Vanaf oktober 2010 kindvrij - deel 19

04-01-2013 14:03 2097 berichten
Alle reacties Link kopieren
En jawel.... daar is dan eindelijk nummer 19!!!



Zwaai zwaai naar de trouwe meeschrijvers

en een grote WELKOM aan de nieuwe meekletsers!



We genieten met z'n allen van de voordelen van het kindvrij zijn.

- spontaan de deur uitgaan zonder tassen met flesjes, luiers, poetsdoekje en andere ongein

- uitslapen, gewoon omdat t kan!

- vakanties (nog 11 maanden te gaan.... )

- vrijheid om te doen wat we zelf willen zonder rekening te houden met een mini-me

- en vooral dat we al onze tijd, energie en salaris lekker aan onszelf mogen spenderen!!



En dat is niet egoistisch maar gewoon een geweldige keuze!
Alle reacties Link kopieren
quote:plofkipje84 schreef op 04 januari 2013 @ 17:40:

Wie kan mij vertellen waarom aardappels die gekookt zijn en je later in de magnetron opwarmt niet lekker zijn??

Normaal gesproken kook ik ze en eten we ze meteen op maar plofhaan had alvast gekookt ivm werk...



Blegh...



Dadelijk maar ff soep warm maken.Kan je ze alsnog niet opbakken? Viezer kan het niet worden denk ik
Nou framblij... Als ik ze uit de prullenbak vis en dan nog eens opbak... Ja dan wordt het echt wel NOG viezer haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:koekie1980 schreef op 04 januari 2013 @ 17:39:

hoe kan het eigenlijk dat het oude topic nog doorgaat na 2500? Dacht dat dat niet mogelijk was?



Jahoor, maar de mods willen het kindertopic niet nog enormer en trager laten worden, vandaar het verzoek om na 2500 posts een nieuwe te openen. Maar het is niet dat bij 2490 het hek langzaam naar beneden komt ofzo...

Ik heb de mods gevraagd om het vorige deel te sluiten, nu jij dit nieuwe deel zo mooi ontmaagd hebt. Of jij ontmaagd bent door het openen van een nieuw deel. Ik weet even de volgorde niet. Gevalletje plofkip en ei?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Oh, en veel plezier vanavond Koeksel, met je



Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hiem.. Hoezo nou weer plofkip??? :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:plofkipje84 schreef op 04 januari 2013 @ 17:47:

Nou framblij... Als ik ze uit de prullenbak vis en dan nog eens opbak... Ja dan wordt het echt wel NOG viezer haha. Oeps weer eens niet goed gelzen. Hmmm opgebakken aardappels met restjes koffieprut
Alle reacties Link kopieren
quote:koekie1980 schreef op 04 januari 2013 @ 17:39:

hoe kan het eigenlijk dat het oude topic nog doorgaat na 2500? Dacht dat dat niet mogelijk was?Het kan wel, maar het mag niet.
Alle reacties Link kopieren
Mosterd

Hmm, lekker.... Trek! Man is pizza halen, en chocola!
Alle reacties Link kopieren
quote:koekie1980 schreef op 04 januari 2013 @ 17:37:

[...]





Dat zou wat zijn om zo al die lastige vragen te laten stoppen:

- Heb je kinderen?

* ja eentje maar die is geadopteerd.

- Ow leuk zo'n mooi buitenlands kindje?

* Nee van mezelf, hij woont nu heerlijk bij een

ander gezin vanaf oktober 2010...





I would rather shit in my hands and clap
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me per ongeluk toch iets lekkers ontdekt! Ik had van m'n moeder nog een kliekje nasi gekregen en had zelf een courgette liggen. Nasi opgebakken en stukjes courgette apart gebakken met rode peper creme en soja saus. Lekkerrrrrrr
I would rather shit in my hands and clap
Klinkt goed tialtngo..



Gut der beweert net een mama tegen mij dat een kind gelijk staat aan werk... Heb gezegd, nee een kind is hobby! Einde gesprek. Want dat kunnen ze niet ontkennen zonder hun eigen geklaag af te zwakken :-)
Alle reacties Link kopieren
Werk, hobby.... voor mij gewoon in de categorie: niks aan hoor
I would rather shit in my hands and clap
Je mag als kindervrije echt niet zeggen dat je veel moet werken want... Grrrrr!!
Alle reacties Link kopieren
'Ja jij hebt makkelijk praten. Als je thuis komt kan je op de bank ploffen maar ik moet Henkie en Marietje van school halen, ze vermaken, ze onder controle houden als ik eten kook, in bad doen, in bed doen, voorlezen, tussendoor luiers verschonen.'



Uhhh ja... doe je zelf
I would rather shit in my hands and clap
Jaaaaaaaaaaaa maar die mama's hebben het ook zoooooooo zwaar... Dat ze daar zelf voor hebben gekozen zijn ze dan ineens vergeten???
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 04 januari 2013 @ 17:49:

Oh, en veel plezier vanavond Koeksel, met je



[afbeelding]



thanx... maar dat is morgenavond

vandaag vast de voorbereidingen gedaan aangezien ik nu apegaar ben na het gesjouw... en dat zou een beetje lastig zijn als ik vanavond nog tot 4 uur biertjes moet drinken haha. Dus morgen de voetjes van de garage-vloer
Alle reacties Link kopieren
quote:koekie1980 schreef op 04 januari 2013 @ 19:26:

[...]

thanx... maar dat is morgenavond

Ohhh... dan heb je vanavond nog de tijd om een keuze in plaatjes te maken die mogen blijven staan?!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
net de discussie op editie NL gehoord of de samenleving / overheid of ouders zelf moeten zorgen dat ze die duurder wordende kinderopvang moeten betalen... wat denkte zelluf??

Wil de overheid dan ook even mee dokken aan mijn vakantie?



Toen is in een onderzoek ontdekt dat de meeste mensen die kinderen hebben willen dat de overheid / samenleving betaald. Goh, daar heb je echt geen ondezoeker voor nodig, had ik ze ook wel kunnen vertellen.
Vanochtend bij de bakker een moeder met DRIE kinderen in de leeftijd van 1 tot 7. De twee oudsten renden de winkel uit en de straat op, moeders er achteraan. De jongste had een zak krentebollen uit het schap getrokken, moeder boos, jongste huilen.

Toen het circus de deur uit was was ik aan de beurt.

"Een zak witte bolletjes graag, alstublieft, dank u wel, tot ziens."



Fluitend de winkel uit terwijl moeder nog de jongste op de fiets aan het insnoeren was en de middelste een heel brood op de grond had laten vallen.



HEEEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
Allemaal de beste wensen voor 2013!



Schoonmormelmoeder is weer op weg naar Italië (en schoonvader ook). Braaf uitgezwaaid en nu kan ik weer veilig door mijn eigen huis lopen.



Had al braaf zitten posten, zonder te lezen, op het vorige topic (is nog niet gesloten dus).
Alle reacties Link kopieren
quote:plofkipje84 schreef op 04 januari 2013 @ 17:40:

Wie kan mij vertellen waarom aardappels die gekookt zijn en je later in de magnetron opwarmt niet lekker zijn??

Normaal gesproken kook ik ze en eten we ze meteen op maar plofhaan had alvast gekookt ivm werk...



Blegh...



Dadelijk maar ff soep warm maken.Dan drogen ze uit denk ik. Volgende keer na het koken stampen met melk en roomboter. Puree uit de magnetron is veel smakelijker/smeuïger.
Thanks olivia1975!!
Koekie1980, ik ben het helemaal met je eens!!! En daan mensen die zeggen, ja de jeugd heeft de toekomst... Pffff... Als ouders nou zelf betalen voor kinderopvang, dan blijft er meer geld over voor de pensioenen :-)



Afschaffen dat babyparkeergeld!!
Alle reacties Link kopieren
quote:plofkipje84 schreef op 04 januari 2013 @ 21:24:

Koekie1980, ik ben het helemaal met je eens!!! En daan mensen die zeggen, ja de jeugd heeft de toekomst... Pffff... Als ouders nou zelf betalen voor kinderopvang, dan blijft er meer geld over voor de pensioenen :-)



Afschaffen dat babyparkeergeld!!Als de staat nou een klein beetje betaalde, maar nee, ruim 70% van de opvang wordt betaald door de staat. Niet normaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven