Slaapmutsen

09-04-2007 21:48 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welterusten!
Alle reacties Link kopieren
Mee eens hoor Citro. Sommige dingen moeten nu eenmaal gebeuren met kinderen. Bij veel anderen lees ik om de beurt uitslapen, klinkt erg lekker maar doen wij eigenlijk niet echt. Soms wel, maar niet structureel. Moet eerlijk zeggen dat Esman wel een grote steun was tijdens zwangerschap van Mini. Door Pfeiffer mocht ik natuurlijk weinig. Maar ervaring leert dat je mannen heel duidelijk dingen moet vragen (én opdringen :)), anders doen ze het niet.



Oh, Mini wil eten...later. (arme kind is trouwens flink beroerd van haar prik van vanmorgen)
Alle reacties Link kopieren
En anders kom ik toch gewoon de taart opeten Remma :P



Om en om uitslapen doen wij ook niet, Nipman gaat er altijd uit :$
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik heb wel heerlijke verse aardbeienvlaai van de Hema....mjammie.
Alle reacties Link kopieren
*kwijlende smiley*
Dat vind ik nou sneu Remma, dat er niemand is. Verwen hem maar lekker, gelijk heb je.



Hier niks, Pamman is Mini naar bed aan het brengen. Mannie ligt nog te babbelen. Hij is chagerijnig, vanmorgen om half 8 moest ik hem wakker maken terwijl hij altijd tussen half 7 en 7 begint te ouwehoeren. En vanmiddag heeft hij 4,5 uur geslapen (4,5!!!). Vrees dus dat er iets aan zit te komen.



Ik duik de keuken in, als die opgeruimd is kan ik gestrekt.
Alle reacties Link kopieren
proef maar vast even



Ooooooooooh die is lekker Remma!



Gaan jullie vast een nieuwe titel bedenken...? Ik had vandaag een creatieve dag dus hier weinig soeps aan inspiratie. Ehm....





ehm...



ehm....
Alle reacties Link kopieren
Denk denk denk...





Alle reacties Link kopieren
Hadden we niet al zoiets als Mutsenmaffia?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij hebben we die al gehad inderdaad.



Kan ook niet echt iets bedenken.
Alle reacties Link kopieren
we hebben nog 16 berichten om iets te bedenken. Mag ik ondertussen even gal spuwen? waarom heb ik een vent met conflictvermijdend gedrag?

akkefietje van niks natuurlijk: hij had gekookt, maakte nog een extra slavink. hij moest ondertussen naar de WC en vroeg of ik de slavinken even om wilde draaien. Dat wilde ik wel, maar meneer had in een ienie-minie pannetje ong een half pakje boter geflikkerd, met als gevolg dat het behoorlijk spatte: op mijn nieuw broek en T-shirt.

daar baalde ik van, want a: vetvlekken zijn rotvlekken en b: het deed zeer. dus ik zei dat hij niet zoveel boter moest gebruiken en dat ik baalde. Sputter, sputter. dat hij er toch niet express deed. nee, dat moest er nog bijkomen ook. 'wat moet ik dan zeggen?' Nou, sorry bijvoorbeeld? welnee,

en het gaat natuurlijk helemaal nergens over, maar daar word ik dus uitermate narrig van en ben van zins de hele avond te mokken.:@

grumbel
Hihi Sokje, ben je zwanger ofzo ;).
Moppermutsen?
Alle reacties Link kopieren
ik muts dus ik besta?

mutsen around the world?

mutsen have more fun?





ben ook wel voor mutsen-mafia hoor. hadden we die echt al eens gehad? kan het me niet herinneren
Alle reacties Link kopieren
Hihi Sokje, ben je zwanger ofzo ;). 
Moi? ;). weet je, het ergste is: ik reageer altijd zo!

dit is natuurlijk niet de eerste keer dat meneer niet met kritiek kan omgaan, een normaal 'sorry', of 'wat vervelend voor je' is nog nooit over z'n lippen gekomen.

hij is nu thuis van de Praxis

grumbel
Remma, wat sneu voor oudste dat iedereen op vakantie is morgen.

Hopenlijk heeft hij toch nog een leuke dag. Heb je nog iets leuks voor

hem kunnen komen. Die aardbeienvlaai klinkt erg goed, jammer dat

Remstad een beetje uit de buurt is.





Hier is mini-Anky nog wakker, zat net rechtop in bed. Raar kind, als ik

haar de middagslaap over laat slaan gaat het einde van de middag

helemaal mis, maar als ze wel 1.5 uur in bed ligt (waarvan ze denk ik

maar een half uur slaapt) is ze de hele avond wakker. Op zich is ze

niet vervelend, alleen zingt ze een beetje hard, waardoor Ankymannie

weer af en toe wakker wordt.





Hopen dat Pammannie niet ziek gaat worden Pammie. Sliep hij bij de gastouder zolang?





Ik ga even relaxen; ik werk nu 3.5 maand en het werk begint op stoom te

komen. Vanuit het hele bedrijf komen er projectjes en vragen binnen

(men begint mijn bureau te vinden). Op zich heel leuk, maar het moet

naast mijn gewone werk en daar loopt ook nog een omvangrijk

verbetertraject. En elke keer kom ik weer dingen tegen die echt beter

kunnen en vooral moeten. Ik moet dus goed plannen en ook sommige dingen

afschuiven en da's soms best lastig als het leuke dingen zijn. Enige

voordeel is dat ik met een 5 daagse werkweek ook nog dingen had moeten

afschuiven, dus ik hoef geen spijt te hebben van parttime werken.
Moedermutsen

Megamutsen

Mutsomania

Geklutste mutsen



En nu ben ik vergeten waar ik op wilde reageren. Oh ja, verjaardag Oudste... Sneu Remma. Kun je niet een leuk schoolvriendje mee naar huis nemen?
Alle reacties Link kopieren
* biedt excuses aan voor ego-verhaal *

ja remma, sneu voor oudste; kan me voorstellen dat je dan zin hebt om hem eens extra te verwennen. Mijn zusje is 9 juli jarig (dag voor Poek) en ik kan me nog levendig voor de geest halen hoe vaak er maar een paar vriendinnetjes op haar verjaardag kwamen, omdat de rest op vakantie was. Familie kwam sowieso niet, te ver weg. Nooit leuk
Alle reacties Link kopieren
Egoverhaal geeft niks, bovendien, ik zou net zo pissed worden. Wat zeg ik? Ik ben dan ook altijd net zo pissed. En ik ben niet eens zwanger. Dus.



Het is hier meivakantie, dus ik kan geen vriendje uit school meenemen. De meesten zijn trouwens uit logeren begreep ik, vandaar dat we het feestje ook volgende week doen.



Mijn zusje heeft een familieweekend, van haar schoonouders, in Euro Disney. Zij voelde zich zo schuldig dat ze me afgelopen weekend, op ons familieweekend, een tas met vier cadeautjes heeft gegeven. Op elk cadeautje is een foto geplakt: van haar, van oudste's oom, van zijn nichtje en van zijn neefje. Zo "geven" zij toch nog iets aan hem. Als ze dan echt op visite komen, dit weekend, dan krijgt hij nog een cadeau.

Dusss, oudste wordt goed verwend. Ik ben ook goed geslaagd vanmiddag.



Klinkt erg druk, Anky, je werk. Ik heb wel het idee dat je het fijn vindt om weer te werken.
Mokkende Mutsen?



Hihi Sok, was wel een vermakelijk verhaal hoor. Lachen om andersmans ruzietjes (zolang het geen echt ellendige dingen zijn uiteraard) doet je eigen ruzietjes weer vergeten.



Volgens mij hadden we de mutsenmaffia nog niet gehad. En anders, to muts or not to muts?



Remma, da's wel heel sneu ja, dat iedereen weg is. Hopelijk komen er nog wat vrienden aanwaaien.



Ik ben een beetje in de koopstemming geloof ik. Zaterdag hadden we al het een en ander gekocht en vandaag was ik bij de zeeman (je moet het maar net treffen daar, maar nu trof ik het dus) voor 10 euro een joggingbroekje, een pof kortebroekje, een shirtje en een setje kettinkjes voor mini gekocht. Hoe is het mogelijk. ;)



Anky, klinkt lekker druk op je werk.
Alle reacties Link kopieren
Mutsen in mei

Meimutsen

Malle mutsen

Maffe mutsen

Maffe mutsen in mei

Malle mutsen in mei

Malle meimutsen

Maffe meimutsen

Mutsende meiden

Meiden met muts



Dus.
Alle reacties Link kopieren
Mooie mutsen

Miepende mutsen

Moedermutsen

Mamamutsen



We kunnen nog jaaaaaren vooruit.
Alle reacties Link kopieren
Montere mutsen

Melige mutsen

Materiele mutsen

Motormutsen
Alle reacties Link kopieren
Maagedelijke mutsen :o
Alle reacties Link kopieren
-e

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven