Slaapmutsen

09-04-2007 21:48 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welterusten!
Jij treft het dan ook niet met je buren Koeky. Ik weet niet of het bij ons een graadje erger is hoor. Die takkeherrie van buurman staat alleen aan als pa niet thuis is, en gelukkig is ie vaak wel thuis. Alleen op een mooie zondagmiddag als je net lekker in de tuin zit ofzo, is het wel erg irritant. Je kunt elkaar niet eens verstaan :?



Meave, ga je dit jaar wel een kadootje krijgen denk je?? :P
Alle reacties Link kopieren
Is ook zo, Meave is tegelijk met oudste jarig. Het is inderdaad te hopen dat er dit jaar wel iets voor je is ;).
Alle reacties Link kopieren
Nou, Citro, ik vind brommers k*tdingen. Wij wonen aan een recht stuk weg en de buurtjongens vonden tot een paar jaar terug nodig om op dat stukje weg te oefenen in het rijden op het achterwiel. Lekker constant gassen en dan heen en weer. Grrrr.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik snapte het wel hoor. Wij hadden trouwens vorig jaar ook zoiets in een kampeerboerderij, mijn oma werd toen 90. Dat was best leuk, maar meisje was toen 10 weken en het was in Noord-Groningen, niet echt naast de deur. Heb toen ook slecht geslapen. Oma vond het echter allemaal geweldig en daar gaat het natuurlijk om. Ik vroeg me nog even af hoe oud jouw mini is Remma? Ik weet eigenlijk niet eens hoe de samenstelling jongens/meisjes is bij jou. Ik weet alleen dat je van allebei wat hebt. 



Citronella, wat ik net vertelde was dus vroeger. Tegenwoordig valt het best mee. Maar ik wil eigenlijk nooit meer bovenburen.
Nee bovenburen is geen feest. In onze vorige flat hadden we bovenburen waarvan we altijd van het "klussen" mee konden "genieten" (negen maanden later hadden ze een kind en verhuisden naar een groter huis ;) en onderburen die nogal van panfluitmuziek hielden :? getverdegetver, ik kon die panfluit op een gegeven moment wel schieten.

Maar die brommer is ook irritant ja. Ik snap werkelijk niet waarom je dat ding iedere avond zo hard mogelijk stationair moet laten draaien voor het huis.



Wat wou ik nog zeggen. Weet het niet meer..
Alle reacties Link kopieren
Mini is van september, Koeky, dan wordt hij 2. Middelste is een meiske, zij wordt eind oktober 4 . Oudste is een jongen, hij wordt overmorgen 6. Ik ben 33, Remman 32 .
Hier weinig Koninginnedag behalve dan dat Pamman eindelijk een vlag met toebehoren heeft gekocht en meteen opgehangen. Ik wilde het al 3 jaar maar nu Mini het vroeg kon het acuut :P Staat zo feestelijk.



Wat schoonouders betreft; we vragen al 4 jaar of ze asjeblieft niet willen roken bij de kinderen (of toen ik zwanger was). Alleen voor schoonmoeder is dat blijkbaar erg lastig. Maar het jochie hééft verdorie astma, we kwamen bij hun aan met een ondergekotst kind omdat hij zo moest hoesten in de auto en dan nóg kun je niet even met je peuk naar buiten. Pamman heeft overigens ook astma maar dat is ook geen reden om niet bij hem te roken. Aan mijn pa hoef ik het ook niet te vragen, die gaat gewoon buiten staan. Ook in zijn eigen huis.



Ik hoorde het gelukkig pas achteraf want ik was buiten. Vind het zo verdrietig voor Pamman dat er ook niet naar hem geluisterd wordt. Dat hij eerst boos moet worden om iets gedaan te krijgen.



Ik ga lekker slapen, morgen weer aan die Arbeit.



Trusten meisjes
Alle reacties Link kopieren
Okee, dan zijn jouw twee jongsten dus ongeveer even oud als mijn kinderen Van die middelste wist ik dus wel hoe oud ze was, omdat je toen zei dat je ook op het nov 2003 topic zat (waar wij elkaar dus nooit getroffen hebben). Ik ben ook ouder dan Koekenman, wel bijna twee maanden! Hij heeft wel veel langer en later gestudeerd dan ik, dus vroeger moest ik hem onderhouden :P

 

Citronella, ik moet wel erg lachen om al die verhalen. Wij hebben ooit in een motel eens mogen meegenieten van het klussen van de buren (en op een camping trouwens ook een keer, ongeveer 2 meter naast ons, overdag! :o). Ik vond het ontzettend ranzig.
Dan zijn jouw twee oudsten en de twee jongsten van Remma even oud als die 2 van mij ;)



Klussers noiot zo meegemaakt gelukkig, ik zou ernstig plaatsvervangend beschaamd zijn. Buren zijn leuk hier gelukkig. Wel ooit een stel onder me gehad die de wekker niet hoorde en ze lieten 'em om half 6 al afgaan en dan anderhalf uur snoozen. Ik hoorde 'em wel. Knalchagerijnig werd ik er van.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook geen vlag. Ik dacht altijd dat we wel zo'n ding aan de muur hadden om de vlag in te steken, maar ik zag vandaag dat zelfs dat niet zo is. Dus al hadden we een vlag, dan zouden we hem niet uit kunnen hangen.



Onbegrijpelijk hoor Pammie, van je schoonmoeder. Het interesseert haar blijkbaar gewoon niet. Ik ken best veel mensen met gestoorde schoonfamilies, maar ik ken geen oma's die zich niet bekommeren om de gezondheid van hun kleinkinderen. Echt onvoorstelbaar.  



Ik ga ook slapen. 't is al laat.
Alle reacties Link kopieren
Ha, ik lees net dat Pamman een vlag heeft gekocht dus heb Remman gevraagd onze vlag binnen te halen ;). Er hingen er nog meer in de straat, zei hij.



Mijn vader rookte ook altijd buiten als wij bij mijn ouders waren. Nu is hij al een paar jaar gestopt.



Op het familieweekend mocht er ook niet binnen gerookt worden, gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Snurkende mensen vind ik ook hinderlijk, helemaal op een camping. Onze buren geven trouwens ook vaak een showtje weg 's avonds laat. Als ik in de tuin sta is het helemaal dolle pret, hun slaapkamerraam staat altijd op een kier. Ook leuk voor de mensen die langs lopen, trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Yep, ongeveer wel, alleen is het bij jullie eerst meisje en daarna jongetje en bij mij is het andersom.



Nu ga ik echt
Heej, vlag moet binnen zijn voor zonsondergang!



Hier in de straat heeft iemand de vlag ooit eens ruim 2 maanden buiten laten hangen. Hing buiten ter ere van de geboorte van hun kind. Ik moest toen bijna bevallen en werd er ontzettend kriegel van. Dus best wel een kattige opmerking gemaakt en toen wassie snel weg. Zwangerschapshormonen, kon er niets aan doen :$



Koeky, voor €8 heb je een vlag met alles wat je erbij nodig hebt :)
Vorig jaar hadden we een Brits gezin achter ons staan en die moeder kon alleen maar hysterisch SHUT UP kon gillen naar één van de hun drie bloedjes van ettertjes. De he-le-god-gan-se dag. En in zo'n tent hoor je echt alles.
Alle reacties Link kopieren
Kijk, dat vind ik nou nog erger om te horen dan snurken of sexen, zo'n viswijfende moeder op de camping.



Een beste scheet kun je trouwens ook niet laten in zo'n tent, die knalt meteen de hele camping over.
Alle reacties Link kopieren
Heb alle kinderen ondergebracht: kdv en nso. Heerlijk.



Morgen dus verjaardag oudste. Er komt welgeteld 1 persoon, mijn moeder. Het gaat me wel een beetje aan het hart. Ik ga zo naar het winkelcentrum om cadeaus te kopen. Ga lekker veel kopen voor hem, kan me niks schelen. En een hele mooie taart. Zo.
Alle reacties Link kopieren
Hi buuffies....



Pssstt... Remma. Vrolijk is zo lollig door een raadseltje in ons topic te zetten maar jij werkt niet echt mee ;) en nu ben ik nog veel neiuwsgierigergerger.



Wij hadden vorig jaar op de camping geen wekker nodig. Onze gassende buurman lanceerde iedere ochtend onze wake up scheet.

En hé... ik ben niet vies van een wind, maar deze boef kon er wat van.

Ja, en dan 's middags een sociaal praatje met de beste man maken en vooral proberen niet aan zijn scheetvermogen te denken :D
Alle reacties Link kopieren
Vlaggen doen we hier niet aan hoor, ben niet zo koningsgezind. Helemaal niet eigenlijk.

We zijn naar de vrijmarkt geweest, maar dat was niet veel hier. Verder lekker in de tuin bezig geweest.

Sok, ik ga er niet vanuit dat onze kinderen per definitie met elkaar op kunnen schieten hoor. (zou leuk zijn natuurlijk) Maar ik merk wel in mijn omgeving dat als er veel tijd tussen zit (jaar of vier) dat het lastig is met uitstapjes omdat ze dan allemaal in een andere fase zitten. Belangrijkste is gewoon dat wij toe waren aan nog een kind op dat moment (Esman nog eerder dan ik) en we zijn er voor gegaan en gelukkig is het ook nog eens snel gelukt (want plannen kan natuurlijk niet).

Op de camping kom ik nooit, dus gelukkig hoor ik dat soort dingen ook niet op vakantie. Heb genoeg aan mijn eigen snurkende vent ;).

Mini heeft vandaag weer prikken gehad, ze slaapt bijna alleen maar. Ben dus druk aan het schoonmaken nu Esmannie ook in bed ligt. Heb het gevoel dat mijn huis schoon moet voor ik donderdag weer begin met werken, verlate nesteldrang of zo.

Remma wat sneu voor oudste. Is iedereen op vakantie of zo?

Ben je geslaagd qua cadeautjes en taart en zo?

Jullie weekend klinkt wel geslaagd. Jammer dat Mini wat overprikkeld was.

Citro, hoop dat jullie er samen goed uitkomen. Hier ook weleens discussie, maar niet zo heftig als bij jullie. Toen ik zwanger was, was het wel heftiger. Gewoon omdat ik heftiger reageerde.

Die schoonouders van jou klinken echt als een feestje Pammie... Die mijne zijn niet fijn, maar halen het niet bij die van jou. Roken bij kinderen, ik snap het werkelijk niet. Zeker niet met de achtergrond van Mannie.

Nijntjemusical, laatst las ik al over K3. Ik kan niet wachten op dat soort dingen, lijkt mij erg gezellig. Koeky, ik ben niet echt een babymoeder hoor. Vind het eerste jaar wel heel bijzonder en geniet ervan omdat er zoveel veranderd. Steeds weer nieuwe dingen die ze kunnen en ontdekken, dat vind ik gewoon genieten.

Nu Esmannie eenmaal kletst, vind ik dat ook erg gezellig.

Es, hoe is het met Bel en het potje? Esmannie wilde er een tijdje niet op en gisteren na het bad wilde hij wel weer zitten en ging plassen toen we dat zeiden. Knappe jongen haha.

Zo, nu maar weer eens een was uit de machine halen. En dan buiten zitten met een kopje thee en een koekje, heb ik wel verdiend vind ik.
Wat jammer Remma, dat alleen je moeder komt. Waarom komt er verder niemand? Nog geslaagd voor de kadootjes?



Esmee, donderdag al weer werken :o Dat gaat vlot!

Maar het is veel te mooi weer om te poetsen hoor.



Ik denk dat onze discussies ook heftiger zijn omdat ik zwanger ben Esmee. Maar ook omdat ik vind dat je met een kind niet steeds kan zeggen: geen zin, ben moe, doe jij het maar, etc. Dan zadel je steeds je partner ermee op. Want sommige dingen moeten nou eenmaal gewoon gedaan worden. Vroeger toen we nog met zijn 2-en waren, zei hij ook regelmatig : geen zin, doe ik morgen wel, of iets dergelijks en dan was het niet zo erg, hoogstens irritant. Maar nu kan dat vaak gewoon niet.
Getverderrie Wind, dat is niet zo fijn wakker worden :D
Alle reacties Link kopieren
Iedereen is op vakantie inderdaad en mijn vader moet naar een kremasie. Het is niet anders.
Alle reacties Link kopieren
Balen zeg, ook niet leuk voor het joch :(.
Alle reacties Link kopieren
De andere opa's en oma's, ooms, tantes en vriendjes, allemaal op vakantie? Of heeft hij er niet zoveel?
Alle reacties Link kopieren
Schoonouders op vakantie, zus en zwager op vakantie, schoonzus en zwager werken, vader op crematie. Feestje voor vriendjes geven we volgende week woensdag.

Waarschijnlijk wippen er wel vrienden langs, met hun kinderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven