Vanaf oktober 2010 kindvrij-deel 21-

01-09-2014 16:40 2995 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer een nieuw deel. Klets gezellig mee over van alles behalve vieze luiers, kotsdoekjes en ander kinderongemak
Alle reacties Link kopieren
Phoebe, het ligt er bij mij aan wie het is en hoe mijn bui is.

Soms leg ik het uit en soms heb ik daar totaal geen zin in.

Ik geef ook aan dat het 'moeder' zijn mij niet past en een heule strenge moeder zal zijn.



Iedere dag word ik er aan herinnerd waarom het zo fijn is om geen kinderen te hebben.
anoniem_112781 wijzigde dit bericht op 16-11-2014 20:34
Reden: aanpassen
% gewijzigd
Never give up hope.
Ja zo is het bij mij eigenlijk ook wel. Ach het is ook geen drama

idd. als ik het soms wel uitleg... Ik word er alleen soms zo moe van...



Ja dat heb ik ook regelmatig. Vrijdag sliep ik bij mn nichtje omdat

ze sochtends anders even alleen was, dus paste ik even op haar.

Ze is leuk hoor, maar je weet wel meteen weer waarom je het niet wil..

Jij iedere dag, ben wel benieuwd hoe, vervelende buurkinderen ?
Alle reacties Link kopieren
verschilt bij mij ook per persoon..maar als iemand heel lang doorzeurt dan vraag ik weleens of ze het normaal zou vinden als ik vraag of ze al spijt heeft van haar kinderwens of van haar kinderen, maar dat wordt niet echt gewaardeerd.



als normale uitleg zeg ik gewoon dat ik van mijn leven hou als het om mij draait; dat ik kan doen wat ik wil, wanneer ik het wel, hoe en met wie zonder daarbij aan iemand verantwoording hoef af te leggen
quote:snjokorn schreef op 15 november 2014 @ 18:39:

Single: dat worden dan niet erg veelzijdige foto´s kan ik je vertellen...Als of al die foto`s van die kinderen zo veelzijdig zijn
Alle reacties Link kopieren
single1985, net uit een ander topic geleerd dat je dat niet hardop mag zeggen of kritiek op mag hebben, want dan kijk je op mensen neer

Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier echt nooit problemen mee. Maar ik geloof dan ook niet dat mensen zonder kinderen per definitie gelukkiger zijn dan met kinderen. Ik geloof alleen heilig dat ik gelukkiger ben zonder dan met.



Ik zou iets zeggen van: "ik voel me hier heel gelukkig mee en ik begrijp van jou dat jij het geluk uit je kinderen haalt. Allebei anders, maar allebei tevreden. Prachtig toch!"



PS als je met vertrouwen achter je keuzes staat, hoef je ze niet meer zo hard te verdedigen.
I choose happy!
Op welk topic doel je dan mislady
Alle reacties Link kopieren
Oh wat een lekkere lambaldag. Huispak aan, beetje rommelkonten, me weer een tijdje vermaakt met de website www.stumbleupon.com en ik ga zo overheerlijke kokosmakronen maken met maar 2 ingrediënten. Nog steeds in mijn huispak, die vanavond pas weer uit gaat.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik ook Hima...

Zit nog steeds in pyama...
Alle reacties Link kopieren
quote:snjokorn schreef op 15 november 2014 @ 07:40:

Mag ik jullie van het heugelijke feit op de hoogte brengen dat er hier de afgelopen week gezinsuitbreiding heeft plaats gevonden ? Geboortekaartjes sturen gaat me net wat te ver. Ik heb er een (7-jarige) miauwende viervoeter bij.Gefeliciteerd met dit wondertje!!!
Alle reacties Link kopieren
gisteren had ik pyjama aka lambaldag

vandaag vet productief.... whooooowwww

Straks een borrel met vriendinnen in de kroeg

De perfecte zondag!



Happy weekend allemaal!
Hier ook lambaldag. Laat opgestaan, douchen, huispak aan, tv kijken, weer slapen (ik hou van slapen), net film gekeken, beetje haken en zo een heerlijke shoarmaschotel bestellen. Beetje haken en katten knuffelen, appen met vriendinnen, met een vriend en een vriendin gebeld. Ik ben best druk op mijn manier
Alle reacties Link kopieren
Meeeeid ik kan me voorstellen dat je aan een tukkie toe was!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hier ook een lambal dag. Gister een verjaardag gehad en net ff een wijntje te veel gedronken denk ik haha.

Helaas is mijn laptop vandaag overleden (heb nu die van Magdaman geconfisqueerd) hopelijk kan de mijne nog gereanimeerd worden
Alle reacties Link kopieren
Hier ook lambaldag . Uitgeslapen, uurtje naar een verjaardag geweest en daarna op de bank liggen tukken . Te lui om te koken, dus pizza besteld. Heerlijk zo'n dagje.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook al lui. Lang op bed gelegen, vanmiddag bij een vriendin geweest. Nu even eten en daarna een tukkie op de bank. Heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook een lambaldag. Om 11 uur mijn bed uitgekomen, ontbeten en dan een paar uur achter de pc gezeten in mijn pyjama. Om half 2 ging ik pas douchen en om 2 uur lunchen. Verder nog met de honden gewandeld en nu net kerstkoekjes gebakken . Ik had veel deeg van gisteren over. Gisteren naar een vriendin geweest en ik had ook zulke koekjes meegenomen. Bleek dat zij cake gebakken had, dus dat werd dubbel snoepen.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat heerlijk slecht Hondenmens. Wij hadden geen zin om te koken en hebben daarom maar Thais gehaald. Ik heb bijna mijn vork erbij opgegeten, zo waanzinnig lekker.
I choose happy!
quote:Magdalan schreef op 16 november 2014 @ 18:42:

Hier ook een lambal dag. Gister een verjaardag gehad en net ff een wijntje te veel gedronken denk ik haha.

Helaas is mijn laptop vandaag overleden (heb nu die van Magdaman geconfisqueerd) hopelijk kan de mijne nog gereanimeerd worden

is idd. niet erg leuk maar je zegt het zo grappig.



Ik ben vanmiddag nog even wezen wandelen, stelde weinig voor,

gewoon een excuus om nog ff iets te gaan drinken in mijn stamkroeg.

Had net ook geen zin om te koken, maaltijdsalade gehaald en friet gebakken...

Doei, morgen kook ik wel weer een keer...
Alle reacties Link kopieren
Ik moest m'n lambaldag onderbreken om uit eten te gaan, ook vervelend nu trek ik m'n oneszie weer aan en ga gewoon weer verder.
I would rather shit in my hands and clap
hier een lekker rommel dagje gehad wel in mijn huispak had geen zin om mij om te kleden naar gewone kleding
Alle reacties Link kopieren
Jij iedere dag, ben wel benieuwd hoe, vervelende buurkinderen ?[/quote]



Ja, ook. Maar meer in het dagelijks leven bedoel ik. Ik zie het bij vriendinnen, als moeder zou ik het toch anders doen. Maar als kinderloze 'mag' je daar eigenlijk geen uitspraak over doen.

In heel veel situaties ben ik blij met mijn keus om kinderloos te blijven. Ik heb de vrijheid en flexibiliteit in mijn werk enz.
Never give up hope.
Alle reacties Link kopieren
Allemaal lamballen hier . Hier in huis ook. Ik heb ook de hele dag mijn huispak aan en ik ben zowat aan de bank vast geplakt. Liggen, zitten, hangen en even slapen. Verder niet veel bijzonders gedaan.

Nu heb ik vakantie en vanaf morgen ga ik wel weer wat productieve dingen doen.



Ik heb ook een zieke kat in huis.... hij kon moeilijk plassen .
Never give up hope.
Alle reacties Link kopieren
quote:tialtngo schreef op 16 november 2014 @ 20:27:

Ik moest m'n lambaldag onderbreken om uit eten te gaan, ook vervelend nu trek ik m'n oneszie weer aan en ga gewoon weer verder.



Heb jij zo'n zebra-onesie? Of een varkentje?

En hoe doe je dat met plassen, moet dan je hele trappelpakje uit, moet je opletten dat de mouwen niet in de pot hangen en heb je het koud omdat je bovenkant bloot is?



(Je snapt het, ik heb zo'n ding nog nooit van dichtbij gezien..)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Het plensde de hele dag, dan moet je lamballen...



Jaaaaaa zo'n pakje wil ik ook... gewoon omdat het grappig is en op

zondag komt er toch niemand aan de deur...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven