Vanaf oktober 2010 kindvrij-deel 21-

01-09-2014 16:40 2995 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer een nieuw deel. Klets gezellig mee over van alles behalve vieze luiers, kotsdoekjes en ander kinderongemak
Alle reacties Link kopieren
Hier was het ook een lambaldagje. Uitgeslapen tot 11.30 en op het gemak gedocht, gegeten en hond uitgelaten. Toen om 13.00 richting Amsterdam want ben bij Nederlands-Letland geweest. En laten we nou net gewonnen hebben met 6-0, was zo leuk om te zien. Hing ook een gezellig sfeertje! Nu kunnen we er weer 1 jaar tegenaan. 1 keer per jaar een wedstrijd bijwonen is voor mij genoeg

Nu weer met m'n luie lichaam in bed en is het weer tijd om te slapen!

Dus goodnight & sweet dreams. Morgenochtend weer fris en fruitig op
Leef & laat leven!
Hey allemaal,



Daar ben ik weer!! Eindelijk de tijd om dat nieuwe forum te ontdekken... pfff... was wel ff wennen!



Kan iemand me vertellen wat ik allemaal heb gemist? :-)
Alle reacties Link kopieren
haha plofkip...... 36 posts over een lambaldag



Als het echt een limburgs woord is ben ik blij dat ik em hier geintroduceerd heb!
En je hebt gemist dat er niet ge-quote kon worden en dat de smileys het niet deden maar dat is opgelost dus eigenlijk heb je dat ook niet gemist
Alle reacties Link kopieren
quote:koekie1980 schreef op 17 november 2014 @ 11:31:

haha plofkip...... 36 posts over een lambaldag



Als het echt een limburgs woord is ben ik blij dat ik em hier geintroduceerd heb!Hier in Gelderland was ie er al h. Al sinds jaar en dag hou ik met een vriendin 1 echte lambaldag per jaar. Opstaan van de bank mag alleen om iets te drinken of eten te pakken. En om doorlig plekken te voorkomen. Haha
Alle reacties Link kopieren
Nu ik gewend ben vind ik het nieuwe forum eigenlijk wel makkelijk. Jullie?
Alle reacties Link kopieren
quote:viennas schreef op 17 november 2014 @ 15:29:

Nu ik gewend ben vind ik het nieuwe forum eigenlijk wel makkelijk. Jullie?Ja, eigenlijk vind ik het ook wel overzichtelijk.
Never give up hope.
Alle reacties Link kopieren
quote:viennas schreef op 17 november 2014 @ 15:29:

Nu ik gewend ben vind ik het nieuwe forum eigenlijk wel makkelijk. Jullie?





Ik moet nog wel nadenken als ik wil kwooten maar heb het grootste deel van de opstartproblemen gemist, toen ik terug kwam van vakantie was het redelijk goed werkzaam.



Wat ik wel jammer vind is dat je niet meer kan zien wíe een topic geopend heeft op de beginpagina.
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
quote:viennas schreef op 17 november 2014 @ 15:29:

Nu ik gewend ben vind ik het nieuwe forum eigenlijk wel makkelijk. Jullie?

Hij verbruikt enorm veel MB, dus ik forum alleen nog maar als ik wifi heb.

Verder floept mijn scherm op en neer als ik naar 'laatste reactie' ga (door op het tekstballonnetje te klikken) omdat de advertenties opgebouwd moeten worden. Dat gebeurt een keer of 4 en dan kan ik pas het bericht lezen.

En verder nog wat kleine ergernissen die uiteraard ook de volle aandacht van de TD hebben...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:viennas schreef op 17 november 2014 @ 15:29:

[...]



Hier in Gelderland was ie er al h. Al sinds jaar en dag hou ik met een vriendin 1 echte lambaldag per jaar. Opstaan van de bank mag alleen om iets te drinken of eten te pakken. En om doorlig plekken te voorkomen. HahaToch grappig dat dat echte lamballen zo gewaardeerd wordt. Ik kan zo iets als jij hier beschrijft, alleen als ik ziek ben. Ik zou het trouwens ook niet willen. Rustig aan doen, zeker, maar echt de hele dag op de bank (pf erger, eten etc in BED!!) no Thanks
Alle reacties Link kopieren
Zit voor de eerste keer op mobiel forummen en dat gaat net zo goed als op m'n tablet of laptop. Nee ik ondervind geen problemen van de site, werkt heerlijk!

vandaag lekker werken tot 17.30 dan snel naar huis, eten en weer hup met de pup naar cursus. Zo is m'n dag weer gevuld.
Leef & laat leven!
Alle reacties Link kopieren
Wat lijkt me dit erg:



http://www.telegraaf.nl/v ... rral&utm_campaign=vrouwfp
Alle reacties Link kopieren
Forum werkt mobiel prima trouwens. Al vind ik t met laptop gewoon handiger en sneller
Alle reacties Link kopieren
quote:koekie1980 schreef op 19 november 2014 @ 14:26:

Wat lijkt me dit erg:



http://www.telegraaf.nl/v ... rral&utm_campaign=vrouwfpJa... maarja, ze vallen niet meer terug te stoppen..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Wat erg als je dat zou moeten bekennen zeg!

Zou niet meer rustig kunnen adem halen.
Leef & laat leven!
Maar ze geeft het zelf toe, veel te veel verwend. Opvoeden is best makkelijk dankzij een tv, een iPad, toegeven om de strijd maar niet aan te hoeven gaan maar als ze gaan puberen heb je geen enkel gezag meer.

Eigen schuld, jammerdebammer, ik heb er geen medelijden mee.
Snap dat niet als je al hoort dat het fout gaat op de basisschool dan schakel je toch hulp in voor het verder escaleert?
Welnee joh, weet je hoeveel energie dat kost? En dat lukt niet naast 20 uur werken, huishouden, vriendinnen en sporten. Gewoon "foei" zeggen, een nieuwe app op de iPad goedkeuren en je hebt er geen last meer van.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad vreemd dat er op de lagere school niet (beter) is ingegrepen. Triest voor alle gezinsleden.
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
Jo Frost (The Nanny) komt naar Nederland. Ik zit daar altijd vol verbazing naar te kijken hoe die ouders over zich heen laten lopen. Ouders die over hun 3-jarige zoontje zeggen dat ze bang van hem zijn. Nu zijn sommigen echt ettertjes, maar zover zou ik het niet laten komen. Maar da's makkelijk gezegd als je ze niet hebt ;)
Alle reacties Link kopieren
zoveel dingen die ons bespaard gaan blijven

Maar even om te vergelijken.... ik heb een vriendin die een hond heeft die altijd op schoot springt, altijd met zn voorpoten aan de tafel zit als we samen eten. Ik hou enorm van dieren, ook van honden. Maar tijdens het eten hoort ie weg te zijn. Als ik op de bank zit hoeft die hond niet bij me op schoot, die hond hoort op de grond.

Toch wel te vergelijken misschien... zij durft em ook niet op zn plaats te zetten :S
Op de Zwanger pijler:



Nu 33 weken zwanger, en deze zwangerschap is allesbehalve een roze wolk.

Ik ben op....slapen lukt niet meer, al weken niet maar is nu echt dramatisch. Door het vele vruchtwater heb ik constant enorme buikpijn, dan nog maar niet te spreken over mijn bekken en rug. Maakt niet uit welke houding ik aanneem, de pijn blijft.

Ik vraag me echt af hoe ik dit nog 7 weken (of langer) moet volhouden.



Door de vele harde buiken is mij rust opgelegd. In de praktijk is dit moeilijk met drie kleine kids.



Sneu... en ik vraag me af: WAAROM als je al 3 van die handenbinders hebt. Vannacht heerlijk geslapen, in tegenstelling tot de vorige twee nachten, werd om 12.30 uur wakker. Alleen de kat mauwde, die vond het echt wel tijd worden dat ik zijn melk in het bakje schudde
Ik kan wel even een oppeppertje gebruiken dames. Ik en mijn partner gaan uit elkaar maar wonen nog wel in het zelfde huis, totdat ik een huurwoning heb gevonden. Het is nog maar de vraag of hij de hypotheek op zijn naam kan krijgen. Zo niet dan zal er moeten worden verkocht en blijven we waarschijnlijk met een restschuld achter. Het vervelendste is nog wel dat hij nu nog 3 weken continu thuis is vanwege zijn werk (daarna is hij weer enkele weken continu weg)

Dit wekend met een vriendin een paar nachten weg, ik zie alleen nu al als een berg op tegen het thuiskomen.

Tel daarbij op dat ik vanuit thuis werk en de chaos en stress in mij is compleet. Meer dan ooit blij dat we geen kinderen hebben, dat wel. Maar ook zonder kinderen is dit al moeilijk genoeg.

Bleuh.
Aaaaaaaaaaaaah lieve Gerbera, wat een rotnieuws! Kun je op meer plekken terecht in de tussentijd om even tot jezelf te komen of dat hij een paar dagen bij vrienden blijft?

En misschien ook wel slim om je werkgever in te lichten over je thuissituatie, dan hebben ze er in ieder geval begrip voor als het allemaal wat minder loopt dan normaal.

Inderdaad gelukkig dat jullie geen kinderen hebben, maar maakt de situatie er ook niet mooier op. Heel veel sterkte en je mag hier altijd even klagen he?

Alle reacties Link kopieren
Ach dapperegerbera wat een vervelend nieuws. Wel of geen kids, het is altijd moeilijk om een huwelijk of relatie te verbreken. Ook omdat jullie mooie momenten hebben mee gemaakt. Huil lekker uit bij vriendinnen en lucht je hart hier, dan hoop ik dat je het een plekje kan gaan geven. Een dikke en veel sterkte voor de komende tijd.
Leef & laat leven!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven