tips voor leuk dagje met de trein?

23-07-2007 13:42 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik woon in de buurt van Eindhoven en ik wil graag deze week een keer met mijn mannetjes van net 3 en 4,5 jaar een dagje met de trein ergens heen gaan. Heeft iemand van jullie nog leuke tips? Graag iets wat op loopafstand van een station is. Ik hoor het graag!

Groetjes Tasja
Alle reacties Link kopieren
Ouwehands Dierenpark in Rhenen?
Alle reacties Link kopieren
http://www.ouwehand.nl/
Alle reacties Link kopieren
Het spoorwegmuseum in Utrecht. Vanaf Utrecht CS kun je daar ook weer met de trein heen, met een paar minuten ben je er. Voor kinderen in de leeftijd zoals die van jou heel leuk, dat museum. Maar misschien iets teveel treinen ineens? (of zijn ze al vaker met de trein geweest, mijn jongens - 2 en bijna 4 - zijn totaal treinofiel en die kun je niet genoeg treinen voorschotelen)

xx lisa.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ze zijn nog nooit eerder met de trein geweest, maar vinden treinen wel erg leuk, daarom had ik beloofd dat we deze vakantie een dagje zouden gaan treinen. Zijn er nog meer ideeën?
Alle reacties Link kopieren


Ja leuk, met de trein een dagje uit! Mijn kids zijn wat ouder dan die van TO, maar ik lees vrolijk mee! (dus tips voor oudere kids ook graag!)

Alle reacties Link kopieren
Tasja, ik woon in dezelfde regio en heb hetzelfde plan. Alleen zijn mijn kinderen iets kleiner 3,5 en 1,5. Wij dachten aan het Dick Bruna museum in Utrecht. Leuke afstand om te doen moet de trein, ik weet alleen niet hoe ver het van het station af is. Maar ik weet zeker dat mijn kinderen een ritje met de bus ook leuk vinden.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Wat dacht je van het Spoorwegmuseum? Is volgens mij ook in (de buurt van?) Utrecht.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, was te snel met mijn reactie. Zag dat Lisa hetzelfde idee al had geopperd:$
Alle reacties Link kopieren


Hallo allemaal!

Ik woon in de buurt van Eindhoven en ik wil graag deze week een keer met mijn mannetjes van net 3 en 4,5 jaar een dagje met de trein ergens heen gaan. Heeft iemand van jullie nog leuke tips? Graag iets wat op loopafstand van een station is. Ik hoor het graag!

Groetjes Tasja






Wij gaan binnenkort met de trein naar Schiphol met onze 2 jongens!!

Vliegtuigen kijken....patatjes eten.

De trein stopt op schiphol zelf dus dat is ideaal.

Misschien een idee?
.
.
Alle reacties Link kopieren
Tasja, ik woon in dezelfde regio en heb hetzelfde plan. Alleen zijn mijn kinderen iets kleiner 3,5 en 1,5. Wij dachten aan het Dick Bruna museum in Utrecht. Leuke afstand om te doen moet de trein, ik weet alleen niet hoe ver het van het station af is. Maar ik weet zeker dat mijn kinderen een ritje met de bus ook leuk vinden.




is maar ongeveer 10 minuutjes met lijn 2; een schattig klein busje. Prima te doen dus!!



veel plezier en groetjes,

emma
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde jullie nog weten wat ik uiteindelijk heb gedaan. Ik ben naar Den Bosch gegaan met de trein. Heen de stoptrein en terug de intercity. In Den Bosch heb ik een rondvaart gedaan over de Dommel en De Dieze (duurt ongeveer een uur), daarna nog lekker wat drinken in de stad. Op de terugweg naar het station uiteraard nog even langs de bakker voor de Bossche Bollen... en toen hadden wij een heerlijk dagje gehad. Nog bedankt voor alle reacties!

Groetjes Tasja
Alle reacties Link kopieren


quote: bertje_ reageerde



Tasja, ik woon in dezelfde regio en heb hetzelfde plan. Alleen zijn mijn kinderen iets kleiner 3,5 en 1,5. Wij dachten aan het Dick Bruna museum in Utrecht. Leuke afstand om te doen moet de trein, ik weet alleen niet hoe ver het van het station af is. Maar ik weet zeker dat mijn kinderen een ritje met de bus ook leuk vinden.



is maar ongeveer 10 minuutjes met lijn 2; een schattig klein busje. Prima te doen dus!!



veel plezier en groetjes,

emma





Dankjewel :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven