lekker een fles melk geef. Al vraag ik me af of ze het erg zou missen als ik er 1 zou afhalen.

Kletsen doet ze heel veel op het moment, alles na willen zeggen en dat klinkt allemaal zo schattig

Op het moment is ze wat ziekjes dat is wel vervelend, hopelijk knapt ze snel op.
@My-little-appletree, hier ook weinig verstaanbare woorden. Het best verstaanbare woord is NEEEEEEIJ! Als haar iets niet zint, is dat heeeel duidelijk. De rest klinkt heel serieus en grappig, maar niet verstaanbaar. Ze stelt wel de vraag 'mag ik dat?' maar dat klinkt als 'daaaah???' Dus ik snap wat ze bedoelt En whoewhoe als ze een hond ziet.

En vervelend dat je zo misselijk bent. Hopelijk snel beter



Eten gaat goed, ze eet veel zelf, alleen de yoghurt niet. Dat is wat meer gesmeer. Ze wil altijd alles op haar bord. Doet zus ergens ketchup op, wil zij ook ketchup. Doet papa jus op de aardappels, wil zij dat ook. Doet broer appelmoes bij z'n eten, wil zij het ook. Ook als ze geen idee heeft wat het is, moet het ook bij haar op.



@Flessen, hier krijgt E. maar 1 fles. Ze is namelijk te zwaar, dus voor de rest van de dag drinkt ze water of soms hele lichte ranja. Ze drinkt niet zo veel trouwens. Maar volgens het cb laat ze zichzelf echt niet uitdrogen als haar gewoon water aangeboden wordt. Maar die ene melkfles is wel heilig voor haar. Ze wil die graag dicht bij mij opdrinken. Ze kan em zelf vasthouden maar ze wil dan even een quality momentje met mij. Als broerlief de fles vasthoudt bijvoorbeeld dan drinkt ze gewoon niet. Wel echt eigenwijsje in zulke dingen soms, haha.



Slapen gaat goed hier. Ze wil niet vroeg in de avond slapen, maar meestal tegen half 9. Nou ja, prima.
Alle reacties Link kopieren
Hai dames!



Wat een leuke ontwikkelingen bij iedereen!



@my litte appletree: je weet dat ik hoop dat t toch echt snel over mag zijn! En als ik wat kan doen ben ik maar een appje ver weg!



@slapen: dat gaat eigenlijk altijd goed hier. Half 8-half 8.. en smiddags een slaapje van 2 a 3 uur. Heel soms is t middagslaapje wat minder, maar meestal blijkt hij dan die dag wat nieuws te kunnen



@eten: gaat ook top hier. Hij eet eigenlijk alles wel zelf. Ook yoghurt, alleen dat verdeel ik over 2 bakjes. 1 bakje doet hij zelf en met het andere bakje doe ik dan soms een hap in zijn mond.. anders duurt het me wat te lang.



@fles: hier nog 1 fles, verder vooral water en thee.



@praten: hij praat heel veel en eigenlijk ook heel helder. Ook kan hij woorden koppelen naar korte zinnetjes van 2 of 3 woorden. Bouwen(als hij blokjes ziet), bouwer(van bob de bouwer), tuin, buiten, tenen, auto, mama, papa, bloem(en), bomen, ja, nee, die, daar, toettoet, vroem, oor/oren, buik, oma , deze, bal, stom en zo nog wat woorden gebruikt hij heel gericht en duidelijk verstaanbaar.

Lopen daarintegen;)... hij kan sinds deze week aan een blokkenkar lopen. Supertrots op zichzelf(en ik op hem natuurlijk!!!)

Agh ze kunnen niet met alles even snel zijn;)..
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat knap april88 dat hij al korte zinnetjes maakt enzo. Dat is bij ons nog echt niet het geval. Ik kan haar wel vragen stellen en dan antwoord ze wel steeds vaker met ja en nee. En als ik haar naar woordjes vraag weet ze meestal wel wat ik bedoel. Verder brabbelt ze veel maar onverstaanbaar.
Alle reacties Link kopieren
En vandaag de grote grap.. ik zei iets tegen mn schoonmoeder over intertoys.. hoor ik L opeens: intertoys..



Ja t joch weet wat hij wil hahah
Alle reacties Link kopieren
Dames:) ik ben weer zwanger!

Na de miskraam even rustpauze genomen en er sinds vorige maand weer voor gegaan. Deze ronde dus raak!

Het is nog superspannend en pril, maar voel me echt al anders dan bij de MK en juist hetzelfde als bij mn zoontje: misselijk, darmkrampen, slecht slapen, supermoe... nou hopen dat het dit x dus mag blijven plakken!
Alle reacties Link kopieren
Yes april! Super zeg, gefeliciteerd! Ik hoop dat nu alles goed gaat, die kans is het grootst natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben trouwens benieuwd of er al meer van de oorspronkelijke groep bezig zijn met weer zwanger worden! Wij nog niet maar denken er wel steeds meer over na.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd april!!!



Vlammetje wat leuk dat jullie er ook mee bezig zijn, al is het alleen nog denken.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd april!
Alle reacties Link kopieren
Nogmaals gefeliciteerd april!! Ik ben zo blij voor jullie!! Op naar een heerlijke gezonde kleine er bij!
Alle reacties Link kopieren
Zow Hey, dit topic ligt al tijdje stil zie ik. Ben er zelf ook verantwoordelijk voor, mede doordat ik 9 weken terug ben bevallen van een zoontje. Ik vond t in begin toch wel erg pittig maar kwam ook door ziekte van mij tijdens voor en na de nachtelijke bevalling en m die ook ziek werd ( keelontsteking en de hele mikmak pff)

Maaar t went snel en wist na een week uiteindelijk al niet meer beter ( kraamweek is ze bij mijn ouders geweest.. )

Hoe gaat t hier met de zwangeren?

Ervaren jullie de zwangerschap ook 2x zo zwaar ? ( ik was blij dat ik bevallen was Hehe, gelijk van de klachten af )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven