Vanaf oktober 2010 kindvrij-deel 21-

01-09-2014 16:40 2995 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer een nieuw deel. Klets gezellig mee over van alles behalve vieze luiers, kotsdoekjes en ander kinderongemak
Alle reacties Link kopieren
Fijjn voor je Koekie dat het zo goed gaat met je nieuwe lover. Lijkt me heerlijk weer zo in love de eerste tijd.
quote:elninjoo schreef op 07 december 2014 @ 16:27:

Zo, jij loopt hard van stapel Koekie! Hopelijk is ie net als jij bewust kindvrij?Of koekie gaat overstappen
Alle reacties Link kopieren
quote:chucky5 schreef op 08 december 2014 @ 11:12:

Fijjn voor je Koekie dat het zo goed gaat met je nieuwe lover. Lijkt me heerlijk weer zo in love de eerste tijd.naar The Dark Side
I would rather shit in my hands and clap
Ik moest erg hard lachen....



www.youtube.com/watch?v=xCP0PHSECQY
Haha Silver Shadow die zag ik laatst ook op FB voorbij komen, erg grappig.

Et gaat niet zo goed hier. Ben weer thuis bij m'n hond, ex is voor 6 weken werken, en heb sinds ik gisteren thuis was me heel vreemd gevoeld in m'n eigen huis. Heb knallende hoofdpijn. En zit midden in tentamen periode. Niet erg handig. Ik maak er maar het beste van. Kan wel wat opbeurende woorden gebruiken...
Alle reacties Link kopieren
He bah Gerbera, ik kan me voorstellen dat het vreemd en emoitioneel is om terug te zijn in 'jullie' huis wat niet meer 'jullie' huis is. Wel fijn dat je weer bij je hond bent, misschien zo even het bos in (als het droog is..) om je hoofd wat frisser te maken?



Sterkte
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Thanx, Himalaya. Heb idd wat met de hond gewandeld vanmiddag toen de zon scheen (vanochtend helemaal nat geregend) en heb een vriendin uitgenodigd die is nu al bijna de hele dag hier. Fijn om niet alleen te hoeven zijn, zowel voor mij als voor haar want ook zij heeft het niet makkelijk momenteel. Ga nu een lekkere groentesoep voor ons maken en denk dat we vanavond gaar films gaan kijken op de bank. Morgen weer back to business.
Fijn dat je even thuis bent maar vervelend dat het niet als thuis voelt. Vanaf hier veel sterkte en veel plezier vanavond.
Alle reacties Link kopieren
quote:DappereGerbera schreef op 26 november 2014 @ 21:02:

Nee joh, weloverwogen geen kind willen is vele malen absurder dan je ongepland op je 16e laten bezwangeren. Dat snappie toch wel?!



Moderator Viva wijzigde dit bericht??

Oww.... wat voor rel heb ik gemist dames??
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 07 december 2014 @ 16:27:

Zo, jij loopt hard van stapel Koekie! Hopelijk is ie net als jij bewust kindvrij?



Enorm kindvrij hij heeft precies dezelfde mening als ik, neefjes en nichtjes zjn leuk voor een uurtje en dan weer heerlijk me-myself-and-I-time!!

Een van de redenen dat ie op me viel zei ie... moet dan maar geloven dat dat zo is haha

Ik was i.i.g. erg duidelijk in mijn profiel-tekst.
Alle reacties Link kopieren
quote:DappereGerbera schreef op 10 december 2014 @ 08:26:

Haha Silver Shadow die zag ik laatst ook op FB voorbij komen, erg grappig.

Et gaat niet zo goed hier. Ben weer thuis bij m'n hond, ex is voor 6 weken werken, en heb sinds ik gisteren thuis was me heel vreemd gevoeld in m'n eigen huis. Heb knallende hoofdpijn. En zit midden in tentamen periode. Niet erg handig. Ik maak er maar het beste van. Kan wel wat opbeurende woorden gebruiken...
Alle reacties Link kopieren
http://www.famme.nl/20-mi ... e-nooit-babyboeken-leest/





nou... applaus......



ik zie ook steeds vaker de "hoera voor het eerst op het potje gepiest"facebook statussen langskomen..... thank god zonder foto
quote:koekie1980 schreef op 12 december 2014 @ 12:47:

[...]





Enorm kindvrij hij heeft precies dezelfde mening als ik, neefjes en nichtjes zjn leuk voor een uurtje en dan weer heerlijk me-myself-and-I-time!!

Een van de redenen dat ie op me viel zei ie... moet dan maar geloven dat dat zo is haha

Ik was i.i.g. erg duidelijk in mijn profiel-tekst.Da's super in elk geval! Toch al de belangrijkste dealbreaker die je uit kunt sluiten
Alle reacties Link kopieren
quote:koekie1980 schreef op 12 december 2014 @ 12:50:

http://www.famme.nl/20-mi ... e-nooit-babyboeken-leest/





nou... applaus......



ik zie ook steeds vaker de "hoera voor het eerst op het potje gepiest"facebook statussen langskomen..... thank god zonder fotoWe hebben gelukkig een generatiekloof ik zie die dingen niet voorbij komen, omdat mijn FB vrienden niet (meer) in hun broedperiode zitten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Huh was ik gestafd? Wat heb ik gemist? Wat stond er eigenlijk? Hmm weet t al niet meer eigenlijk. Zal dus wel meegevallen zijn anders hadden ze me wel een waarschuwings mail gestuurd lijkt me...
Ik zie t al, geen rel, pussypower heeft al haar berichten gewist en zal aan de mods gevraagd hebben alles wat over haar ging in quotes / reacties, ook te wissen. Zoiets moet het wel zijn. Vraag me af waarom, maar goed. Hopelijk gaat t goed met je, pp!! (Met je epic ava!)
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook weer even inhaken



Leuk voor je Koekie! Geniet ervan en fijn dat hij hetzelfde erover denkt!

En hoe gaat het nu DappereGerbera?



Hier even een baalmoment. Ik ben heel blij met mijn leven hoor, maar soms baal ik wel dat het 9 van de 10x

om de kinderen draait... De meeste mensen/vriendinnen in mijn omgeving hebben kinderen en soms voelt het alsof mijn leven wat op de achtergrond verdwijnt, laatst bv op de koffie geweest bij een vriendin en ik kan elke keer maar heel kort mijn verhaal vertellen en dan gaat de aandacht weer naar de kinderen.



Zal allemaal wel niet bewust zijn en verkeerd bedoeld, maar ik heb het daar met vlagen wel moeilijk mee... Ik moet ook echt weer meer af gaan spreken met mensen die ook geen kinderen hebben, besef ik de laatste tijd!



Gelukkig is er dit forum om het even van me af te typen



Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!
Snap helemaal wat je bedoelt yesss, gelukkig heb ik een aantal vriendinnen die ook kindvrij zijn, eentje waarvan haar kind al uit huis is en eentje die dol is op haar kinderen maar daarnaast ook nog steeds dezelfde vriendin is die ik ken voordat haar kinderen er waren.

Jeutje wat een lange zin



Probeer met je kinderrijke vrienden eens ergens anders af te spreken, middagje de stad in met koffie, dan kom je toch tot hele andere gesprekken dan dat er twee wandelende snottebellen om je heen lopen.



Heb vanmorgen een energie-moment gehad en de hele benedenverdieping gestoft, gezogen, gesopt en opgeruimd, sta verstel van mezelf. Ik ga opgeruimd het weekend in in ieder geval.



Hoe gaat het DG?
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 13 december 2014 @ 14:05:

Heb vanmorgen een energie-moment gehad en de hele benedenverdieping gestoft, gezogen, gesopt en opgeruimd, sta verstel van mezelf. Ik ga opgeruimd het weekend in in ieder geval.

Sodemieters..

Het was duidelijk een lokale energiewolk, want behalve douchen, ontbijt en lunch maken en de was aan zetten heb ik alleen maar gelanterfant... En daar heb ik het nog steeds errug druk mee, eigenlijk
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik ben ook heel druk aan 't lamballen vandaag. Ben wel om boodschappen geweest en heb één wasje gedraaid en eigenlijk zou ik het konijnenhok nog moeten schoonmaken en kerstlichtjes buiten moeten ophangen. Misschien toch even 'n schop onder m'n kont en even gaan en daarna weer lekker onderuit op de bank.
LOL Hima, was ook maar een tijdelijke hoor. Ik ga nu de vaatwasser uitruimen en dan even heerlijk op de bank een uurtje tukken.
Alle reacties Link kopieren
Hey dames alles nog goed hier?

Bij mij beetje minder hoor. Ben ff goed geschrokken!

vandaag te horen gekregen toen ik aan het werken was dat m'n vriend in het ziekenhuis lag. Blijkt z'n been op 4 plekken te gebroken zijn, heb niet snel medelijden met mensen maar had het nu wel erg met hem te doen. Zo'n zielig hoopje in bed

Kwam trouwens door de voetbal.

Nou nu lig ik alleen in bed en wat is dat raar....kan de slaap ook niet vatten vandaar ook m'n berichtje hier. Weet ook nu al dat het de komende maanden apart slapen word. Ik boven en hij beneden op een bed. Zo gek!

Maar ja zo gaan dingen nu eenmaal, het leven zit vol verassingen.

Hoop nu te kunnen gaan slapen, en maar het beste er van te maken.

De kerst zal tegenvallen dit jaar en oud en nieuw ook.

maar goed positief blijven is het beste!

Morgen z'n operatie even afwachten.
Leef & laat leven!
VIER plaatsen! Jemig dat is wel heel heftig. ***voetbal ook



Hoop dat het morgen allemaal goed gaat maar het herstel zal toch nog wel een tijdje duren ben ik bang. Probeer er maar het beste van te maken, diagonaal in bed liggen kan ook best lekker zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ja is zeker heel heftig silvershadow! Ze hebben hem goed te pakken gehad.

Maar die voetbalt voorlopig niet meer hoor, dat is een ding wat zeker is.

Vandaag de operatie dus ben zeer benieuwd

Hopen en duimen maar op het beste met hem.

En natuurlijk goed voor hem zorgen zolang ik dat kan, maar zal lastig gaan als ik 5 hele dagen werk.

Maar komt vast goed!
Leef & laat leven!
Jakkie, dat klinkt pijnlijk zeg! Heb zelf 'n keer m'n been op 2 plaatsen gebroken (doordat 'n ander voetbalde en ik voorbij rende op het verkeerde moment op 't schoolplein ) maar dat duurde lang voor 't over was. Werd niet geopereerd, dus wellicht dat 't daarom langer duurde en ik tot aan m'n lies in 't gips moest, waardoor je spieren natuurlijk ook slecht worden. Hopelijk kan je vriend z'n knie blijven buigen in z'n uiteindelijke gips, dat scheelt veel revalidatietijd volgens mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven