Slofjes

24-08-2016 14:34 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben druk op zoek naar slofjes of schoentjes voor mijn zoontje.. nu is het er natuurlijk te warm voor, maar voor als het straks kouder wordt..

Het grote probleem is dat hij een hele hoge wreef heeft, dus slofjes van hema ofzo passen hem niet.



Wie heeft er de gouden tip? Zoontje zal straks maat 20 nodig hebben denk ik
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon van die zachte stoffen dingen? Die passen altijd



Zoets: http://www.superslofjes.n ... s-babypantoffelsaspx.aspx
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Google is op aapies baby schoenen en slofjes.
Alle reacties Link kopieren
Toevallig heb ik vorige week een paar slofjes bij de Zeeman gekocht, dochter van 10 maanden trekt altijd alles uit wat aan haar voeten (of op haar hoofd) zit, maar dit heeft ze de 2 keer dat ik ze even aangedaan heb aan gelaten. Makkelijk aan te krijgen!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou nu echt nog geen slofjes gaan kopen voor zo een kleintje, ze groeien zo snel tegen de tijd dat je ze nodig hebt zijn ze te klein of je koopt ze nu iets groter en dan groeien zijn voeten nauwelijks, zul je altijd zien.. Ik zou tegen die tijd eens gaan kijken, sloffen zijn er meestal zat dus die vindt je dan ook wel. Zulke slofjes als "handigmetgeld" laat zien past bijna altijd wel.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Waar heb je ze voor nodig? Om binnen mee te kruipen of ook voor straks buiten als het koud is en regent?



Toen dochter nog niet kon lopen had ze een paar van Polarn o Pyret met van die waterdichte stof, die bleven redelijk zitten en zijn flexibel dus passen lang. Warmte was voor ons belangrijk omdat we haar droegen en ze dus niet in een warme voetenzak oid kon.



Met maat 20 kon zij overigens al lopen en droeg ze Shoesme babyproof schoentjes.
https://ae01.alicdn.com/k ... Infant-Shoes-Slippers.jpg



Bij aliexpress hebben ze overigens altijd goedkope babysloffen van leer. Koop ik zelf ook altijd, prima kwaliteit. Dan kun je voor hetzelfde geld als de dure, wat meer maten kopen. (En het vervangen ervan doet niet zo'n pijn aan de portemonnee, hier versleten ze nogal door het buiten kruipen). Zoeken op ' leather baby mocassins' ofzo.
Ik heb ze pas gekocht toen mijn dochter anderhalf was en goed liep. Rond de periode dat ze gaan lopen is het beter dat ze op blote voeten lopen. Scheelt wel dat wij vloerverwarming hebben, ik weet niet hoe dat bij jou thuis is?
Alle reacties Link kopieren
Thuis heeft hij altijd blote voeten, of soms sokken.. hij loopt nog niet (is bijna 9 maanden), maar ik verwacht dat het niet meer heel erg lang gaat duren... maar de slofjes zijn voornamelijk bedoeld voor buiten, bijvoorbeeld als hij op de fiets zit.. dat lijkt me zo koud met alleen sokjes. Zelfde wanneer hij in de wandelwagen zit..



Ik ga ze nu ook nog niet halen, maar ik wil wel vast kijken welke handig zijn
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Alle reacties Link kopieren
Ewers Stoppi. Fijn en niet duur.

Alle reacties Link kopieren
Oh, niet om buiten mee te lopen idd. Daarvoor heb ik ook soortgelijke slofjes als handigmetgeld destijds bij de Zeeman gekocht.
Alle reacties Link kopieren
quote:04012016 schreef op 24 augustus 2016 @ 16:24:

Thuis heeft hij altijd blote voeten, of soms sokken.. hij loopt nog niet (is bijna 9 maanden), maar ik verwacht dat het niet meer heel erg lang gaat duren... maar de slofjes zijn voornamelijk bedoeld voor buiten, bijvoorbeeld als hij op de fiets zit.. dat lijkt me zo koud met alleen sokjes. Zelfde wanneer hij in de wandelwagen zit..



Ik ga ze nu ook nog niet halen, maar ik wil wel vast kijken welke handig zijnDat was ook de reden waarom ik slofjes gekocht heb. Ons meisje is 10 maanden en loopt wel langs de tafel en bank etc maar nog niet los. Thuis ook altijd op blote voeten, en buiten als het wat frisser is sokjes of schoentjes, maar die trekt ze vaak dus uit. Daarom nu slofjes gekocht gewoon bij de Zeeman, als ze echt gaat lopen heb je schoentjes nodig met een beter voetbed maar voor nu prima!
Alle reacties Link kopieren
Kickies!! Zo stoer!
Alle reacties Link kopieren
In ieder geval niet die fleece-dingen van Lodger! Wat een ondingen...
Alle reacties Link kopieren
Hier goede ervaringen met Aapies

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven