Vanaf oktober 2010 kindvrij - deel 22 -

18-03-2017 21:52 3279 berichten
En we gaan verder in deel 22!



Hallo lange nachten, uitslapen, je eigen plan trekken en vooral weinig kinderfeestjes.



Wij zijn zeker geen kinderhaters maar vinden een leven zonder kinderen nu eenmaal een stuk leuker.



Ik moet er ook niet aan denken om op zo'n drukke rommelmarkt te staan de hele dag, haha! Dat lijkt me echt de hel. Gelukkig is dat voor niemand verplicht



Ik zie net dat 's ochtends de zon gaat schijnen
Alle reacties Link kopieren
quote:Forumster schreef op 26 april 2017 @ 21:01:

[...]



Ik vind braderieën vreselijk (schuifelende mensenkassa's sowieso) dus blij dat ik niet hoef. Lekker rustig in het bos!+ 1 Ik begrijp ook niet waarom het altijd zo druk is op een braderie. Er is niks te zien. Zet een paar kramen neer en de regio loopt uit. Vreselijk!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Doornroosje
Sterkte Doornroosje



Wij zijn nog op vakantie. Vrijdag weer naar huis.
Alle reacties Link kopieren
quote:gierzwaluw33 schreef op 26 april 2017 @ 21:48:

[...]

+ 1 Ik begrijp ook niet waarom het altijd zo druk is op een braderie. Er is niks te zien. Zet een paar kramen neer en de regio loopt uit. Vreselijk!



Ik ben zo'n 25 jaar geleden eens naar Amsterdam geweest met Koninginnedag. Ik kreeg echt de neiging om om me heen te gaan slaan, ik wilde rúimte!

Dat was eenmalig, nooit meer.



Nu hoef ik ook niet naar kleedjesmarkten en braderiën. Meuk kopen is niet aan mij besteed.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:valerievaldera schreef op 26 april 2017 @ 15:57:

[...]



Ik vind het belangrijk om eenzijdige berichten over het ouderschap/moederschap te nuanceren. Niet om kindvrijen te 'bekeren' zoals mij wel eens wordt verweten (het idee alleen al), maar om recht te doen aan de werkelijkheid. Het leven is niet zo zwart/wit als in dit topic wordt gesteld. Gelukkig!



Ohhh, wat leuk, je bent het kindervrije-forum-geweten!



Zaten we hier al 22 topics op te wachten, welkom ghij verlosser!
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Haha Hiem. Bij mij tegenover is de vrijmarkt van onze stad. Ieder jaar loop ik een rondje,maar waar andere mensen pareltjes vinden, zie ik alleen maar ouwe troep. Maar morgen probeer ik het weer, ieder jaar wordt het rondje steeds kleiner.
Alle reacties Link kopieren
quote:AeonOfWinter schreef op 26 april 2017 @ 22:44:

[...]





Ohhh, wat leuk, je bent het kindervrije-forum-geweten!



Zaten we hier al 22 topics op te wachten, welkom ghij verlosser!Ik vind het veel leuker om jou hier te zien!
Af en toe kom ik hier eens even neuzen, uit nostalgie naar mijn voormalige kindvrije leven. Zowel met als zonder kind is het heerlijk alleen die eindeloze zee van tijd voor jezelf mis ik weleens.



Morgen met m'n dochter naar het koninginnegebeuren, ik opteer voor zo snel mogelijk naar het springkussengedeelte dan laten we het braderiegedeelte enigszins aan ons voorbij gaan. Ik ben dus ook niet zo van de rommel...
Alle reacties Link kopieren
Na een leuke en koude koningsavond/nacht bijna thuis. Morgen slapen man en ik gezellig samen uit en eten we ons ontbijtje in bed. We hebben allebei niet zoveel met koningsdag al gaat hij wel naar een bandje kijken. Ik ga een nieuwe hardlooproute uitproberen en verder niks.
I choose happy!
quote:AeonOfWinter schreef op 26 april 2017 @ 22:44:

[...]





Ohhh, wat leuk, je bent het kindervrije-forum-geweten!



Zaten we hier al 22 topics op te wachten, welkom ghij verlosser!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga heerlijk niks doen vandaag, ik heb niks met dit soort dagen, of dat je dan iets moet ondernemen, het wordt ook slecht weer vandaag dus ik blijf nog even lekker in bed liggen Ik houd ook niet van drukte.



Gisteren drukke dag gehad op mijn werk dus ook niet echt fut om iets te doen, straks op gemakje ontbijten en de rest van de dag relaxen en series kijken.



Ik heb ook altijd op dit soort dagen bv zin om even te winkelen en dan denk ik, ohnee, het is natuurlijk heel druk, heb ik eindelijk tijd is er weer van alles te doen in de stad
Je kunt online gaan winkelen
Alle reacties Link kopieren
quote:baukelien schreef op 27 april 2017 @ 10:05:

Je kunt online gaan winkelen Ja dat zal het waarschijnlijk wel gaan worden
Alle reacties Link kopieren
quote:viennas schreef op 26 april 2017 @ 22:56:

[...]





Ik vind het veel leuker om jou hier te zien!





Haha, van hetzelfde Vien! Ik heb tegenwoordig weer tijd zat om hier rond te hangen.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook niks met Koningsdag, al heeft een vriend allerlei plannen geopperd waardoor we hier half de provincie door zouden moeten. Naaah.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben hier in huis al actief geweest. Mag wat mij betreft nu even lekker gaan regenen zodat m´n balkon schoonspoelt (heb net mos en onkruid getrokken). Online shoppen ben ik mee begonnen vanmorgen en nu lekker niets doen totdat de was gedraaid is.
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
quote:snjokorn schreef op 27 april 2017 @ 11:11:

Ik ben hier in huis al actief geweest. Mag wat mij betreft nu even lekker gaan regenen zodat m´n balkon schoonspoelt (heb net mos en onkruid getrokken). Online shoppen ben ik mee begonnen vanmorgen en nu lekker niets doen totdat de was gedraaid is.Heerlijk, klinkt goed. Van mij mag het ook gaan regenen, maar ook omdat ik het dan nog lekkerder vind om thuis te blijven
Alle reacties Link kopieren
quote:yesss schreef op 27 april 2017 @ 11:59:

[...]





Heerlijk, klinkt goed. Van mij mag het ook gaan regenen, maar ook omdat ik het dan nog lekkerder vind om thuis te blijven





Voorlopig nog steeds droog hier.



Heb wel een nieuwsgierige duif op m´n balkon. Jammer (of misschien maar goed ook) dat de katten lui liggen te pitten.
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
quote:yesss schreef op 27 april 2017 @ 11:59:

[...]





Heerlijk, klinkt goed. Van mij mag het ook gaan regenen, maar ook omdat ik het dan nog lekkerder vind om thuis te blijven Ja! Ik had me al helemaal verheugd op een guur dagje, maar toen ging potverdikkie de zon schijnen. Heb nu maar allemaal plantjes lopen verpotten buiten. Herkennen jullie dat: kinderen roepen bij mij niet zoveel zorgzame gevoelens op, maar plantjes en dieren des te meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Luistervink schreef op 27 april 2017 @ 12:38:

[...]





Ja! Ik had me al helemaal verheugd op een guur dagje, maar toen ging potverdikkie de zon schijnen. Heb nu maar allemaal plantjes lopen verpotten buiten. Herkennen jullie dat: kinderen roepen bij mij niet zoveel zorgzame gevoelens op, maar plantjes en dieren des te meer.Plantjes absoluut niet maar m´n katten komen niets te kort
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
quote:Luistervink schreef op 27 april 2017 @ 12:38:

[...]





Ja! Ik had me al helemaal verheugd op een guur dagje, maar toen ging potverdikkie de zon schijnen. Heb nu maar allemaal plantjes lopen verpotten buiten. Herkennen jullie dat: kinderen roepen bij mij niet zoveel zorgzame gevoelens op, maar plantjes en dieren des te meer.



Ja irritant is dat he, dat de zon dan gaat schijnen ik wil gewoon donker weer zodat ik me lekker kan nestelen op de bank



Ik heb dat gevoel ook niet bij kinderen, bij dieren wel heel erg... Ik vind het bijvoorbeeld ook helemaal niet zielig als een baby huilt (ben ik nu heel slecht dat ik dat niet voel) maar als er iets met een dier is kan ik daar echt om huilen.
Alle reacties Link kopieren
quote:snjokorn schreef op 27 april 2017 @ 12:42:

[...]



Plantjes absoluut niet maar m´n katten komen niets te kort

+1

Moet me ook inhouden om niet wekelijks uberschattige en/of grappige foto's op fb te plaatsen
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Als ik bij een vriendin van mij op bezoek ben met kinderen en de kat komt aanlopen ben ik altijd even afgeleid :'Ahhh kijk nou, wat lief, kijk nou hoe ze kijkt, mooi beestje zeg'

'Maar sorry waar hadden we het over, ohja, je dochter was verkouden'
Alle reacties Link kopieren
quote:yesss schreef op 27 april 2017 @ 13:49:

[...]





Ja irritant is dat he, dat de zon dan gaat schijnen ik wil gewoon donker weer zodat ik me lekker kan nestelen op de bank



Ik heb dat gevoel ook niet bij kinderen, bij dieren wel heel erg... Ik vind het bijvoorbeeld ook helemaal niet zielig als een baby huilt (ben ik nu heel slecht dat ik dat niet voel) maar als er iets met een dier is kan ik daar echt om huilen.



Ik moet altijd erg lachen om peuters/kleuters met krokodillentranen of driftaanvallen. Zag laatst in een plensbui ook zo'n moeder op de fiets met een kleintje achterop en een kleuter op een klein fietsje die brullend was gestopt met trappen en niet meer verder wilde. En die wanhopige moeder die hem maar probeerde te bemoedigen om weer op te stappen, zonder al te boos te worden, want dat werkt alleen maar averechts. Haha, hilarisch. Logisch dat ie niet blij was, maarja, zo wordt het natuurlijk alleen maar erger.



Gemeen hoor van mij, al dat leedvermaak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven