trotse april 2006 moeders deel 9

02-03-2007 11:35 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
deel 8
Alle reacties Link kopieren
Sam; ik blijf checken hoor, hier! Laat ff weten als er nieuws is, desnoods op de groep?!!!!!!

Arme Stijn.... Geef hem een dikke knuffel van mij!



Kobe: Gelukkig is Kian weer wat beter. Heb je hem gewogen, of zie ja aan hem dat hij is afgevallen?



Q: Doe je wel voorzichtig met al die vreemde kerels in huis!? De eerste afspraak plande ik altijd buitenshuis, in een kroeg, zodat ik zeker wist dat er geen gekke dingen zouden gebeuren, ik vertrouw niemand (in 1e instantie dan natuurlijk...)  Moet je ook doen joh! Er lopen zo veel mafketels rond, ook al lijken ze op MSN de goedheid zelve. (en nu stop ik met mijn gepreek, sorry, maar wil gewoon niet dat jou iets gebeurd). Maar vooral; geniet van het flirten en de aandacht :P!



Pep: Gelukkig is je vriend zo standvastig!! Jay zal wel snel opknappen nu, en dan kunnen jullie heerlijk op vakantie.



Collega: Vreselijk die gebroken nachten, dan ben je echt een wrak, he? Ik ben trouwens ook weer 'gewoon' aan het werk hele dagen een eigen groep draaien. Bevalt me wel weer eigenlijk, al ben ik wel m'n stem kwijt nu...



Ik ga manlief maar eens bellen, hij zou een half uur geleden al thuis zijn :).
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorrege,Sam: Al getest, ik vind het zo spannend, ben al een paar keer komen kijken of er al nieuws was.Pepp: Jeezzzzzzz, wat een gekloot bij die Kno arts. Die assistenten denken soms echt dat ze god zijn. Gelukkig nam de Kno arts wel tijd voor jullie. Fijn dat jullie AB hebben gekregen en dat het dus waarschijnlijk allemaal over is als jullie de negentiende vertrekken. Je ging toch ook nog met een vriendin, wanneer staat dat op de kalender ?Q: Spannend hoor al die mannen, maar inderdaad luister goed naar Mamma Brite en doe voorzichtig !Collega: Hoeveel Red Bulls heb je nodig gehad om de dag uit te zingen. Fabian vannacht wel goed geslapen ? Hier een mannetje dat tegenwoordig naar het hoofdeinde van zijn bed kruipt en dan begint te huilen als ie het hoofdeinde heeft bereikt. Heb m vannacht vier keer weer goed gelegd.Fall: Waar ben je ? Druk druk druk ?Miriam: Alles goed ? Misselijkheid al een beetje weg ? Hoeveel weken ben je nu ?Man heeft mijn idee van een paar dagen spanje overgenomen en vertrekt op 8 july voor een paar dagen. Ik zeg sushi en/of tapa's, dus als jullie zin hebben................Ga zo naar de kapper, ben mn haar meer dan zat dus ik laat er een aardig stuk af knippen. Fijne dag !
Alle reacties Link kopieren
Sam, je houdt het spannend zeg. Ik denk stiekem dat ie positief is.



Pepp, goed dat je vriend voet bij stuk heeft gehouden. Wat star kunnen ze zijn zeg. Gelukkig niks ernstigs aan de hand.



Brite, inderdaad niet schuldig voelen voor die extra dag. Kian gaat ook een halve dag extra zodat ik wat dingen voor mezelf kan doen (lees boodschappen doen en andere zaken die niet echt leuk zijn).



Quierida, leuk dat je zo aan het daten bent. Ik vond de eerste periode stiekem wel het leukst, het spannendst.



Collega, een beetje bijgeslapen?



Ik nog niet. Ik slaap zo onrustig en Kian wordt nu weer standaard 1 keer wakker. Omdat hij zoveel afgevallen is, geef ik hem maar weer een fles. Ik heb hem niet gewogen, maar ik voel zijn ribben en zijn buikje is weg.



Hoe krijgen jullie je kinderen zo aan het eten? Als ik kook voor Kian doet hij er zo lang over en het gaat nooit op. Het is ook zo stug. doen jullie er al sauzen bij?



Ps frietjes vindt hij heerlijk. Is dat soms ingebakken?
Alle reacties Link kopieren
En, Sam, weet je al iets???



Kobe, ik doe wat kookvocht door Quintens eten, dat maakt het wat papperiger, maar hij krijgt ook vaak stronkjes broccoli of peentjes om zelf te eten, vindt ie veel leuker :D Zelf eten is het wel po het moment hoor, zelfs met een lepeltje in prakje zeg maar!



Moet het verder even kort houden, vriend en ik gaan zo lekker samen op stap. We gaan voor trouwringen kijken en ik heb nog een verjaardagscadeautje te goed. Gezellig dus!
Alle reacties Link kopieren
Kobe; ingebakken, hahaha!! Tsja, hier gewoon een goede eter. Een tip die ik ergens heb gelezen; geen drinken meet 30 min.  voor de maaltijd....?



Tonnetje; tapas zijn ook errug lekker, mmmmm!!!!



SAM...... laat ff wat weten!!!! We zijn hier mega benieuwd!!!



Pep; goed dat je vent zo heeft doorgedrukt.... Wat denken ze daar nu wel, vrijdag over 2 weken....pffff........



Q; ik vind de raad van Brite ook goed hoor......



Hier alles goed, stilte voor de storm, oftewel, een druk weekend voor de boeg. Manlief is morgen jarig en viert het vanavond. Morgen moederdag (oh, shit, ik moet nog wat halen....) en morgenmiddag de verjaardag van m'n oma, die wordt maandag 81. Sjoerd is zo enorm lief...... Hij speelt lief, doet schattige dingetjes voor zo'n klein manneke..... Hij doet nu bijv. lege rozijndoosjes zelf in de vuilnisbak gooien (we hebben zo'n kliksysteem), erg grappig om te zien! En vanochtend werd ie pas om 8.15 uur wakker, een modelkind!! Morgen lekker showen bij m'n oma!
Alle reacties Link kopieren
ooh meiden, sorry dat ik de spanning hier zo hoog heb gehouden :$. test was negatief, heb hem gisteravond gedaan, ik verging van de spanning. want hoewel wij echt wel een tweede willen, nu echt echt echt nog niet. had wel zoiets dat als de test positief zou zijn, ik mezelf 180 graden ging omgooien en onwijs blij ging zijn en wederom van elke minuut ging genieten. het kon wel eens de laatste keer zijn toch?



maargoed test was negatief, alleen ik ben nog steeds niet ongesteld. heb buikpijn en nog best misselijk. heel af en toe steekjes in mijn borsten waarvan ik me niet herinner dat ik dat heb tijdens een menstruatie, wel tijdens mijn zwangerschap. ik heb er dus nog niet echt heel veel vertrouwen in dat ik niet zwanger ben... ik wacht mijn menstruatie af en anders volgende week nog maar eens testen. maargoed de test van "stijn" hoefde er niet lang over na te denken, dus ik denk voor 90% dat ik niet zwanger ben.



toch vaag waar de menstruatie dan blijft. ik ben altijd heel regelmatig, maar deze maand bleef ik erg lang nattig zegmaar :$. en ook al was dat tijdens de groene dagen, zelf voelde het wat vreemd. we hebben het toen wel gedaan. volgens mij dag 23/24 zo. maargoed als mijn cyclus zulke rare sprongen gaat maken is de persona niet meer heel betrouwbaar......



genoeg over mij. moet straks wel het huis soppen, vanavond komt er een vriend eten en ik ga sushi maken hahahah. nog even uitgebreid oefenen voor als ik voor jullie moet.



pep, wat een kneuzen bij de kno zeg! gelukkig kon je terecht. ik had van de week ook zoiets. zag dat ik 20 augustus een afspraak heb, maar net op die dag is het kermis hier in t dorp. dus ik bel op of ik de afspraak mag verzetten omdat het die dag kermis is. ja dat kon en dan kon ik terecht op 19 november :?. dat geloof je zelf toch niet? dus ik zei van nou ja doe maar. belt ze een dag later op dat de tandarts dan niet kan en of de afspraak verzet kan worden? dus ik zei dat het een afspraak was van 20 augustus en als hij dan nòg verder verzet moet worden dat ik dan een jaar zowat niet geweest ben. toen kon ik opeens wel op 23 augustus. wat een eikels :@. oke niet helemaal hetzelfde maar toch......



brite, dank voor je belangstelling *;



Q, idd wel een beetje oppassen hoor! zie zo'n creep de deur maar eens uit te werken als ie geen zin heeft. enne je doet het wel veilig toch?



meiden ik ga aan de slag hier in huis, ben wel chaggie en heb niet het gevoel dat de taken hier eerlijk verdeelt worden. samman is nu boodschappen doen met stijn en ik mag min of meer de rest doen. en dan vanavond eten koken, grrr. nou goed zoveel werk is t niet, dus ik ga maar snel aan de slag....
Alle reacties Link kopieren
Ohhh ik ben zo benieuwd Sam...;)!



Pep, wat een verhaal bij de KNO arts. Krijg je een afspraak over 2 weken pfff.

Hoe gaat het nu met hem?



Brite, je moet je helemaal niet schuldig voelen hoor over een extra dagje KDV. Jij bent ook belangrijk. En als je voelt dat je wat extra tijd voor je zelf nodig hebt, dan moet je die nemen. Het is al druk zat.



Jasmijn wordt sinds we terug zijn uit Spanje om 6.00 wakker...Ze sliep eerst tot 7.30-8.00. Dit is wel wennen hoor! Hebben jullie dat ook dat ze ineens veel vroeger wakker zijn? Ik kan het meestal nog wat rekken maar ze kan nu heel goed laten weten dat ze er niet mee eens is...

Ik denk erover om een extra rolrordijn te kopen zodat het iets donkerder in haar kamertje wordt. Misschien dat het helpt.



Ik kom straks nog even kijken of er al nieuws is van Sam.
Alle reacties Link kopieren
oh en stijn is echt verschrikkelijk. had ik al verteld dat hij woensdagnacht de hele boel ondergespuugd had. sindsdien slaapt hij echt heel erg slecht. wil geen flesje en slaapt pas na een zetpil en pap en dan nog wordt hij een paar keer wakker. echt krijsen :?. en ik weet dus niet wat hij wil??



vanavond ga ik mss een matras naast zijn bedje leggen om te kijken of dat wat beter gaat. maarja heeft hij nu pijn, is het een soort vernieuwde eenkennigheid, bang, dromen???



pep, zou je me die folder met de training willen sturen voordat jullie op vakantie gaan? ik word echt gek, en moe btw......

vannacht ook weer wakker tussen 24 en 1, pfff. viel op zich nog mee, maar ik merk echt dat ik nog moe ben van de drie uur slaap die ik woensdag nacht heb gehad. gelukkig mag ik morgenochtend verplicht uitslapen.



maargoed verder is stijn dus ook heel erg humeurig, gooit zichzelf met elk wissewasje op de grond en schreeuwt de boel bij elkaar. negeren dus maar. gisteren tijdens het verschonen was hij zo boos dat ie wild met zijn beentjes aan het schoppen was, men wat een temperament. ben ik niet gewend van mijn zoete mannetje..........



het opvoeden is zeker begonnen ofzo? of zou hij nou echt niet lekker zijn? die kiezen zitten hem nog behoorlijk dwars, zijn nog niet helemaal door, maarja daar wil ik het ook weer niet op afschuiven...



mijn god.
Alle reacties Link kopieren
Sam, stijn is dus echt een "draak" op t moment?? Het zal misschien wel tijdelijk zijn? Jasper heeft ook wel eens een paar dagen dat hij of knuffelig is of tegendraads. Ik hoop dat hij t zoete lieve mannetje snel weer is.

Enne, gefeliciteerd met de negatieve test:D

Soms lijkt t wel alsof wij veel overeenkomsten hebben. Ik had t dinsdag moeten worden en werd t pas vanochtend (en ben nu dus brak!!).

Heb ook wel ff spannende momenten gehad.



Brite, dus je geeft nog steeds bv! Super zeg! Ik dacht dat ik t al lang had volgehouden met bijna een jaar. 2 weken voor zn 1e jaar ben ik gestopt.

Extra dagje kdv klinkt idd wel goed.

Wij staan nu in dubio om Jasper 1 dag naar kdv te brengen ipv alle dagen naar opa/oma. Puur voor zn ontwikkeling en leren spelen met andere kindjes.

Voor de rest ben ik nl huiverig voor kdv. Mijn vriendinnen hebben er allemaal gewerkt, dus genoeg verhalen gehoord...... Maar hier heeft iedereen goede ervaringen, dus moet die gok maar gewoon nemen.



Q, zo zo, je hebt t er maar druk mee! En een stoere vrouw zeg, ik zou echt niet t lef hebben. In ieder geval, lekker van genieten van al die aandacht!



Cloud, alvast gefeliciteerd met je man!



Pep, wat een gedoe bij de kno arts. Wel fijn dat ie alsnog ff kwam.



Kobe, hij is ook wel lang ziek geweest he, nou maar snel lekker vertroetelen en laten aansterken en aankomen.



Bah, wat een weer weer hier.. Regen, regen...Zo nog maar ff een bakkie pakken want zoals ik al zei ben ik erg brak, net og geworden....

Woensdag naar de kinderarts geweest voor Jaspers schedel.

De naad is niet gesloten, dus dat is een enorme opluchting. Indien deze al gesloten zou zijn, was eventueel een schedeloperatie nodig om de naad te reconstrueren. Maar t vage....ze voelt en zegt: ja, ik voel hier idd overduidelijk een bult. Nee, mevrouw, hier zit een deuk. Nee, ik voel hier een bult. Dus de deuk waar we voor kwamen, was niet ernstig, geen gesloten schedelnaad, maar ze voelde iets lager een grote bult.

De term ben ik kwijt, man en ik waren ff overrompeld. Het is een bult die we in de gaten moeten houden. Hij heeft r last van als je eraan zit, dus gevoelig. Hij mag niet groeien en als hij rood wordt, moeten we terugkomen.

Duss.....sindsdien staat r niets in t dossier hierover en is de arts er pas maandag weer. Ik wil toch even de term weten wat hij heeft, zodat we ff kunnen googlen om te zien wat t is.



Gisteren kampeerspullen gekocht die we nog nodig hadden. Nu alleen nog een grondzeil en we kunnen op pad!

Ow, en niet te vergeten, dakdragers en een skikoffer, want t pas zeker niet allemaal in de volvo!!! erg he. En dan ga ik dit jaar niet eens mn hele garderobe meenemen:P

Nog 4 weken en dan naar ITALIE. Onze eerst kampeervakantie.



Zo, en dan nu tijd voor een bakkie.

Is er al weer een datum voor een irl bekend? Ik ga nu zeker een keer proberen te komen.
koffie, zwart graag...
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, ik vergeet gewoon t grote nieuws!!!

Donderdagavond zei Jasper MAMA!!!!!!!!!

Jippieee, hij had t al eerder gezegd, maar dat plaatsen we onder perongeluk.



En voor t schema, hij is niet gemeten en gewogen woensdag maar de laatste keer was hij dus 9820 gram en 76,5 cm.

Leeftijden van ons zijn 31/35
koffie, zwart graag...
Alle reacties Link kopieren
Sam; fijn voor je dat je voor nu nog ff rust heb!! Dat gedrag van Stijn, dat had Sjoerd tot 10 dagen geleden ook. Schijnt bij een sprongetje te horen..... Op de grond liggen krijsen als ie z'n zin niet krijgt....absoluut niet stil liggen tijdens het verschonen....en je ceht testen...... Het gaat over!!!!!! Hij is nu weer zo lief.......



Sylv.: fijn dat ie geen schedelop. moet hebben, nu maar ff afwachten tot maandag....
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Ik mocht heerlijk uitslapen vanmorgen!! Man had Fabian uit bed gehaald en de hele ochtend stil met hem gespeeld! Heerlijk!(4 redbulls in totaal Tonnetje... Het werkte wel moet ik zeggen! Maar e mken er geen gewoonte van want zelfs de suikervrije versie is nog echt mierzoet?)Emdin ook al aan de puzzels? Leuk is dat he? Is hier ook nog steeds een van de favorieten.Leuk dat je zo kan genieten van al die mannen! het gaat mij natuurlijk niets aan, maar vind je het niet een beetje eng om ze bij jou thuis uit te nodigen als Emdin er ook is? Of klinkt ik nu heel erg paranoia? (ik zie net dat Brite en Cloud er ook zo over denken, zijn we samen lekker wantrouwend)Cloud: Idd een druk weekend! "Evelienen" maar weer toch? Supervrouwen zijn wij!Brite: geen schuldgevoel meer toch? Jij hebt zo een extra dag je handen vrij en dat is zeker lekker als je nu ook thuis gaat werken. Stem al terug?Tonnetje: Dat omhoogkruipen gebeurd hier ook! Dan hoor je hem ook met zijn hoofd tegen de bovenkant aan bonken, haha! Zielig eigenlijk. We zijn erbij hoor in juli!! Hoe zit je haar?Kobe: jammer dat je dan net die extra halve dag besteedt aan dingen die eigenlijk niet leuk zijn. Meestal doe ik er een klontje boter bij en evt wat kookvocht, als het te droog is. En Fabian wil vooral zelf eten, dus we eten met twee lepels, het lukt hem nl niet altijd om ook daadwerkelijk zijn mond te bereiken.Miti: zijn jullie geslaagd voor jullie ringen??Sam! Gelukkig dan maar! Maar wel vaag dat je cyclus weer rommelt en dat je misselijk bent. Sushimonster! Hoe laat ga je beginnen????
Alle reacties Link kopieren
Ik was nog niet klaar!Hahaha, kermis in jouw dorp Sam? Ga je daar naar toe of valt die 20-ste net op die maandag?Het klint bekend die kleinde drifbuien. Zo zit hij heel zoet te spelen en ineens begint hij te huilen en smijt datgene wat hij in zijn handen heeft dan door de kamer. Geen idee, zal wel weer een fase zijn, denk ik dan mss iets te makkelijk. Maar mss heeft Stijn wel hele erge last van zijn keizen, lijkt me ook niet prettig.Hee Niffie! Leuke vakantie gehad?Sylvester: Dat is goed nieuws van Jaspers schedel. Laat je nog weten wat die bult is en wat het dioet? Gaat het verder goed met je/jullie? Ik ben benieuwd hoe het kamperen gaat, al klinken jullie wel als ervaren kampeerders.Ik ga slapen, lig in bed, mannen slapen ook... doei!
Alle reacties Link kopieren
collega, je snapt hem. de 20ste valt precies op dè maandag.... en na 2 jaar schat ik in dat ik wel weer eens zin heb, jij?



verder een rustig dagje, straks sushi maken. collega je komt zeker "toevallig" als het al klaar is ;)?



samman is aan het stofzuigen en stijn blijkt er echt panisch bang voor de stofzuiger... schoonzusje is net weg met de kinders, was wel weer even gezellig. stijn zit nu op schoot bij mij druiven te eten, hij vindt ze geweldig. zooo grappig....
Alle reacties Link kopieren
hahaha! Nee dus, we zijn ook al thuis nu. Raar zo'n verjaardag op zaterdagmiddag, heb echt het gevoel alsof het zondag is.ga lekker op de bank een film kijken!
Alle reacties Link kopieren
Man is naar de supermarkt en Nika speelt zoet in haar kamertje. benieuwd of ie morgen nog met een verrassing op de proppen komt, vrees het ergste.... Of hij koopt nu iets, maar dan is het met met mijn pinpas :?.



Sam: Gelukkig (voor nu dan..) dat de test negatief is, en geen dank, joh :)! Eet smakelijk!! Ik hen me op vliegveld Kopenhagen nog laten verleiden tot een kant-en-klaar sushi pakketje maar dat is het duidelijk niet, vers is zo veel lekkerder!



Collega: wat een luxe, uitslapen. Had je natuurlijk wel verdiend na zo'n slopende dag. Fabian is goed in puzzels maken!! Nika haalt ze wel uit elkaar, maar in elkaar lukt nog niet.



Syl; Gelukkig dat Jasper nier geopereeerd hoeft te worden!! Zelf denk ik dat 1 dagke KDV goed is voor t kindje. Als juf merk ik een verschil tussen kinderen die niet naar het KDV zijn geweest en kids die daar wel zijn geweest; vaak toch minder verlegen en idd ze 'leren' samen spelen, en uitgestelde aandacht. Plezier met kamperen!



Miriam: Ik ben ook benieuwd hoeveel weken je nu bent. Is het zwaar om opnieuw zwanger te zijn met een kleintje om je heen? Zie je al een buikje?



Ook Nika heeft haar buien hoor trouwens. Verschonen gaat nog redelijk, ze draait wel wat, maar geen drama's. Nee, erger is het als we eten...

Als ze eten in haar hand heeft en ze wil niet meer, kijkt ze me lachend aan, houdt het naast haar stoel, en terwijl ik "nee" zeg, laat ze het zo vallen :?. Ik ben nu gestopt met "nee" zeggen want misschien vindt ze het wel reuze interessant dat ik nee zeg.



Ze eet tegenwoordig met de pot mee, of ik kook apart voor haar. Potjes (geprakte warme hap) vindt ze niet lekker meer. Kokhalzen... Geen potjes meer hier maar groente, aardappeltjes en vlees/vis.

Ben van alles aan het proberen op het moment. Kipfilet, kabeljauwfilet, vissticks, bloemkool, gebakken aarappeltjes, frietjes. Als ze honger heeft, gaat het er best oke in. Maar een grote eter is het niet, sommige avonden eet ze misschien maar 2 worteltjes en een hapje vis. Een toetje krijgt ze altijd; yoghurt, kwark, vla of danoontje. ze eet ook veel zelf met een vorkje, ik prik aan en zij pakt dan over; heel leuk vindt ze dat!



Man is er bijna, ik ga jullie verlaten!



Fijne avond en moederdag!
Alle reacties Link kopieren
Iedereen een fijne moederdag!!!





Nou, hier nix, zelfs meer dat dat want ik 'mocht' niet eens uitslapen! Nika was al vanaf 6 uur wakker en man probeerde haar in ons bed krampachtig in slaap te krijgen, dat lukte niet, Nika was klaarwakker. Ik heb een paar keer gezegd; het is moederdag, mag ik uitslapen? Hij is er niet uitgegaan, tot ik me om 8 uur zo irriteerde dat ik het bed ben uitgesprongen en boos werd. Dan doe ik het wel!!! Nu hoor ik dat hij ook onder de douche staat, hij zal zich wel lullig voelen... Ik dacht, misschien staat er dan wel een pakje op de tafel ofzo, niets! Geen ontbijtje op bed.



Hecht echt niet zoveel waarde aan materiele zaken, maar het is wel leuk als je het idee hebt dat iemand moeite doet voor moederdag. Het is tenslotte pas mijn 2e .



Ben dus behoorlijk teleurgesteld.....of zal er toch ergens een tekening van Nika en een doos Merci ( :P ) voor me klaarliggen?



Ik hoop voor jullie op een beter begin van de dag!
Alle reacties Link kopieren
Oh Brite, bah wat een vervelend begin van je moederdag! Ik hoop dat je

man je vandaag nog verrast met wel iets leuks/liefs! Ik snap dat je

teleurgesteld bent hoor! *;





mijn vriend heeft vandaag zijn uitslaapdag en wijkt daar ook niet vanaf

in het kader va moederdag. Maar ik vind het niet zo'n ramp... Quinten

heeft weer eens tot 7 uur geslapen en ik weet dat vriendlief een

cadeautje voor me heeft gekocht en ik kreeg wel een lieve zoen

vanmorgen toen we wakker werden van Quinten. Ben benieuwd wat het voor

cadeautje is geworden maar dat zie ik zo wel! :) (ben ook niet materialistisch maar vind het wel leuk om verrast te worden!)



Verder gaan we vanavondb ij mijn moeder gourmetten en vanmiddag hopen

we wat leuks te kunnen doen met z'n drietjes. Als het nou eindelijk

eens droog blijft vandaag...





Gisteren een superleuke dag gehad. Lekker samen op pad en inderdaad

geslaagd voor ringen. We hebben gekozen voor vrij "sobere" ringen, met

wel een steentje voor mij erin. We zijn er erg blij mee! Over twee

weken kunnen we ze ophalen. Ruim op tijd dus :P





Sam, wat een opluchting, vooralsnog negatief getest! Hopelijk wordt je

nu snel ongesteld en blijkt niet over een week dat je alsnog positief

test :o Tuurlijk zou het omschakelen zijn als jullie eigenlijk nog wilden wachten voor een tweede... nou, houd ons op de hoogte!





Collega, fijn dat je lekker mocht uitslapen! Was ook wel nodig als je

je de dag ervoor met red bull wakker moest houden zeg, pfoe!





CLoud, zooo zeker druk weekend voor de boeg! Gelukkig kun jij dat helemaal aan, supervrouw die je bent! :)





Niffie, leuke vakantie gehad? Vervelend dat Jasmijn zo vroeg wakker is

nu, het lijkt wel alsof alle kindjes hier er last van hebben!





Sylvester, gelukkig geen operatie voor Jasper, maar toch weer

onzekerheid over die bult? Moeilijk zeg! Wel lekker, Italie in het

vooruitzicht, veel plezier alvast!





Ik ga hier eens wat doen! groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Fijne moederdag,Brite, we kunnen elkaar de hand schudden. Hier ook helemaal niks, nada, njente, noppes ! Heb een paar keer subtiel een hint gegeven, maar tevergeefs. Het erge is dat ie voor mijn moeder en zijn moeder wel bloemen heeft gekocht, dat verzin je toch niet ? Hoef inderdaad geen dure cadeaus, alhoewel iets kleins dat glimt natuurlijk best leuk is, maar al was het maar een samen met Daan geknutselde tekening ofzo.Fijne dag
Alle reacties Link kopieren
Tonnetje, ook al niks? Wat hebben die mannen toch?



Ik heb een luchtje gekregen (roma, zelf uitgezocht door manlief :)) en een paar dvd'tjes voor een gezellige avond samen. Leuk dus!
Alle reacties Link kopieren
meiden sorry dat ik zo lang niks laat horen. Heb steeds last van migraine aanvallen komt door de hormonen..en dan reageer ik op een topic en daarna lukt het niet meer om naar de pc te kijken. Ik doe mijn best.

ik heb dus nu ook niet gelezen wat jullie allemaal geschreven hebben, doe ik later wel weer.



de zwangerschap gaat toch anders dan bij de eerste. Ik heb geen buikkrampen en ben veel misselijker. De vermoeidheid heb ik nu geen tijd meer voor. Ik moet gewoon door, want er loopt nog een hummeltje rond. Met het gevolg dat ik 's avonds echt om half negen naar bed wil en ook ga.

Gelukkig heb ik een lieve man met veel begrip die dan soms gewoon gezellig bij mij op bed komt liggen tv kijken.

De buik groeit veel sneller, ik heb nu al een buikje zoals ik heb bij Lyan met 4 en halve maand had. Helpppp hoe dik gaat ie worden??

Wel ben ik drie kilo afgevallen..gek he als je zo misselijk bent eet je gewoon ook veel minder... maar ik mag niet meer afvallen...doe mijn best !!!

Ik ben nu week 12 aan het volmaken en kn niet wachten tot een maandje verder, dan ga ik de beeb ook voelen. Dat is het mooiste van de zwangerschap....

ik ga maar weer.....groetjes
Alle reacties Link kopieren
ps...moederdag begon heel goed. Lyan werd wakker om 6.15 en mijn man is eruit gegaan..(slaapt normaal overal doorheen) Nu mocht ik lekker uitslapen. Tegen 8.30 kreeg ik ontbijt op bed....wat een luxe..ik ben weer helemaal gelukkig !!!!!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Hehe, heb even een uurtje bijgelezen. Verdorrie, ik moet 't echt gaan bijhouden! Jullie gaan zo hard.



Sam, wat een toestand weer!!! Het is al het zoveelste verhaal van de persona die níet goed zijn werk deed.



Collega, jaaaa, de eerste losse stapjes!!! Gefeliciteerd. Quentin vind, net als Nika, kruipen véél handiger. Luie donder. Zelfs aan twee handen wil ie niet meelopen.



Brite, jeetje, da's wel een lullig begin van de moederdag....ik heb ook geen ontbijt op bed gehad hoor, maar wel een heel mooie tekst van Julian, had ie zelf verzonnen en opgeschreven, het ontroerde mij zo, dat ik er van moest huilen, wat een sappie ben ik.... Van yannick een mooi glazen houdertje voor een waxinelichtje wat hij mooi beschildert heeft. En Quentin heeft op de creche  zelf (?) een kleine houten boekenlegger beschildert.

Mijn man wist niet wat ie moest kopen voor mij (hoeft ook eigenlijk niet natuurlijk...) dus ik heb mezelf getrakteerd op enorme mooie bronzige gympen, ben er verliefd op! (Hoewel het wel een beetje in de trant is van de D&G ring van Sam....;))



Brite, niet schuldig voelen dat Nika een dagje meer naar de creche gaat. Juist fijn voor haar (want één dag is moeilijker om aan een plek te hechten, wordt gezegd) én voor jou. Ik vind het heerlijk om op maandag of vrijdag vrij te zijn, want dan gaat Quentin naar de creche en heb ik echt heerlijk tot 1500 uur mijn handen vrij.



Sam, sterkte met Samman, migraine lijkt mij heel vervelend.



Pep, arme Jay, hebben ze 'm weer te pakken. Weet je al zeker wat hij mankeert? Ik duim dat ie de 19e helemaal boven jan is. haha, ik "hoor" je inderdaad dat zinnetje precies zeggen als in de film:D



Brite, lees ik nou goed dat jij angina had toen je in Kopenhagen was??? Afschuwelijk, ik heb 't ook een keer gehad, vond het beslist geen pretje!



Q! Hoe is het met daten!! Lijkt me reuze spannend. Wie weet kom je de man van je dromen tegen, net als Brite!



Goh, ik ben even kwijt wat ik nog meer gelezen heb.



Effe dit posten
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nada noppes op moederdag! Wat is dat toch met die mannen zeg!

Gisteren kocht ik bloemen voor onze moeders. Begint hij net als vorig jaar: wij doen niet aan moederdag. Grrrrr. .... dus ik zeg: ik doe er wel aan! Nou, ik heb niets voor je gekocht. Grrrrrrr.......Ik zeg dat ik er veel waarde aan hecht en dat het niet gaat om de dure kado's maar om iets kleins, gewoon ff de aandacht deze dag.

Voor de oma's heb ik Jasper gestempeld:P. Zijn hand en voet in de rode vingerverf en gestempeld op een blad. Zullen ze helemaal geweldig vinden.

Ik vier voor nog iemand moederdag, mn tante. Dat is de moeder van mn nichtje van vorig jaar januari overleed. Volgens mij toen nog verteld aan jullie?? Ze ziet Jasper een beetje als haar nooit te krijgen kleinkind. Vorig jaar voor alle oma's een foto van Jasper gegeven. Dit jaar dus de hand en voetafdruk.

Maar goed. Ik zelf krijg dus niets....:(



Wij ervaren kampeerders??? Egggg nie....

We gaan voor t eerst. Gelukkig wel met vrienden die t vaker gedaan hebben, dus kunnen we afkijken. Toen ik klein was heb ik wel altijd gekampeerd met mn ouders, dus een echte leek ben ik niet helemaal. Voor man is t wel echt de 1e keer en die ziet r als een berg tegenop. Hij is er wel mee eens dat kamperen voor kinderen de leukere vakanties zijn, dus we gaan r gewoon voor.



Pffff.....koppijn vandaag, gisteren ook al. Lang leve de ongesteldheid.

Voor de zwangerschap fietse ik altijd door deze dagen heen, nooit ergens last van. Maar nu......bleeehhhhh



Nou, fijne moederdag jullie allemaal!!!!!
koffie, zwart graag...
Alle reacties Link kopieren
oeh, durf het bijna niet op te schrijven, maar ik ben echt schandalig verwend voor moederdag :$.  vanochtend toen stijn zijn eerste kreet slaakte (half acht thank god, hij is vannacht ook maar één keer wakker geweest..) is samman eruit gesprongen en begonnen aan een ontbijtje. om half negen kwam hij me uit bed halen en beneden stonden croissantjes klaar, verse jus, eitje alles erop en eraan. kreeg een kadootje van stijn, die heeft zonder hulp, volgens oma, een tekening gemaakt. ook op het kdv heeft hij een plantenpotje beschilderd met een gedichtje. daarnaast had samman een heel leuk theepakketje samen laten stellen, met een mooi glas en verse thee, lekkere marsepeinen rode roosjes en alles erop en eraan .



ben wel blij, verder is ie alles aan het opruimen en ik hoef niets te doen vandaag, lief hoor! we hebben al even gefietst naar mijn ouders toe en vanmiddag gaan ik en stijn even naar mijn opa en oma toe met mijn ouders. dan heeft samman even wat sammantijd.



verder is de computer gisteren gemaakt door een vriend die kwam eten en veel van computers af bleek te weten. wisten wij helemaal niet! nu zitten we heel decadent met twee laptops aan de eettafel :D. aso...



stijn slaapt alweer.



samman is trouwens vrijdag naar de therapeut geweest en heeft daar voedingsadviezen gekregen en homeopathische geneesmiddelen. hij voelt zich nu al beter zegt ie, maar beseft wel dat het voor nu tussen zijn oren zit :D. maargoed geen migraine, ik hoop dat het zich voortzet. over 6 weken moet hij terug. ben benieuwd!



brite, geen die vent een schop onder zijn billen. dan maar een lekker etentje vanavond! je mag nika best hier brengen hoor.



collega, ik was blij dat je niet meer kwam want had geen zin meer om te rollen. maar het was heeeeeerlijk. heb nu voor het eerst andere bladen gekocht en die zijn een stuk beter dan de andere (al spuugde ik daar ook niet op hoor ;)). en de rijst was niet goed afgekoeld en dan is de sushi lauw, dat vind ik ook altijd zo lekker.



fall, wanneer gaan we samen sushi maken? was gisteren dus weer rollen aan het maken, die zijn het makkelijkst en ik ben aan het oefenen op de omgekeerde rollen, die zijn zonder zeewierblad. maar das moeilijk! ik had ook sesamzaadjes gekocht en hoewel ze erg lekker waren, ze vielen elke keer uit elkaar. weet ook nit wat ik dan precies fout doe, volgende keer maar weer gewoon proberen. lief trouwens dat juul zijn eigen tekst had gemaakt, ik moet al snikken als ik het lees. zullen wel de zwangerschap/menstruatiehormonen zijn ;). nee effe serieus, voel me niet zwanger. eetlust is ook weer terug, maar nee nog steeds geen druppel bloed. zou ik het een keertje over mogen slaan?



het kan toch niets ernstigs zijn? denk ik dan meteen weer aan :$.



miti, leuk de ringen! niet onbelangrijk! zei laatst tegen samman dat ik een mooie verlovingsring had gezien. was maar 20 euro, geen geld. toen wij net verkering hadden mocht ik ook een ring uitzoeken van samman, allebei geen cent te makken, allebei nog zwaar aan de studie, mooie ring gekocht voor 11 euro. heb hem nog steeds elke dag om, kwaliteit is dus goed haha!



syl: leuk als je ook eens op een meeting komt! ben wel benieuwd naar jou en jasper!! en het is altijd zoooooo gezellig!



nou nog even een kopje thee zetten....:P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven