Vanaf oktober 2010 kindvrij - deel 22 -

18-03-2017 21:52 3279 berichten
En we gaan verder in deel 22!



Hallo lange nachten, uitslapen, je eigen plan trekken en vooral weinig kinderfeestjes.



Wij zijn zeker geen kinderhaters maar vinden een leven zonder kinderen nu eenmaal een stuk leuker.



Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_295669 wijzigde dit bericht op 04-09-2017 17:39
97.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dat jezelf andere ervaringen hebt (ongeacht waarmee) dat kan. En dat je dat wilt delen kan en mag ook. Maar doe dan niet alsof onze ervaring helemaal niet waar kan zijn.
quote:viennas schreef op 26 april 2017 @ 18:15:

Jouw ervaringen doen er hier niet zoveel toe, want dit is een topic voor en door kindvrijen. Nogal logisch dat jouw ervaring afwijkt, want jij bent NIET kindvrij.

Ik zie al voor me dat ik op een topic over kinderen de hele tijd mijn ervaringen ga delen. Die er helemaal niet toe doen. Of als er een topic geopend word over gebroken nachten,dat ik ga schrijven dat ik helemaal geen gebroken nachten heb en heerlijk slaap. En dat al mijn moeder vriendinnen ook altijd heerlijk doorslapen, dus waar hebben ze het over.En dat dan blijven herhalen.

Jullie hebben het juist ontzettend veel over mensen met kinderen en zetten je eigen leven voortdurend af tegen het leven van mensen met kinderen. Het lijkt soms wel een obsessie.



Logisch dat ik hierover wel iets te zeggen heb.
Alle reacties Link kopieren
quote:valerievaldera schreef op 26 april 2017 @ 18:44:

[...]



Jullie hebben het juist ontzettend veel over mensen met kinderen en zetten je eigen leven voortdurend af tegen het leven van mensen met kinderen. Het lijkt soms wel een obsessie.



Logisch dat ik hierover wel iets te zeggen heb.Dat gebeurt wel eens als dat het thema van een topic is. Maar de enige die hier obsessief gedrag vertoont ben jij.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
@allen: Vanaf dit punt on-topic. Mocht dat niet gebeuren, dan zullen er passende maatregelen volgen.

Daarnaast wil ik jullie wijzen op de negeerfunctie.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-04-2017 19:26
Reden: crosspost
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Berichten genegeerd! Nu inderdaad weer ontopic, zonde van onze energie
Alle reacties Link kopieren
Hè? Wat is dit? Wie heeft er lopen staffen?

En wat is in vredesnaam on topic hier en wat niet?
Alle reacties Link kopieren
Nou het is wel zover: ik ga de negeerfunctie gebruiken. Zie het maar als een eer.
Alle reacties Link kopieren
On topic zijn de levens en ervaringen van kindvrijen.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Nou in dat geval, ik lig heerlijk op de bank nu en ben blij dat ik morgen niet op een rommelmarkt hoef te staan of een fiets te versieren. Ik hoef alleen maar bier te drinken morgen.
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar mag je niet eens meer met elkaar in discussie of kon degene die haar gelijk hier niet kreeg daar niet tegen en vond het nodig om met het stafje te zwaaien
Alle reacties Link kopieren
quote:gierzwaluw33 schreef op 26 april 2017 @ 19:45:

Blijkbaar mag je niet eens meer met elkaar in discussie of kon degene die haar gelijk hier niet kreeg daar niet tegen en vond het nodig om met het stafje te zwaaien Haha, en wij hebben hier wel pittiger discussies gevoerd. Vroeger.
Alle reacties Link kopieren
quote:viennas schreef op 26 april 2017 @ 19:47:

[...]



Haha, en wij hebben hier wel pittiger discussies gevoerd. Vroeger.Nou zeg dat
Alle reacties Link kopieren
quote:valerievaldera schreef op 26 april 2017 @ 08:23:

Ik herken het totaal niet. Mijn vriendinnen hebben voor het grootste deel geen kinderen, maar het zijn nog net zo goed mijn vriendinnen. Oppas hoef ik niet te regelen want man is de meeste avonden gewoon thuis. Zo moeilijk is het toch echt niet, of zie ik nu iets over het hoofd?



Spreken jullie je misschien erg negatief uit over kinderen en het ouderschap, zoals jullie dat hier doen?



Hm. Ik zeg wel eens: ligt dat rotmormel nu nog niet in bed? Of: getver, er loopt spuug uit haar mond! Maar zo is het toch gewoon! Is dat erg denk je Valerie?



quote:valerievaldera schreef op 26 april 2017 @ 15:17:

Zolang er begrip is van beide kanten valt er altijd wel een mouw aan te passen, is mijn ervaring. Als mensen snel gekwetst zijn en buitengesloten voelen en dat soort dingen meer, dan kan ik daar niet zoveel mee. Ik kan me niet door iedereen emotioneel onder druk laten zetten, dan zou ik zelf geen leven meer hebben. Als moeder leer je denk ik wel heel snel om voor jezelf op te komen, grenzen te stellen en je prioriteiten te leggen bij de mensen die het echt verdienen. Anders val je heel snel om.



Zou het erg zijn als ik mijn vriendinnen elke dag minstens10 keer app en dreig de vriendschap te verbreken? Ik probeer vaak ook 's nachts te bellen, omdat ik weet dat hun kind toch nog niet doorslaapt. Maar dat is toch niet needy, Valerie??

Vertel even, want jij weet hoe de wereld werkt.







Don't feed the troll mensen! Toen ik nog niet zoveel van haar had gelezen dacht ik dat ze serieus iets wilde weten, maar het is toch ondertussen wel duidelijk dat ze ons op hele slinkse en manipulatieve wijze ons probeert te kwetsen? Misschien is ze wel een of andere dumpertgozer, of heb je een studentencorps aan de lijn, weet jij veel.
Alle reacties Link kopieren
whahaha luistervink. Op zich zou s nachts bellen wel slim zijn. Als de kinderen eenmaal doorslapen, want dan hebben ze eindelijk tijd om naar ons oeverloos gezever over ons eigen leven te luisteren.



Maarre, je loopt wel even achter. We mogen alleen nog on topic hier. Watever that maybe.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, sorry!! Ik wilde het nog zo graag even kwijt.



Anywho, morgen: alle plannen zojuist lekker gecanceld wegens koukleum en ik kan wel leukere dingen verzinnen om met mijn vrienden te doen. Ga met een boek, dekentje en een oranjebittertje op de bank zitten.

Lijkt me inderdaad niet iets wat je als moeder zomaar kan beslissen, volgens mij hebben alle kinderen heel wat plannen op zo'n feestdag. Soort halve kindermishandeling om zo'n dag zomaar te negeren.
Alle reacties Link kopieren
Waar ik normaal gesproken morgen lekker aan de borrel zou gaan in de stad, spelen er bij ons helaas even familieomstandigheden waardoor dat niet kan. We hebben geen kinderen, maar we zijn wel kinderen. En dat komt soms ook met verantwoordelijkheden en in dit geval verdriet.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Ik heb niet veel plannen voor morgen. Eerst uitslapen, dan wat rondslenteren door de stad, maar dat is geen moetje. Ik vind dat juist wel gezellig. Later op de dag nog even een biertje doen met een vriendin. Hopelijk werkt het weer een beetje mee. Bij Koningsdag horen voor mij zon, bier, lieve mensen en live muziek, zonder een van die factoren is het toch niet helemaal af.



Veel plezier iedereen bij wat je ook maar gaat doen.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje
Alle reacties Link kopieren
Doornroosje, sterkte!



Ik ga morgen sporten en naar een vriendin, paardrijden, haar paarden fotograferen en lekker bijkletsen.



Ik geloof dat er slecht weer oogegeven was?
Wat naar om te horen Doornroosje! Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
quote:Doornroosje75 schreef op 26 april 2017 @ 20:04:

Waar ik normaal gesproken morgen lekker aan de borrel zou gaan in de stad, spelen er bij ons helaas even familieomstandigheden waardoor dat niet kan. We hebben geen kinderen, maar we zijn wel kinderen. En dat komt soms ook met verantwoordelijkheden en in dit geval verdriet. Jeetje, sterkte Doornroosje!!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Doornroosje.



Ongetwijfeld morgen huilende kinderen omdat het koud is op de vrijmarkt. Omdat het vorige week door hun geclaimde plekje gewoon is ingenomen door iemand die vroeger was. Dat er niet genoeg verkocht wordt. Of dat het ooit favoriete speeltje verkocht is.



En ik ga gewoon lunchen bij vrienden die ook niets om Koningsdag geven. En kindvrij zijn.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 26 april 2017 @ 20:29:

Sterkte Doornroosje.



Ongetwijfeld morgen huilende kinderen omdat het koud is op de vrijmarkt. Omdat het vorige week door hun geclaimde plekje gewoon is ingenomen door iemand die vroeger was. Dat er niet genoeg verkocht wordt. Of dat het ooit favoriete speeltje verkocht is.



En ik ga gewoon lunchen bij vrienden die ook niets om Koningsdag geven. En kindvrij zijn. Ik vind braderieën vreselijk (schuifelende mensenkassa's sowieso) dus blij dat ik niet hoef. Lekker rustig in het bos!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven