Traktatie jongen 7 jaar

01-04-2015 22:20 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week vrijdag wordt mijn zoon 7 jaar, maar omdat ik helaas di. wo. én do. geen tijd heb ben ik dus op zoek naar een traktatie die ik ruim van te voren kan maken. Hij had zelf hele leuke "hamburgers" van muffins uitgezocht en dat leek me ook erg leuk om te maken, maar deze kan je natuurlijk niet zo lang bewaren. Ik weet dat je ze kunt invriezen maar dat zou betekenen dat ik ze vrijdagochtend voor schooltijd nog zou moeten opmaken. Dat wil ik eigenlijk liever niet.



Hebben jullie misschien leuke suggesties? Hij houdt van voetbal, Star Wars, Spongebob en de film Big Hero6 vond hij ook erg leuk.



Alvast heel erg bedankt! :-)
appel
Alle reacties Link kopieren
Zoiets?



en dan alleen even 's morgens snel de prikkers er in



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Muffins bakken en invriezen, ontdooien en dan versieren met toppers van eetbaar papier. Die kun je kopen met een print erop, bijv van een favoriet tv figuur. Zag ze bij de action liggen van smurfen en barbie bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
google eens op hippe trakatie.
Alle reacties Link kopieren
Hier hebben ze ooit schildpad van wafels getrakteerd. Wafels per stuk verpakt (lidl) kop, staart en pootjes was een print. Op verschillende kleuren geprint, zag er heel leuk uit. Was wel veel knipwerk.

www.party-kids.nl zoek op schildpad. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Hier heeft BGB honderden geplakt; Trakteren op KDV voor de niet zo crea - bea's...
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ja anders zit ze weer de hele avond te knippen en te plakken. het mens heeft ook een leven
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 01 april 2015 @ 22:33:

Hier heeft BGB honderden geplakt; Trakteren op KDV voor de niet zo crea - bea's...Precies; ik blijf niet aan de gang.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://www.laurasbakery.nl/zoete-cake-frietjes/



Vooruit; ééntje dan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Als je echt lui wil doen dan google je op traktatietaart.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 01 april 2015 @ 22:33:

Hier heeft BGB honderden geplakt; Trakteren op KDV voor de niet zo crea - bea's...



Het kind wordt 7 hoor. Duh.

Gewoon iets plakken wat bij zijn leeftijd past ja.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren






http://taartenacademie.nl/trakteren-op-een-drolletje/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren




http://taartenacademie.nl/merengue-spookje/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Zoals oma altijd zei, gewoon tijd máken. Je bent vast niet van 7 tot 23 uur weg toch. Kind is niet iedere week jarig hé. Beetje sneu om daar niet even éen uurtje voor vrij te maken.
Alle reacties Link kopieren
En moet er sowieso iets gefröbeld worden als traktatie?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 01 april 2015 @ 23:09:

En moet er sowieso iets gefröbeld worden als traktatie?



Kan kind zelf maken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Nog een idee voor de juffen/meestertraktatie:



Koop wat doosjes cup-a-soup, dan kan elke leerkracht een soepje kiezen. Ik vond dat een leuk idee, ipv koek of chocola.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Die laatste is leuk, BGB!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hertjehertje schreef op 01 april 2015 @ 23:18:

Nog een idee voor de juffen/meestertraktatie:



Koop wat doosjes cup-a-soup, dan kan elke leerkracht een soepje kiezen. Ik vond dat een leuk idee, ipv koek of chocola.Gatver
Alle reacties Link kopieren
Zakkie chips
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Zakje paaseitjes met iets moois erop.

Zoon is nog maar een kleuter, maar wat waren ze blij met een handvol eitjes die ze zelf in één keer op konden eten. Vriendjes ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 01 april 2015 @ 23:07:

Zoals oma altijd zei, gewoon tijd máken. Je bent vast niet van 7 tot 23 uur weg toch. Kind is niet iedere week jarig hé. Beetje sneu om daar niet even éen uurtje voor vrij te maken.Klopt! Maar een gulden middenweg is ook goed :-) Toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Madderijn schreef op 02 april 2015 @ 06:38:

Zakje paaseitjes met iets moois erop.

Zoon is nog maar een kleuter, maar wat waren ze blij met een handvol eitjes die ze zelf in één keer op konden eten. Vriendjes ook.



En de paaseitjes zijn lekker goedkoop een week na Pasen Maar hij is wel gek van chocola, dus wat dat aangaat zou hij er wel blij mee zijn.

Bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven