Traktatie kind 1 jaar creche

25-05-2016 13:03 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand leuke tips?
Alle reacties Link kopieren
Je kind wordt 1? Ik zou niks trakteren. Maar dat ben ik.
De lekkerste melk komt van Mampina
Alle reacties Link kopieren
Een cake voor de juffen en een watermeloen voor de koters.
Wij hadden bellenblaas versierd. Ze hebben er veel lol om gehad. Ik zou niets te eten trakteren
Alle reacties Link kopieren
Een rijstwafel met zo'n koekiemonster erop. Nijntje koek met iets erop geplakt. Of een doosje rozijntjes. En vergeet vooral niet iets mee te nemen voor de leidsters
Alle reacties Link kopieren
Ik had een kist met mandarijnen en op die mandarijnen een kattengezicht getekend. ('dikkie dik')



persoonlijk houd ik niet zo van de 'goodiebags' die je soms meekrijgt, zeker voor de allerkleinsten is dat alleen maar spul waar ze niks aan hebben.
het is wat het is
Alle reacties Link kopieren
Rozijntjes . De doosjes kun je evt versieren met een leuke sticker.



Knijpfruitjes



Nijntjekoekjes
Alle reacties Link kopieren
Ik heb volgens mij op die leeftijd steeds knijpfruit getrakteerd. En dan in een versierde mand, zodat het er gezellig uit zag.

Ik laat ze ook altijd iets trakteren wat die dag gewoon opgaat, geen tasjes mee naar huis.
Alle reacties Link kopieren
Nee daarom, omdat er ook baby's van 3 maanden bij zitten idd geen eten

Vind een kleinigheidje wel leuk, maar dus geen idee wat.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ik heel blij zou zijj als mijn dochtertje onder de 1 , een knijp fruit / kinder "snoepjes" eet op de creche , heb dan liever dat ze het bewaren tot ik d'r kom halen dan kan ik zelf bepalen wat oo er mee doe



Maar goed dochter is hier ook over paar mnd 1 en ik denk dat we idd wat fruit of een soepstengels oid doen . en een kleinigheidje (denk aan mini samba bal of bad eendje) erbij doe.
Alle reacties Link kopieren
Kleinigheidje (speelgoedje oid) ook weer niet te mini natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Wieoowiej schreef op 25 mei 2016 @ 13:19:

Nee daarom, omdat er ook baby's van 3 maanden bij zitten idd geen eten

Vind een kleinigheidje wel leuk, maar dus geen idee wat.



Zeg dat dan direct.

Dan ga je naar de action en scoor je meuk (waar die babies van 3 maanden ook niks aan hebben he...).
Alle reacties Link kopieren
quote:Wieoowiej schreef op 25 mei 2016 @ 13:19:

Nee daarom, omdat er ook baby's van 3 maanden bij zitten idd geen eten

Vind een kleinigheidje wel leuk, maar dus geen idee wat.



Je doet het alleen voor jezelf he, je kind heeft nog geen weet van 'jarig' en 'trakteren'



Dus doe iets wat je zelf leuk vindt, als je vindt dat het moet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:-Suze- schreef op 25 mei 2016 @ 13:37:

[...]





Zeg dat dan direct.

Dan ga je naar de action en scoor je meuk (waar die babies van 3 maanden ook niks aan hebben he...).Drie maanden en getrakteerd worden.
H
Alle reacties Link kopieren
Ik heb twee kinderen tegelijkertijd op het kdv gehad. Minstens elke week kreeg ik weer zo'n goodiebag met een kleinigheidje mee. Ik verzamelde al die spullen en gooide het na een maand of 3 weg. Tegenwoordig gooi ik het gewoon meteen weg. Ik heb altijd alleen op iets te eten laten trakteren (rozijntjes of nijntjekoekjes, knijpfruit, danoontjes) en verder niets. Alleen toen mijn zoon 4 werd heeft hij een degelijke zandbakschep aan alle kinderen gegeven. Dit soort spullen gebruiken we thuis wel. Maar bellenblaas, fluitjes en Action auto's word ik helemaal gek van.
Alle reacties Link kopieren
Ja het is een normale gang van zaken op de creche...ik had er zelf ook niet echt bij stil gestaan totdat we elke keer weer wat meekregen...
En die werden allemaal 1 jaar. Ik ben pas gaan trakteren toen ze het doorkregen. Ik denk bij beiden 3 jaar.



En verder ook weinig 1 jarigen gezien die gingen trakteren. Maar dan nog is het geen verplichting. Niemand gaat daar iets van vinden.
Alle reacties Link kopieren
Niets Kind is 1. Of is het een wonderkind dat idd met een mandje nu al de kindjes in het rond gaat?

Trakteren is hoofdzakelijk bedoelt zodat het kind zich jarig voelt. Niet om de gelederen te voederen toch?
Alle reacties Link kopieren
Wij gaven een bellenblaas. Normaal niet van plan maar de andere kindjes deden dat ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 25 mei 2016 @ 13:44:

Niets Kind is 1. Of is het een wonderkind dat idd met een mandje nu al de kindjes in het rond gaat?

Trakteren is hoofdzakelijk bedoelt zodat het kind zich jarig voelt. Niet om de gelederen te voederen toch?Mijn gedachte...!
H
Alle reacties Link kopieren
quote:frambloosje schreef op 25 mei 2016 @ 13:08:

Wij hadden bellenblaas versierd. Ze hebben er veel lol om gehad. Ik zou niets te eten trakterenMet één jaar? Konden die al blazen dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:bloemetje77 schreef op 25 mei 2016 @ 13:46:

[...]





Dan doe jij het toch niet? Je bepaalt zelf of je meedoet aan die onzin.



Voor de mensen die hier op danootjes, knijpfruit en nijntje koeken (wat zijn dat??) trakteren bij hele kleintjes zou ik helemaal willen roepen "doe het niet!" Ik bepaal zelf wat mijn kind eet en dat is geen suikertroep uit een plastic bakje/pakje. Daar ben ik niet de enige in, heel veel oudes kunnen dat niet waarderen.True...!
Alle reacties Link kopieren
Waarom mogen de ouders niet trakteren als hun kind 1 is? Mogen zij niet blij zijn toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven