van trap gevallen met 9 dagen oude baby

03-08-2013 19:42 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi



Ik ben net met mijn 9 dagen oude baby gevallen van de trap. Ik gleed zo uit en ben zo'n 2 meter onderuit gegaan. Van de schrik begon ze te huilen heel even. Een Minuutje.

Volgens mij valt het erg mee. Ik had haar in mijn armen en volgens mij is ze niet met haar hoofd op de treden geklapt. (Is mijn grootste angst)

Ze huilde net ff om te drinken, was wakker en heeft flink gedronken.

Moet ik alsnog zorgen maken?
bel de hap
Alle reacties Link kopieren
Volgens jou is ze niet met haar hoofd op de treden geklapt? Dus je weet het niet zeker?
Alle reacties Link kopieren
Wat een schrik meid. Ik zou voor de zekerheid zeker even met de HAP bellen. Dan zul je waarschijnlijk wel langs moeten komen. x
Alle reacties Link kopieren
Misschien toch even de hap bellen? Gewoon voor de zekerheid, beter een keer te vaak gebeld dan te weinig lijkt mij....
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het gegaan dan? Ik ben wel eens met mijn baby gevallen en toen had ik hem strak tegen mij aan en heb zelf alle klappen opgevangen. (was bont en blauw) Maar hij heeft er helemaal niks van mee gekregen. Dus als het net zo ging als bij mij zou ik mij geen zorgen maken. Twijfel je of je kindje zich ook ergens gestoten heeft dan zou ik de hap even bellen.
Alle reacties Link kopieren
Bel even met de HAP, heb ik ook gedaan toen het gebeurde toen mijn zoon een paar weken oud was en wij van de trap vielen. Ze zei toen dat als ie niet door bleef huilen/ krijsen er zeer waarschijnlijk niks aan de hand zou zijn. Maar bel even.
Toch bellen met de huisartsenpost. Voor de zekerheid even na laten kijken.
Alle reacties Link kopieren
Als je twijfelt of ze een trap geraakt heeft zou ik de HAP even bellen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
En hoe is het met jezelf?

Natuurlijk is de baby belangrijker, maar je zal zelf ook nog niet helemaal in vorm zijn zeg maar.Hechtingen enzo.

Ja ik ben oma, dus ik denk dan aan allebei.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Alle reacties Link kopieren
Bel voor de zekerheid alsjeblieft even de huisartsenpost. Beter een keer te veel dan te laat!
Oei, wat zal jij geschrokken zijn! Bel de HAP toch maar even, al is het alleen maar ter geruststelling. En laat je zelf ook even nakijken.



Normaal ben ik niet zo HAPperig hoor, maar in dit geval denk ik toch echt dat je beter voor Jan Lul kunt bellen dan ten onrechte niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit aan met bellen. Ik ben ook eens met zoon van toen een maand of 6 van de trap gevallen. Ik wist zeker dat hij niks had geraakt, maar dan is het nog eng zat.



En kom effe bij, ik zat nog een uur lang te shaken van de schrik.
Huisartsenpost bellen. Voor alle zekerheid. En ik hou niet van stoken, maar vind je verhaal wel een beetje apart... Met het "hoofd op de trap geklapt" vind ik zo raar "hard" klinken. Sorry. Baby van 9 dagen...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eerst de huisarts bellen en daarna gaan zitten forummen.
Alle reacties Link kopieren
Pff dat is schrikken zeg. Eens met de forummers hiervoor en hoe is het met jou?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Apart... dat je dan denkt: laat ik daar een topic over openen , ben je zelf misschien keihard met je hoofd ergens tegenaangeklapt ofzo?
Alle reacties Link kopieren
@neves: je houdt niet van stoken maar je doet het toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:FullHouse schreef op 03 augustus 2013 @ 20:11:

@neves: je houdt niet van stoken maar je doet het toch?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Hangmat schreef op 03 augustus 2013 @ 20:11:

Apart... dat je dan denkt: laat ik daar een topic over openen , ben je zelf misschien keihard met je hoofd ergens tegenaangeklapt ofzo?En alweer een zeikpost gespot! Dat kun je ook anders brengen he?
Alle reacties Link kopieren
quote:neves schreef op 03 augustus 2013 @ 20:08:

Huisartsenpost bellen. Voor alle zekerheid. En ik hou niet van stoken, maar vind je verhaal wel een beetje apart... Met het "hoofd op de trap geklapt" vind ik zo raar "hard" klinken. Sorry. Baby van 9 dagen...vind ik helemaal niet raar. Elk tikje, bonkje, klapje is op zo'n teer baby hoofdje alsof het voluit ergens opklapt. Hoe jonger ze zijn, hoe harder het soms lijkt.
Je moet absoluut even de huisarts bellen hoor! Ook al lijkt er niks aan de hand, het is altijd goed als dat ook even bevestigd wordt door iemand die er verstand van heeft.
Altijd de HAP bellen in situaties als dit met baby s/kinderen, nooit twijfelen. Doen.
quote:FullHouse schreef op zaterdag 03 augustus 2013 20:11 @neves: je houdt niet van stoken maar je doet het toch?

Je hebt gelijk. Had ik niet moeten doen. Maar vond het zo rot klinken.

Zal het niet meer doen. Sorry.
O en ik sluit me aan bij degene die zegt dat de huisarts jou dan ook gelijk even kan nakijken.



Neves, je post slaat nergens op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven