Vanaf oktober 2010 kindvrij-deel 21-

01-09-2014 16:40 2995 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer een nieuw deel. Klets gezellig mee over van alles behalve vieze luiers, kotsdoekjes en ander kinderongemak
Alle reacties Link kopieren
Ik lees hier op het forum ook verhalen van vrouwen die echt alles in hun leven over hebben voor een kind. Daar begrijp ik helemaal niks van. Spijtig voor ze maar als ik alle verdriet lees dan denk ik wel, waarom is die drang zo enorm? En al die ziekenhuistoestanden pfff wat een gedoe. Zelf heb ik ook wensen maar niet alles is maakbaar, maar blijkbaar niet voor stellen die perse een kind willen, dat moet en zal er komen.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 21 februari 2017 @ 14:18:

Huh? Dit topic is toch voor mensen zónder kinderen? Wat doe jij hier dan tussen valerie? En dan ook nog een hihi post dat je van de glijbaan afgaat, gekke meid.



Hima grijp in! go Nouschi! jij snapt het!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu het beste voor je kind te kijken op rtl 4. Wat een gekkies zijn die ouders.
Alle reacties Link kopieren
quote:Doornroosje75 schreef op 21 februari 2017 @ 15:58:

Volgens mij wil ze ons er vooral van overtuigen dat vrouwen met kinderen echt heus wel leuke mensen zijn. Alleen jammer dat ze precies het tegendeel aantoont Al mijn vriendinnen zijn moeder. En allemaal leuk. Maar tegen hun kan ik niet zeuren over de irritaties die ik soms heb van kinderen. Of mensen met kinderen. En dat kan hier wel, want gelijkgestemden. Jammer dat er dan een moeke even komt vertellen dat er HEUS wel leuke mensen met leuke kinderen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendinnen met kinderen zijn ook gewoon nog steeds leuk. En hebben fijne kinderen. En zijn gelukkig. En werken nog. En reizen nog. En sommige neuken nog de sterren uit de lucht met hun (knappe) man. En ik zou mijn leven voor geen goud voor dat van hen inruilen. En ik hoop dat zij daar andersom precies hetzelfde over denken.
I choose happy!
quote:EssentialBliss schreef op 21 februari 2017 @ 22:58:

Mijn vriendinnen met kinderen zijn ook gewoon nog steeds leuk. En hebben fijne kinderen. En zijn gelukkig. En werken nog. En reizen nog. En sommige neuken nog de sterren uit de lucht met hun (knappe) man. En ik zou mijn leven voor geen goud voor dat van hen inruilen. En ik hoop dat zij daar andersom precies hetzelfde over denken.Mooi geschreven. Zo denk ik er precies over. Goed om te zien dat er nu meer nuance in dit topic komt.
Alle reacties Link kopieren
Die nuance is er al 21 delen, jij leest selectief en bent de minst genuanceerde persoon die ik in 21 delen ben tegengekomen (en daar zat Elninjoo in).
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 21 februari 2017 @ 14:18:

Huh? Dit topic is toch voor mensen zónder kinderen? Wat doe jij hier dan tussen valerie? En dan ook nog een hihi post dat je van de glijbaan afgaat, gekke meid.



Hima grijp in!



Ik was de generaliserende langspeelplaat die maar bleef hangen zat en heb mijn eigen maatregelen genomen. Lekker rustig zo.



Maar jouw kind(eren) mogen gewoon aanzitten bij onze smulsteenparty hoor. Dan doe ik ook nog leuk met ze.

Ik ben geen kinderhater en jij een leuke moeder. En daarna ga ik gewoon naar mijn eigen huis en zit jij met stinkende gordijnen
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Maakt Nouschi niet uit Hiem. Die zet gewoon een pannetje Dasty op het vuur.
Alle reacties Link kopieren
quote:valerievaldera schreef op 21 februari 2017 @ 23:03:

[...]



Mooi geschreven. Zo denk ik er precies over. Goed om te zien dat er nu meer nuance in dit topic komt.Bedankt voor je goedkeuring
Alle reacties Link kopieren
Vien zullen we onszelf een schouderklopje geven
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
quote:dianaf schreef op 21 februari 2017 @ 16:46:

[...]



Sowieso al die dilemma's die je hier voorbij ziet komen. ... Kindat wil echt niet eten? Mijn kindat is hoogbegaafd/onbegrepen enz? Gaat nu helaas allemaal aan ons voorbij! Wat een pech. Helaas, geen kind en nog steeds grote dilemma's. Inclusief het kind de kat komt 's nachts steeds op me liggen, hoe voed ik haar op zodat ze dit niet meer doet en me ook niet wakker miauwt.
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Mijn vriendinnen met kinderen zijn ook gewoon nog steeds heel leuk, net als hun kinderen met wie ik het goed kan vinden. Maar wat ben ik blij dat die kinderen daar blijven en ik in een rustig huis terugkom.
quote:valerievaldera schreef op 21 februari 2017 @ 23:03:

[...]



Mooi geschreven. Zo denk ik er precies over. Goed om te zien dat er nu meer nuance in dit topic komt.Waarom is nuance nodig in dit topic? Daar gaat dit topic toch juist over, dat we ongenuanceerd kunnen klagen.
quote:nerdopviva schreef op 22 februari 2017 @ 07:44:

[...]





Waarom is nuance nodig in dit topic? Daar gaat dit topic toch juist over, dat we ongenuanceerd kunnen klagen.+1
Alle reacties Link kopieren
quote:EssentialBliss schreef op 21 februari 2017 @ 22:58:

Mijn vriendinnen met kinderen zijn ook gewoon nog steeds leuk. En hebben fijne kinderen. En zijn gelukkig. En werken nog. En reizen nog. En sommige neuken nog de sterren uit de lucht met hun (knappe) man. En ik zou mijn leven voor geen goud voor dat van hen inruilen. En ik hoop dat zij daar andersom precies hetzelfde over denken.Hm. Ik merk dat mijn vrienden mij juist vaak gebruiken als klaagbaak. Ik hoor dus juist heel wat gezeur over uitspattende roze wolken en dat het allemaal toch wel erg zwaar is. Vooral in de eerste jaren. Maar dat zal wel komen omdat klagen blijkbaar een taboe is onder moeders en vaders, en omdat mede-ouders het wegzetten als aanstelleritis.
Alle reacties Link kopieren
quote:EssentialBliss schreef op 21 februari 2017 @ 23:23:

Vien zullen we onszelf een schouderklopje geven Ho Ho het is natuurlijk valderie dr verdienste!
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 21 februari 2017 @ 23:18:

[...]





Ik was de generaliserende langspeelplaat die maar bleef hangen zat en heb mijn eigen maatregelen genomen. Lekker rustig zo.



Maar jouw kind(eren) mogen gewoon aanzitten bij onze smulsteenparty hoor. Dan doe ik ook nog leuk met ze.

Ik ben geen kinderhater en jij een leuke moeder. En daarna ga ik gewoon naar mijn eigen huis en zit jij met stinkende gordijnen Gezellig!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:viennas schreef op 21 februari 2017 @ 23:20:

Maakt Nouschi niet uit Hiem. Die zet gewoon een pannetje Dasty op het vuur.Precies! Jij komt ook toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ga even verder met ongenuanceerd klagen. Ik ben één dag per week vrij. En laat dat net de dag zijn dat een basisschool in de buurt hun gymlessen hebben in een gebouw wat verder weg. De kinderen moeten dus een stukje lopen. Elke week lopen meerdere klassen meerdere keren (ze moeten ook weer terug natuurlijk ) langs mijn huis. Vroeger moest ik stil zijn bij zo'n wandeling, maar blijkbaar hoeft dat tegenwoordig niet meer. Ik sta elke keer weer versteld van de herrie die uit die kindermondjes komt. Als onze achterdeur open staat, kunnen we elkaar niet meer verstaan, laat staan als we in de tuin zitten. Ik heb weleens naar de school gebeld en heel vriendelijk gevraagd of ze bij die wandeling rekening kunnen houden met de mensen in de buurt. Het zou worden doorgegeven. Er is niets veranderd dus ze hebben er gewoon schijt aan. Het is voor mij een teken dat kinderen geen strobreed in de weg gelegd mag worden en daar stoor ik me mateloos aan.
quote:viennas schreef op 21 februari 2017 @ 21:59:

Ik zit nu het beste voor je kind te kijken op rtl 4. Wat een gekkies zijn die ouders.Ik heb het ook gezien. Ik had zo graag gezien dat één van de kinderen van homeschool-moeder een driftbui kreeg Ik kreeg echt de kriebels van haar. Wel opvallend dat vooral de moeders het woord deden. De emancipatie was nog niet echt doorgedrongen.
Alle reacties Link kopieren
Heb ik dat tv progromma dan gemist gisteren...

Ik moet zo nog even 4 handen op 1 buik van gisteren terugkijken. Ook altijd interessant
Alle reacties Link kopieren
Terugkijkding is even stuk, en partner wilde gisteren 'alles kijken maar niet 4 handen op 1 buik', na het horen van een van de eerste zinnen: ze gebruikten geen AC, maar ze deed af en toe een test.



Ik ga het wel terugkijken, lekker ergeren in mijn eentje
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net 'het beste voor je kind' teruggekeken en het was Echt Heel Erg! Te wereldvreemd gewoon!
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:Doornroosje75 schreef op 22 februari 2017 @ 20:27:

Ik heb net 'het beste voor je kind' teruggekeken en het was Echt Heel Erg! Te wereldvreemd gewoon! Staat ook nog op het programma, heb al de nodige tenenkrommende dingen over gelezen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven