Vanaf oktober 2010 kindvrij - deel 20

09-07-2013 08:53 2562 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 20, een klein jubileum en dat mag gevierd worden!







Iedereen die de ooievaar graag voorbij laat vliegen en geniet van het kindvrije leven is welkom!
I would rather shit in my hands and clap
Alle reacties Link kopieren
Met kerst en oud en nieuw zitten wij altijd ergens in de sneeuw en in januari ook met de honden. Het is echt mijn horrorbeeld om de ene dag naar ouders te moeten en dag 2 naar schoonouders.....(sorry mams en paps). maar ik kan gewoon niet binnen zitten en me volvreten.
Alle reacties Link kopieren
Chucky heeft de 2500e post gedaan, en naar oud Kindvrij-gebruik is die de aangewezen persoon om een volgend deel te openen!



(ik moet even nakijken of dat nu bij 2500 op de Zwangert-pijlert moet, of bij 3000. Hoe dan ook, u is de uitverkorene! )
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:marilyn82 schreef op 27 augustus 2014 @ 09:29:

Helaas wel Tialtngo.... als je gestelliriseert bent menstrueer je nog gewoon.

Dat is ook de rede dat ik nog twijfel...

Alhoewel en stellirisatie en AC om de menstruatie te 'regelen' is wel dubbel veilig natuurlijk...



Inderdaad, zou eigenlijk stoppen met de pil want dat mag van de arts maar die ellendige menstruatie wil ik wel graag blijven regelen. En natuurlijk dubbel zo veilig!



Heb natuurlijk bij de intake wel gevraagd om een endometriumresectie zodat ik niet meer zou menstrueren maar helaas, dat gingen ze echt niet doen.
Om een enometrihuppeldepup wattes??

Dat ze je baarmoeder eruit jassen? Mmmm ik denk niet dat ze dat doen als daar niks mee aan de hand is.

Bovendien dan kom je in de overgang en dat schijnt ook niet zo'n pretje te zijn...
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat zei de gynaecoloog ook al.
Ik heb het overigens ook al eens bedacht, om de hele zooi eruit te laten halen aangezien het toch nutteloos is... Mjah dat gaan ze helaas niet zomaar doen. Ik chanteer wel iemand...



Gloeiende gloeiende...vaatwasser is weer naar zn grootje.

Alhoewel hij het wel gewoon doet, maar het water loopt niet weg.

Ik zit al uren naar een loodgieter te zoeken maar godsallejezus wat is dat duur zeg...

Allemaal rond de 90, kom nou..



Weet iemand toevallig een goedkopere in regio 026?



En anders maar ff afwassen........zoveel werk is dat ook weer niet, ik weet het...
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 27 augustus 2014 @ 11:21:

Chucky heeft de 2500e post gedaan, en naar oud Kindvrij-gebruik is die de aangewezen persoon om een volgend deel te openen!



(ik moet even nakijken of dat nu bij 2500 op de Zwangert-pijlert moet, of bij 3000. Hoe dan ook, u is de uitverkorene! )2500 inderdaad.... Go Chucky!
I would rather shit in my hands and clap
quote:blue_lagoon schreef op 26 augustus 2014 @ 14:31:

Magdalan, mede metal-liefhebber

Weet niet of je me nog 'kent' ik heette ooit Mayhem!



Heeeeuy!

Tuurlijk ken ik je nog. Zat me laatst nog af te vragen of je terug was onder een andere nick haha. Leuk je weer te lezen.
quote:himalaya schreef op 26 augustus 2014 @ 12:51:

Lekker Mag! Hebben jullie vakantie, of gaat het tussen de bedrijven door? Ik haal ook veel spullen bij de action, vind het een prima winkel.Magdaman heeft deze week nog vakantie (lang leve het luie studenten leven haha) en ik doe het tussen de bedrijven door. Maar man, wat een pokkeklus. Op de kozijnen zitten minimaal 8 lagen oude verf. Ik woon momenteel in huize stofwolk *hatsjoe*
Alle reacties Link kopieren
quote:Magdalan schreef op 28 augustus 2014 @ 09:26:

[...]





Heeeeuy!

Tuurlijk ken ik je nog. Zat me laatst nog af te vragen of je terug was onder een andere nick haha. Leuk je weer te lezen.Wat leuk dat je me nog kent en dat we elkaar weer treffen
Nog even snel voor ik naar een sushi restaurant vertrek voor Magdaman's verjaardag, maar ken je Saor al Blue? Zo niet is de cd van dit jaar een tip
Alle reacties Link kopieren
Oh lekker sushi, veel plezier en eet ze! Ik ken ze niet maar zal het eens opzoeken, bedankt voor de tip!
Marilyn heb je al op internet gezocht of je vaatwasser te resetten is? Heb ik ook een keer gedaan omdat hij bleef hangen bij voorspoelen. Voor 3 muisklikken opgelost, kan geen monteur tegenop. En anders een kijken op Marktplaats voor een klusjesman



@Lotte35: briljant plaatje!



Mijn oud buurvrouw/vriendin stuurde gisteren een berichtje dat ik binnenkort nieuwe buren krijg. Een samengesteld gezin met 3 kinderen, twee wat ouder en eentje van 3 jaar. Fuck my life......

Ze heeft een kwartier de slappe lach gehad want dat was helemaal niet waar...



Maar de kans is wel groot dat ik straks weer van die krijsende stampertjes naast me krijg, ik zit tenslotte in een rij met eengezinswoningen.
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 28 augustus 2014 @ 18:20:

Maar de kans is wel groot dat ik straks weer van die krijsende stampertjes naast me krijg, ik zit tenslotte in een rij met eengezinswoningen.



Oh wat balen zeg, dat is een van de grootste redenen waarom ik nooit in een rijtjeshuis zou willen wonen, gezinnen met kleine kinderen! In mijn puberjaren in zo'n wijk gewoond. En als puber is dat helemaal een hel al die kleine kinderen om je heen.



Ik zweer bij appartementen in het centrum van de stad Daar ligt het risico op jonge gezinnen toch net iets lager. Doe mij maar gewoon mijn buurman die 's nachts nog reggae-muziek draait Een kinderrijke buurt is echt mijn nachtmerrie.



Net bij de Lidl ook zo'n krijsend klein kind. Vreselijk, dat gaat echt door merg en been! Ben op zulke momenten altijd zo blij dat ik ze niet mee naar huis hoef te nemen.
Alle reacties Link kopieren
Ooooooooh... Vriend komt net thuis met een prachtige bos bloemen voor mij Helemaal blij!
Alle reacties Link kopieren
Ehhhh nieuw deel openen? Hoe doe ik dat met plaatjes plakken? Nog nooit gedaan eigenlijk........ ben niet zo handig hier op het forum of mag het ook zonder plaatje?
Alle reacties Link kopieren
quote:chucky5 schreef op 29 augustus 2014 @ 08:53:

Ehhhh nieuw deel openen? Hoe doe ik dat met plaatjes plakken? Nog nooit gedaan eigenlijk........ ben niet zo handig hier op het forum of mag het ook zonder plaatje?Mag ook zonder plaatje hoor (je kan hier plaatjesplakrecht aanvragen)
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
quote:blue_lagoon schreef op 28 augustus 2014 @ 18:47:

Ooooooooh... Vriend komt net thuis met een prachtige bos bloemen voor mij Helemaal blij!Wat lief!!
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
Je mag het helemaal zelf weten chucky, het is jouw feestje!
I would rather shit in my hands and clap
quote:Sanseveria13 schreef op 09 juli 2013 @ 12:14:

Leuk topic! Ik ben begin 40 en heb ook geen kinderen. Die heb ik ooit wel gewild maar dat lukte niet zo makkelijk en halverwege de medische behandelingen ben ik ermee gestopt omdat het niet goed voelde.

Nu zijn we bijna 15 jaar verder en ben ik zéér tevreden met mijn leven zonder kinderen. Al zijn er nog steeds mensen die je graag inwrijven dat je-toch-wel-iets-heel-moois-mist. Yeah sure, dat snap ik ook ook wel.



Ik denk werkelijk dat mensen die zulke opmerkingen maken eerder jaloers op ons zijn. (het is sowieso een feit dat als iemand een niet zou leuke opmerking maakt zegt dat niks over jou maar over de onzekerheid van degene die die opmerking maakt. is psychologie hoofdstuk 1 ...)

Ze kunnen wel gillen dat je iets moois mist, de niet-mooie dingen aan kinderen zeggen ze er niet bij terwijl ze zelf ook echt wel ervaren...Maar ja, gezinnetjes willen er toch aan de buitenkant perfect uit zien he...( )



Goedemorgen dames...

Hadden we het over Sushi? Gister nog gegeten in een erg goed sushi-restaurant met een vriendin. (en daarna nog ff een drankje in mijn 'vaste' kroeg )
Alle reacties Link kopieren
Ben net mishandeld door een peuter, grrrr. Zat bij de apotheek waar het toch al altijd uren duurt zat er een peuter vanuit zijn buggy tegen mijn benen aan te schoppen! Heb luidkeels 'au' geroepen en een boze blik geworpen, moeders begreep het meteen. Meneertje had er nog lol in ook
Volgende keer terugtrappen!
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 29 augustus 2014 @ 16:39:

Volgende keer terugtrappen!





De verleiding was erg groot, moet ik eerlijkheidshalve bekennen
Alle reacties Link kopieren
Zie net een topic voorbij komen over een kleuterklas met maar liefst veertig (!!!!) kleuters! Wat heb ik een medelijden met die arme juf Daar moet je toch niet aan denken!



En over het hebben van een partner met een kind (of meerdere kinderen) wanneer je zelf kinderen hebt oke, maar als je ze zelf niet hebt... Wat doe je jezelf toch aan denk ik dan.



Net in de supermarkt was het ook weer feest, overal krijsende en huilende kinderen. Maar ja, je moet wat overhebben voor een rol vuilniszakken en een doosje met zakjes natvoer voor de kat

Wat was ik weer blij dat ik daar niet mee hoef te zitten!
quote:blue_lagoon schreef op 29 augustus 2014 @ 17:20:

Zie net een topic voorbij komen over een kleuterklas met maar liefst veertig (!!!!) kleuters! Wat heb ik een medelijden met die arme juf Daar moet je toch niet aan denken!



En over het hebben van een partner met een kind (of meerdere kinderen) wanneer je zelf kinderen hebt oke, maar als je ze zelf niet hebt... Wat doe je jezelf toch aan denk ik dan.



Net in de supermarkt was het ook weer feest, overal krijsende en huilende kinderen. Maar ja, je moet wat overhebben voor een rol vuilniszakken en een doosje met zakjes natvoer voor de kat

Wat was ik weer blij dat ik daar niet mee hoef te zitten!



Heerlijk hè? Ik geniet soms ook van al die vreselijke topics over uitgeputte ouders, agressieve kinderen en het feit dat speelafspraken altijd bij TO zijn met de nodige rommel.

Vanmiddag op de bank geslapen (voel me niet helemaal fit) en net afhaal besteld. Niemand om rekening mee te houden, jihoe !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven