Slaapmutsen

09-04-2007 21:48 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welterusten!
Kristalkind klinkt ook wel hip Nip. Die doen dan? :P
Oh ja, werk. Ik heb besloten dat ik het doe als ze aan mijn wensen tegemoet komen (28-32 uur en gewone opzegtermijn en dan uiteraard salaris wat overeenkomt met wat ik nu verdien, meer mag ook :))
Spannend Meave, nu zijn zij aan zet. Afwachten wat hun beslissing is.





Ik heb ook telkens het idee dat Esmini 3 weken geleden geboren is :).





Gaap, ik moet nog even wennen aan Ankymannie die niet lekker in zijn

vel zit (er zit hem duidelijk iets dwars, maar ik weet niet wat, lastig

is dat als ze nog niet praten) en dus meteen bijna niet meer slaapt.

Dat is echt zijn zwakke plek (voor de rest is het een bijna ideaal

kind). Hij slaapt nu al een paar dagen overdag bijna niet en ook 's

nachts is het dikke ellende. Vannacht weer een 2 uur durende

huilpartij. En wat ik er aan moet doen...geen idee. Ik heb hem nog even

in bed genomen, maar dat was ook geen succes, zo onrustig is hij dan

(en slapen doet hij nog tsteeds niet). Om 3.15 ging hij gelukkig slapen

(na een extra fles melk, dat was dus het enige dat afdoende hielp). En

meneer had om 23 uur al 250 ml weggetankt.....





Nu even snel ontbijten en brood smeren en dan kinderen uit bed plukken.
Ik ben er. Ik was er gisteravond ook nog even maar ons internet niet.



Esmee, gaat snel inderdaad snel met Mini. Ik stel me ook steeds zo'n ieniemienie babietje voor maar dat is natuurlijk helemaal niet meer zo.



Nip, haren wassen doe ik altijd 's ochtends,  als Pamman er ook is.



Hier ook een zielige Mannie gister alleen gingen we naar het theater dus het kwam niet echt lekker uit. Ik heb hem toch maar even zelf naar bed gebraht, hij had hartstikke luieruitslag en piepte alles bijelkaar met verschonen. Paracetamol gegeven, billen héél dik ingesmeerd en in bed gelegd. Hij ging niet slapen natuurlijk. Uiteindelijk maar aan de oppas gegeven zodat wij weg  konden. We gingen namelijk ook eten van te voren en we waren al hartstikke laat. Maar het is allemaal goed gekomen. Kereltje ging na 10 minuten op schoot braaf slapen en Mini was ook heel lief geweest. Voorstelling was leuk (Veldhuis & Kemper) en we hebben lekker gegeten. Eind goed. al goed.



En nu ben ik hartstikke moe, ik heb koffie gezet dus ik ga maar eens een bakkie doen. Er loopt ook een poepbroek rond hier...
Spannend Meave, van je baan!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er wel hoor mutsjes!



Ik ben alleen een beetje sjagerijnig van de keelpijn (hopelijk slaat AB snel aan) en ik ben gewoon aan het werk met als gevoel dat ik 's avonds, nadat kindjes op bed liggen, dood neerval. En nu heb ik ook nog een ziek Belletje, dus kom momenteel nergens toe.



Maar verder gaat het goed hoor! Binnenkort weer meer posten. Kusjes.
Waarom ga je dan werken meisje? Veel beterschap in ieder geval en sterkte met je zieke Bellie! *;



Hier een peuter die zich verveelt. Geen kindjes thuis of ze slapen en hoewel ze zich goed kan vermaken alleen is dit wel saai. We kunnen ook niet weg want Mannie slaapt. Net wel naar de kinderboerderij geweest, dat was leuk.
Alle reacties Link kopieren
Tja Pam, omdat thuis de oppas zit met ziek Belletje! :D Nee hoor, werken is goede afleiding van die keelpijn. En anders zit collega alleen!
Ziek thuis zijn met ziek kind is ook niet alles ;)



Vanmiddag is het nog goed gekomen, vriendinnetje kwam met kids en alles heeft lekker gespeeld. Om kwart voor 5 had ik ze allebei in bad, ze waren erg vies en erg moe. Dus na het eten konden ze meteen door naar bed.



Iemand vroeg hier of Mini het nog steeds over K3 had, ter illustratie: We hadden het over het nieuwe prinsesje en ik vraag aan Pamman of hij weet hoe ze heet. Waarop Mini heel hard roept: KNORRIE! :D
Alle reacties Link kopieren
Hm, best wel een leuke naam voor een prinsesje :)  Leuk hè, hoe kinderen zo vol van zulke dingen kunnen zijn. O ja, Pammie, ik heb vanochtend ongeveer dezelfde schoenen voor mijn mini gekocht als jij voor de jouwe. Ik vond ze echt teringduur, maar er was niets anders leuks. Nou nog kijken of ik haar er morgen in krijg. Met haar nieuwe regenlaarsjes heeft me dat een paar weken gekost namelijk. Ze is niet zo van de veranderingen.  



Wat doen jullie eigenlijk met te klein geworden kinderschoentjes? Bij ons gaan alle kleren door naar nichtje en neefje, maar de schoenen niet en ik heb toch moeite om ze weg te gooien, dus staan er nu al zo'n 10 paar schoentjes overbodig te wezen in een hoekje. Dat kan natuurlijk zo niet doorgaan. Misschien kan ik er het het Leger de Heils nog blij mee maken of zo.



Elessie, beterschap met je keel!



Ik ga eens even een flinke onthaarsessie ondernemen en mezelf insmeren met zelfbruinende bodymilk. Ben beetje geschrokken van het weerbericht :P
Alle reacties Link kopieren
En een heel goede nacht gewenst voor Anky.
Alle reacties Link kopieren
Es, beterschap! Ook voor Bel. Hoe gaat het met haar op het potje? Esmannie heeft het namelijk weer opgegeven, hij wil nog maar heel af en toe op het potje. Ben dus benieuwd of Bel het wel volhoudt.

Poeh Anky je nacht klinkt niet fijn. Hoop dat het vannacht beter gaat.

Vietje weer opgeknapt?

Schoentjes staan hier te wachten op eventueel nog een zoon ;).

Esmini is alweer ruim 10 weken...niet zo piep meer dus.

Mmmm, morgenochtend even de tijd voor mijzelf omdat Esman op de creche is en Esmini gaat wennen daar. Ik denk dat ik onder de zonnebank ga of zo, even lekker genieten van de rust in huis. Kan ik dan even slapen en 's middags lekker aan de wandel met Mini of zo.

Vrijdag komt mijn moeder. Dan ga ik lekker naar de kapper, ook niet vervelend. Esman en Esmannie gaan ook, kunnen we met mooie kapsels op vakantie :D.



Zit overigens naar schokkend programma te kijken over tennisser John van Lottum en zijn vader. Dat er zulke vaders zijn :?.
Alle reacties Link kopieren
Altijd fijn als je haar goed zit op vakantie. Gaan jullie naar de zon Esmee?



Ik moest nog even wachten met ontharen tot de buuf haar babyfoon weer had opgehaald. Dat deed ze dus zojuist.



Schoentjes bewaren voor volgend kind is inderdaad een optie. Hoewel sommige exemplaren wel erg afgetrapt zijn. O ja, en over volgende kinderen gesproken: ben ongesteld geworden dus mijn cyclus doet het weer :D
Alle reacties Link kopieren
Goh Esmee, val je op jongere mannen ;)?



Ik heb vandaag 10 uur in de trein doorgebracht....
Alle reacties Link kopieren
En Nippa loopt op de schoentjes van Nippi, pasten prima en waren nog heel goed.
Alle reacties Link kopieren
vindt Esman dat leuk, naar de creche gaan? :D
Alle reacties Link kopieren
De jouwe was leuker Nippo ;) 



En 10 uur, dat valt nog mee. Was het de moeite waard?



Nu ben ik echt weg.
Gezellig Nippo :D 10 uur trein, er is hier ook een station, dus als je nog eens behoefte hebt om 10 uur in de trein te zitten weet je waar je naar toe kan :P



Koeky, fijn dat je cyclus het nog (of weer) doet.



Elessie heel veel beterschap voor jou en Bel. Klinkt pijnlijk, je keel.



Ik ben heel druk de hele week al, zus gaat bijna trouwen en er moet stiekem toch nog best veel geregeld worden op het laatste moment. Ben nog niet eens aan nieuwe kleren voor mezelf toegekomen :? maar weet niet of ik daar morgen nog zin in heb, heb vandaag al de hele middag geshopt. Wel hele leuke dingen gekocht, versierselen en kadootjes.

Er lagen ook nog 4 wassen te wachten, daar moeten er morgen nog 2 van. En we gaan vrijdag weg voor het hele weekend. Stress dus



Pammie, leuk, een avondje theater!

Wanneer horen we trouwens hoe het nieuwe koningskind echt heet ?(alhoewel Knorrie ook best leuk klinkt, maar daar zitten niet genoeg A's in waarschijnlijk )
Heb je een tienertoer gedaan Nippo :P?





Beterschap voor Belletje Elessie.





Ik wens mezelf eigenlijk ook wel een goede nacht, temeer daar Ankyman

nu in een restaurant in Londen zit en ik hem er dus niet uit kan

schoppen vannacht. Ik vrees wel met grote vreze, want Ankymannie is al

4 nachten aan het spoken.





Schoentjes gaan hier gewoon door naar Ankymannie, die op het moment dus

op rode schoentjes met roze bloemetjes loopt (ik ben dus gewoon echt te

lui om schoenen voor hem te gaan kopen :$). mini-Anky is ook niet zo van de veranderingen: een nieuwe jas kan soms weken drama betekenen.





Qua zindelijkheid hoor ik vandaag tot mijn stomme verbazing van de

leider van mini-Anky dat ze op het kdv wel op de WC plast. Dat vertelde

ze ook wel aan mij, maar het kind vertelt wel meer, dus ik nam het met

een korrel zout. En hier thuis wil ze nooit op het potje en nooit op de

WC. Wat doe ik fout.



Leider van mini-Anky en Ankymannie is trouwens wel een lekker ding

ontdekte ik vanmiddag (ik kom zelden meer op het kdv omdat ik nooit

meer haal en breng). Duidelijk homo, maar wel een erg smakelijke ;).
Alle reacties Link kopieren
Lekker genieten morgen, van je uurtjes zonder kinders. Mooie foto's in AK van het spul. Mini is alweer een hele dame.



Nou, dan duim ik voor je, Anky, voor een goede nacht. Moest wel lachen om die schoentjes. Trouwens, mini gaat hier ook regelmatig met een knalroze pyjama naar bed. Moet kunnen hoor.



Waarom 10 uur in de trein, Nippo?
Zo bedacht ik pas dat ik Ankymannie een roze slaapzak naar het kdv had meegegeven :$. Slaapt 'ie thuis heerlijk in, maar op het kdv is het toch weer even net anders.





Weten jullie wat trouwens het toppunt van goor is? Ondergepoepte

kleding 4 dagen in een afgesloten plastic zak in de kdv-tas laten

staan. Kwam ik vanmorgen achter. En bedankt Ankyman....
Ik ben trouwens wel benieuwd waar Nippo allemaal geweest is?
Och Anky, vergeet ik jou een betere nacht te wensen dan gisteren. Goed dat je nog ff langskwam, dacht ik er toch nog aan


Zo bedacht ik pas dat ik Ankymannie een roze slaapzak naar het kdv had meegegeven :$. Slaapt 'ie thuis heerlijk in, maar op het kdv is het toch weer even net anders.



Weten jullie wat trouwens het toppunt van goor is? Ondergepoepte kleding 4 dagen in een afgesloten plastic zak in de kdv-tas laten staan. Kwam ik vanmorgen achter. En bedankt Ankyman....





Ach, als de leider daar toch homo is snapt ie het vast wel ;)



En gatver de gatver!! laten staan voor hem tot ie weer terug is van zijn reis? ;)
Dankjewel Citronella! En de anderen ook trouwens. Ik hoop maar dat Ankymannie goed naar jullie luistert.





Hoe is het met de misselijkheid trouwens Citro?





En Eskindjes op Msn zijn inderdaad erg schattig. Esmini alweer 10 weken, wat gaat dat hard :o.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven