Vanaf oktober 2010 kindvrij-deel 21-

01-09-2014 16:40 2995 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer een nieuw deel. Klets gezellig mee over van alles behalve vieze luiers, kotsdoekjes en ander kinderongemak
Alle reacties Link kopieren
Hey wat naar Chick. Beterschap voor je vriend.



En ik begrijp zo goed dat je baalt, maar probeer niet bij voorbaat de feestdagen af te schrijven, anders dan gewend is niet altijd slechter. Ik praat trouwens uit ervaring: heb zelf 6 weken fysiek beperkt en met veel pijn op een hoog-laagbed in de woonkamer geslapen.
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
@Elninjoo hij heeft pech want hij zit ook tot aan z'n lies in het gips. Komen nu ook pinnen,plaatjes en schroeven in z'n been om alles weer mooi recht te gaan krijgen. Denk dat het wel weer even duurd wanneer die kan lopen. Maar maken maar het beste ervan.



@essentialbliss is zeker even zwaar balen, maar gaan het beste er van maken.

Hij wilt zelf ook nog van alles gaan doen, ook niet aan huis gekluisterd gaan zitten. Maar had dit even niet aan zien komen zo vlak voor het uiteinde. Maar goed zoals je ziet kan je niks voorspellen.

Bedankt allemaal voor jullie steun en hou jullie op de hoogte!
Leef & laat leven!
Heeft ie in elk geval 'n wereldexcuus om niet naar verplichte nummertjes te moeten met de feestdagen

Gewoon lekker op de bank met 'n paar goeie films en 'n goed glas wijn.

Maar kut is het wel natuurlijk, als je zolang met je been in 't gips moet.
Dat is schrikken zeg Chick! Wat erg. Het is te hopen dat hij na revalideren weer normaal kan lopen en hopelijk ook sporten! Het is maar gevaarlijk hoor, dat voetbal. Kan me voorstellen dat je flink in de war bent nu t niet loopt zoals je had gedacht. Hoop dat jullie toch fijne feestdagen hebben ondanks dit stomme ongeval.



Lief dat jullie allemaal naar me vragen, het gaat een beetje op en af hier. Heb wel al 2 dagen niet gehuild, jeeej. Ben rustig aan m'n studie weer aan het oppakken, deadlines en zo, en er belt elke dag wel iemand die vraagt hoe t is, dat is ook erg fijn. Verder slaap ik slecht en ben ik erg moe, maar dat is helaas niet iets van de laatste tijd. Het is wel erger geworden nu, ik hoop dat ik, als ik verhuisd ben en wat tot mezelf kan komen, dat slapen ook weer beter gaat. Ben erg schrikachtig merk ik, heel blij dat ik een goede waakhond heb! Er is afgel week 2x s avonds aangebeld door onbekenden, ik vermoed de folderbezorgers met kerstwensen maar ik doe gewoon niet open en de hond blaft dan even flink (wat ik alleen maar goed vind!) hopelijk schrikt het af.

Wat me wel goed doet is dat al m'n vrienden zeggen dat het niet aan mij heeft gelegen dat de relatie niet lukte en dat ik dit niet verdien. Verdienen, tja, thats life en we krijgen allemaal onze portie ellende, maar het helpt me wel om mijn zelfbeeld niet te laten kelderen (zoals vroeger wel gebeurd zou zijn).

Geen zin om de kerstboom te zetten, voor het eerst. Misschien komt dat nog als ik zometeen op kerstmarkt ben,..

Fijne zondag nog allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Haha ja elninjoo dat is zeker zo, we doen lekker rustig aan en we zien wel hoe we de feestdagen door gaan komen. Hij wou me graag uit eten nemen op 2de kerstdag, maar dat word niks nu. Ach m'n arme lieverd!



@DG ja was zeker even goed schrikken zeg! Maar hij is zelf vrij nuchter eronder en ik ook, komt allemaal wel goed met hem.

Vind het fijn voor je dat het met jou ook weer een beetje beter gaat en dat je lieve vrienden en vriendinnen hebt die je steunen. En natuurlijk je lieve beestje! Die zijn helemaal zo trouw! Ons pupje lag gister ook bij me op schoot op de bank en hij zag dat ik niet mezelf helemaal was. Hij heeft me helemaal afgelikt, vond zo lief! Je krijgt echt zoveel liefde van zo'n beestje terug! Maar dat ervaar jij vast ook zo met jou hond. Maar verwen jezelf maar goed en blijf samen met je lieve hond. En hopelijk kun je snel een eigen plekje hebben en beter slapen. Want moe zijn is ook niks natuurlijk. Zet hem op DG je kan het! En je studie moet ook lukken! En veel plezier op de kerstmarkt, en misschien komt de kerst nog wel in je naar boven
Leef & laat leven!
Dit is mijn kerstgevoel

Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ik er om moet lachen of huilen Silver..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Als je mij erbij hoort zingen is het echt hilarisch
Alle reacties Link kopieren
Met of zonder alcoholische versnapering? Of maakt dat geen hol uit
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
ik drink niet dus het klinkt altijd hetzelfde
La is Arabisch voor nee,

dus je zingt ook soort van neeneeneeneenee, nee fuck my life



Maar ik vind m wel grappig, ben ook beetje in een sarcastische mood. En toch was het fijn op die markt even m'n zinnen verzetten, niks voor mij eigenlijk die drukte maar het maakte m'n hoofd wel lekker leeg!

Chick jouw pupje klinkt als een lieffie!! Hij vrolijkt je volgens mij altijd op als je sip bent. Mijn hond is zo'n clown, moeilijk om chagrijnig te blijven als ie weer eens met speeltjes gek doet of z'n grote kop op m'n schoot legt.

Hebben jullie trouwens nog plannen voor kerst? Ik ga alleen kerstavond naar m'n ouders, blijf slapen en maak 1e kerstdag na de lunch dat ik weg kom, voordat de drukte daar los barst. Oud en nieuw vier ik rustig thuis met 1 of 2 vriendinnen (en natuurlijk de hond)

Het wordt bij mijn ouders de laatste kerst zonder kleine kinderen want volgend jaar is de baby van m'n broer er bij
Alle reacties Link kopieren
Ik ga met Himaman een paar dagen naar een hutje op de hei. Lekker luieren, boeken mee, wandelen, filmpje kijken etc. Geen familieverplichtingen, ik heb maar 1 broer en geen ouders meer, en we waren sowieso nooit van die traditiemensen. Kerst was bij ons al nooit 'overdreven'.



Heb er zin in.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Oeh klinkt heerlijk Himalaya!! Wel jammer dat je geen ouders meer hebt, ik moet daar niet aan denken maar die van mij zijn nog relatief jong denk ik (midden 50)

En mams is al weken bezig met wat ze ons voor kado's onder de boom legt, zo lief. Hoeft voor mij niet maar kan niet ontkennen dat het toch wel super leuk is elk jaar verwend te worden met kerst!
Hier ook geen ouders meer en kerst was bij ons thuis meer een feest voor mijn stiefvader zodat hij zich lekker vol kon laten lopen. Ik ben dan ook wat allergisch voor de verplichte "gezelligheid". De eerste kerstdag ben ik bij vrienden uitgenodigd, de tweede nog heerlijk vrij.

Oud en nieuw ben ik bij de buren, is heel gezellig en ik ben vlakbij de katten zodat ik af en toe even kan gaan kijken hoe het met ze gaat.



Klinkt goed Hima, hoop dat je iets van verwarming hebt in je hutje anders wordt het wel heel erg kerst in de stal en koud en zo. Maar ik kan wel even langs komen hoor, dan komen "de wijven uit het Oosten"..
Alle reacties Link kopieren
Haha, het hutje op de hei heeft een sauna..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Oh, en komen 'de wijven uit het oosten' ook kerstliedjes zingen dan? Dan zing ik mee en jagen we alle enge beesten weg..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Oh, en ik heb net mijn 37.500e post hierboven gedaan, sinds 2008.

Kom maar op met de taart.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja hoor, met mijn stem jaag ik alles weg
Alle reacties Link kopieren
Haha! That's the spirit...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Bergtaartje voor Himalaya, eet smakelijk!!! Hele mijlpaal, je bent bijna een forumfossiel an het worden

Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 12 december 2014 @ 16:15:

[...]



Da's super in elk geval! Toch al de belangrijkste dealbreaker die je uit kunt sluiten ja... en ook nog een kerel van 1.90 lang.... #perfect!
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 12 december 2014 @ 17:54:

[...]



We hebben gelukkig een generatiekloof ik zie die dingen niet voorbij komen, omdat mijn FB vrienden niet (meer) in hun broedperiode zitten.Komen dan de geslaagd voor examen of rijbewijs applausjes niet op facebook??
Alle reacties Link kopieren
quote:yesss schreef op 13 december 2014 @ 13:05:

Hier even een baalmoment. Ik ben heel blij met mijn leven hoor, maar soms baal ik wel dat het 9 van de 10x

om de kinderen draait... De meeste mensen/vriendinnen in mijn omgeving hebben kinderen en soms voelt het alsof mijn leven wat op de achtergrond verdwijnt, laatst bv op de koffie geweest bij een vriendin en ik kan elke keer maar heel kort mijn verhaal vertellen en dan gaat de aandacht weer naar de kinderen.



Zal allemaal wel niet bewust zijn en verkeerd bedoeld, maar ik heb het daar met vlagen wel moeilijk mee... Ik moet ook echt weer meer af gaan spreken met mensen die ook geen kinderen hebben, besef ik de laatste tijd!





Bij mij scheelt het dat men ondertussen wel weet hoe ik erover denk. Toen ik me "nog inhield" door te zeggen dat ik nu geen kinderen wilde maar misschien ooit (want zeg nooit nooit).... dacht men dat ik al die verhalen evengoed super interessant vond.



Ik heb het wel eens met telefoongesprekken gehad, dat vriendin meer bezig was met beeb-gekroel dan met ons gesprek. Of op de achtergrond een lading jankende kinderen. Dan zeg ik gewoon netjes dat ik wel een andere keer bel wanneer het beter uitkomt. Waardoor ik haar het gevoel geeft dat zij zonder schuldgevoel haar aandacht naar kind kan geven. En ik zonder problemen lekker op kan hangen zonder dat gekrijg aan mn kop haha
Alle reacties Link kopieren
quote:chick28 schreef op 14 december 2014 @ 00:49:

Hey dames alles nog goed hier?

Bij mij beetje minder hoor. Ben ff goed geschrokken!

vandaag te horen gekregen toen ik aan het werken was dat m'n vriend in het ziekenhuis lag. Blijkt z'n been op 4 plekken te gebroken zijn, heb niet snel medelijden met mensen maar had het nu wel erg met hem te doen. Zo'n zielig hoopje in bed

Kwam trouwens door de voetbal.

Nou nu lig ik alleen in bed en wat is dat raar....kan de slaap ook niet vatten vandaar ook m'n berichtje hier. Weet ook nu al dat het de komende maanden apart slapen word. Ik boven en hij beneden op een bed. Zo gek!

Maar ja zo gaan dingen nu eenmaal, het leven zit vol verassingen.

Hoop nu te kunnen gaan slapen, en maar het beste er van te maken.

De kerst zal tegenvallen dit jaar en oud en nieuw ook.

maar goed positief blijven is het beste!

Morgen z'n operatie even afwachten.4 plekken gebroken... wist niet eens dat dat mogelijk was. Beterschap gewenst x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven