Slaapmutsen

09-04-2007 21:48 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welterusten!
Alle reacties Link kopieren
Het kan wel weer toch, of is dit vragen om problemen? In dat geval: zie mijn tips in het vorige topic.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er nog mee bezig.



Met mijn slaapmutsje. En met het bedenken van een titel. Maar dat laatste hoeft gelukkig niet meer.
Krijg nou wat,zitten we nu alweer aan de 700? En ik maar proberen te posten;). Dan maar even copy & paste.



Ik vind fikkie stoken ook erg leuk. Andere slechte gewoonte: tijdens

saaie diners dingen in de kaarsvlam gaan verbranden (gelukkig ga ik

niet vaak meer uit eten).





Nippo, dat is ook het probleem: 90% van de dingen gaan gewoon vanzelf

over en ik verlies die 10% weleens uit het oog. Zo heb ik Ankymannie

ruim een maand laten doorlopen met een urineweginfectie (en ik maar

denken dat hoofdbonken er gewoon bij hoorde en hij in een of andere

fase zat); ik kreeg pas achterdocht toen ik merkte dat hij ineens zo

was afgevallen. En na 2 doses AB had ik mijn oude kind weer terug. Toen

voelde ik me wel knap lullig achteraf, vooral omdat ik al weken aan het

twijfelen was, maar zijn verhaal niet ernstig genoeg vond voor een

artsbezoek. En dan is ANkyman dus nog vele malen erger dan ik...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet zo creatief, maat het bleef zo stil.



Ik moet eigenlijk even mijn haren wassen, maar vind dat altijd vervelend als ik alleen thuis ben omdat ik dan de kids niet hoor. Hoe doen jullie dat?
Alle reacties Link kopieren
Anky, heel vervelend, maar dat kan de beste overkomen. En hoe had je het kunnen weten?
Ik doe dat gewoon, maar ik heb makkelijk praten omdat ze hier nog niet

zelf uit bed kunnen. Er kan dus weinig gebeuren (gelukkig maar, want

Ankymannie begint per definitie te huilen als ik onder de douche sta,

daar heeft hij een zesde zintuig voor).





Ik ga ook welterusten zeggen: morgen weer werken en dus weer vroeg op.
Alle reacties Link kopieren
Aky, dat uit bed komen had ik me nog niet eens bedacht, ik vind het idee vervelen dat ze huilen en dat ik ze niet hoor. Slaat nergens op bedenk ik me nu, want ik ga als Nippa slaapt wel rustig in de tuin zitten en af en toe luisteren. Maar Nippi zou inderdaad ook nog uit bed kunnen komen (maar dat doet hij nooit).


Anky, heel vervelend, maar dat kan de beste overkomen. En hoe had je het kunnen weten?







Ik vind achteraf dat ik in had moeten zien dat het hoofdbonken niet

normaal was en dat ik eerder had moeten merken dat hij (ondanks

redelijk goed eten) zo afviel. Mini-Anky heeft ook een paar keer

blaasonsteking gehad, maar die had er altijd +40 graden koorts bij, dus

dat herkende ik wel. Ankymannie deed alleen aan hoofdbonken als hij een

plas deed (volgens de arts bonken wel meer kinderen als uiting van pijn

;().



Gelukkig weet hij er later niets meer van en daal ik dus niet in zijn achting als moeder :D.
Alle reacties Link kopieren
tjeetje, ik heb zo lang zitten typen dat ik ook moet copypasten



**

Zo, daar was ik weer es. Het is hier al dagen zúlk lekker weer dat het zonde is om achter de computer te zitten. Het scheelt echt zeker 5 graden hoor Remma!

Ik moet ook altijd helemaal naar zolder om te internetten, we hebben wel draadloos internet, maar onze laptop is veels te traag om fatsoenlijk te forummen. Het lijkt mij weleens fijn om, zoals veel van jullie volgens mij doen, gewoon even te forummen met een kopje koffie als de kindertjes aan het spelen zijn. Maar dan wil koekenjongetje toch direct spelletjes spelen, dus dat zou sowieso niet werken.



Anky, ik vind het ook nog steeds raar van Ankyman. Moet ie ver weg op zakenreis? Hou jij het wel een beetje vol? 



Hier ook weinig doktersbezoek, ik heb er thuis namelijk 1 van mezelf :P. Maar dan helaas wel eentje waar je weinig aan hebt als het erop aan komt. Hij wil het altijd nét even iets langer aankijken dan ik en daar word ik dan enorm gestresst van. Of hij gaat heel vaag van alles opzoeken in zijn handboeken.



Wie was er nou ook weer naar de dierentuin geweest, Sokje of Citronella? Wij dus ook vanochtend, en koekenmeisje wilde ook op elk hek klimmen en er dan heeeeel lang blijven staan. We hebben haar op het laatst dus blerend afgevoerd richting auto. Meisje heeft momenteel ook een ernstige mama-fase. Sinds ze gericht papa en mama kan zeggen (jaja, nu al, pas 21 maanden!) heeft ze het dus vooral over mama, zelfs in haar slaap. Wel schattig.



Wat wilde ik ook weer allemaal zeggen. Maeve, het afscheid klonk inderdaad heel mooi. En wanneer hoor je weer van je evt. nieuwe baan?



En Citronella, jij nog wat gehoord? (nee ntauurlijk, het is Pasen)



Ik douche altijd enorm lang. Maar mijn record is denk ik drie kwartier of zo. Dat is mijn Calvinistische inslag: ik zou wel langer willen, maar ja, de gasrekening enzo. Zoon is ook dol op douchen. Hij wast dan ook zelf zijn haar (met duikbril op). 



Nuweetikhetnietmeer
Dat is wel balen Anky, kan me voorstellen dat je je er rot over voelt, maar ik denk dat je zulke dingen bijna niet kan voorkomen met hele jonge kinderen. Je loopt ook niet bij iedere scheet naar de huisarts, en ze kunnen niets zeggen.

Ik had vroeger een huisarts die patienten (mij in ieder geval) standaard altijd 2 weken door liet lopen en als het dan nog niet over was deed ie pas iets. Zo zijn er al een paar keer dingen over het hoofd gezien, en nu accepteer ik dat niet meer. Ben voor mijn gevoel niet overbezorgd maar aangezien ik als ik ziek ben vaker iets ernstigs heb dan dat ik eens een gewoon griepje heb wacht ik niet te lang met naar de huisarts gaan.



Wel vervelend Sok, dat je ouders zo laks zijn met naar de dokter gaan. Mijn vader gaat volgens mijn moeder juist bij iedere scheet die dwars zit, hij schijnt nogal bang te zijn dat ie iets ernstigs heeft.



Ik vind het ook leuk om fikkie te stoken trouwens, in de barbeque of inderdaad, kaarsvet verbranden in de kaarsen ;)



Ik gok dat Bodil HNTM wint. Vind haar wel de meest fotogenieke.



Wat kletsen jullie weer veel vanavond zeg, had ook helemaal niet in de gaten dat we al weer de 700 naderden. 

 

Nippo, raar verhaal van die makelaar. Wat een gezeik achteraf zeg! Daar zit je helemaal niet op te wachten. Is toch ook mensen hun eigen verantwoording als ze geen keuring laten doen. En van je eigen makelaar mag je ook verwachten dat ie jouw belangen behartigt. Raar hoor, is er niet een soort gedragscode voor makelaars ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Haren wassen zou ik gewoon doen hoor Nippo. Het duurt toch niet zo lang? Of anders de babyfoon erbij zetten?
Alle reacties Link kopieren
Anky, ik weet nog dat je schreef van dat hoofdbonken (als meelezer) en ik vond het toen helemaal niet zo alarmerend klinken. Achteraf zie je dingen altijd duidelijker en in perspectief. Je hoeft jezelf niets te verwijten hoor.



Nippo, makelaars zijn een raar volk.
Dierentuin bij jullie in de buurt, of zit daar niks, Koeky?

Wij zijn inderdaad vandaag geweest. Ik zag een meisje op een hek dat ook niet weg wilde, net als mini :P



Computeren met een bakje koffie lukt mij ook niet als mini wakker is hoor, die wil mijn muis, mijn toetsenbord, een boekje lezen, foto's kijken op de pc etc.

En de laptop is overdag met citroman mee naar het werk helaas.



Ik heb nog niets gehoord nee, was eigenlijk ook nog benieuwd of Meave nog onderhandeld had of heb ik daar overheen gelezen?
Ik ben niet bijgelovig (denk ik ;)) maar ik vind het altijd leuk als ik om 22.22 iets post
Alle reacties Link kopieren
Wij waren in Duitsland naar de dierentuin. Is half uurtje rijden, en niet zo duur, met leuke speeltuintjes. Geen leeuwen en olifanten, maar wel veel klein spul en aapjes en een streichelwiese, dus waar de geitjes geaaid kunnen worden. Heel leuk dus. Alleen volgende keer niet vergeten een thermosfles met koffie mee te nemen, want dat was daar niet zo goed geregeld. We hebben daar tot na twaalven rondgelopen zonder 1 enkel kopje koffie
Alle reacties Link kopieren
Mijn neefje (zoontje van mijn zusje) bonkt ook sinds een tijdje met zijn hoofdje tegen zijn bedje. Hij heeft allemaal korsten op zijn hoofd. Tic van mijn kant: ik ga dus tegen mijn zusje zeggen wat ik hier van Anky hoorde ;). Stel dat neefje ook blaasontsteking heeft.
Alle reacties Link kopieren
of iets anders.



ik ga slapen, trusten!
Alle reacties Link kopieren
Raar verhaal van makelaar Nippo. Goed dat je VeH hebt ingeschakeld! Ben benieuwd wat zij voor jullie kunnen doen.

K3 klinkt erg gezellig Pam, leuk dat Mini zo heeft genoten. Heeft ze het er nu nog over?

Ankyman koortsvrij intussen?

Heb op 'bonk-kindje' gepast. Heel eng vond ik dat, ze bonkte zichzelf altijd in slaap. Duurde best wel lang, ik kon er niet aan wennen.

Hier ook veel buiten geweest. Esmannie roept ook meteen Buiten als hij beneden komt. Lekker naar het bos geweest. Eerste Paasdag naar bos met speciale route voor kinderen, Mannie genoot! Lekker op een bankje een pakje gedronken, hij vond het super. Gisteren wilde hij weer naar het bos, dus weer aan de wandel geweest. Dit keer twee kids in de wagen zodat we zelf echt even lekker konden lopen. Daarna voetballen op het grasveld, heel gezellig.

Deze muts geniet altijd enorm van zo'n lang weekend met z'n allen thuis. Vind het knus en gezellig. Zaterdag bij vrienden gegeten, ook erg leuk. Alleen gooide Mini wat roet in het eten door enorm te gaan huilen (waren we alweer bijna vergeten dat dat ook kon!). Heeft behoorlijk lang geduurd, maar uiteindelijk is ze in slaap gevallen. De laatste drie dagen huilt ze zichzelf in slaap 's avonds, echt enorm huilen.

Verder geprobeerd om Mini in een ritme te brengen, maar dat is mislukt. Ze slaat de late voeding over en komt dan wel 's nachts. Haar nu een paar keer om 23.00 uur wakker gemaakt, maar dat helpt niet, ze komt ook dan 's nachts helaas. Afwachten dus. Maar het leek mij fijn als ze 's nachts niet meer komt als ik weer aan de slag moet.

Donderdag gaat de kleine dame wennen op de creche, man wat gaat de tijd toch hard! Heb mijn twee schatjes nog even in de AK gezet.
Omhoog omhoog :D



Dat gaat inderdaad hard Esmee, wennen op de creche! Tjee, voor mijn gevoel is ze vorige week geboren. Jammer dat het ritme nog niet lukt.



Ankyman nog naar de dokter geweest?



En leeft iedereen verder nog? ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook het idee dat Esmini pas 2 weken oud is, ik verbaas me telkens over wat Esmee allemaal "al" doet.



Ik moet nog even wat werken voor morgen (ik ga zo ongeveer maximaal gebruik maken van een NS dagkaart), kan ik mooi het nieuws over Maxima volgen ondertussen.
Net even je foto's op de AK bekeken Esmee, ze wordt al groot!! Wat een snoepies!
Alle reacties Link kopieren
rustig hier!



Esmee, hoe oud is mini nu? Fijn dat het beter gaat met de krampjes.



Ik vind het ook altijd erg fijn om zomaar een dagje vrij te hebben met zn allen. Koekenman heeft gisteren met de kinderen graszaad op de kale plekken in de tuin gezaaid. Die kale plekken zijn zijn grote frustratie en hij probeert al een paar jaar verwoed om er wat aan te doen. Maar de meeste pogingen verzanden in wat halfslachtig geschoffel. Maar gisteren is het goed aangepakt en Koekymeisje en -jongetje hielpen heel goed mee. Met gieters sjouwen en de grond aanstampen, en ze waren zo trots op zichzelf! Niet dat ik denk dat het gaat helpen ;)
Citro, nog geen nieuws van het banenfront. Ik verwacht een dezer dagen wel een telefoontje eigenlijk.



Vietje is ziek. Het kdv belde dat hij 39,8 had. Is best hoog.



Anky, ik zou ook niet gedacht hebben dat dat hoofbonken duidt op 'echt ziek' ofzo hoor. Niet rot voelen over dat soort dingen. Hell, ik heb mijn kind drie maanden laten krijsen (slechts 18 uur per dag) voordat mijn vader opperde dat het misschien wel eens met pijn te maken zou kunnen hebben nadat ik eens paracetamol had gegeven na een prikje en het kind zowaar stil was ineens...



Moet zo nog even het vorige topic opzoeken geloof ik.



Nip, haren al gewassen?
Alle reacties Link kopieren
En het is alweer een meisje!



Spannend Meave, ben je er zelf al uit? En bedoelde je niet een kristalkind?



Haren zijn gewassen, ik werd vanmorgen om kwart voor 6 wakker van een kind dat direct verder sliep maar ik uiteraard niet, toen ben ik maar mijn haren gaan wassen en aangezien kids maar bleven slapen heb ik toen ook nog de was weggevouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven